İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (59) YORUM YAZ

tarafından 15 Şubat 2017, Çarşamba 23:00 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Windows Vista'nın fişinin çekilmesine çok az kaldı
Günlük Haber Onur Seven
59 2492
Microsoft'un en kötü işletim sistemi olarak gösterilen Windows Vista'nın destek süresinin sona ermesine iki aydan kısa bir süre kaldı. İşletim sistemi 11 Nisan'da emekliye ayrılacak.
Microsoft'un işletim sistemi endüstrisindeki en büyük başarısızlığı olarak görülen Windows Vista, destek süresinin son iki ayına girdi. Yazılım devi 11 Nisan 2017 itibariyle bu işletim sistemi için güncelleme ve güvenlik yamalarını yayınlamayı durduracak.
 
Windows Vista kullanımdan kaldırılana kadar kullanıcıların en kısa sürede Windows'un daha yeni bir sürümüne geçmeleri öneriliyor. Microsoft'un tercihi şüphesiz ki Windows 10'a geçmeleri ancak Ocak 2020'ye kadar güncelleme almaya devam edecek Windows 7'de Vista kullanıcıları için farklı bir seçenek olarak köşede duruyor.
 
Windows Vista, 10 Nisan 2012'de temel destek süresinin sonuna ulaşmıştı ve 11 Nisan 2017'de işletim sistemi genişletilmiş destek süresinin de sonuna gelecek. Bu da Vista'nın bu tarihten sonra güvenlik güncelleştirmelerini alamayacağı anlamına geliyor. Bununla birlikte artık sadece Windows 7, 8.1 ve 10 sürümleri destek almaya devam edecek.
 
Ayrıca Bkz.Redstone 3, Windows 10 Mobile'ın son güncellemesi olabilir
Microsoft, Windows XP'yi emekliye ayırdığı 2014 senesinde, kullanıcıları desteklenen bir Windows sürümüne yükseltme konusunda ikna etmek için büyük mücadele vermişti. Özellikle de XP o dönem dünyanın en çok kullanılan ikinci masaüstü işletim sistemiydi. Ve yaklaşık üç yıl sonra, XP hala bilgisayarların yüzde 9'unda çalışmaya devam ediyor.
 
NetMarketShare verilerine göre, Windows Vista şu anda masaüstü bilgisayarların sadece yüzde 0.84'ünde çalışıyor. İşletim sistemi son 12 aydaki en büyük paya geçtiğimiz yılın Nisan ayındaki yüzde 1.42 oranıyla ulaşmıştı. Sonuç olarak, Windows Vista, bu işletim sistemini tercih eden kullanıcıların desteklenen bir Windows sürümüne geçmeleriyle birlikte yaşam döngüsünü tamamlayarak tarihe gömülmüş olacak.
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 2492 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
darkhair 15.2.2017 23:09:08
Vista bence güzeldi. Fakat o zamanın bilgisayarlarının donanımı yetmedi. Millet xp nin hızını bulamayınca vistayı kötüledi. Oysa windows 7 nin görünümünün temelleri vista ile atıldı. Elveda reis ?? +52
bkaakco 15.2.2017 23:24:21
Vista bir devrimdi. Çok sevilen Windows 7'nin öncüsüydü. Ancak ani ve köklü değişimler, yanlış zamanlama ve yetersiz gelen donanımlar yüzünden Vista çok geçmeden bitti. +31
Piêr Dé Sans 16.2.2017 08:27:36
Herkes bilmez. Bir neslin kabusu vardı bir aralar.
+21
keko1337 16.2.2017 03:31:52
Astalavista +10
Richard Parker 2.3.2017 15:58:29
Bu sistemde en büyük hata sistem gereksinimlerini olduğundan düşük tutmalarıydı(k, hala aynı şeyi yapıyoarlar)core 2duo ve 1.5 gb ramli makinamda çılgın atardı Vista..Hele Sp2 paketleriyle tam olarak
...
Yorumun devamı ▼
+6
annieste 15.2.2017 23:15:45
windows vistanın kötülenecek hiçbir yanını ben bulamadım kulandığım zamanlar windows 7den daha hızlı açılırdı. ara ara windows 7ye niye yükseltttim ben pişmanlıklarını yaşamışılığım vardır.not:2000-xp
...
Yorumun devamı ▼
+6
mkyb 16.2.2017 07:22:58
Microsoft'un üvey evladı.Özellikleri tam gelişmeden ve net alemindeki donanımsal gelişmelerin karşılayamadığı şekilde kumar niteliğindeki birçok nitelik, yenilik ve bugla piyasaya sürüldü.sonuçta
...
Yorumun devamı ▼
+5
Want to 2 gün önce (21:32)
Vista tarihine göre köklü değişiklikler içeriyordu. Yenilikçi bir işletim sistemiydi. Ve bana göre vistadaki görsellik Windows 10'da dahi yok. 3D Görev görünüm ekranını dahi özlemişim.
...
Yorumun devamı ▼
+4
KALEMLİK100 Cuma, 17:00
Windows Millenium, Windows Vista, Windows 8 tutmadı. Ben bunun nedenini o işletim sistemlerindeki radikal arayüz değişikliklerine kullanıcıların alışamaması olarak görüyorum. +4
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
07kubi07 11.4.2017 23:07:47
vista çok yakışıklı bi sistemdi yav özlüyorum arada.
güncelleme desteğide kimin umurundaki aslında
windows update i kapamayan Türk yoktur bu dünyada
+1
MaDMaxiBo 11.4.2017 16:32:53
fişi çekince çalışan vistalar çökmeyecek hocam yaw

kullanmaya devam edebilirsiniz.
+2
TheCapedCrusader 11.4.2017 15:54:42
ilk çıktığında ne harikaydı, fazla estetikti.
0
Quard 11.4.2017 14:19:06
quote:
Orijinalden alıntı: PrestigeMan

Bende de windows vista var keyde mevcut keşke w10 a geçiş olsa

Tam emin değilim ama windows 7 ve 8.1 bile geçis hakkı tanımadılar ki windows 10 a hiç mi hiç tanınmazlar, zaten geçiş hakkı tanımış olsalardı önceden bildirirlerdi/söylerlerdi.
+1
PrestigeMan 11.4.2017 05:06:00
Bende de windows vista var keyde mevcut keşke w10 a geçiş olsa
0
Quard 10.4.2017 22:00:12
Vista'ya veda zamanı yaklaştı,saatler kaldı.

Bakalım saat 00.00 da mı, sabah mı fişini çekecekler?

Bize yol gözüktü windows 10 home ya da pro.
0
Richard Parker 2.3.2017 15:58:29
Bu sistemde en büyük hata sistem gereksinimlerini olduğundan düşük tutmalarıydı(k, hala aynı şeyi yapıyoarlar)
core 2duo ve 1.5 gb ramli makinamda çılgın atardı Vista..Hele Sp2 paketleriyle tam olarak oturmuştu.
Çıkalı 10 yıl olan işletim ssitemi günümüzde öve öve bitiremedikleri Windows 10'dan çok daha görsle ve kişiselleştirilebilen yapıdaydı.
elveda Vista bir devir snei hiç anlamadı üvey evlat yaptı
ben seni o efsane açılış-kapanış seslerin,Masaüstünde Video duvarkağıtların,Gadgetlerin ve aero-pack efektlerin iel hatıralayacağım.
Ne gariptirki 10 yıl sonra çıkan torununda bunların hiç biri yok.Kartondan hallice tasarım birde üstelik bu iğrenç şeyi kullanmamızı zorunlu tutuyor üreticiler
+6
sis651 28.2.2017
Linux'a geçene kadar yaklaşık 3 yıl kadar Vista kullandım ama o kadar da olumsuz bir tarafını görmedim. Kastığı anlar da oldu ama hani anormal şeyler değildi.
0
fss1403 27.2.2017
Bence gayet hoş bir sistemdi kasıyor diye kullanılmadı gördüğüm kadarıyla. Vistanın en başarısız sürüm olduğuna inanmıyorum, benim gözümde en fiyasko sistem windows 8 dir.
0
Audi383848 26.2.2017
Görünüşte çok güzel bir sistem aslında.Windows 10'dan bile daha fazla beğeniyorum.Zamanlama hatası ve dönemin üst sınıf teknolojisine hitap etmesi sebebiyle tutulmadı ve karalandı.Şu an desteği kesilmeseydi kesin bunu kullanırdım.
+1
DH Konsey 26.2.2017
Bilgisayarım Win 7 ile çalışacak kuvvette değil. XP kullanıyorum. Virüs riski yok. Virüslü Win 7' den flash belleğime bulaştı ama XP' ye kendini kopyalayamadı. Antivirüs piyasasını bile unuttum.

İhtiyacım olan programların XP desteği vermemesi daha kötü. Eski sürümlerle idare edebildiğim kadar işimi görüyor.
0
Guest-84CA19B46 Dün (11:18)
microsoft desteğini çekse ne olacak adam güncellemeleri kapatır bir tanede antivirüs programı yükler mis
+2
xmen121 2 gün önce (22:25)
Bilgi için sağol hocam
0
DoubleDragon 2 gün önce (22:19)
quote:
Orijinalden alıntı: xmen121

Sırada 7 mi var

Windows Vista (Service Pack 2), 11 Nisan 2017
Windows 7 (Service Pack 1), 14 Ocak 2020
Windows 8 (Windows 8.1), 10 Ocak 2023
Windows 10, 14 Ekim 2025 tarihine kadar destek devam edecek.

Yani Windows 7, desteğinin bitmesine 3 sene var.
Kaynak
0
Want to 2 gün önce (21:32)
Vista tarihine göre köklü değişiklikler içeriyordu. Yenilikçi bir işletim sistemiydi. Ve bana göre vistadaki görsellik Windows 10'da dahi yok. 3D Görev görünüm ekranını dahi özlemişim.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
+4
xmen121 2 gün önce (20:13)
Sırada 7 mi var
0
blackcat67 Cuma, 22:10
Bence Windows bütün işletim desteklerine XP'ye varıncaya kadar güvenlik güncelleştirmesi yayınlamalı. İnsanlara zorla dayatma yoluyla bir şeyi sevdiremezler onuda sen yapıyorsun bunu da tercih konusunu kullanıcıya bırak ve isteyen istediğini özgür bir biçimde kullansın.
+1
lido Cuma, 20:26
ilk hali vasattı performans açısından ama service pack ile baya toparlanmıştı aslında ama 7 gibisi yok bence
+1
paldov Cuma, 17:30
quote:
Orijinalden alıntı: ERIKCI

acer 5520g ile gelen windows vista mükemmel şekilde çalışıyordu. Ama harddiski formatlayıp da dvd'den kurduğumuz hiçbir işletim sistemi (vista da dahil) kendi üstünde gelenin tadını vermemişti.Seni bu ses ile hatırlıyor olacağım. Elveda Vista..
m2e4W8-Paqk



su ses gercekten harikaydi.

sonra neden gelistirip devam etmediler bu tarzda muzikler ile ilginc.
+1
KALEMLİK100 Cuma, 17:00
Windows Millenium, Windows Vista, Windows 8 tutmadı. Ben bunun nedenini o işletim sistemlerindeki radikal arayüz değişikliklerine kullanıcıların alışamaması olarak görüyorum.
+4
DoubleDragon Cuma, 16:14
Windows Vista çıktığı zaman hakkında yapılan yorumlar "İkinci milenyum vakası" şeklindeydi.
0
pUnduli 16.2.2017 22:57:53
Vista'nın sorunu donanımdan çok SP bilmemkaça kadar ki o zamanda kadar 7 zaten uçmuştu adam olmamasıydı. Me ile birlikte en dandik iki Windowsdan biridir.
0
Tolgá 16.2.2017 22:25:34
tam bir hdd canavarıydı.ssd zamanında çıksaydı daha farklı olurdu.
0
A.B.D(azimBora) 16.2.2017 19:25:11
o zamanlar şimdiki gibi çok iyi sistemler yoktu.Ne işlemci ne ram nede ekran kartı ama gel gör vista günümüz sistemlerine yakın sistem istiyordu, görselik olarak tamam çok iyi ama çok fazla kasıyordu.
+1
Alpha Centauri 16.2.2017 17:57:53
hala xp kullanıyorum sıkıntı yok
0
MRT_ 16.2.2017 16:42:20
Çek fişi bitir işi...
Boşverin vistayı önümüze bakalım. [&:]
2025'e kadar olan çıkacak olan Windows 10 sürümlerini aşağıya yazıyorum. Bu listeyi ilk yazdığım zaman 2087'de çıkacak olan sürümü sormuşlardı isteyen olursa onuda yazarım. [&:]
quote:
Orijinalden alıntı: MRT_
Sürüm ilerlemeleri bence böyle olabilir. [&:][:'(]
8 Ayda bir büyük güncelleme gelecek ve 24 ayda bir kod adı değişerek ilerleyecek.
ThresHold 1-2
Windows 10 1507 Temmuz 2015
Windows 10 1511 Kasım 2015 (Novenber Update)
RedStone 1-2-3
Windows 10 1607 Temmuz 2016 (Anniversary Update)
Windows 10 1703 Mart 2017 (Creators Update)
Windows 10 1711 Kasım 2017
Windows 10 1807 Temmuz 2018
Windows 10 1903 Mart 2019
Windows 10 1911 Kasım 2019
Windows 10 2007 Temmuz 2020
Windows 10 2103 Mart 2021
Windows 10 2111 Kasım 2021
Windows 10 2207 Temmuz 2022
Windows 10 2303 Mart 2023
Windows 10 2311 Kasım 2023
Windows 10 2407 Temmuz 2024
Windows 10 2503 Mart 2025
Windows 10 2511 Kasım 2025

Softpedia.com geçen gün yayınladığı haberde RedStone 3 sürümünün 1711 olacağının söylendiği hakkında haber yayınladı. Bak sen kim söylemiş ki? [&:][:'(]
http://news.softpedia.com/news/windows-10-redstone-3-could-reach-rtm-in-late-october-as-version-1711-rumor-512881.shtml
[:'(]
0
cem650 16.2.2017 16:12:48
genede iyidi kullandım uzun süre.
+1
Night Rain 16.2.2017 13:19:06
Vista için acele edilmeseydi gayet normal bir sistemdi. XP'den sonra gayet modern bir görselliği vardı.
+1
DH Misafiri 16.2.2017 12:51:14
Bence zamanının donanımları yetersizdi, yoksa vista iş görüyordu. bence en kötüsü 8-8.1
+3
DH Misafiri 16.2.2017 12:51:13
MsDos. Windows 3.1, 95 , 98 , me, 2000, xp, vista, 7, 8 , 8.1 , 10 kullandım. En kötüsü win8 , en sevimsizi vista idi. Allah Rahmet eylesin.
+1
skywalker06 16.2.2017 12:26:18
Eski laptopta vista vardı bide üstüne marka hp olunca diablo 2yi dışında oyun oynayamıyordum taki win7 çıktı korsan olarak kurunca bilgisayarda adam akıllı oyun oynatmaya başladı vista fikri çok iyiydi ama işletim sistemi düzgün çalışmadı bir türlü.
0
Suppordle 16.2.2017 12:06:37
quote:
Orijinalden alıntı: anadolu86

Vistanın fişi , windows7 çıktığında çoktan çekilmişti. Tarihin en kötü işletim sistemidir yalnız şuan kullandığımız windows 10 bile vista temeline dayanmaktadır işin garip yanı bu : ))

Windows me den bihabersin...
+1
salvatore18 16.2.2017 11:53:51
quote:
Orijinalden alıntı: lj94

vistanın tasarımı harikaydı ama adı çıkmış 9 a :D belki şimdi yeni sistemlere kursak düzgün çalışır...

Zaten vista nın sorunu dönemine göre 2 kat daha fazla donanım istemesiydi, şuan kurulum yaparsanız bilgisayarınıza yağ gibi akar ve görsellik anlamında en iyisi vista dır. Tek sorunu yanlış zamanda piyasada olması. Microsoft 2006 da onu çıkarmayıp 2012 de Windows 8 in yerine çıkarsaydı çok farklı olurdu.

Reis.
+1
ahmetaksoy1985 16.2.2017 11:50:33
Windows Xp de ilk çıktığında yavaş ve sorunluydu. Service Pack 2 çıktıktan sonra toparladı. Windows Vista da sorunlarla geldi. 3 yıl sonra Windows 7 ile sorunlar düzeltilmiş bir sistem ortaya çıktı. Windows 10 temelleri de Windows 8 ile atıldı.
+1
sniper23 16.2.2017 10:46:23
Requeiscat in Pace ...
0
AVCI_31 16.2.2017 10:10:35
microsoft un taktiğidir bu, bi düzgün bir bozuk işletim sistemi çıkararlar çuvalla para kazanırlar. millete aldırdı vistayı, sonra 7 yi çıkardı. asıl bomba 7 idi. vistaya geçende geçmeyende 7 aldı.
+1
Mesudum 16.2.2017 09:28:01
İki ileri bir geri felsefesinin geri çekilip ivmelenerek fırlama fırsatı vereceği zamana denk gelmiştir. Performans beklentilerinin aksine, bende Windows ME olsun, Vista olsun, uygun donanımı yakaladığında görsellik ve yeni tasarım anlayışı ile donanım kaldırdığı sürece geri dönmeden kullanabildiğim işletim sistemleridir.
+1
aygunn 16.2.2017 09:20:03
Güle güle vista :(
0
Piêr Dé Sans 16.2.2017 08:27:36
Herkes bilmez. Bir neslin kabusu vardı bir aralar.
+21
alemburda34 16.2.2017 08:08:08
Vista kullanabilmek icin saglam ayar gerekiyordu. Msconfig.exe az mi ayar cekmedik
+1
mkyb 16.2.2017 07:22:58
Microsoft'un üvey evladı.

Özellikleri tam gelişmeden ve net alemindeki donanımsal gelişmelerin karşılayamadığı şekilde
kumar niteliğindeki birçok nitelik, yenilik ve bugla piyasaya sürüldü.
sonuçta sayısız sorunla karşılaşıp perişan olan Vista kullanıcıları resmen denek olarak kulanıldı.

ardından Vistacılardan alınan geri dönüşlerle halis evlat Windows 7 piyasaya sürüldü.
Microsoft böylece büyük başarı elde etti.
dünya tarihinin en büyük ekonomik krizinin ortasında çuvalla para kazandılar.

tabii ki vistaya dönük düşmanca tavır hiç bitmedi ve hep sürdü.

1-örn. 2012'de İnternet explorer'un yeni versiyonunda Vista desteği kesildi.
-ki diğer rakiplerden Chrome, Vista desteğini 2016'ya kadar sürdürdü.
Firefox ise hala Vista'yı desteklemeye devam ediyor.

2- Microsoft 2015'te windows 7 ve 8 kulanıcılarına Windows 10'a ücretsiz geçme olanağı sağladı..

ama kullanıcı oranı binde 5'e düşmüş vista'ya bunu sağlamadı.
sağlasaydı ne olurdu. kazancı belki bir iki sent düşerdi.

ama sorun asla para değildi.
çünkü vista'yı hep üvey evlat olarak gördüler ve unutturmak istediler.

Microsoft resmi olarak nisan 2017'de Vista desteğini kesecek.
ama aslında bu düşmanca vedayı seneler önce 2009 yılında yapmıştı.
+5
Angelica 16.2.2017 07:20:30
Kursam mi ki?
0
lj94 16.2.2017 04:09:42
vistanın tasarımı harikaydı ama adı çıkmış 9 a :D belki şimdi yeni sistemlere kursak düzgün çalışır...
+1
keko1337 16.2.2017 03:31:52
Astalavista
+10
silver0021 16.2.2017 02:08:27
Vista sanılanın aksine windows 7nin 8in 10nun başlangıcıdır. O zamanlar 2gb rame sahip nadir pcler bulunmaktaydı. Vista gelmis gecmis en yenilikçi sisteme sahipti. Hakkını yemeyelim başarısız felan denmiş ama donanımların gelismesine öncülük eden bir sistemdi. Kaynak tuketimi cok olsada geçiş animasyonlarıyla olsun göze hoş gelen ikonlarıyla olsun cok hoş bir platformdu. Bazen radikal kararlar almak lazım android platformuda radikal degisikliklerle 2.3.6 gibi bir yapıdan 4.0 sürümüne geçişte yaşattığı deneyim ve değişim bazılarımızı mutlu etmeyebilir ama ben yaşanan değişimleri olumlu buluyorum. Windows xp ci kafasinda yaşayan kafaları asla anlamak istemiyorum çünkü anlatacak pek birseyleri yok zaten
+2
Xeblion 16.2.2017 01:15:51
R.I.P
0
patren 16.2.2017 01:01:48
Beyler windows 10 iyi bence bende iyi calisiyor pc yeni ve ssd oldugundan dolayida olabilir
0
S. Hawking 16.2.2017 00:51:29
Vista büyük yenilik getirmişti gerçekten de. Xp çöpünü halen kullanan olduğunu görmek de ilginç
+2
oray 16.2.2017 00:36:50
Vista mı o da ne? :)
0
kadirirdem 16.2.2017 00:34:48
quote:
Orijinalden alıntı: darkhair

Vista bence güzeldi. Fakat o zamanın bilgisayarlarının donanımı yetmedi. Millet xp nin hızını bulamayınca vistayı kötüledi. Oysa windows 7 nin görünümünün temelleri vista ile atıldı. Elveda reis ??

Aynen katılıyorum , Sene 2007 5.sınıfa gidiyorum bir gün komşu dayım, onlarda Gta Sanandreas oynuyorum hep bir bilgisayarım olsun isterdim,ağlardım.Tabi ki ufağım ve aklımda hep Sanandreas var. Evden çağırdılar ,koridor kartonlarla dolu benim odama bir girdim sanki dünyalar benim oldu o gün içine de Sanandreas kurmuş Amcam.Vista vardı ama çok yavaştı pc de sonra Xp kurduk bayağı bir fark etmişti.Bunu neden anlattım bilmiyorum ama Vista deyince o gün aklıma geliyor , Vista vardı ama çok yavaştı Pc de sonra Xp kurduk bayağı bir fark etmişti...
+2
anadolu86 16.2.2017 00:24:45
Vistanın fişi , windows7 çıktığında çoktan çekilmişti. Tarihin en kötü işletim sistemidir yalnız şuan kullandığımız windows 10 bile vista temeline dayanmaktadır işin garip yanı bu : ))
+1
mehmedaltair 16.2.2017 00:14:38
Vista başlarda hayvan gibi kasıyordu ama sonradan gelen service pack ıvır zıvır ile 7'den daha hızlı olmuştu ama mimlendiği için kimse kullanmadı.
+2
mcrew 15.2.2017 23:31:51
xp reis i özledik
+2
bkaakco 15.2.2017 23:24:21
Vista bir devrimdi. Çok sevilen Windows 7'nin öncüsüydü. Ancak ani ve köklü değişimler, yanlış zamanlama ve yetersiz gelen donanımlar yüzünden Vista çok geçmeden bitti.
+31
ERIKCI 15.2.2017 23:19:22
acer 5520g ile gelen windows vista mükemmel şekilde çalışıyordu. Ama harddiski formatlayıp da dvd'den kurduğumuz hiçbir işletim sistemi (vista da dahil) kendi üstünde gelenin tadını vermemişti.Seni bu ses ile hatırlıyor olacağım. Elveda Vista..
m2e4W8-Paqk
+4
Büyük Amiral 15.2.2017 23:17:23
Yavaş çeksinler
+1
annieste 15.2.2017 23:15:45
windows vistanın kötülenecek hiçbir yanını ben bulamadım kulandığım zamanlar windows 7den daha hızlı açılırdı. ara ara windows 7ye niye yükseltttim ben pişmanlıklarını yaşamışılığım vardır.
not:2000-xp-2003-vista-7-8.1 kullandım ve 10a geçmeyi düşünmüyorum.
+6
redoracle 15.2.2017 23:14:28
Daha kötüsü hem yeni intel hem amd ryzen işlemciler dışında windows 10 desteği eski işlemcilere kesilecek.

Win7 çıktıktan sonra zaten kimse vista kullanmak istemedi.
0
darkhair 15.2.2017 23:09:08
Vista bence güzeldi. Fakat o zamanın bilgisayarlarının donanımı yetmedi. Millet xp nin hızını bulamayınca vistayı kötüledi. Oysa windows 7 nin görünümünün temelleri vista ile atıldı. Elveda reis ??
+52
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj