İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (53) YORUM YAZ

tarafından 3 Kasım 2015, Salı 11:00 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

OneDrive kullanıcılarına kötü haber
Günlük Haber Can Tunçer
53 5323
Microsoft, uzun süredir hizmet vermeye devam ettiği popüler bulut depolama servisi OneDrive için çok önemli değişiklikler gerçekleştirdi. Birçok kullanıcı bu durumda memnun olmayacak gibi duruyor.

Yazılım devi Microsoft, popüler bulut depolama servisi OneDrive'ın saklama alanlarında önemli değişiklikler gerçekleştirdi.
 
Şimdiye kadar Office 365 abonelerine sınırsız depolama alanı sağlayan Microsoft, bunu Office 365 Ev, Kişisel ve Üniversitesi kullanıcıları için 1TB seviyesine çekti. Attığı adımı "ortak, bağlı ve akılcı servisler" sunmaya devam edebilmek için yaptığını belirten yazılım devi, yeni kullanıcılara verilen 100GB ile 200GB'lık planları da kaldırarak onun yerine aylık 1,99$'a 50GB bulut depolama alanı vermeye başladı. OneDrive'ı ücretsiz olarak kullanan kesimin 15GB'lık bulu depolama alanını ise 5GB'a indiren şirket, aynı zamanda 15GB'lık kamera arşiv (Fotoğraf ve videolar için) hediyesini de iptal edilen paketler arasına dahil etti. 
 
1TB'dan fazla bulut arşivi bulunan Office 365 abonelerini bu alanı arttırmaları yönüne bilgilendirmeye başlayan Microsoft, dosyalara 9 ay boyunca erişim sunacak, gerekli arttırma işlemi yapılmadığı taktirde ise bu süre sonucunda hesabı kitleyecek ve tahmin edebileceğiniz üzere verileri silecek.
 
Microsoft'un attığı bu adım karşısında alacağı tepkiler merak edilirken, sonuç olarak Apple ile Dropbox gibi büyük isimlerin bulunduğu bulut depolama pazarında OneDrive'ın gerilere düşme ihtimali bulunuyor. 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 2 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 5323 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Guest-9482DD885 8.5.2016 10:25:46
Dediklerin mantıklı fakat ben pek inanmıyorum herkesi 5 gbye düşüreceklerine.
0
Das Boot 8.5.2016 10:24:22
quote:
Orijinalden alıntı: eozgor

Herkesin düşecek diye bişey yazdığını göremiyorum ben. Ayrıca benim suan 30gb var. Neden 30gb 5 gb ye düşecek demiyorda 15gb 5 gbye dusecek diyor? Korkma bisey olmaz.

Arkadaşım 30GB toplam alan. Bunun 15 GB'ı Microsoft'un herkese tanımladığı. 15 GB'da film bonusu. Zaten bu bonusu şu an kaldırdılar yeni üye olan kimsede yok. Ağustos ayında bu bonus herkesten kalkmakla birlikte Microsoft'un verdiği 15GB alanda 5'e düşüyor.

"OneDrive hesabınız şu anda yeni depolama alanı limitlerinin altında olduğundan, yapmanız gereken bir işlem yoktur. " Bana attıkları postada 5GB alanın altında kullanımım olduğu içinde bir nevi herhangi bir dosyamın silinmeyeceğine dair not düşmüş.
0
Guest-9482DD885 8.5.2016 10:20:20
Herkesin düşecek diye bişey yazdığını göremiyorum ben. Ayrıca benim suan 30gb var. Neden 30gb 5 gb ye düşecek demiyorda 15gb 5 gbye dusecek diyor? Korkma bisey olmaz.
0
Das Boot 8.5.2016 10:18:09
Hayır herkese mail attılar. 10 yıllık hesabımın bile 5GB'a iniyor depolama limiti.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
0
Guest-9482DD885 8.5.2016 10:09:36
quote:
Orijinalden alıntı: Schiffsführer

Son durum nedir? 2016'da herkesi 5GB'a düşüreceklerdi. Bende halen 30GB tanımlanmış hesap duruyor. Var mı bilgisi olan? Kullanmayı düşünüyorum fakat silinmesinden korkuyorum.

Rahat ol bundan sonra üyelik açacaklar için 5 gb olacak.
0
BekirTemel 5.4.2016 13:15:14
Bence verdikleri alan yeterince Yüksek.
0
Das Boot 5.4.2016 13:02:56
Son durum nedir? 2016'da herkesi 5GB'a düşüreceklerdi. Bende halen 30GB tanımlanmış hesap duruyor. Var mı bilgisi olan? Kullanmayı düşünüyorum fakat silinmesinden korkuyorum.
0
AdmGdk 27.11.2015 11:34:55
Burada oturum açma ekranında 15 GB depolama alanı diye reklamını yapıyorlar. Madem düşüreceksin niye 15 GB reklamı yapıyorsun ey Micrososft.
https://login.live.com/login.srf?wa=wsignin1.0&rpsnv=12&ct=1448616618&rver=6.7.6631.0&wp=MBI_SSL_SHARED&wreply=https:%2F%2Fonedrive.live.com%3Fgologin%3D1%26mkt%3Dtr-TR&lc=1055&id=250206&cbcxt=sky&mkt=tr-TR&lw=1&fl=easi2&username=a****_g*****@hotmail.com
0
astegon 8.11.2015 23:10:12
Densizin teki 75 TB yükleyince (sınırsız varmış) MS bu kararı almış.

Onedrive blog'undan okuduğum kadarıyla 2016 başlarında mevcut kullanıcılar da eklenecek.

5GB giriş seviyesi yapacaklar. Loyalty bonus, camera roll bonus felan hakgetire.

1200'e yakın yorum var blog'un ilgili haberinde. Yerden yere vurulmuş MS.
0
DH Misafiri 5.11.2015 17:13:13
bende bedavadan 30gb + 100gb(1yıllık) veriyor bu nasıl oluyor diyordum. demek ki Olmuyormuş.
0
DH Misafiri 5.11.2015 17:13:12
Havada bulut sen bu dosyaları unut demiş MS; Beklenen bir hareket çünkü mali kaynak gerekli ve bu devirde sadece işletim sistemiyle olmaz. W10'u güvenlik ve performans nedeniyle mi zorla güncelleme istiyor zannetmiştiniz? Alakası yok, tamamen reklam ve bilgi toplama içerikli uygulamaları güncellemeden iteleyecek son kullanıcıya. Ayrıca bulut sistemi, üstelik internet üzerinden, dünyanın en güvensiz ortamıdır. Gizli bilgilerinizi Taksim Meydanı'nda, ulu orta bağırarak hatta megafon kullanarak ifşa etseniz, bulut ortamından daha güvende olursunuz. Zaten kota olaylarından falan hiç bahsetmiyorum bile....
+1
ArmWrestler 4.11.2015 23:53:04
Ne yüklüyorsunuz merak ediyorum.Zaten herşeyin yenisi çıkıyor hemen.
0
sefa5 4.11.2015 13:57:56
peki dropbox nasıl kullanan var mı?
+1
sirmehmet 4.11.2015 13:46:41
Windows phone kullanan, yakın zamanda microsoft servislerini tercih eden birisi olarak hayal kırıklığı ile karşıladığım karar. Şirketlerin yeni kararlar alma, memnun kalmadıkları bir uygulamadan vazgeçme hakları ve seçenekleri her zaman vardır ama bu şekilde bir değişikliği eski kullanıcıları kapsayacak şekilde yapmalarının kendilerine çok büyük zarar vereceğini düşünüyorum.
0
mustifb 4.11.2015 12:10:47
Çünkü firmalar tam olarak öngöremiyor. Yanlış anlamayın eminimki TTNet'te kim 200 TB doldurur diye düşünmüştür. En azından ben hala şaşırıyorum adam nasıl başarmış. Mesela TTNet, ilk başta İtalyan Memopal ile NETDİSK'i sundu ve sınırsız verdi. Ama Türkiye şartlarında upload hızı taş çatlasa 4 Mbps olsa bile adam 200 TB alan doldurmuş. Bu nasıl bir sabırdır bilemem ama yapmış ben 3 TB doldurdum. Artık hem Memopal hem de Türk Telekom'un sunucularını kullanıp ancak 2 TB verebiliyor.

Ben Microsoft'a pahalı demedim şu anda fiyatı oldukça uygun. Ama 50 GB'ı 1,99 Dolar'dan verirse biraz pahalı olacak. Google eskiden çok daha pahalıydı şu anda 9,99 dolara indirdi. 99 dolara 10 TB aldığınızda içini tamamen doldursanız ve iptal etseniz bile verilerinize ulaşabiliyorsunuz, indirip silebiliyorsunuz ve silinmiyor. Ama bunu uzun yıllar denemek lazım, sonuçta dünyada sınırsız kaynak diye bişey yok. Ayrıca Office 365 kullanmaya devam edeceğim çünkü Office yazılımları dahil 1 TB alan bence hala idare eder seviyede.
+1
hakanxml 4.11.2015 11:57:48
quote:
Orijinalden alıntı: mustifb

Ben TTNet'in NETDİSK'in de Sınırsız hak varken 3 TB doldurmuştum şimdi o da Sınırsız alanı kaldırdı ama içindeki verileri silmeyeceğini söyledi. 6 aydırda silinmedi, bakalım silerler diye zaten harici diski de boşaltmadım sonuçta TTNet.
Mail Cloud'da 780 GB alan doldurdum bedava 1 TB verirken almıştım o da verileri silmiyor ama şu anda kayıt olana 25 GB veriyor. Onedrive ise "verilerinizi 12 ay içinde sileceğim", sebep ben bazı ülkelerde sınırsız verdim insanlar TB'larca alan kullandı diyor. İyi de kardeşim sen bunları zaten düşünemiyormuydun? Alternatifi şu anda Çin ya da Rusya servisleri. Rusya Mail Cloud 1 TB alanı yıllık 22 TL gibi bir ücrete veriyor. Ücrete bakarsanız Onedrive'dan çok daha ucuz. Çin servisleri ise TB'larca alan veriyor ama onlarda ne olacak belli değil.

Microsoft, agresif politikalarla herkese sınırsız vs. diyerek alan verdi. Doğal olarak ABD'de ki adam ahanda sınırsın 25 Mbps upload var deyip yüklemeye devam etti.

Google'da ise 1 TB 9.99 Dolar, 10 TB ise 99 dolar. Hızlı upload olsa Google kullanılır 10 TB'ı doldururuz sonra iptal ederiz nasılsa içindekiler silinmeden duruyor. 2 yıl önce Nexus için 50 GB vermişti 50 GB'ın tamamı dolu, süresi bitti içindekilerde duruyor.
Ben yeni yeni Microsoft'u doldurmaya başlamıştım ve 500 küsur GB olmuştu. Biz kızmasakta firma ciddi şekilde güven kaybetti, bakalım ne olacak belki geri adım filan atar.

Her firma sınırsızdan pişman olmuş vazgeçmiş değil mi? Mail coludum fiyatı uygunmuş güvenip yükleyen akıllılık eder. Ama en pahalı microsoft değil google pahalı. Önce yüklyeyeceksiniz sonra paketyen vazgeçeceksiniz pekiyi içerdeki dosya lazım olunca tekrar 99.99 dooları paşa paşa ödemeyecek misiniz? Bu durumda google pahalı olmuyor mu?
0
hakanxml 4.11.2015 11:48:42
Burada bence asıl problem beleş olsun problemi. Herşeyde olduğu gibi. Windowsa para mı verilir oyuna para mı verilir yaklaşımı. Bakınız yandex disk 200 gb alan veriyormuş hemde bedava işte ne güzel alın kullanın. Ama hep google yüceltiliyor üstelik 1 TB alanı 9.99 dolara sattığı halde. Aynı hizmete microsoftta office 365 ile 14.99 türk lirasına satın alabilirsiniz. Ama bedava olmalıydı değil mi :) önce telekoma isyan edelim upload hızı artsın yoksa 100TB olsa sanki kullanabilecek miyiz? Eksileyin kardeşim beleşe alışmış bu toplum hazıra alışmış yazıla para vermeyi aptallık görürler programları hep beleşe kullanırlar. Hayatında tek bir mp3 bile satın almamış milyonlar var bu ülkede üstelik neredeyse hepsi müslüman ve hak yemek inancına göre haram. Hem hizmet süper olacak hemde bedava olacak pekiyi sen eksileyen adam sen mi finansmanı karşılayacaksın?
0
mustifb 4.11.2015 11:47:25
Ben TTNet'in NETDİSK'in de Sınırsız hak varken 3 TB doldurmuştum şimdi o da Sınırsız alanı kaldırdı ama içindeki verileri silmeyeceğini söyledi. 6 aydırda silinmedi, bakalım silerler diye zaten harici diski de boşaltmadım sonuçta TTNet.
Mail Cloud'da 780 GB alan doldurdum bedava 1 TB verirken almıştım o da verileri silmiyor ama şu anda kayıt olana 25 GB veriyor. Onedrive ise "verilerinizi 12 ay içinde sileceğim", sebep ben bazı ülkelerde sınırsız verdim insanlar TB'larca alan kullandı diyor. İyi de kardeşim sen bunları zaten düşünemiyormuydun? Alternatifi şu anda Çin ya da Rusya servisleri. Rusya Mail Cloud 1 TB alanı yıllık 22 TL gibi bir ücrete veriyor. Ücrete bakarsanız Onedrive'dan çok daha ucuz. Çin servisleri ise TB'larca alan veriyor ama onlarda ne olacak belli değil.

Microsoft, agresif politikalarla herkese sınırsız vs. diyerek alan verdi. Doğal olarak ABD'de ki adam ahanda sınırsın 25 Mbps upload var deyip yüklemeye devam etti.

Google'da ise 1 TB 9.99 Dolar, 10 TB ise 99 dolar. Hızlı upload olsa Google kullanılır 10 TB'ı doldururuz sonra iptal ederiz nasılsa içindekiler silinmeden duruyor. 2 yıl önce Nexus için 50 GB vermişti 50 GB'ın tamamı dolu, süresi bitti içindekilerde duruyor.
Ben yeni yeni Microsoft'u doldurmaya başlamıştım ve 500 küsur GB olmuştu. Biz kızmasakta firma ciddi şekilde güven kaybetti, bakalım ne olacak belki geri adım filan atar.
0
hakanxml 4.11.2015 11:34:41
quote:
Orijinalden alıntı: mustifb

Yalnız Microsoft artık 200 GB'lık paketleri de satmayacak sadece 50 GB seçeneği olacakmış. Bu sınırsız olayı aslında hiç yoktu zaten ben de 10 TB oldu henüz 500 GB'ı ancak doldurdum. Bazı kullanıcılar sınırsız hizmeti verilen ülkelerde 75 TB - 100 TB gibi veriler yüklemişler. Yani bunlar büyük ihtimalle yeni sunucu sistemi yapılıncaya kadar böyle büyük bir önlem aldılar ama çok tepki çekecekler.

Şu an bahsetiğiniz paket mevcut diyelimki oldu sadece 50 GB paket kaldı altertaif olarak nereye yönelebiliriz? Zaten onedriveda 1 TB alan bedava offive 365 kullanıcıları için. Bu yetmeyinde google drive'a geçmem gerekiyor ki 10TB paketi var adamlarda fiyatıda 99.99 dolarcık :) şimdi burada kimse googlea laf söylemiyor asıl pahalı olan google drive rakamlat açıkça ortada. Zaten ülkemizde bulıt hizmeti için 1TB bile çok fazla bir rakam. Hadi yükleyin desem kaç günde yükleyebilirsinizki bu boyutu? Daha ucuz ve büyük boyutlu servis hangisi sadece size değil diğer arkadaşlarada soruyorum tamam microsoft kötüymüş bunu anladım ucuz ve büyük boyutlu daha kaliteli servis hangisidir? Onu satın alalım.
0
AdmGdk 4.11.2015 09:22:10
Çarşıya çıktığında alabileceğin en küçük Flash bellek 8GB, hatta onlar da yerini yavaş yavaş 16GB lıklara bırakıyor. Yerinde bir tespit.
0
alpay86 4.11.2015 08:35:51
Yandex disk uygulaması da bu konuda gayet iyi tavsiye ederim.
0
muticoo 4.11.2015 08:33:39
beklenen soru: Peki hocam eski alanlar ne olacak?
0
fthyrr1976fy 4.11.2015 02:17:54
quote:
Orijinalden alıntı: AdmGdk


Var.

süpersin üstad

arife tarif gerekmez ..

çok beğendim resmi
0
kadirirdem 4.11.2015 01:28:34
Bu kötü olur..
0
mustifb 4.11.2015 01:22:36
Yalnız Microsoft artık 200 GB'lık paketleri de satmayacak sadece 50 GB seçeneği olacakmış. Bu sınırsız olayı aslında hiç yoktu zaten ben de 10 TB oldu henüz 500 GB'ı ancak doldurdum. Bazı kullanıcılar sınırsız hizmeti verilen ülkelerde 75 TB - 100 TB gibi veriler yüklemişler. Yani bunlar büyük ihtimalle yeni sunucu sistemi yapılıncaya kadar böyle büyük bir önlem aldılar ama çok tepki çekecekler.
0
OnderT 3.11.2015 23:55:49


Bu alanlar azaltılacak mı şimdi? Önce bize 25 GB alan vermişti 7-8 sene önce. Sonra 7 gb'a indirmek isteyince dünya çapında toplumsal ayaklanma olmuştu. Microsoft'da tamam 25'likler kalsın ama yenilere 7 gb veririm demişti. Bu hesap benim o zamandan kalma. Şimdi bunu alıyorum derse microsoft ürünlerini kullanmam ve hatta giriş bile yapmam.

Not: 2 gb boş alan var. Yani 38 gb kullanıyorum yedek amaçlı. Beni madur ederlerse yazıklar olsun.
0
X-FI 3.11.2015 23:27:23
METU sayesinde 1Tb bedava alan ve online office ürünlerine erişimim oldu fakat neredeyse hiç kullanmıyorum. Google drive'a daha çok yatkınım, erişilebilirlik ve kullanım kolaylığı yüzünden.
0
trojannn 3.11.2015 22:53:39
yani ben bu konuyla ilgili teknik desteğe de yazdım, bu kadar saçma olamaz ya
0
sefa5 3.11.2015 21:49:29
one drive da olan her şeyi indirmek lazım mı şimdi ne olur ne olmaz diye yoksa karar değişir mi sizce ne diyorsunuz?
0
lapatid 3.11.2015 21:06:26
Microsoftun hard diskleri dolmuş herhalde.
Şahsen ufak dosyalar icin bulut hizmetleri kullaniyorum,ve bu dosyalari mobil cihazlarimdan aktarmaya gerek duyuyorum,isletim sistemine entegre oldugu icin tercihim google drive.
0
OnderT 3.11.2015 20:03:11
http://i.imgur.com/0nUrRkM.png

Bu alan şimdi elimden alınacak mı?
0
hakanxml 3.11.2015 19:18:43
quote:
Orijinalden alıntı: DarkHellKnightX

Bende şu an 130gb alan görünüyor. Yalnızca 100gb lık kısmı 3 ay sonra iptal edilecek olarak görünüyor. Şu an OneDrive da 6 gb verim var. Zaten bu internetle de her bir şeyini buluta yükleyip oradan ulaşmaya kalkarsan kota falan kalmaz.

Sizin bakış açınızda çok doğru bizdeki bu upload hızları varken zaten o terabaytlar çok anlamsız kalıyor o ayrı bir konu. Buluttan indirmek nispeten hızlı ama buluta göndermek upload hızı yüzünden çok çok yavaş ve kullanışsız duruma düşüyor tabii dosya boyutlarınız çok büyükse.
0
hakanxml 3.11.2015 19:09:00
onedrive'ı ücretsiz kullananlar için google drive bir seçenek olabilir doğru ama office 365 aboneleri için 1TB'ı aşmadığı sürece hala onedrive daha sağlıklı ve uygun çünkü google drive 1 TB hizmetinin ücreti 9,99 $/ay üstelik office paketi içinde yok. 1 TB şahsen bana yetiyor daha yarısını ancak doldurabildim. Bunun üzerine yetmezse her 200 GB fiyatı aylık 8 lira.

Buna karşılık google drive 1 TB alan 9,99 $/ay yani şu an aylık: 28.4 lira.
yetmezse alabileceğiniz paket: 10 TB alan 99,99 $/ay yani 284 lira hadi buyurun bu daha mı uygun oluyor şimdi? Üstelik onedrive'ın son derece kullanışlı oluşu PC'ye indirilebilmesi ayrıca office uygulamalarınında PC'mizde lisanslı olarak çalışması büyük avantaj.
Oysaki office 365 yanında 1TB onedirvela birlikte aylık 14.99 lira veya benim gibi 5 PC paketi satın alın aylık 22.99 lira ödeyin senelik alırsanız dahada uyguna geliyor. Dahası öğrenciler için 4 yıl toplam fiyatı 1 TB alan dahil office 365 öğrenci paketi 189.99 lira.

Ben mi yanlış hesapladım pahalı diyen arkadaşlarda hesap yapabilir mi acaba? Yalnız bedava hizmet alanları ayrı tutuyorum ücretli servislerden bahsediyorum hangisi daha ucuz? Ayrıca 1 TB'tan fazla alana ihtiyacımız olmazsa tabii. 1Tb'tan fazla alana ihtiyaç duyan aylık 284 lira (99.99 dolar) verip google drive'a geçebilir tabii.
+2
DarkHellKnightX 3.11.2015 18:31:14
Bende şu an 130gb alan görünüyor. Yalnızca 100gb lık kısmı 3 ay sonra iptal edilecek olarak görünüyor. Şu an OneDrive da 6 gb verim var. Zaten bu internetle de her bir şeyini buluta yükleyip oradan ulaşmaya kalkarsan kota falan kalmaz.
0
Mesudum 3.11.2015 16:45:17
Ofis dokümanlarından başkasını bulundurmak riskli.
5GB paket olarak ortalam bir FlashDisk boyutu bile değil.
Acaba diyorum, sehven(!) TB yerine GB falan mı yazıldı?
0
Cenkay KESER 3.11.2015 14:53:01
Hayda 450 GB'ye yakın bir kısmı doluydu, ben seneye 365 aboneliğini iptal etmeyi düşünüyordum şimdi benim onedrive'daki bilgilerde silinecekse GoogleDrive ürün hediye bonusları ile daha avantajlı duruyor. En azından promosyon süresi dolsa dahi ömür boyu silinmeme garantisi veriyor.
0
AdmGdk 3.11.2015 14:35:11
Hayır, ya ek depolama alıp kotanızı arttırın, ya da dosyalarınızın 1 TB'ı geçen kısmını başka yerlere aktarın, yoksa dosyalarınızı sileriz diyor kısaca.
0
sefa5 3.11.2015 14:23:45
google drive'a geçmek farz oldu galiba
0
simbolmina 3.11.2015 14:09:16
Microsoft'un son yıllarda aldığı açık ara en salakça karar. Ben OneDrive'ı çok sık kullanan biriyim. Hatta bilgisayarım ve telefonumda bile dosya bulundurmam. 30 GB ise bir çok konuda işimi görüyordu. Bazı hediye ve kampanyalarla halihazırda 230 GB kullanıyorum. İki yıl sonra bir anda kullandığım alan 5 GB'a düşecek. OneDrive aylık ücretleri türkiye için gayet iyi bir fiyatlandırma söz konusu olsa da 15GB'lık standart alanın bazı arkadaşların kendilerinin kullanıma sundurduğu sınırsız alanı gönül rahatlığı ile kullanıyor olmalarının sonucunda elimizden alınmasının iler tutar yanı yok. Apple bile bu kadar gerzekçe bir şey yapmaz sanırım. Eğer sınırsız data paketi veriyosan adamın 100 TB dosya yükleyebileceğini de ön görmen lazım!111!!!!
+2
patren 3.11.2015 13:33:29
5 gb çok az la asus bile ömür boyu 15 gb bulut veriyor cep telefonu alınca
0
kayamtky 3.11.2015 13:24:40
Editörün yukarda ki yazısın da, bir yazım hatası var.
Şöyle ki;
"Office 365 abonelerini bu alanı arttırmaları yönüne bilgilendirmeye başlayan Microsoft..."
cümlesin de "arttırmaları" kelimesinin "azaltmaları" şeklin de olması gerekmiyor mu ?
-3
smart1978 3.11.2015 13:06:11
Turkiye de kota oldugu surece bu adimlar olumsuz etkisi olmayacaktir. Ayrica bircok firma OneDrive depolama ayrica ucretsiz vermekte .
0
alprkrkmz 3.11.2015 12:57:28
quote:
Orijinalden alıntı: Lincolnn

Yeni kayıtıt olan kullanıcılar için herhalde bu durum geçerli. Hali hazırda 30 GB alanım var. Eğer benim depolama alanımıda 5GB'a indirirse geçerim Google Drive'a.

Yeni kayit olanlara degil herkese. 15 ve ya daha fazla kullananlar icin 2016ya kadar dosyalariniz saklanacak ancak sonra silinecek. Haberi yapmislar ama baya baya eksik yapmislar.
0
AdmGdk 3.11.2015 12:55:11
Mesaj eksilendiği için tarafımdan silinmiştir.
-2
mustifb 3.11.2015 12:53:17
Ben Office 365 kullanıcısıyım ve 10 TB olarak gözüküyor. Henüz Microsoft'ta bir uyarı yapmadı ama eğer gerçekse bizim TTNet'e özenmiş. Diğer rakipler artırırken bu azaltıyor.
0
OverClocK1ng 3.11.2015 12:36:13
Bildiğimiz Microsoft işte. Her zaman söylerim. Yorumlarıma denk gelenler bilirler. Azıcık giderlerden kısayım diye oyun stüdyosu kapatan şirketten daha ne beklenir ki...
-7
津波 3.11.2015 12:28:42
Cazibesini kaybetmiş. Hayırlı işler.
0
aspirin_00 3.11.2015 12:19:31
başka bulut mu yok hayret
0
ankasr13e 3.11.2015 11:39:30
2 dolara 50 gb verip bir sekilde en pahali bulut hizmeti olmayi basardin. Sipirsin microbeyin!
0
Stradale 3.11.2015 11:37:32
quote:
Orijinalden alıntı: Lincolnn

Yeni kayıtıt olan kullanıcılar için herhalde bu durum geçerli. Hali hazırda 30 GB alanım var. Eğer benim depolama alanımıda 5GB'a indirirse geçerim Google Drive'a.

Ben ikisini birden kullanıyorum ama daha kolay kullanımı ve klasor olarak indirilmeye izin vermesi nedeniyle onedrive'ı daha çok tercih ediyorum. Eğer bizim de mevcut hesabınızda kısıtlamaya gidilirse ben de tamamen kapatırım onedrive hesabımı.
0
Qonrul 3.11.2015 11:31:03
Baya kısıtlamalara gidilmiş. Seçenek bol olmadı başka bulut kullanırız.
+1
fotifoti 3.11.2015 11:29:00
her taraf bulut oldu zaten
+2
Das Boot 3.11.2015 11:07:45
Yeni kayıtıt olan kullanıcılar için herhalde bu durum geçerli. Hali hazırda 30 GB alanım var. Eğer benim depolama alanımıda 5GB'a indirirse geçerim Google Drive'a.
+2
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj