Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu
    indirim kodu
    Anlık Bildirim

    AMD: Graphics CoreNext mimarisine sahip tüm ekran kartlarımız DirectX 12'yi destekleyecek

    6 yıl
    9,2b
    1
    80
    Ekran Kartı
    Abone ol
    İnceleme, Test ve Analiz Editörü
    Oy Ver

    AMD ürün müdürü Devon Nekechuk, şirketin düzenlediği Grafiklerin 30. Yılı etkinliğinde, müjdeli haberi verdi ve önümüzdeki yılın sonlarına doğru çıkması beklenen DirectX 12 teknolojisinin, Graphics CoreNext mimarisine sahip tüm ekran kartları tarafından destekleneceğini açıkladı. Hali hazırda DirectX 11.2 ile uygulama geliştirme arayüzünün en son versiyonuna destek veren AMD, kendi geliştirdiği Mantle arayüzü üzerine yoğunlaşmayı tercih ederken, DirectX konusunda da kullanıcılarına en güncelini vermeyi hedefliyor.
    DirectX 12 aynı Mantle teknolojisinde olduğu gibi sistem kaynaklarının en yüksek verimlilikte çalışması ve özellikle işlemci bağımlılığını en aza indirerek grafik işlem birimlerinin daha etkin kullanılmasını hedefliyor. Yapılan kimi demolara göre DirectX 12, yerini alacağı DirectX 11'e kıyasla aynı güç tüketiminde %50 daha fazla performans veya %50 daha az güç tüketiminde aynı performansı sunmayı başarıyor. Konsollardaki gibi metal seviyesinde içerik geliştirme stratejisinini benimseyen DirectX 12, AMD'de geniş bir ürün grubu tarafından desteklenecek.
    Graphics CoreNext mimarisi AMD tarafından ilk olarak Radeon HD 7000 serisinde kullanılmış ve ardından HD 8000 serisi OEM ürünlerine ek olarak Rx 200 serisi güncel ekran kartı ailesinde de kullanılmıştı. Bu mimari sadece bağımsız ekran kartları değil aynı zamanda "Temash", "Kabini", "Kaveri", "Beema" ve "Mullins" serisi Fusion işlemcilerinde de dahili grafik birimleriyle karşımıza çıkıyor. PlayStation 4 ve Xbox One'da yer alan AMD üretimi grafik işlemcileri de benzer şekilde Graphics CoreNext mimarisini kullanıyor. Şu anda 1.1 versiyonu kullanılan GCN mimarisi, zar üstü ses işlem motoru, reviz edilmiş PowerTune teknolojisi gibi önemli yenilik ve geliştirmeleri de beraberinde getiriyor. 


    Yorum Yaz Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,
    istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
    DH Android Uygulamasını İndir DH iOS Uygulamasını İndir
    Daha Fazla Video
    Yorumlar (23) Yorum Yaz Forumda Gör
    2
    DH Misafiri 4 yıl
    Orijinalden alıntı: melikulupinar

    Orijinalden alinti: bonser24 iste budur.çöp mantle dan sonra beklenen haber.mantle su anda hala sorunlu ilerde düzelirse tekrar bakariz ama dx12 dururken kimse mantle in yüzüne bakmaz.oyun yapimcilari için forever dx12.
    Size katılamıyorum. Evet, DirectX arabirimi Mantle zoru-tehdidi ile adam edilmeye başladı ama hala gidecek çok yolu var. Şu an için gereken DX hesaplama yükünde %40 kadar azalma sağlayacağı söyleniyor. Bu ise toplamda daha güçlü olmasına rağmen tek çekirdeği daha zayıf olduğu için oyunlarda I5 serisinin gerisinde kalan FX-8 serisine yarayacak. Yani Intel-AMD ikisi de fayda görecek ama FX serisi daha fazla görecek. DX artık devasa ve hantal bir yapıya büründü. Yapısı aynen bizim gecekondu apartman mantığı gibi. İhtiyaç oldukça üste yeni kat (versiyon) çıkmaya benziyor. Bir süre sonra da temel binayı taşımakta sorun yaşamaya başlıyor. Veya verimlilik marjinal fayda ilkesine göre düşüyor, yani her eklenen versiyon öncekinden daha az fayda sağlıyor. İşhanı binasını 11 kat yaptık (DX11) ama temel ve donanım aynı. Hala tek bina ve 11nci kata tek merdivenden çıkıyoruz. Yani hala tek çekirdek destekliyor ve merdiven kalabalığı (tek çekirdek ihtiyaç duyulan DX gücünü) almıyor. Hala ilk 1-2 katta kurduğumuz 3/4 parmak kalorifer boruları var ve artık bu borular 11nci kata yeterli su (ısı) taşımıyor. Kablolar 11 katın ihtiyacı elektriği taşımakta zorlanıyor. Atık su boruları yetmemeye başladı vb. Nereye kadar gidecek, kaç kat (versiyon) daha çıkacağız, bir yerde tıkanması kaçınılmaz olacak. Artık küçük tadilat-eklemeler yetmiyor. Yeni bir şey eklemek gittikçe daha zor ve sorunlu oluyor. DX biriminin şu anki hali aynen budur. Maalesef DX12 de bu durumu tam olarak değiştirmiyor. Yapılan artık ağırlaşan sorunları hafifletmeye yönelik iyi bir tadilattan ibaret. Sıfırdan-baştan bir çözüm değil. Evet, belki kalorifer borularını, kablo altyapısını, atık su altyapısını elden geçiriyoruz, merdiveni genişletiyoruz (hala hepsi tek) ama binanın gövdesi hala aynı. Hala tek bina (çekirdek) ve tek merdiven (thread) kullanıyoruz. Ekleme bina ve ne zaman elde kalacağı belli değil. Sadece ömrünü biraz daha uzatıp, bina kullanıcılarını biraz rahatlatıyoruz o kadar. Elimizdeki bina iyice eskiyince ne yaparız. Artık bir yerden sonra tadilat kabul etmez hale gelince veya tadilatın gideri (yükü-masrafı) faydasını aşınca. Binayı yıkıp yeniden yaparız değil mi. Yeniden planlar, hesaplar-kitaplar, şimdiki ve gelecekteki ihtiyaçlara daha iyi cevap verecek şekilde yapmayı düşünürüz. Şimdi 11 kat yetmiyor, gelecekte 30 katlık alan lazım deriz. Bu kadar kata tek merdiven yetmez der, daha çok atık su, kablo, su borusu planlarız. Hatta 30 katlı bir yerine 15 katlı iki tane, 10 katlı 3 tane bina (çok çekirdek), daha çok merdiven (çok thread-kanal) yapmayı planlarız değil mi. DX12 bunları yapmıyor maalesef. Hala tek bina ve 12.ci katı çıkıyoruz o kadar. Merdiveni, boruları vb genişletiyoruz sadece. Geçici çözüm üretiyoruz. Ama artık eskiyen binayı yeniden yapmıyoruz. DX çok çekirdek çok thread desteklemediği sürece çok çekirdek-thread destekleyen Mantle arabiriminin önüne geçmesi mümkün değil. 2004-2005 gibi Athlon 64 X2 işlemcilerle çok çekirdek desteği geldi. DirectX tek çekirdek-tek thread destekli idi. 10 yıl geçti. Şu an 8 çekirdek-16 thread işlemciler var ama DirectX hala tek çekirdek-tek thread destekli. 10 yıl sonra 32 çekirdek işlemciler çıkar da DirectX hala tek çekirdek olursa ne kazanırız ki. Hatta şimdi bile DirectX arabirimini çalıştırmak için 8 çekirdekli bir işlemcinin toplam gücünün ancak 1/8 kadarından faydalanabiliyoruz. 16-32 çekirdek olunca bu durum facia bir hal alır DX böyle giderse. 32 çekirdekli imlemcinin devasa hesap gücü ile oyun motorunu (oyun mekaniği, yapay zekâ, nesne davranışları vb ) dehşetengiz bir hale getirebiliriz belki. Ama bunları ekrana aktarmak için hala tek çekirdek-thread destekli DX ile 1/32 güç kullanarak uğraşırsak neye yarar. Ekrana çizemedikten-ekran kartını tam kapasite kullanamadıktan sonra oyunun mekaniğinin-dinamiğinin süper olması bize yeter mi ğ Eskiden orta seviye işlemci ile üst seviye ekran kartlarını rahat kullanıyorduk. Şimdi ise üst seviye işlemci ile orta seviye kartlara ancak yetiyoruz. X2 vb kartlar için en üst seviye işlemci bile yetmiyor da bir de OC diye cebelleşiyoruz. Kısaca DX adam olacaksa çok çekirdek-thread desteği gelmelidir. Yoksa yapılanlar pansuman bir çözüm olur, DX biriminin ömrünü birkaç yıl daha uzatabilir o kadar. Eninde sonunda bina ek kabul etmez hale gelecek, yani DX tıkanacaktır aksi halde. Böyle bir kapsamlı çözüm için de binaya ek yerine yıkıp yeniden yapmak gerek. Yani DX arabirimini çok çekirdek-thread destekleyecek şekilde baştan ele almak, yeniden yapmak. Yoksa DX ölecek, Mantle (veya çıkarsa benzeri) başını alıp gidecektir. Maalesef şu anda çok çekirdek-thread destekli DX hakkında en ufak bir bilgi kırıntısı bile yok. M$ hantallığını, ben bilirimciliğini, verdiğimle yetininciliğini da göz önüne alalım. DX12 ile verdikleri sorunu biraz hafifletirse M$ gene kılını kıpırdatmaz bir süre. Böyle bir DX sürümünü değil DX13 belki DX15-20 ile falan görebiliriz belki. DX12 gelişmelerini bile Mantle yüzünden kıçı sıkışınca zor bela yapmaya başladı hantal mahlûkat. DX11 sınırlayıcı bir arabirim. Size bir yol veriyor ve böyle gitmeye zorluyor. Esneklik çok az. Örneğin bir yerden bir yere tek şeritli (çekirdek) yol yapmış ve bir otomobil (thread) ile gideceksin diyor. Birden fazla yoldan (çekirdek) gidemiyorsun veya fazla otomobil (thread) kullanamıyorsun. Esneklik sağlamak için yapabileceklerin çok az. Tek yol-araba olayını değiştiremediğinden yapabileceklerin sınırlı. Yolu düzeltip, arabayı modifiye edip daha hızlı gidebilirsin sadece. Veya arabanın daha çok yük taşımasını sağlayabilirsin gibi. DX12 de tam olarak bunu yapıyor şu ana kadar bilinenlere göre. Hala tek yol-araba ama yolu-arabayı geliştiriyor, hızlandırıyor sadece. Ancak bunların da yapacağın-gideceğin yer sınırlı. Mantle ise sana çok daha fazla esneklik sunuyor. Bir yerden bir yere gitmek için birçok alternatif veriyor. İster araba ile git, ister trenle, ister yürüyerek-koşarak, ister uçakla. Üzerine çok araç ve yol imkânı da veriyor. Tek yol-araç yerine aynı anda çok araç-yol ile gidebilirsin, yükünü taşıyabilirsin. Hata kendi icat edeceğin yeni bir araç veya yol da kullanabilirsin. Dilediğini becerebiliyorsan yapma olanakları seriyor önüne. Sorun da burada çıkıyor. Çok yol kullanabilirsin ama daha çok yol yok, çok araç kullanabilirsin ama fazla araç yok. Daha fazla araç yapman, yeni yollar kurman lazım. Yeni şeyler icat edebilirsin ama bunun için araştırma-geliştirme lazım. Kısaca zaman-kaynak-emek lazım. DX tek çekirdek-tek thread kalırsa eninde sonunda kaynak-zaman-emek ihtiyacı karşılanacak ve Mantle galip gelecektir. Bu durum için, Mantle konusunda Rubisconun değindiği hususlar var. Yani geliştirme zorlukları. Her yeni çıkan şeyde bunlar olur. Ama örnekler-yapılanlar çoğaldıkça, konuya hakim olanlar arttıkça bu sorunlar zaman içinde azalacaktır. Şimdi oyun az mı, oyun mekaniği DX üzerine kurulup Mantle için çevriliyor mu (yolun değişmesi), yani artık bir değil çok yolumuz var ama arabalar (shaderler) hala DX modelmiş. Olabilir. Bunlar vadeli sorunlar. Vadeli olan her şey zamanla çözülür. Şimdi DX çevirisi ile Mantle çatısı (yol) kuran oyun olur, ama shaderler (araba) hala DX modeldir. Başka oyunlar da bu yola gider, bilgi birikimi sağlanır. Birisi çıkıp özel bir durum için birkaç shaderi değiştirir, başka bir oyunda bunu kullanır. Başka oyunlar-shaderlerde de ufak ufak bu değişimler artar ve arabalar da modifiye edilmiş olur, gittikçe DX arabasından Mantle arabasına döner. Kullanılabilecek çatı-shader örnekleri artar, bilgi birikimi artar, bunları yenilemek daha kolay olur. Daha çok şey DX çevrimi değil orijinal Mantle mantığı olur. Birisi özel bir durum için Mantle ile çatı yapar, zamanla bu örneklenir ve yayılır. Birisi artık var olan çatı-shader örnekleri ile bir atraksiyon-deneme yapar, Mantle tipi çatı-shader kullanan bir örnek geliştirir deneysel olarak. Başkaları bunu alır, kendine yarayacakları kullanır, örnekler çoğalır, geliştirilir. Mantle ekosistemi genişler ve yeterli kaynak-örnek bulunacak hale gelir nihayet. DX gelmiş 11ince sürüme, Mantle yeterli zamanda aynı kaynak birikimini sağlayacaktır böyle gittiği sürece. Yani her şey zamana ve AMD-M$ firmalarının tavrına bağlıdır. M4 ve DX böyle hantal olduğu, kısıtlayıcı olduğu, M$ böyle ben bilirimci olduğu sürece Mantle kesinlikle zaman içinde gelişecek ve yayılacak, Mantle ile geliştirme yapmak DX ile yapmak kadar, hatta daha kolay ve hızlı olacaktır. M$ ise sadece DX için değil çoğu şey için hantal ve ben bilirimcidir. Win bile öyle. Kafasının dikine gidip ben bilirim dediği Win95, WinME, Vista, Win8 sürümlerinin beğenilmediği, şirketçe bile fiyasko sayıldığı bilinmektedir. Burnu sürtülüp ben bilirim demediği, milleti dinlediği Win98, WinXP, Win7 ise herkesin takdirini kazanmıştır. En çok söz dinlediği XP bir efsane olmuştur örneğin. Yani M$ ben bilirim demeyip gerekeni yapmazsa Mantleyi durduramaz. Dünya turu başladı diyebiliriz. AMD Ferrari gibi kullanıyor ama pit-stop sıkıntılı. Araba süper ama her yerde kullanabilecek sürücü (oyun geliştiricisi) ve servis-tamir istasyonu (oyun çatısı-shader, bileşen, örnek kod desteği) verecek ekip yok. M$ ise Renault gibi arabayla gidiyor ama pit-stopu iyi. Her yerde zebil gibi kullanıcı ve istasyonu var. AMD kazanmak istiyorsa M$ gibi yapıp desteği geliştirmek, M$ kazanmak istiyorsa AMD gibi arabayı geliştirmek zorunda. Önce yapan kazanır. AMD her zaman iyi geliştiren ve tasarlayan ama iyi üretip satamayan bir firma olmuştur. Örneğin 64 bit komut seti ve X2 işlemcileri ilk geliştirendir, Intel daha gerek yok diye kıvırırken. AMA 1000 dolarlık P4 işlemciyi rahat geçen 300 dolarlık X2 işlemcileri ile büyük satış yapıp Intel’i ezememiştir. Reklamı-pazarlamayı becerememiştir. Tek çekirdek uygulamaların hakim olduğu zamanda X2 çıkarmış, FX serisi gibi modül olayını tam gereken zamanda (Athlon64 X2) değil herkesin çekirdeğe boğulduğu ve uygulamaların çoğunun çok çekirdek desteklediği FX zamanında gereksiz olarak çıkarmıştır. Bir işe yaramayan hatta FP ağırlıklı işlemlerde bayağı perf kaybına yol açan MMX komut setini ezen, MMX tersine kullanan uygulamalarda büyük fark yaratan 3DNow setine kod desteği vermeyip siz yapın dediğinden yayamamış, işe yaramaz MMX standart olmuştur. (Dipnot. O zamanki DirectX sürümü MMX desteği vermemiş ama ciddi fark yapan 3DNow setini desteklemiştir) SSE-3DNow+ da aynı olmuştur. Bugün Intel’lerde olmayan kullanıldığında acayip fark yaratan CVT, XOP, FMA3, FMA4, XBM, BMI*, TBM*, *BM vb komut setlerini de kod desteği vermediğinden yayamamıştır. (Oysa Intel derhal asm-c vb destek verir) Yani sonucu DX-Mantle yarışında öne geçen AMD durumu kendisi belirleyecektir. Önceki kod desteği mallıklarını yapmayıp Mantle için yeterli kod desteği (çatı, shader, örnek kodlar, bileşenler vb) verirse Mantle yarışı kazanacaktır. İşte şüpheli olduğum da bu. AMD bunu veri mi, vermeyip mallık yapar mı bilemiyorum, iyi seviyede vereceğine çok ümidim yok. AMD yerine NVIDIA veya Intel olsaydı şimdiye kadar Ortalık örnek kodlar ve destekle dolup taşardı. Mantle uçmuş olurdu. Yine de M$ hantala olup kısa zamanda DX için çok çekirdek vb desteğini DX13 ile falan vermezse Mantle malı götürecektir. Bundan sonra verse de atı alan Üsküdar’ı geçmiş olur ve Mantle galip gelir. Yani 2 yıl kritik süre. Eğer AMD destek verip DX hantal kalırsa 2-3 yılda DX içinde ölüme yatacaktır. Zaten Mantle açık ve AMD isterse NVIDIA da kullanabilir diyor. Hele ki Mantle oyunları yayılır da DX birimine ciddi fark atar, NVIDIA kartları dezavantajlı hale gelirse NVIDIA dayanamaz ve Mantle vermeye bağlar. (OpenCL gibi) Bu durumda DX kesinlikle ölür. Yok, M$ 1-2 yıl içinde DX için çok çekirdek vb desteği verip DX arabirimini hafifletir ve adam ederse kurtarır. AMD de destek verirse DX-Mantle uzun süre rekabet ederler. Ama AMD her zamanki mallığı ile yeterli destek vermezse çok çekirdekli DX galip gelecektir. Bu durumda Mantle uzun vadede DX içinde eriyecek, biz de DX arabiriminin adam olmasını sağlayan Mantle ye daha doğrusu AMDye minnet duyacağız. Ancak M$ elini çabuk tutup 1-2 yıl içinde bunu yapmalıdır, yoksa geç kalmış olur. AMD mallık yapsa da daha uzun vadede Mantle faydası görmezden gelinemez. Büyük perf farkı olursa kimse uzun süre göz ardı edemez. Kısaca kartlar yeni açıldı ve sonucu AMD mallığı veya M$ hantallığı belirleyecek. Kendini önce toplayan maçı kazanır ama zaman M$ aleyhine akacak. Hızlı olmak zorunda. Rubisco, üstadım yazdıkların harika. 30 yıldır alt seviye programlama ve donanım ile uğraşırım. DX, AMD_IL gibi programlama-grafik vb ara yüzlerden ziyade donanım içyapısı ilgimi çeker. Ama yine de yazdıklarını okuyunca Beyin Camcıflaması geçirip AGD oluyorum. Üstat, buradaki fani kullara merhamet et.


    Bunu okuyan var mi? Soyle bir paragrafta anlatsin lutfen. Adam agir roman yazmis.
    gs09gs09 (Furkan Turan) 5 yıl
    :D asdasd ulen amd pazalama işini bilmio yoksa piyasada gtx750ti gtx750 vs diye satılan kartları giriş seviyhesinde tanıttıgı r7 250ler çok rahat geçio performansta :D sanki bana hekes evinde gtx 980 ti yada sli yapıo :D kimse kimseyi yemesin 750 le r7ler dolu evlerde en çok performansıda r7 veio istediğiniz yerdede test edin
    umut_baris 5 yıl gs09gs09
    Buralar böyle. Anlatamazsın.
    Castiel (Castiel ) 5 yıl
    amd ye asla guvenerek iş yapmam, bunun nedenlerı arasında amd nın söz verdiği çoğu şeyı yapmaması ( bknz apu ıle 2x performans yalanı )

    dediler ki dual grafık kartı 2x performans verecek amd apu nun arkasında durup oyunlarda destek sağlayacak....

    ne oldu ? dual grafık açtıgımda oyunun performansı dahada duştu...
    DH Misafiri 5 yıl
    erdi abi flood yapmak içinde ukte mi kaldıydı bu nasıl bir başlık jkahsdkjashd :D
    ahmethi (Ahmet H.) 6 yıl
    Madem %50 yazılımla performansı artırmak mümkündü bu A.M.K. microsoft yıllardır neden bizi daha güçlü ekran kartlarını almaya mahkum ediyor. fanı olmayan bir tablet canavar gibi grafikleri hemde Full HD üzeri bir çözünürlükte oyantınca paçaları tutuştu tabiii...
    selmand (SELMAN DİNÇ) 6 yıl ahmethi
    Amaç para kazanmak o nedenle böyle. Win7 de performans önemli değildi bakdılar tabletler vs low profile sistemler çoğalıyor rekabet için sistemi minimize edip hızlandırdılar hele vista bu konuda tam facia.
    fatih.nur (Fatih NUR) 6 yıl
    iyi haber bu ama :D roman yazar gibi yorum yazmışlar bi kahve alıyım da öyle okurum anca
    DH Misafiri 6 yıl
    Ee? Hd 5000-6000 Serisi yetim mi kaldı yani şimdi ??
    bocekgrafik (böcek ) 6 yıl
    Sağolsun AMD, Mantle'ı çıkartmamış olsa, MS'un DX12'yi böyle optimize çıkartacağı yoktu.
    Elsa 6 yıl bocekgrafik
    Keşke öyle olsa, yine donanım tabanlı çıkartırlardı
    DH Misafiri 6 yıl
    Directx 11 ve Directx 11 destekli ekran kartlarını demode etmenin yolu eşdeğer donanımla fakat Directx 12 destekli ekran kartıyla birlikte daha yüksek performans gösteren bir Directx 12 sürümünü piyasaya çıkarmaktır...
    Yorum Yaz Forumda Yanıtla
    Nasıl eklemek istersiniz?
    ANLIK GÖRÜNTÜLEMELER
    1 Kişi Okuyor (0 Üye, 1 Misafir) 1 Masaüstü

    GENEL İSTATİSTİKLER
    9163 kez okundu.
    20 kişi, toplam 23 yorum yazdı.

    HABERİN ETİKETLERİ
    Anakart, tablet ve
    Sorgu:
    Önceki ve Sonraki İçerikler
    Daha Yeniler 6 yıl AMD ücretsiz oyunlarına uzay temalı yeni yapımlar ekledi 6 yıl Acer'ın orta segment telefonu Liquid X1'in Avrupa macerası başlıyor 6 yıl Sony Xperia Z3 Tablet Compact, sınıfının en güçlülerinden birisi olabilir 6 yıl Android L işletim sisteminin ismi değişebilir 6 yıl Ouya platformu Xiaomi televizyonlarına geliyor 6 yıl Twitter hashtag'lara eklenti bağlamaya başladı 6 yıl Google mağazadaki Swing Copters kopyalarını temizliyor 6 yıl Fallin Love aşkınızın peşinde koştuğunuz bir platform oyunu 6 yıl Steller ile video ve resimlerinizden hikayeler oluşturun 6 yıl Toy Rush ile oyuncaklar kule savunma türünde biraraya geliyor 6 yıl Blur ana ekran uygulaması Google Now Launcher'a rakip olmak için geliyor 6 yıl Bitdefender akıllı telefonunuzu saatiniz üzerinden koruyacak 6 yıl Mobilite: Galaxy Note IV, iPhone 6, BB Passport, WP'lu HTC M8 ve dahası... 6 yıl Huawei ile firmanın genel vizyonu ve ileriye dönük planları hakkında konuştuk 6 yıl AMD Radeon R9 285 resmen duyuruldu 6 yıl Sony yeni tablet ve akıllı saatine ait görseller gelmeye başladı 6 yıl iPhone 6'nın çıkıntılı kamerası daha net şekilde ortaya kondu 6 yıl Moto 360'a rakip LG G Watch R 6 yıl Galaxy Mega 2 Malezyalı bir perakendecide listelendi 6 yıl Apple Volume Purchasing programı ülkemizde başladı 6 yıl GÖRÜNTÜLENEN AMD: Graphics CoreNext mimarisine sahip tüm ekran kartlarımız DirectX 12'yi destekleyecek Sonraki iPhone 5 için batarya değişim programı başlıyor 6 yıl Samsung yeni bir Gear akıllı saati üzerinde çalışıyor 6 yıl Google tasarım firması Gecko Design'ı satın aldı 6 yıl Acer'dan masaüstü Chrome OS modeli 6 yıl BlackBerry yeni bir Porsche tasarımına hazırlanıyor 6 yıl Creative EP-630'u Masaya Yatırdık 6 yıl Analiz : Bu yıl 18796 farklı model Android cihazı kullanımda 6 yıl Intel'in NUC 2.0 bilgisayarı ortaya çıktı 6 yıl "Samsung tekrar Apple'ın tedarikçi listesine giriyor" 6 yıl Max Gentlemen, Android ve iOS kullanıcılarının beğenisine sunuldu 6 yıl BlackBerry'den donanımıyla iddialı amiral gemi telefon: İşte Passport'un tüm detayları 6 yıl 2si1 "Sanal" Teknoloji ve Oyun programı 6 yıl LG G2, G3'ün yeni arayüz ve yazılım özelliklerini alacak; 2015'te Android L ile tanışacak 6 yıl The King of Fighters markası 20. yılını indirimle kutluyor 6 yıl AMD'den ek güç girişi gerektirmeyen yeni ekran kartı: Radeon R7 250XE "Eco" 6 yıl AMD'den yeni FX işlemci modelleri, fiyat indirimi ve uygun maliyetli çipset geliyor 6 yıl Zombie Highway serisinin yeni oyunu yolda 6 yıl Opera ve Microsoft işbirliği yapıyor 6 yıl Star Wars : Commander evrensel içerik olarak indirmeye sunuldu Daha Eskiler
    Yeni Haber
    şimdi
    Geri Bildirim