Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu
    Haber Gir indirim kodu
    Anlık Bildirim

    Intel’in Xe HPG ekran kartı Mesh Shader testine girdi

    Raja Koduri’nin paylaşımı Intel’in yeni oyuncu ekran kartının Mesh Shading destekleyeceğini doğruladı. Yeni kart verimli render teknolojisi sayesinde uyumlu yapımlarda performans artışı yakalayabilir.
    Oy Ver

    Mavi ekip hummalı bir şekilde test ettiği oyunculara yönelik Xe HPG mimarisine dair detaylar paylaşmaya devam ediyor.

    Mesh Shading destekli Intel ekran kartı

    Raja Koduri’nin son Tweet’ine göre Intel’in yeni harici ekran kartı Mesh Shading testini başarıyla geçti. Yakında paylaşılacak teste göre Yarı iletken üreticisi de Nvidia’nın Turing’den bu yana desteklediği Mesh Shading’i destekleyecek.

    GPU’nun çizmesi gereken objelerin görünürlüğüne göre task shader tarafından değerlendirilip Mesh shader tarafından test edildikten sonra gerekli çizimlerin öncelik sırasına göre seçildiği Mesh Shading sayesinde GPU’nun işlem gücü daha verimli bir şekilde kullanılabiliyor.

    Nvidia’nın asteroitlerin arasında ilerleyen uzay gemisine yer verdiği demoda da görüldüğü üzere toplam çizilmesi gereken üçgen sayısı bir hayli yüksek olmasına karşın uzaktaki parçalara daha az üçgen atanması sayesinde GPU’ya yakındaki objeleri daha detaylı çizdirilerek hem daha iyi bir deneyim sunuluyor hem de akıcılık yakalanabiliyor.



    Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,
    istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
    DH Android Uygulamasını İndir DH iOS Uygulamasını İndir
    Sorgu:
    Önceki ve Sonraki İçerikler
    Daha Yeniler Daha Eskiler
    Yeni Haber
    şimdi
    Geri Bildirim