Asobo Studio'nun geliştiricileriyle yakın zamanda yapılan bir röportajda ekip, Microsoft Flight Simulator'un yakında çıkacak konsol sürümü için yapılan optimizasyonları açıkldı. Bunun yanı sıra, Microsoft Flight Simulator'ın başkanı Jorg Neumann, Asobo CEO'su Sebastian Wloch ve yönetici yapımcı Martial Bossard oyun motorunun yeniden yazılmasının ardından muazzam performans kazanımları (%80'e kadar) sağlamaya yardımcı olduğuna dair iddialarda bulundu.
Bunun yanı sıra, VR performansının da iyileştirildiği ve yeşillik çizim mesafesinin de aynı şekilde iyileştirildiği söyleniyor. DirectX 12 ile birlikte gelecek olan grafik ve performanstaki tüm bu iyileştirmeler, başlı başına bir dizi iyileştirme ve geliştirmeleri de beraberinde getiriyor.
Konsol kullanıcılarına müjde
Microsoft Flight Simulator'un son derece ağır bir oyun olduğunu çoğumuz biliyoruz. Bazı konsol kullanıcılarının, oyunun Xbox Series X'te ve özellikle de Series S'de nasıl performans göstereceği konusunda endişe duymasına neden oldu. Görünüşe göre bu en son optimizasyon dizisi, oyunu tam performansına hazır hale getirmek için uzun bir yol kat edeceğine işaret ediyor. Konsol sürümüne yapılan iyileştirmeler sayesinde aynı zamanda daha fazla PC oyuncusunun Microsoft Flight Simulator'un tüm dünyasını daha derinlemesine incelemesi için imkan yaratıyor.
Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
Heykel var yer misin kanka?
bizimkiler tahareti tartışıyor