İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (48) YORUM YAZ

tarafından 2 Şubat 2018, Cuma 10:20 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

YouTube Go Türkiye'de! Artık dilediğiniz videoyu indirebilirsiniz
Günlük Haber Anıl Burak Karadede
48 10679
YouTube Go, Türkiye'de kullanıma sunuluyor. Gün içerisinde yayınlanması beklenen uygulamayla birlikte artık YouTube'dan dilediğiniz videoyu indirebilir internete bağlı olmadan video izleyebilirsiniz.
 
Google, videoları indirip çevrimdışı olarak izlemeye izin veren YouTube Go uygulaması Türkiye’de kullanıma sunuyor.  Kullanıcıların YouTube’dan video indirip internete bağlı olmadan bile indirdiği videoları izlemesine ve yakındakilerle paylaşmasına izin veren YouTube Go uygulaması Türkiye ile birlikte 130’u aşkın ülkede aktif oluyor.
 
 
Başalngıçta Hindistan'da hizmete giren bu hizmet, daha sonraları Endonezya, Nijerya ve Tayland’ın da bulunduğu 14 ülkede daha hizmete sunuldu. Şimdi ise Türkiye'nin de aralarında olduğu 130'u aşkın ülkede kullanıma sunuluyor. Veri kullanımını daha fazla kontrol imkanı sağlayan ve dilediğiniz videoyu indirmenize imkan tanıyan ve indirdiğiniz videoları dilediğiniz zaman internete bağlı olmadan izlemenizi sağlayacak olan YouTube Go'nun gün içerisinde Google Play Store ve App Store'da yayınlanması bekleniyor.
 

YouTube Go uygulamasıyla YouTube'un gücü artık her yerde elinizin altında! 

 
 
 
Bir YouTube ürün yöneticisi tarafından gönderilen basın bildirisinde "Kullanıcıların YouTube’dan video indirip daha sonra internete bağlı değilken bile izlemesine ve yakındakilerle paylaşmasına izin veren YouTube Go, Türkiye ile birlikte 130’u aşkın ülkede kullanıma sunuluyor." ifadeleri yer alıyor. Dilerseniz biraz da YouTube Go uygulamasının kullanıcılara sağladığı nimetlere yakından bakalım.
 
Sizin için önemli videolar: Bölgenizde trend ve popüler olan videolar YouTube Go ana ekranında yer alır, böylelikle sizin çevrenizin ilgisini çekecek videoları keşfetme imkanı bulursunuz. Tüm deneyimi ana dilinizde ve ilgilinizi çeken videolarla yaşarsınız. 
 
Deneyiminizi kontrol edin: YouTube Go’da bir video ile ilgili küçük resme tıklayarak ön izleme yapabilir, böylelikle ne hakkında olduğu konusunda daha fazla fikir edinip izleyip izlememe kararını önceden verebilirsiniz. Daha sonra ileride izlemek için cihazınıza indirebilir veya hemen izleyebilirsiniz. Ayrıca söz konusu videoyu izlerken ne kadar veri kullanacağınızı da seçmeniz mümkün. 
 
Yakındakilerle video paylaşımı: YouTube Go kullanırken videolarınızı yakınınızda bulunan aile üyeleri ve arkadaşlarınızla hiç veri kullanmadan paylaşabilirsiniz.

YouTube Go’nun daha önce kullanıma sunulduğu ülkelerdeki kullanıcıların sevdiğini gördüğümüz bu özelliklerde birkaç tasarım değişikliğine giderek daha da kullanışlı hale getirdik:
 
Yüksek kalitede izleme: Kullanıcı geri bildirimlerinden yola çıkılarak yapılan değişikliklerle artık videoları indirmek, izlemek veya paylaşmak istediğinizde temel ve standart çözünürlüklerin yanı sıra Yüksek Kalite’yi de (HQ) tercih edebilirsiniz. 
 
Sevdiğiniz güncel içeriği keşfedin: Kullanıcıların daha da güncel video önerileri talebi doğrultusunda yaptığımız yeniliklerle, artık ana ekranda daha kişiselleştirilmiş içeriklere ulaşabileceksiniz. Ayrıca sevdiğiniz kanallara yeni videolar yüklendiğinde size haber vereceğiz. 
 
Daha kolay paylaşım: Video paylaşmayı sevdiğinizi biliyoruz. Bu yüzden artık yakındakilerle paylaş özelliğine ana ekrandan daha da kolay ulaşılabiliyor. Ayrıca çok istenen tek seferde birden çok video paylaşma seçeneği de eklendi. 
 
Not: Uygulamanın yakın zamanda mobil içerik mağazalarında ücretsiz olarak indirilmeye sunulması bekleniyor. Uygulama mobil içerik mağazalarında yayınlandığı taktirde içeriğimizi güncelleyip uygulamanın linkini sizlerle paylaşacağız. 
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 2 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 10679 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
0quz28 2.2.2018 12:50:32
herkes dönüştürcü vs kullanmayı bilemez veya uğraşmak istemez ve youtube'un kendi uygulaması üzerinden indirilse daha stabil olacağını düşünüyorum bence güzel özellik 3. parti uygulamalar ile uğraşıl
...
Yorumun devamı ▼
+15
Fx_57,5 2.2.2018 10:29:43
gereklibirşeydi ama bunu asıl uygulamayada güncelleme olarak ekleyebilirlerdi neden ayrı uygulama olarak eklemişler acaba
arayüzde eksikleri var zamanla düzelir heralde.
+12
maximus8282 2.2.2018 13:49:53
Bencede normal youtube'a ekleselerdi daha iyiydi. Şirketler iyice suyunu çıkardı bu işin, Facebook'ta nomral uygulaması ayrı mesajı ayrı. İnsanları bir ton uğraştırıyorlar. Neyse ki facebook k
...
Yorumun devamı ▼
+9
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
mahmut716 11.2.2018 17:55:46
quote:
Orijinalden alıntı: 0quz28




herkes dönüştürcü vs kullanmayı bilemez veya uğraşmak istemez ve youtube'un kendi uygulaması üzerinden indirilse daha stabil olacağını düşünüyorum bence güzel özellik 3. parti uygulamalar ile uğraşılmaz

dönüştürücüye ne gerek var

ogyoutube uygulaması var, yıllardır kullanırım, youtube uygulamasınin edit edilmiş versiyonu, mp3 mp4 olarak indirme ve arka planda çalma özellikleri var
0
Nexi-Ma 7.2.2018 00:24:53
Harika bir uygulama.Baya lazımdı.
0
qazrfv 6.2.2018 15:29:49
Şimdi indirdim yada yapım aşamasındaymış da müzik videolarını indirmiyor.
0
AI Engineer 5.2.2018 20:25:26
Anladığım kadarıyla sadece mobil uygulama üzerinden bu desteği sağlıyor. Ders çalışan biri olarak pek işime yaramaz. Okulda ya da evdeyken sorun olmuyor da bazen cafe ya da başka üçüncü mekanlarda ders çalışırken internet yavaş olduğu için KeepVid üzerinden indirip bilgisayara depoluyordum. Oradan izliyordum ki sanırım bu şekilde devam edeceğim.
0
ctn48 5.2.2018 19:19:41
Bu vodafone sınırsız youtube ile kullanılıyomu yoksa normal gb paketindenmi düşüyo
0
mustafa6397 5.2.2018 15:31:37
Myt forever
0
bkaakco 5.2.2018 15:11:46
Telefon numarası istemesi çok saçma. Bahanesi daha da saçma. Banane, uygulamayı kullanan kimse kim.
0
Pırlanta Gibi Çocuk 5.2.2018 09:42:47
MYT daha iyi ister mp3 olarak ister video olarak indiriyo
+1
Guest-9E354C1A9 5.2.2018 07:04:10
Geç olsa da güzel adım. Dönüştürücüler bir nevi YouTube için kayıptı, bunu farkedip böyle bir şey yapmaları güzel oldu fakat ayrı bir uygulama olarak yapılmasını anlamadım. Abonelikler falan gözükmüyor bunda, yıklanan videoda "Beğen" düğmesinin yanında "İndir" düğmesi fena olmazdı.
+1
Ted Bundy 5.2.2018 04:30:34
Kullanacaktım ama bir ton izin isteyince kaldırdım. Direk telefonu verelim rahatlasınlar. Olur olmadık tüm bilgileri istiyorlar. Şaka gibi.
0
ssschutzstaffel_ss 5.2.2018 03:05:04
quote:
Orijinalden alıntı: ozbey08

bu youtube resmen kendi bacağına sıkıyor. kardeşim videoyu indirip sonradan seyredirsem youtube a içerik üreten kişiler nereden para kazanacak? reklam izleyerek youtuberlara katkı da bulunuyoruz,videoyu indirip seyredince içerik üreticilerinin gelirleri azalacak.
kime babasının hayrına youtube a video çekip yüklemiyor. youtube da yahoo şirketinin yaptığı hatayı tekrarlıyor. bence youtube nun yükseliş dönemi bitti,şuan duraksama devrine girdi 1-2 sene sonra da çöküşe geçer.

0
Gravaze 5.2.2018 01:45:57
Adamlar bizi resmen 3. dünya ülkeleriyle bir tutmuşlar. Özellik iyi, olması güzel ancak bizi dahil ettikleri 130 ülkenin çoğu açlıkla mücadele eden ülkeler. Android kullananlara hayırlı olsun, metroda falan da kullanılabilir artık videolar.
0
DineİnValhalla 5.2.2018 00:22:29
Sonunda
0
Smashed 4.2.2018 17:53:45
Ben zaten çok uzun süredir istediğim video'yu indiriyebiliyordum çok sevinmedim açıkçası :D
0
Paetzold 4.2.2018 16:51:01
Yakıyoruz o zaman.
+1
DH Misafiri 4.2.2018 15:43:15
Snaptube, ötesi hikaye
0
AlicanNalbat 4.2.2018 15:34:29
Demek ki Jailbreak ile YouTube++'a devam. :)
0
Celonfix 4.2.2018 10:22:23
Newpipe, skytube varken gereksiz.
0
ltrg 4.2.2018 10:20:56
Og Youtube siyah Tema ..reklamsiz surum...Sorunsuz indirme + Android keyfffff.Daha ne olsun :)))))
+1
TurboBoosted 4.2.2018 09:42:55
OG Youtube
0
alpalp84 3.2.2018 13:07:04
quote:
Orijinalden alıntı: Amd64x2

16. yüzyıldan beri güncellenmeyen IDM den kurtulduk mu yani.

2 ayda bir kesin güncelleme geliyor, kurtulunacak birşey yok.
+1
Kendomen 3.2.2018 09:57:13
Uzun zamandır bekliyordum çok iyi oldu.
0
yibo90 3.2.2018 00:58:22
Mobilden film izlemiştim 2 gb harcamış , indirmeyi denedim 500 mb falandı. Sebebi nedir ?
0
Mr.Legend 3.2.2018 00:50:01
Snaptube çok iyi iş görüyordu bunu deneyelim bakalım
0
irish 3.2.2018 00:25:59
Güney Afrika 'ya gittiğimde youtube un kendi uygulaması üzerinden ç.dışı kullandım. Burda niye ayrı uygulamaya ihtiyaç durmuşlar anlamadım. Bence değişir zamanla.
0
E_Aydin35 2.2.2018 23:27:51
Uzun zamandır beklenen bir özellik. Youtube tarafından resmiyete kavuşturulması gerçekten iyi oldu..
0
hanımneder 2.2.2018 19:33:18
quote:
Orijinalden alıntı: wertasd

Uygulama markette görünüyor. Yayınlanmamış olarak.
Ama cep telefonu numarası istiyor

Şakın vermeyin fetoşçu ilan edilirsiniz
0
wertasd 2.2.2018 16:34:47
Uygulama markette görünüyor. Yayınlanmamış olarak.
Ama cep telefonu numarası istiyor
0
hanımneder 2.2.2018 16:24:51
Arka planda oynatma özelliği var mı?

Ben iOS’ta sıfır reklamlı arka planda oynatma + YouTube video indirme uygulanası buldum. Öyle mobitube gibi saçmasapan işe yaramazlardab değil; arayüz olsun herşeyiyle 4 4’lük...

Youtube go eksik bu haliyle
0
SeKSandDoRT 2.2.2018 15:27:54
saçma sapan birşey, youtube uygulama bile kullanmıyorum, mobilde fazla veri tüketiyor,

indirmek içinde SSyoutube... bun başına ss koy indir gitsin ..
0
DineİnValhalla 2.2.2018 15:17:42
Beklenen uygulama sonunda geldi :D
0
zero fear 2.2.2018 15:14:51
130 ülke ile beraber
0
ozbey08 2.2.2018 14:43:57
bu youtube resmen kendi bacağına sıkıyor. kardeşim videoyu indirip sonradan seyredirsem youtube a içerik üreten kişiler nereden para kazanacak? reklam izleyerek youtuberlara katkı da bulunuyoruz,videoyu indirip seyredince içerik üreticilerinin gelirleri azalacak.
kime babasının hayrına youtube a video çekip yüklemiyor. youtube da yahoo şirketinin yaptığı hatayı tekrarlıyor. bence youtube nun yükseliş dönemi bitti,şuan duraksama devrine girdi 1-2 sene sonra da çöküşe geçer.
0
nebulabado 2.2.2018 14:01:28
Sonunda Google Türkiye'yi gerikalmış ülkeler sınıfına aldı :(
0
maximus8282 2.2.2018 13:49:53
Bencede normal youtube'a ekleselerdi daha iyiydi. Şirketler iyice suyunu çıkardı bu işin, Facebook'ta nomral uygulaması ayrı mesajı ayrı. İnsanları bir ton uğraştırıyorlar. Neyse ki facebook kullanmıyorum.
Bakmak için indirdim, telefon numarası vermek zorunlu sürekli rehbere bakacakmış, sildim hemen. Sanki telefonum ellerinde yokmuş gibi birde numara istiyor, ilk önce bunu becersinler sonra uygulama yaparlar.
+9
0quz28 2.2.2018 12:50:32
quote:
Orijinalden alıntı: Texassm0ke

videoyu indirip telde yer kaplıcak, e zaten git dönüştürücüyle indir gene yer kaplasın, fark yok, esprisi olmayan bi özellik

herkes dönüştürcü vs kullanmayı bilemez veya uğraşmak istemez ve youtube'un kendi uygulaması üzerinden indirilse daha stabil olacağını düşünüyorum bence güzel özellik 3. parti uygulamalar ile uğraşılmaz
+15
Texassm0ke 2.2.2018 12:41:44
videoyu indirip telde yer kaplıcak, e zaten git dönüştürücüyle indir gene yer kaplasın, fark yok, esprisi olmayan bi özellik
0
Barni Moloztaş 2.2.2018 12:29:23
iyiymiş
0
Rachsuchtig 2.2.2018 12:12:42
Arka planda oynatma var zaten ama YouTube Red abonelerine. Abonelik paralı.
0
feveran 2.2.2018 11:43:27
iOs'a gelecek mi bu arada?
0
PeYLeR. 2.2.2018 11:34:10
Ayrı bir uygulama olarak sunulması abes olmuş. Arka planda oynatma özelliğe gelsin artık.
Ogyotube kullanıyorum kullanmaya devam edeceğim sanırım.
0
Amd64x2 2.2.2018 11:27:10
16. yüzyıldan beri güncellenmeyen IDM den kurtulduk mu yani.
+3
feveran 2.2.2018 11:25:59
her video indirilemiyor hatalı bilgi
+1
barballow 2.2.2018 11:23:04
Mantıklı ve yerinde bir karar olmuş ancak müzikleri yayıncı izin vermediğinden dolayı indiremiyoruz.
0
haymanali2006 2.2.2018 11:07:22
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.youtube.mango
Katılıyorum, geç kalındı ama olsun farklılık, çeşitlilik iyidir.
0
smart1978 2.2.2018 10:58:05
Dahili depolama ve sonrada dolayli olsa da harici depolama birimlerinde daha yuksek kapasitelisine bakilmalidir. Ozellikle ekran cozunurlugu artikca bu ihtiyac daha da artacaktir.

Olmasi gereken birseydi cok onceden gelmeliydi.
0
Fx_57,5 2.2.2018 10:29:43
gereklibirşeydi ama bunu asıl uygulamayada güncelleme olarak ekleyebilirlerdi neden ayrı uygulama olarak eklemişler acaba
arayüzde eksikleri var zamanla düzelir heralde.
+12
jedi39 2.2.2018 10:23:18
Geç bile kaldı.
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj