Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu
    indirim kodu
    Anlık Bildirim

    Unreal Engine 4 çok çekirdekli işlemciler için yüksek optimizasyonlu olacak

    25 Şubat 2010, 09:00 (11 yıl)
    12,8b
    1
    14
    Diğer
    İnceleme, Test ve Analiz Editörü
    Oy Ver

    Mark Rein

    İlginizi Çekebilir Avatar Intel Core i9-11900K geliyor |Teknik özellikleri ve diğer detaylar

    AMD yaptığı açıklamayla sunucu sistemler ve iş istasyonları için hazırladığı 8/12 çekirdekli Opteron 6100 (kod adı Magny Cours) işlemcilerinin satışına başladığını duyurdu. Intel ise yaptığı anons ile masaüstü sistemler için hazırladığı 6 çekirdekli Core i7 980X Extreme Edition işlemcisini 16 Mart'ta satışa sunacağını belirtti. Bilimsel araştırmalar içinse Intel, 2006 yılından bu yana tera-scale projesi kapsamında önce 80 çekirdekli, geçtiğimiz aylarda ise 48 çekirdekli işlemci tasarımlarını göstererek, çok çekirdekli işlemci tasarımlarındaki hızlı ilerleyişi gözler önüne serdi.

    Donanım tarafındaki mevcut tüm gelişmelere rağmen, yazılım ve oyun dünyasının bu gelişmelere hızlı tepki veremediğini dolayısıyla adaptasyon sürecinin yer yer oldukça uzun sürdüğünü görüyoruz. Oyun dünyasının efsanevi şirketlerinden Epic'den Mark Rein açıklamasında, bol ödüllü oyun motoru Unreal Engine 3'ün devamı olarak, geliştirme çalışmaları uzunca bir süredir devam eden Unreal Engine 4 motorunun çok çekirdekli işlemciler için yüksek optimizasyonlu olacağını ve çoklu izlek desteği sayesinde yeni nesil işlemcilerin performansından yararlanılacağını doğruladı.

    Çalışmaları devam eden Unreal Engine 4'ün yakın zamanda hazır olması beklenmezken, yeni nesil teknolojilere destek sunması ve çok daha gerçekçi görüntülere olanak tanıması bekleniyor.

    Intel, TeraScale konsepti çerçevesinde 80 ve 48 çekirdekli işlemci tasarımlarına sahip.



    Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,
    istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
    DH Android Uygulamasını İndir DH iOS Uygulamasını İndir
    Yorumlar (7) Yorum Yaz Forumda Gör
    D DH Misafiri 9 yıl ( Mesaj Silindi )
    6 çekirdek neyimize lazım evett çünkü pahalılar... şimdi pahalıya alcağıma oyun çıktığında gerçekten işe yarıyorsa alırım kullanırım üstelik şimdi pahalı alıcağıma oyun çıktığında ilerde 150-200 dolara alırım...!!
    CeFurkan (Furkan Gözükara) 11 yıl ( Mesaj Silindi )
    6 cekirdek neyimize lazim diyenlere kapak niteliginde cevap bence
    Tolgá (Tolgahan Akyüz) 11 yıl ( Mesaj Silindi )
    unreal engine 4 ün çıkışını düşünürsek daha zaman var..
    NecroCyber-777 (NECRO HELLZONE) 11 yıl ( Mesaj Silindi )
    Unreal Tournament 3 oynarken bile Unreal 3.0 engine gerçekten çok çekirdek desteklemesiyle optimizasyon bayağ farketmişti.Q6600 kullandığım döneme süper performans alıyorken e8400 de daha düşük performans almıştım.adamları bu konuda cidden takdir ediyorum çok kaliteli oyun motorları yapıyorlar
    mobylette 11 yıl ( Mesaj Silindi )
    cv hazırlarken bu adamın resmiyle alttaki çip resmini yanyana koyup bitirme ödevimdi diye de alta not düşücen, bak bakalım ne koçlar ne sabancılar peşine düşecek. bu dediğimi deneyen olursa bi topic açıp bizi haberdar etsin.
    sdbz (Sezai Kuyu) 11 yıl ( Mesaj Silindi )
    Acaba çoklu grafik işlemcilere de destek verecek mi?
    ***Leopard*** 11 yıl ( Mesaj Silindi )
    @fx57 2066 yazmışsınız...
    Yorum Yaz Forumda Yanıtla
    Nasıl eklemek istersiniz?
    Sorgu:
    Yeni Haber
    şimdi
    Geri Bildirim