Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu

    Havok ve Ubisoft uzun dönem lisans anlaşması imzaladı

    10 yıl
    11,2b
    1
    26
    Diğer
    İnceleme, Test ve Analiz Editörü

    Fizik uygulamalarında sektörün en büyük yazılım firmalarından birisi olan ve hazırladığı geliştirme kitleri oyun firmalarından Hollywood stüdyolarına kadar geniş bir yelpazede kullanılan Havok yaptığı resmi açıklamayla Ubisoft ile uzun dönemli yeni bir lisans anlaşma imzalandığını duyurdu. Assassin’s Creed, Tom Clancy's Ghost Recon, Prince of Persia, Shaun White Snowboarding, Tom Clancy’s Rainbow Six ve Tom Clancy’s Splinter Cell gibi her biri türünün en başarımı yapımları arasında yer alan pek çok projeye hayat kazandıran Ubisoft, uzun dönemli anlaşma ile yeni nesil oyunların geliştirilmesi esnasında Havok yazılımlarını kullanılarak oyun severleri ileri düzey gerçeklik deneyimi sunan yeni yapımlarla buluşturmayı hedefliyor.

    Firmanın stüdyo operasyonlarından sorumlu yöneticisi Pierrre Escaich, Havok'un mühendislik ve satış-kontrat konusundaki destek yapılanması ile profesyonel bir organizasyon olduğunu, Ubisoft olarak Havok'un sofistike konularındaki problemlerimize olan içten yaklaşımını beğendikerini belirtti. Havok'tan Davide O'Meara ise Ubisoft'un video oyun endüstrisindeki en iyi yapımların önemli bir kısmına imza attığını, tüm platformlarda en iyi çözümleri sunma hedefimizle geliştiricilere en gelişmiş teknolojileri sağlayacaklarını belirtti.



    Yorum Yaz Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,
    istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
    DH Android Uygulamasını İndir DH iOS Uygulamasını İndir
    Yorumlar (13) Yorum Yaz Forumda Gör
    sertacaygun (Sertac Aygun) 10 yıl
    Intel + ATi süper ikili olma yolunda mı dersiniz peki ?

    Oyunlarda -genel anlamda, testlerde- Intel daha iyi çıkıyor çünkü.
    hikqq 10 yıl
    half life 2' de havok kullanılmıstı hatta ati kartlar daha fazla performans vermiyormuydu ?
    yekoo (Yahya Yekta Akıncı) 10 yıl
    havok çok basit kalıyor teknoloji olduğu gibi gpu ya kaymaya başlamışken havok hala işlemciyi meşgul ediyor bunu bırak en önemlisi aegia psyhx gpusu var sadece fizik hesapları yapmak için ki aşırı derecede manyak efektşer alabiliyosunuz ama havok ile bunlar imkansız. havokun tek eksiği cpu değilmiş değilmi?????
    mistifa 10 yıl
    İşte Intel'den tamamen dostlar alışverişte görsün türü fuzuli bir halkla ilişkiler girişimi.
    Havok geçen yüzyılda kaldı. Millet artık gerçekçi ve birbiri ile etkileşimli kumaş, akışkan, saç vb. simülasyonlar peşinde. Cevap illa ki Physx değil tabi. DX11, openCL vb. GPU tabanli diger teknlojileri tek geçerim.
    laserion (Sedat Ataş) 10 yıl
    Şimdi çoğu ATI Kullanıcısı PhysX gibi bir nimetin kendi ekran kartlarında da olmasını ister. Nvidia satın alana kadar iyiydi şimdi mi kötü oldu. Aegia bence fizik uygulaması olarak türünün en iyisi içinizde Warmonger oyununu oynayan arkadaşlar mutlaka vardır ve PhysX'in ne kadar etkisi olduğunu bu oyunu oynayan arkadaşlar iyi bilir Warmonger oyunundaki fizik ile Red Faction Guerrilla arasındaki farkı buradan anlayacaksınız Batman Arkham Asylum da başka bir örnek Birde GT300 Gpu'ları çıktığındaki PhysX performansını düşünürsek ATI'ın hiç şansı yok bu konuda.
    Ravenholm (Hakan as. Piranha) 10 yıl
    Valla ben Red Faction 3'u hep PHYSX'li diye Nvidia destekli diye biliyordum Nvidia kartlarda performans ustu calisiyordu harikaydi ATI'de sanirim iyidi.. daemonica, bilgi icin tesekkur.. R.Faction 3'deki HAVOK bu kadar muhtesem dururken Wolfenstein'daki icler acisi hali cok garipti.
    Ravenholm (Hakan as. Piranha) 10 yıl
    @ Daemonica, sanirim yanlisiniz var, bugune kadar hep soylenen RED FACTION 3: GUERILLA oyunu PHYSX destekli bir oyunmus..

    Ustteki mesajlarda da denildigi gibi HAVOK'lu WOLFENSTEIN gercekten cok kotu bir-iki kirilma ve tahta parcalanma efektinden baska hic bisey yok ustte de yazdim hic boyle beklemiyordum.. Tabiki bir Red Faction 3 oyunundaki gibi olamazda ama yinede HAVOK'lu WOLF.dan daha iyisini beklerdik.
    Ravenholm (Hakan as. Piranha) 10 yıl
    Havok destekli en yeni oyun WOLFENSTEIN onda da fizik efekti diye pek bisey yoku tahta parcalanmasi vardi. ates etsen bile hersey kutuk gibiydi tepkisizdi mesela bayraklar. bencede bu haliyle PHYSX'in karsisinda sanki pek sansi yok. su an PHYSX en iyisi en guzeli.
    Hobar (Emrah Karaçam) 10 yıl
    Ubisoft sizin bildiklerinizi bilmiyor tabi. sizin kadar dahi insanları ubisofta almamışlar. onlar da gitmiş physx yerine havokla anlaşma yapmış.
    DISTURBED 10 yıl
    havok un physx den tek eksiği gpu da çalışmaması, gpu ya adapte ederlerse physx in şansı olmaz.
    Yorum Yaz Forumda Yanıtla
    B I U " İçerik Göm DH Video Twitter YouTube Instagram Vine Künye BSC Oyun IMDb - url img @
    Nasıl eklemek istersiniz?
    Tüm güncellemelerden eposta yoluyla haberdar olun.
    ANLIK GÖRÜNTÜLEMELER
    1 Kişi Okuyor (0 Üye, 1 Misafir) 1 Masaüstü

    GENEL İSTATİSTİKLER
    11192 kez okundu.
    11 kişi, toplam 13 yorum yazdı.

    HABERİN ETİKETLERİ
    ubisoft, fizik ve
    2 etiket daha Yazılım oyun
    Sorgu:
    Alternatif Görünümler Geri Bildirim