İLANDIR

HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (499) YORUM YAZ

tarafından 21 Mart 2011, Pazartesi 14:45 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Yeni Bilgiler! Donanimhaber.com'da AMD HD 6990 incelemesi yayınlanmayacak!
Günlük Haber Mesut Çevik "Speed-S...
499 37690

Herkese Merhaba,

Öncelikle Donanimhaber.com olarak AMD'nin üst düzey ekran kartı HD 6990'ın incelemesini sizlere vaktinde ulaştıramadığımız ve ulaştıramayacağımız için ne kadar üzgün olduğumuzu bilmenizi isteriz. Bir diğer bilgi vermemiz gereken şey ise bu gecikme ve kartın Donanimhaber.com'da yer almayacak olmasının tek nedeninin AMD'nin Avrupa Halkla İlişkiler Departmanı'nın yerli basın kuruluşlarının baskısına dayanamayıp Donanimhaber.com'u HD 6990 inceleme listesinden çıkartmasıdır.

Neden?

AMD'nin böylesine ilginç bir karar almasının altında yazının başında da belirttiğimiz gibi "işten önce şikayeti yaşam tarzı olarak benimsemiş" bazı "Teknoloji Blogu" yazarlarının AMD Avrupa ve Türkiye ofisleri üzerinde baskı kurması yatıyor. Baskıların nedeni ise Donanimhaber.com'un HD 6990 henüz çıkmadan haftalar öncesinde AMD'nin gizli dökümanlarına ulaşarak bunları kamuoyuyla paylaşmasıdır.

Gerçi bu bizleri takip eden kullanıcılar için alışıldık bir durum zira bugüne kadar yüzlerce gizli belge ve içeriğe Dünya basınından önce ulaşarak Donanimhaber.com ziyaretçilerinin bilgisine sunduk. Yurtdışı merkezli teknoloji siteleri ise bu haberleri Donanimhaber.com'u kaynak göstererek yayınladılar, bilgiye herkesten önce ulaşma başarımıza övgüler yağdırarak yayınlamaya da devam etmekteler.

Yurtdışındaki editörler yaptığımız işin kıymetini bilip sitelerinde haberlerimize yer verirlerken bazı "Türk Teknoloji Blogu" editörleri ve genel yayın yönetmenleri ise bizi firmalara şikayet edip, firmaları bizi kayırmakla suçlayarak vakit harcadılar. Çünkü onlar Yurtdışında yazılanla, firmalardan gelen basın bültenleriyle yetinmeye alışkın oldukları için bir Türk sitesinin nasıl olup da bilgiye herkesten önce ulaşabileceği konusunu kavrayamadılar. Buraya kadar her şey normal ve bizim için alışıldık fakat anormal olan ilk defa bir Teknoloji Şirketinin bu Blog yazarlarını ciddiye alması oldu!

Şunu belirtmek isteriz ki AMD, ne haberlerden önce ne de sonra bize herhangi bir bilgi sağlamamıştır. Bu bağlamda da aramızda yayınladığımız bilgiler üzerine gizlilik sözleşmesi bulunmamaktadır. Sözleşme ve benzeri bir şey bulunmadığı için de bilgileri ele geçirir geçirmez yayınlama ve yayma ile ilgili bir sıkıntımız yoktur. Yayınladığımız bilgiler editörlerimizden Erdi Özüağ'ın kişisel gayret ve çabaları ile elde edilmiş ve dünyada ilk defa Donanimhaber.com kullanıcıların bilgisine sunulmuştur.

Peki Şimdi Ne Olacak?

Ortada bize sağlanan özel bir içerik veya içerik gizliliği ile ilgili bir sözleşme olmamasına rağmen hazımsız "Teknoloji Blogu" yazarlarının ve AMD'nin Donanimhaber.com'a karşı böyle bir tavır alması bizce kabul edilemez.

Eğer AMD, Dünya basınına bugüne kadar yüzlerce haber servis etmiş ve milyonlarca ziyaretçisi olan Donanimhaber.com'u "Teknoloji Blogları" na tercih edecekse bizler de bu duruma karşı tepkimizi ne AMD, ne de AMD partnerlerinden gelen herhangi bir HD 6990 ekran kartının incelemesine Donanimhaber.com'da yer vermeyerek göstereceğiz.

Donanimhaber.com'un amacı en taze teknoloji haberlerini tarafsız bir şekilde Türk kullanıcıları ile buluşturmaktır. Kimse ziyaretçilerimizin bilgi edinme hakkını engelleyemez. Eğer bazı firmalar veya kişiler taze bilgi akışına engel olmaya çalışacaklarsa bu firma ve kişilere karşı en sert tepkiyi gösteririz.

Bizler, Donanimhaber.com kullanıcılarının AMD'den gelecek HD 6990'a ihtiyacı olmadığını, asıl AMD'nin bu kullanıcıların yorumlarına ve görüşlerine ihtiyacı olduğunu düşüncesindeyiz.


Sevgi ve Saygılarımla
Mesut Çevik
Donanimhaber.com Genel Yayın Yönetmeni

Güncellemeler:

25.03.2011 18:25 AMD'den beklenen açıklama geldi!

Konu ile ilgili detaylara Buraya Tıklayarak ulaşabilirsiniz.

22.03.2011 15:06 Arkadaşlar Merhaba,

AMD Türkiye Ekibi ile toplantımız henüz sona erdi. Yaşanan gelişmeler ve gelinen son noktanın değerlendirildiği toplantıda AMD, yayınlanan bilgilerin kendileri için son derece hassas olması nedeniyle bu tip bir tepki gösterildiğini fakat son gelinen noktada bu tepkinin kullanıcılara bilgi ulaştırılması konusunda önemli bir aksaklığa neden olması dolayısıyla, bundan sonraki benzeri haberlerin öncesinde karşılıklı münazara yapılması talabiyle bu durumun ortadan kaldırılarak Donanimhaber.com ile ilişkilerin eskiden olduğu gibi sorunsuz bir şekilde devam ettirilmesini arzuladıklarını dile getirdi.

Gerçekleştirilen olumlu toplantı sonrasında AMD'den konu ile ilgili resmi bir açıklama yapılacak ve buna Donanimhaber.com'da yer vereceğiz.

Gelişmeleri sizlerle paylaşıyor olacağız.

21.03.2011 20.20: Yayınlanan haber ardından sürekli iletişimde kalarak sorunun iki tarafında yararına olacak şekilde bir çözüme kavuşması için çaba harcayan AMD Türkiye ekibi ile yarın bir öğle yemeğinde bir araya gelerek değerlendirme yapacağız. Umarız bu görüşmeden olumlu bir sonuç çıkar ve güzel bir açıklama yapılır.

Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 37690 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
Speed-Step 21.3.2011 15:16:44
@ knnkpln Bizim amacımız her zaman en doğru en iyi bilgiyi, en hızlı şekilde sizlere ulaştırmak oldu. Eğer AMD haberlerini sansürlersek AMD'nin sansür zihniyetinden farkımız kalmaz. AMD ile iliş
...
Yorumun devamı ▼
+14
Speed-Step 22.3.2011 14:59:58
Arkadaşlar Merhaba, AMD Türkiye Ekibi ile toplantımız henüz sona erdi. Yaşanan gelişmeler ve gelinen son noktanın değerlendirildiği toplantıda AMD, yayınlanan bilgilerin kendileri için son derece has
...
Yorumun devamı ▼
+7
fenerlee01 21.3.2011 23:09:31
saçma...amd kendine zarar verir. ben dahil birçok kullanıcı, donanımların incelemesini performansını iyice araştırarak satın alıyoruz.ilk baktığım site de burası oluyor.birisi yazdığım şeyi ingilizcey
...
Yorumun devamı ▼
+7
Batuist 21.3.2011 14:58:33
Sonuna kadar arkanızdayız. eğer bir şekilde bir yerlere mail atarak tepkimizi gösterebilceksek bunu tüm forum üyeleri olarak seve seve yaparız. AMD avrupa halkla ilişkilere ulaşabileceğimiz bir mail a
...
Yorumun devamı ▼
+7
sadtneverdie 22.3.2011 01:34:43
Sen iyice koptun. 70 milyonluk ülkenin en büyük donanım sitesi kendi aprasıyla kart alıp incelem yapacak öyle mi? Hadi DH e veya kendinize saygınız yok tamam ama en azından ülkenize ve insanalrına
...
Yorumun devamı ▼
+6
Zero Limit 21.3.2011 23:08:12
Amd için donanımhaberi hatta herbirşeyi karşısına alabilecek adamları dikkatlice takip ederseniz, bir adet bile tarafsız mesaj göremeyeceksiniz. sempatizanlıktan gözleri dönüyor çünkü. Donanımhaber i
...
Yorumun devamı ▼
+5
tuturox 21.3.2011 23:03:25
AMD yi aldığı bu karardan dolayı kınıyorum ve açıkçası AMD nin destekçisi olarak hayal kırıklığına uğradım. Bu AMD nin yaptığı saygısızlıktır ve bence bu noktada eğer kararda bir değişiklik yapılmazsa
...
Yorumun devamı ▼
+5
First_Person 21.3.2011 15:27:20
Arkadaşlar bu konuyla ilgili kınama maillerimizi gönederebileceğimiz bir adres bilen var mı? Bombardımana tutalım, Donanımhaber.com'u sahipsiz zannediyor galiba bunlar... Ben şahsen AMD'ye duyduğum bü
...
Yorumun devamı ▼
+5
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Speed-Step 26.3.2011 00:30:38
Arkadaşlar Konu ile ilgili gelişmeleri aşağıdaki adresten takip edebilirsiniz.

http://www.donanimhaber.com/tm.asp?m=47753809
0
pEgaTR 26.3.2011 00:24:57
quote:
Orijinalden alıntı: pEgaTR







Gayet normal değilmi ? Kimin kimden çıkarı var ise ona göre hareket ediyor , nabza göre şerbet ... Şaşırmamak gerek , sonuçta herşey para , para olmadan hiçbirşey olmuyor


ÇOk öneml değil ama yukarıda yazdığım bir satırlık mesaj dan dolayı bana uyarı cezası verilmesi şaşırttı beni , gerçekleri söylemek neden tepki görüyorki ? Yazdıklarımın nesi yanlış ? Eskiden olsa çok ateşli , çokda sinirli bir şekilde şimdi fersah fersah yazar döşerdim ama şimdi gülüp geçiyorum ...

İyi Forumlar ...
0
lvlono 25.3.2011 18:21:36
Yaw arkadaş, yarım saat inceleme videosumu olurmuş?

"- Ekran kartını PCIEx slotuna takıyoruuzz, evet taktık.
- Şimdi de Power tuşuna basıp sistemin açılmasını bekliyoruz.
- Sonra da Driver yükleyeceğiz."

Şeklindemi olmalıydı incelemeler? Bir üst mesajınızda da yazdığı gibi, hak verebileceğinizi yazıyorsunuz, neden link verdiniz peki? Şikayetiniz nedir? Yada burada bulunma amacınız nedir? Siteyi yargılamakmı? Yoksa kendinizi kıyaslamakmı?
Kendini bulamamış yada ne istediğini bilmeyen kişilikler, maalesef farklı sıfatlarla nitelenebiliyorlar (genel kanı).

Konu başlığı ile ilgili olarak;
Her forum üyesi gibi beni de sevindirdi olayın çözülmesi. Ama AMD, antipatimi toplamadı değil.
0
musAKka 25.3.2011 18:16:18
quote:
Orijinalden alıntı: desert_rain

DH demek 6990 incelemesi yayınlamayacak ahhaaha çok da umrumdaydı. Bin tane site var. Hit almayan siz olacaksınız.


Sanki DonanımHaber bunun farkında değilmiş gibi yorum yapmışsınız.

Bu durumda elbette DH'nin bir incelemesi yok olur, buna bağlı olarak da hit'i düşer. Çalışanlar, editörler bunu göze alıp kendi doğrularına dayanarak bir tepki koyuyorlarsa sonuna kadar saygı duyarım ben. Çünkü şu anda ortaya konulacak bir tepki, karşı tarafın ileriki zamanlardaki politikasını da etkiler. Kaldı ki gösterilen tepkinin işe yaradığını da gördük zaten.

Neyse, olayın tatlıya bağlanması iyi olmuş.
0
Volkanbaba 25.3.2011 17:57:48
Amd gibi sevdiğim bir firmanın böyle bir karar vemesi üzücü.donanımhaberin intel ve nvidia ile çalışmaları olabilir.Amd ile Dh nin arasını açan diğer sitelere ve yöneticilerede buradan
0
desert_rain 25.3.2011 17:32:53
DH demek 6990 incelemesi yayınlamayacak ahhaaha çok da umrumdaydı. Bin tane site var. Hit almayan siz olacaksınız.
0
RevivaL 25.3.2011 16:44:39
quote:
Orijinalden alıntı: Father Torque

Olayın tatlıya bağlanmasına sevindim, umarım ileride bu tarz olaylar tekrarlanmaz.

+1
0
Father Torque 25.3.2011 16:33:07
Olayın tatlıya bağlanmasına sevindim, umarım ileride bu tarz olaylar tekrarlanmaz.
+1
mgedik06 25.3.2011 16:26:27
sayın meset çevik bu konuda üyeler size yardım etti... ve ellerinden geleni yapmaya çalıştı... sizde şu ttnet konusundaki yaşanılan problemleri dile getirmede ve anlatmada bize yardım edinde hem samamiyetinizi anlayalım hemde ödeşmiş olalım

http://www.donanimhaber.com/tm.asp?m=47650691&mpage=2
0
Speed-Step 25.3.2011 16:20:10
Arkadaşlar Merhaba,

Desteğiniz ve AMD Türkiye Ekibinin (hem yönetim hem de PR Ajansı K2) yoğun çabaları ile AMD Avrupa ekibinin aldığı kararı gözden geçirerek, uygulamadan vazgeçmesi sağlanmıştır.

AMD'nin konu hakkındaki resmi açıklamasını da içeren ve gelişmeleri aktaran haberi gün içinde yayına alacağız.

Bu konuda desteğini ve değerli yorumlarını esirgemeyen bütün ziyaretçilerimize teşekkür ederiz.

Sevgiler,
Mesut Çevik
+2
orc123456 25.3.2011 16:05:44
Evet çok küçüldü AMD

Arada seviye farkı, vizyon farkı varmış...
-2
scutaro 25.3.2011 15:55:41
quote:
Orijinalden alıntı: demircibu

bu hareket amdyi küçültür dh'yi değil resmen kota boykot etmiş dh'yi ister kişisel bloglar olsun ister diğer teknoloji haber siteleri olsun her ne kadar onlarda şikayet etseler ortada bir başarı var bir başarıyı diğerlerinin çekememezliğinden şikayet ederek çözüm bulmaları çabası var amd kendi kaybeder burda... zaten türkiyede sönükler intel ile nvidia ile böylemi başa çıkıcaksın burda okadar üye var bu incelemeler testler sonunda ürün alan tavsiyelerle olsun yada haber konularındaki detaylara bakıp...sanki yanlı haber varda yada kötüleme senin ürününü en çok üyesi olan en çok hit site önce servis ediyor nice kitleler okuyor kaybın yokki nasıl bir muhasebe yaptıysa artık amd..
bizler dh üyeleri olarak www.donanimhaber.com sitesi markası altında forumumuzu sonuna kadar desteklicez...

+1 DH yayınladığı bilgileri sağdan soldan herkezin ulaşabileceği kaynaklardan almıştır, Fermi çıkmadan evvelde bir sürü tablo ve özellik sızdırıldı, sanki nda kalkmadan ekran kartını ele geçirip gizlice test ettiler. Teknoloji blog'u denilen sitelerin şikayetlerini dikkate alan AMD gibi bir teknoloji şirketi, 6990 incelemesinde DH gibi kaliteli bir donanım inceleme sitesini listeden çıkartarak dediğin gibi komikçe olan bu davranışla sadece kendisini küçültür. Intel ve Nvidia gibi şirketlerden örnek alsınlar rekabet ayrı şey seviye ayrı şey.
+1
Wabbajack 25.3.2011 15:26:32
İşine gelmeyen yol alsın.Herşeyde taraf oluyorsunuz ozaman bu durumdada taraf olucaksanız dh tarafında olun hep elin yabancısımı haklı her konuda?Biraz milliyetçi olalım.
0
HARBINGER 25.3.2011 10:09:00
AMD DH'a test ürünü göndermedi diye amd almayacak değiliz elbette fakat yapılan doğru değil. Yorumcuların %80 i sırf dalga olsun boş traş mesajlarla doldurmuş konuyu.. Çok enteresan insanlar görüyorum şu forumda. Hayal gücü ve asosyalliğin sonucumudur nedir
-1
Towarscke 25.3.2011 09:56:15
Mesut Çevik...

Konuyu tatliya bagladiniz madem, adam gibi test gorelim... Kalemi gercekten kirdiysaniz, bari GTX590'in incelemesini yarim yamalak yapipta insanlarin, satin alimini yonlendirmeyin... cok kasli, en hizli falan diye.. ondan sonra AMD size urun gondermezse de uzulmeyin.. cunku bu sekilde taraf olursaniz, AMD'nin sizin icin yapabilecegi bisey zaten yok..

Donanimhaber'e guvenerek 2006'dan beri yaziyorum... bu gidisle heryerde DH taraf oldu diyecegim..
0
İstan34bul 25.3.2011 09:40:36
Sırf donanım haber için amd radeon dan vazgeçerim.Donanım haber hiç uyumadan gece gündüz demeden çalışıyorlarsa,bırakın bazı şeylerde hakları olsun.
-1
Wabbajack 25.3.2011 05:26:52
quote:
Orijinalden alıntı: demircibu

bu hareket amdyi küçültür dh'yi değil resmen kota boykot etmiş dh'yi ister kişisel bloglar olsun ister diğer teknoloji haber siteleri olsun her ne kadar onlarda şikayet etseler ortada bir başarı var bir başarıyı diğerlerinin çekememezliğinden şikayet ederek çözüm bulmaları çabası var amd kendi kaybeder burda... zaten türkiyede sönükler intel ile nvidia ile böylemi başa çıkıcaksın burda okadar üye var bu incelemeler testler sonunda ürün alan tavsiyelerle olsun yada haber konularındaki detaylara bakıp...sanki yanlı haber varda yada kötüleme senin ürününü en çok üyesi olan en çok hit site önce servis ediyor nice kitleler okuyor kaybın yokki nasıl bir muhasebe yaptıysa artık amd..
bizler dh üyeleri olarak www.donanimhaber.com sitesi markası altında forumumuzu sonuna kadar desteklicez...


+1905
0
demircibu 25.3.2011 04:32:19
bu hareket amdyi küçültür dh'yi değil resmen kota boykot etmiş dh'yi ister kişisel bloglar olsun ister diğer teknoloji haber siteleri olsun her ne kadar onlarda şikayet etseler ortada bir başarı var bir başarıyı diğerlerinin çekememezliğinden şikayet ederek çözüm bulmaları çabası var amd kendi kaybeder burda... zaten türkiyede sönükler intel ile nvidia ile böylemi başa çıkıcaksın burda okadar üye var bu incelemeler testler sonunda ürün alan tavsiyelerle olsun yada haber konularındaki detaylara bakıp...sanki yanlı haber varda yada kötüleme senin ürününü en çok üyesi olan en çok hit site önce servis ediyor nice kitleler okuyor kaybın yokki nasıl bir muhasebe yaptıysa artık amd..
bizler dh üyeleri olarak www.donanimhaber.com sitesi markası altında forumumuzu sonuna kadar desteklicez...
+2
pEgaTR 25.3.2011 02:53:46
quote:
Orijinalden alıntı: CorleoneXT

Mesut Bey kendi açınızdan haklısınız fakat ;
en basitinden geçen forumdan birisinin ekran kartı bozulmuştu. fira ise 3 kuruş için kullanıcıyı dolandırmaya kalktı. biz birkaç kişi yazdık ettik. ama yine firma bildiğini okumuş.bozuk karta fatura bedeli iade etmeyerek aslında atıyorum 50 liralık fatura bedeli varken başka 50 liralık bir kart vermek için kullanıcıdan üste para telep etmişti. vede bunu bir lutüf olarak belirtmişti. biz bunu yazdık açıkladık ama konu gene silindi. tüketicinin hakkı yenilen yerlerde sizide sıkıntıya sokmayacak durumlarda biraz daha bizden yana olabilirmisiniz ozaman?




Gayet normal değilmi ? Kimin kimden çıkarı var ise ona göre hareket ediyor , nabza göre şerbet ... Şaşırmamak gerek , sonuçta herşey para , para olmadan hiçbirşey olmuyor
+1
T®an©e Addi©T 25.3.2011 02:04:07
quote:
Orijinalden alıntı: mugo66

yeni çıkacak olan HD 6990 ın beklenilenin altında bir performans verdiğinden bu nedenle ticari olarak vaadedilen noktaya gelememenin sıkıntısından olacakki kartı göndermek istememişler diye düşünüyorum aksi taktirde amd ile DH bir husumet olacak değilya.. ?

+1903
-1
mgedik06 25.3.2011 00:57:57
yeni çıkacak olan HD 6990 ın beklenilenin altında bir performans verdiğinden bu nedenle ticari olarak vaadedilen noktaya gelememenin sıkıntısından olacakki kartı göndermek istememişler diye düşünüyorum aksi taktirde amd ile DH bir husumet olacak değilya.. ?
0
CorleoneXT 25.3.2011 00:43:45
Mesut Bey kendi açınızdan haklısınız fakat ;
en basitinden geçen forumdan birisinin ekran kartı bozulmuştu. fira ise 3 kuruş için kullanıcıyı dolandırmaya kalktı. biz birkaç kişi yazdık ettik. ama yine firma bildiğini okumuş.bozuk karta fatura bedeli iade etmeyerek aslında atıyorum 50 liralık fatura bedeli varken başka 50 liralık bir kart vermek için kullanıcıdan üste para telep etmişti. vede bunu bir lutüf olarak belirtmişti. biz bunu yazdık açıkladık ama konu gene silindi. tüketicinin hakkı yenilen yerlerde sizide sıkıntıya sokmayacak durumlarda biraz daha bizden yana olabilirmisiniz ozaman?
0
KURSAD. 24.3.2011 20:39:49
Ati yerine Nvidia tercihim olucaktır. Nvidia mı Atimi diye git gel yapcağıma Nvidia seçerim bundan sonra..
0
Speed-Step 24.3.2011 19:59:04
@ CorleoneXT

Merhaba,

Firmalara ait şikayet mesajları içeren mesajların silinmesinin nedeni silinmediği taktirde firmaların avukatları tarafından uyalıyor oluşumuz. Açıkçası tam olarak gerçekliğini kanıtlayamadığımız ve yargıya taşındığı halde giderilebilecek bir sorun nedeniyle sitenin kapatılması gibi bir riski göze alamayız.

TTNET'te bir reklam veren AMD ve Nvidia'da ama bakın forumlarımıza bu firmalarla ilgili şikayetlerin silinmediğini, küfür ve hakaret içermediği sürece her yorumun tutulduğunu görürsünüz.

İş reklam alma almama olayı değil tamamen hukuksal yaptırımlardır.

Sevgiler,
Mesut Çevik
0
CorleoneXT 24.3.2011 17:51:00
yanlız donanımhaber sadece kendine yapılan keleklere değil bize yapılan keleklerede duyarlı olmalı. firmalar yeri geliyor tabiri caizse kullanıcıları "gerizekalı" yerine koyuyor. kullanıcı buraya yazıyor ama max 30 dakikada siliniyor. bence donanımhaber daha bir kullanıcı dostu site olmalı. firmalar dh ye reklam vermeyecekmi? gene verecek elleri mahküm. dh kadar geniş bir kitleye hitap eden başka bir site yok. reklamdan kayıpları olmayacak ama burada açılan konu sayesinde kendilerine çeki düzen verecekler. dh biraz bizim yanımızda olsun artık.
0
knnkpln 24.3.2011 08:40:48
Okuduğum komik mesajlarda donanımhaber bi baş sağlığı dilememişler onu da ben dileyeyim "Başınız sağ olsun"
0
Proximity 24.3.2011 04:19:45
Konu artık iyice DH ye laf sokma konusu olmuş.Beğenmiyorsanız girmeyin kardeşim,gidin başka forumlara takılın varsa daha iyisi.Silah zoruylamı üye oldunuz.Ne diye vaktinizi harcıyorsunuz burada.
+1
Wabbajack 24.3.2011 03:37:21
DH yöneticileri bence bu başlıktaki resimde olan hd6990 üzeri kalemle çizilmiş şekli kaldırın derim ne olur ne olmaz anlarsınızya.
-2
Wabbajack 24.3.2011 03:22:38
quote:
Orijinalden alıntı: evo_tr






Bundan sananeki, seni rahatsız etmiyo diye herkesi etmeyeceğini mi düşünüyosun, beni ediyo.


Dostum şimdi şöyle düşün bu çalışan arkadaşlar dh yöneticileri yaşamlarını ne ile sürdürüyolar bu iş ile e bu arkadaşlar siteye reklam koymazsa ne olucak sağlıklı birşekilde yaşamlarını sürdüremiyecek ve sonunda site kapanıcak bunu istiyorsun sen açıkçası yorumunla farkında değilsin galiba gözünüzü seviyim manttıklı olalım
-1
evo_tr 24.3.2011 03:16:34
quote:
Orijinalden alıntı: _AuRoN_

Allah aşkına şu başlığı kaldırın dh yöneticileri her telden muhabbete döndü bu başlık! heryer reklam dolmuşmmuş bu işler çok basit geliyo galiba millete


Bundan sananeki, seni rahatsız etmiyo diye herkesi etmeyeceğini mi düşünüyosun, beni ediyo.
+1
Wabbajack 24.3.2011 03:09:05
Allah aşkına şu başlığı kaldırın dh yöneticileri her telden muhabbete döndü bu başlık! heryer reklam dolmuşmmuş bu işler çok basit geliyo galiba millete
-2
evo_tr 24.3.2011 02:59:54
Forumun her yeri reklam oldu, sayfa açarken bile reklam sayfası geliyor karşıma. Kanser olucam az kaldı, para tatlı geldi.
0
kasai 24.3.2011 02:54:41
bugün yaşanan forumdaki vatanbilgisayar konusunun sebepsizce (aslında sebepli) kilitlenmesi ve sorun yaşayanların iletişimin bu şekilde kesilerek muhtemel reklamcı şirketin korunmasından sonra burada artık amatör ruh vs.. konuşması anlamsızdır. doğrudur yalnıştır ama forum kısmı kullanıcıların bilgi paylaşması içindir DH umarım bazı konulara daha dikkatli ve kullanıcı dostu bakmayı hatırlar iyi forumlar
0
DH Misafiri 23.3.2011 23:15:41
bir yorum yazmıştım, içerisinde tek bir kelime hakaret yoktu.yazdıklarımdan sadece DH'nin yaptığı yanlışlığı ve AMD'nin net haklılığı anlaşılabilirdi.yorumum yayımlanmamış ki(aslında çokda şaşırdım) buda demek oluyorki DH'nin eleştiriye tahammülü yok ve olayı kendi istediği gibi yönelendirmek istiyor.bunun üstüne de başka eleştiriye gerek kaldığını sanmıyorum.zaten AMD uzlaşmada bile gereğini yapmış.
not:yıllardır şuana kadar hiç üye olma gereksinimi duymadım, çünkü sağolsun web sitenizden ve forumunuzdan üye olmasakda bilgi alabiliyoruz.saygılar...
0
lvlono 23.3.2011 19:06:37
quote:
Orijinalden alıntı: ArenaMaster

vıdeo ınceleme demısken sanırım sızın vıdeo ınceleme nasıl yapılır cok bır bılgınız yok sanırsam..sıze bır lınk vereyım,cok basıt bır ıslem sogutucusu ınceleme vıdeosu..onu seyrettıkten sonra burada yapılan vıdeo ıncelemelerle herkes kıyaslasın bakalım ne sonuc cıkacak..DH nın takkeyı onune koyup ıyı dusunmesı ve yaptıkları ısın hakkını vermelerı lazım...

buyrun lınk,karar sıze kalmıs.... http://www.youtube.com/watch?v=07XTN0Qll2o

Hocam, TTNet'in bağlantı hızı ve sitenin yoğunluğu ortada. Donanimhaber.com incelemeleri tamemen "özet" niteliği taşıyor. Hem okuycu-izleyci zaman kaybetmemiş oluyor, hem de insanlar bir video seyredecek diye kanser olmuyor. Donanimhaber.com'un objektif olmadığına yada taraflı yayın yaptığına inanıyorsanız, girmeyin siteye kardeşim. Bu kadar basit. Nedir ki bu sizdeki provokatör sıfatı? Hangi sitedensiniz? Kaldı ki kaale alan da olmamış
0
ysfbkrcn 23.3.2011 17:37:39
oldu mu AMD şimdi?
şikayet mesajı attım Mesut kardeş,büyük ayıp etmişler gerçekten.
0
peters 23.3.2011 17:09:35
quote:
Orijinalden alıntı: Speed-Step

[html]<p><b>Güncellemeler:</b></p>
<p><b>22.03.2011 15:06 </b> Arkadaşlar Merhaba,</p>

<p>AMD Türkiye Ekibi ile toplantımız henüz sona erdi. Yaşanan gelişmeler ve gelinen son noktanın değerlendirildiği toplantıda AMD, yayınlanan bilgilerin kendileri için son derece hassas olması nedeniyle bu tip bir tepki gösterildiğini fakat son gelinen noktada bu tepkinin kullanıcılara bilgi ulaştırılması konusunda önemli bir aksaklığa neden olması dolayısıyla, bundan sonraki benzeri haberlerin öncesinde karşılıklı münazara yapılması talabiyle bu durumun ortadan kaldırılarak Donanimhaber.com ile ilişkilerin eskiden olduğu gibi sorunsuz bir şekilde devam ettirilmesini arzuladıklarını dile getirdi.</p>

<p>Gerçekleştirilen olumlu toplantı sonrasında AMD'den konu ile ilgili resmi bir açıklama yapılacak ve buna Donanimhaber.com'da yer vereceğiz.</p>

<p>Gelişmeleri sizlerle paylaşıyor olacağız.</p>

<p><b>21.03.2011 20.20: </b> Yayınlanan haber ardından sürekli iletişimde kalarak sorunun iki tarafında yararına olacak şekilde bir çözüme kavuşması için çaba harcayan AMD Türkiye ekibi ile yarın bir öğle yemeğinde bir araya gelerek değerlendirme yapacağız. Umarız bu görüşmeden olumlu bir sonuç çıkar ve güzel bir açıklama yapılır.</p>


umarım birdaha böyle bir sorun yaşanmaz.
0
X-FI 23.3.2011 15:26:18
amd yi zaten sevmiyordum bu haberi duyunca dahada nefret ettim...
-2
Statistik 23.3.2011 15:12:35
quote:
Orijinalden alıntı: canerpense

Şirket içi gizli dökümanların sızdırılmasına laf etmeyecek şirket olduğunu sanmıyorum...

Sonuçta herkesin görmesi istenen birşey olsaydı gizli olmazdı.

Haberciliğinde etiği vardır; öyle her belge istendiği gibi yayınlanamaz. Bakınız Wikileaks'e...

Ne kadar bilgi edinme hakkı olsada insanların; ticari sırların şirketin kendi tarafından açıklanmadığı sürece paylaşılması aynı zamanda suçtur. NDA anlaşmasının önemini DH çalışanları benden çok daha iyi biliyorlardır; bu bilgilerin açıklanması kartın lansman günü olurki rakip şirket haftalar öncesinden haksız rekabet sağlayacak bilgilere erişmesin.

Ha rakipler endüstri casusluğu yapabilirler denmiş, onunda feci cezaları var...

Yani AMD DH'a bırakın HD6990 göndermemeyi, dava açmayarak çok büyük bir iyilik yapıyor bence...

Kaldıki DH'ta bu haberler "biz eriştik, biz yaptık, biz bulduk" şeklinde veriliyor, yani sızdıranın kaynağıda belli. AMD'nin yasal bir işleme girişmemesi tamamen ikili ilişkiden kaynaklanan bir durum sanırım.

Not: Bu tüm olay reklam için yapılmış bir danışıklı dövüşte olabilir, benim aklım ermez o işlere...

Not2: Kendi yazdıklarımıza verilen + yada - oyları göremiyoruz, merak ediyorum kaç eksi yicem diye


+1000000
0
leop 23.3.2011 14:16:00
her sekilde tabii ki DH nin tarafindayim ancak dh yonetiminin kendi hatasi veya baskasinin hatasi nedeniyle gerceklesen durumdan sonra amd yi boyle kullanicinin onune atmasi hic hosuma gitmedi yukarda da cesitli mesajlarda dendigi gibi bu olay tamamen kapandiktan sonra bir topic acilabilirdi maalesef hayattaki tek amaci amd firmasini kotulemek olanlara canak tutuluyor istemeden de olsa...

ayrica amd hd6990 vermezse vermesin cokta fifi bizim icin..

sahip ciksalardi performans belgelerine kaptirmasalardi bize..