İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (40) YORUM YAZ

tarafından 8 Haziran 2016, Çarşamba 18:30 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Terör olaylarını önceden haber veren Android ve iOS uygulaması
Günlük Haber Ahmet Gözütok
40 5039
Fransa İç İşleri Bakanlığı, UEFA Euro 2016 öncesinde terör olaylarına karşı kullanıcıları önceden bilgilendirme amacı güden bir mobil uygulama yayınladı. Detaylar yazımızda:


 
Fransız hükümeti, UEFA Euro 2016 öncesinde terör olaylarına karşı son derece titiz bir çalışma yürütüyor. Güvenlik birimleri, Fransa’ya hem turistik amaçla gelmiş olan hem de ülkede yaşayan vatandaşları bilgilendirmek adına bir mobil uygulama yayınladı.

 

Hem Android hem de iOS sürümü bulunan yazılım, turnuva boyunca terörist eylemlere karşı kullanıcıları bilgilendirmeye çalışacak. Konum temelli olarak çalışacak olan yazılım, civardaki olası bir tehdidi kullanıcıların telefonuna bildirim göndererek haber verecek.

 

Kasım 2015’te Paris’te yaşanan terörist saldırılara karşı pilot olarak denenmeye başlanan bir projenin parçası olan SAIP isimli uygulama “Kitleleri Uyarma ve Bilgilendirme Sistemi” anlamına gelen Fransızca ifadenin kısaltması olarak alınmış. Kullanıcılar dilerlerse anlık konumlarıan göre isterlerse de herhangi bir lokasyondaki olaylara göre de bildirim alabiliyor.

 

Tehdit bildirimlerinin ve uygulamanın daha fazla kullanıcıya ulaşması adına anlık olarak sosyal medyada paylaşım özellikleri de eklenen yazılım, Fransızca ve İngilizce dil desteğine sahip. Uygulamanın Android sürümünü buradan, iOS sürümünü de buradan indirebilirsiniz.

Bu haberin bağlantısı
URL
En Çok Beğenilen Yorumlar
Kefelon 8.6.2016 18:49:05
Bir sonraki haber başlığını şimdiden görür gibiyim "Hackerların, SAIP uygulaması üzerinden nükleer alarm bildirimi göndermesi paniğe yol açtı." +36
patren 8.6.2016 19:01:21
wp kullananlar ölsün diyorlar +29
psiryt 8.6.2016 18:39:17
windows phone için yayınlamamışlar yine
üvey evlat sanki
+15
DarkHellKnightX 8.6.2016 19:08:14
quote:
Orijinalden alıntı: ***Leopard***
Windows Mobile cilar ne yapacak simdi? Zalımsın Fransa

android ve ios kullanıcılarını kurtarsak yeter dediler herhalde.
+11
uranuslu61 8.6.2016 19:03:38
Adamlarda 1 bomba patladı ortagi ayaga kaldirdilar bizde hergun patliyor +8
yoksulseytan22 8.6.2016 19:04:36
Bkz. WİNDOWS PHONE KULLANICILARINI KOBAY OLARAK!



The bomb has been planted!
+5
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
huseyinadukeeee 23.6.2016 16:38:41
Türkiyeden kullanabilecek miyiz?
0
arel.gr 14.6.2016 02:20:07
neyse, neyse gene abartiisin.
hele bi program olussun ist. icin haber ederim.
+1
kadirirdem 14.6.2016 01:18:37
ben hallederim merak etme halledemezsem de navigasyon denen birşey var merak etme teknoloji takip ediyoruz azda kullanırız :)
0
MS4343 13.6.2016 09:39:47
Olaya birde şu açidan bakin...wm nin yetkilileri programi saçma bulup markette yayinlanmasini istememis olabilirler ( zügürt tesellisi )
0
arel.gr 13.6.2016 09:29:46
quote:
Orijinalden alıntı: kadirirdem

hayırlısı bened ankaradayım zaten bir geldiğimde demiştim...

oooo, ihtimalleri sifirladin, ankara 'dan ist. 'da rasgele buluncanda.......
0
kadirirdem 13.6.2016 00:53:11
hayırlısı bened ankaradayım zaten bir geldiğimde demiştim...
0
A.F.Y.D 12.6.2016 12:38:17
nasıl çalışıyor? doğruluğundan emin değilim.
0
arel.gr 12.6.2016 08:22:05
quote:
Orijinalden alıntı: kadirirdem

istanbul'un neresindesin ? bir ara buluşalım seni merak ettim...

aslinda cok iyi olurdu bi hoşaf içerdik
simdilik mumkun degil, ist. dan henuz ayrildim, ptesi cok yogunum bir sonraki sefere artik.
0
kadirirdem 12.6.2016 01:22:16
istanbul'un neresindesin ? bir ara buluşalım seni merak ettim...
0
arel.gr 11.6.2016 10:31:27
quote:
Orijinalden alıntı: kadirirdem

yuzunu gören cennetlik nerelerdesin ? bende benieleştirmeyi bıraktı artık diyordum...

ist. da kosturuyorum sta, firsatim olmuyor.
herhangi bir kimseyi eleştirme ne haddime ?
maksat haber yorumlari alaka icerikli olsun diye sadece.
0
kadirirdem 11.6.2016 01:07:20
yuzunu gören cennetlik nerelerdesin ? bende benieleştirmeyi bıraktı artık diyordum...
0
arel.gr 10.6.2016 21:59:27
görüyorsun kopyaya puanda yok


Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
0
Stickand 10.6.2016 15:50:04
Türkiye de çalışıyor mu?
0
PAUL WALKER 10.6.2016 10:03:31
Basliga bak icerige bak. Konuya tiklansin diye takla atmissiniz resmen.
0
Master_Evil 10.6.2016 09:34:47
bizim istibaratlardan iyi çalışırsa bu uygulama şaşırmam
0
Kraaz 10.6.2016 08:51:37
Böyle giderse dünya üzerinde yakında televizyonlarda , Hava durumunda sonra , Terör durumu yayınlanır.

İstanbul orta şiddetli terör saldırısı bekleniyor. Antalya da yoğunlaşan yasa dışı aktiviteler üzerine ses bombası atakları bekleniyor.
Ankara 2-3 gün içinde güçlü patlayıcılı ağır şiddetli saldırı tahmin ediliyor. Terör durumu genel müdürlüğü vatandaşlarımızı önlem almalarını için uyarıyor.

Umarım bu gibi haberleri hiç görmeyiz.
0
spacemonkey 10.6.2016 07:33:18
Turkiyeye gelecek vatandaslari icin hazirlamislardir
0
AnadoluEfes 9.6.2016 23:00:58
quote:
Orijinalden alıntı: senatorts
Bizimkiler yapsaydı aynı ugyulamayı şimdi laflar peş peşe gelirdi . Böylemi korunacağız ? Bu nasıl uyarı sistemi vs vs . Ama işte modern fransa olunca iş değişiyor.

Haklısın kınıyarak ve haber yasağı getirerek terörü bitirmeye çalışan bir devletiz
0
PaTRaiN1 9.6.2016 17:31:09
Hala WP diyen var uyanın artık Microsoft bilr bir taraflarına takmıyor sistemini bırakın artık bunu yolunuza başka OS lar ile devam edin.
+1
tuncyal 9.6.2016 14:05:30
Bizim ne ihtiyacımız var ki! Saray'a ya da MIT'e sorun,size nerede ve ne zaman patlayacagını hemen soylerler. Malum dunya liderimizin? masallah saglam bir istihbaratı var. Ama kendine!
+2
senatorts 9.6.2016 10:49:53
Bizimkiler yapsaydı aynı ugyulamayı şimdi laflar peş peşe gelirdi . Böylemi korunacağız ? Bu nasıl uyarı sistemi vs vs . Ama işte modern fransa olunca iş değişiyor.
+3
gurkanse 9.6.2016 10:22:45
hem inatla wp kullanıyorsunuz.hemde gelmeyince ağlıyorsunuz.alışkanlık yapıyor galiba dilenci gibi uygulamaları acaba wp ye gelcekmi diye beklemek
+2
gurkanse 9.6.2016 10:22:04
quote:
Orijinalden alıntı: Best Seller
windows phone için yayınlamamışlar yine üvey evlat sanki

kullanma o zaman wp sende
0
mvn_ 9.6.2016 07:55:29
Adamların ülkesinde hergün eylem var sokaklarda çatışma var ne uefa nede fifa gibi kurumlardan açıklama bile gelmiyor. Eskaza bu turnuva bizde olsaydı çoktan elimizden alınmıştı.

Ülkemiz için gelirsek zaten durum ortada şehit haberlerine , bombalara , çatışmalara alışkın hale geldik..
+2
Umutcan 9.6.2016 01:49:54
Türkiye'de ve ortadoğu ülkelerinde uygulamaya gerek yok, çünkü her gün bomba tehditi var. Önceden uyarı ise 0. Ülkede bir ton aktif terör örgütü var, buna rağmen istihbaratımız malesef çok kötü durumda.
Bombanın yanından geçip geçmemeniz şansınıza kalmış. Beyazıt tarafında işim vardı bombanın olduğu gün erken saatlerde ama üşendiğim için sonraya bırakmıştım. İyi ki de bırakmışım.
Vatandaş olarak dışarı adım atmaya korkar hale geldik Suriye gibi. Her sabah haberleri okuyunca bomba patladı ölü yaralı kelimelerini okumaktan fenalık geldi.
0
kadirirdem 9.6.2016 01:05:23
Wp yine yok...
0
bankai 9.6.2016 00:01:49
Fransa nin yerind biz olsaydık Euro 2016 erteletip başka yerde yaparlardı Fifa ve Batı ülkeler ikiyüzlü çifte standart bu...
Bizim istihbaratımizi yerden yere vuranlar(haklı oldukları çok yer var ) Fransa da bomba patlayıp aylarca Avrupanın göbeğinde saklanan onları bulamayan Avrupa istihbaratına be demeli Euro 2016 her anlamda bisey yapmak için şans
İnşallah kazasız belasız terorsuz günler görürüz
+2
Lord Melkor 8.6.2016 23:35:57
quote:
Orijinalden alıntı: SgtLittleNoob

"Sayın kullanıcı, bulunduğunuz bölgede canlı bomba tehditi bulunmaktadır. Bi son duanızı edin isterseniz" diye bildirim mi yollayacak?

Bence gereksiz bir şey olmuş bu önemli olan sürekliliği olan bir istihbarat ağıyla terör gruplarına baskın üstüne baskın, zaiyat üstüne zaiyat verebilmek. Sistemin hacklenmesi yada teröristlerin sistemi yanıltmak için alakasız bir yerde ihbar yapması durumunda olacakları bir hayal edin derim.

Sahte ihbarı affetmezler. Anında çökerler.
0
blackjack8696 8.6.2016 20:06:56
Bize bütün dünya gülüyor hiç alakamız olmadığı halde geçende brezilyalılar gülmüyormuydu? bu arada bu haberleri veren güncel bir symbian uygulaması var mı?
0
Nevfel 8.6.2016 20:06:55
Güvenlik illuzyonu. Devlet destekli olmasalar hiçbir terör örgütü bu derece etkinlik gösteremez. Rusya, almanya,abd,fransa ingiltere israil gibi lanet ülkeler ve dahası kanla beslenmeyi yaşam biçimi olarak kabul ettikleri sürece de bu terör azalmaz.
0
herakles24 8.6.2016 20:03:26
siz windows 'u filan bırakın da bu uygulamadan bizim türkiye ye de lazım hem de fransa da önce ağlanıcak halimize gülüyor
0
babasayfa 8.6.2016 19:14:04
quote:
Orijinalden alıntı: Best Seller

windows phone için yayınlamamışlar yine
üvey evlat sanki

"950xl al gelir."
Miss Dona Sarkar.
+2
DarkHellKnightX 8.6.2016 19:08:14
quote:
Orijinalden alıntı: ***Leopard***
Windows Mobile cilar ne yapacak simdi? Zalımsın Fransa

android ve ios kullanıcılarını kurtarsak yeter dediler herhalde.
+11
yoksulseytan22 8.6.2016 19:04:36
Bkz. WİNDOWS PHONE KULLANICILARINI KOBAY OLARAK!



The bomb has been planted!
+5
uranuslu61 8.6.2016 19:03:38
Adamlarda 1 bomba patladı ortagi ayaga kaldirdilar bizde hergun patliyor
+8
patren 8.6.2016 19:01:21
wp kullananlar ölsün diyorlar
+29
***Leopard*** 8.6.2016 18:52:15
Windows Mobile cilar ne yapacak simdi?

Zalımsın Fransa
+2
Kefelon 8.6.2016 18:49:05
Bir sonraki haber başlığını şimdiden görür gibiyim "Hackerların, SAIP uygulaması üzerinden nükleer alarm bildirimi göndermesi paniğe yol açtı."
+36
Guest-05F99D7C6 8.6.2016 18:46:20
"Sayın kullanıcı, bulunduğunuz bölgede canlı bomba tehditi bulunmaktadır. Bi son duanızı edin isterseniz" diye bildirim mi yollayacak?

Bence gereksiz bir şey olmuş bu önemli olan sürekliliği olan bir istihbarat ağıyla terör gruplarına baskın üstüne baskın, zaiyat üstüne zaiyat verebilmek. Sistemin hacklenmesi yada teröristlerin sistemi yanıltmak için alakasız bir yerde ihbar yapması durumunda olacakları bir hayal edin derim.
+1
psiryt 8.6.2016 18:39:17
windows phone için yayınlamamışlar yine
üvey evlat sanki
+15
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj