İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (38) YORUM YAZ

tarafından 16 Nisan 2018, Pazartesi 16:30 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

HTC Touch Diamond 3, bu yılın en şık akıllı telefonu olabilir
Günlük Haber Uğur Seven
38 10392
Tayvanlı akıllı telefon üreticisi HTC'nin, Touch Diamond ve Touch Diamond 2'den sonra yeni bir modelin üzerinde çalıştığı haberleri mevcuttu. Touch Diamond 3 yılın en şık telefonu olabilir.
Önde gelen akıllı telefon üreticilerinden HTC'nin, Touch Diamond serisini devam ettireceği biliniyordu. Tayvanlı şirketten sızan haberler son modeli 2009'da çıkan serinin yeni akıllı telefonunun Touch Diamond 3 olacağı yönünde. Donanım özellikleri bir yana dursun, cihazın tasarım olarak yılın en şık akıllı telefonu olacağı söylentileri ise bir hayli fazla.
 

HTC Touch Diamond 3, 2018'in en şık telefonı olabilir

HTC'nin 2018'in sonlarına doğru piyasaya sunacağı bildirilen Touch Diamond 3 modeli, piramit ve elmas detayları ile süslenmiş tasarımı ile dikkat çekiyor. Gelen bilgilere göre cihazın Corning Gorilla Glass ile korunan 1440 x 2960 piksel çözünürlüğe sahip, 5.5 inçlik Super LCD6 kapasitif dokunmatik ekranı olacak. Akıllı telefonda işlemci olarak Snapdragon 835'in yer alacağı söylenirken cihazın 4 GB RAM'le (8 GB olabileceği de iddia ediliyor) gelmesi muhtemel görünüyor.
Touch Diamond 3'te 24 Megapiksel arka kamera yer alırken, alışılmışın dışında bir farkla ön kısımda ise toplam 16 Megapiksellik çift kameranın yer alacağı belirtiliyor. 128 GB depolama alanına sahip olacak cihazın, 3930 mAh gücünde bataryası olacağı da gelen haberler arasında. Cihazla ilgili çıkacak tüm gelişmelerden sizleri haberdar etmeye devam edeceğiz.
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 10392 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
zolzauza 16.4.2018 17:18:51
Demekki HTC halen orjinal tasarım yapabiliyormuş. Bravo. Ben beğendim. +28
Reason 16.4.2018 23:32:23
İlk HTC Diamond’un konu sahibi olarak bana derin bir nostalji yaşattı bu haber. 10 yıldan fazla oldu. Ne günlerdi.. Cihazın dünyadaki (bu lafı herhangi bir abartı olmadan söylüyorum o konuyu bil
...
Yorumun devamı ▼
+16
er1710 16.4.2018 23:55:17
Değerini bilene.. htc nin telefonda en özel marka olduğunu bilenlere.. +7
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Reason Çarşamba, 10:43
Teşekkürler hatırlattığın için. 👍
Vay beee.
Var mı güncel konularda böyle bir konu ilk sayfası, başlığı bilmiyorum. Takip ettiğim cihazlarda yok. Varsa böyle bir konusu olan cihaz gidip onu alayım. Zamanında bana çok mesaj geliyordu sırf bu konu başlığından gidip HTC Diamond aldım diye. 😁
0
sniper23 Çarşamba, 09:39
https://forum.donanimhaber.com/htc-touch-diamond-ana-baslik-inceleme-guncelleme-25-nisan-09--23717996#23717996
+1
mkyb Çarşamba, 00:36
Nokia'da böyle bir cihaz çıkarmıştı. Nokia 7500 Prism.

+2
DARBE Salı, 20:57
Genel olarak amerika desek.
0
DARBE Salı, 20:55
Hey gidi eski günler geldi aklıma
+1
10ff Salı, 20:53
önden berbat duruyor. köşeli tasarımlar cepte çok rahatsiz ediyor. htc nin eski cihazina olan saygimdan daha yazmiyorum. ama suncihaz gozumde "çöp" den baska birsey degil.
0
agent1453 Salı, 20:52
Htc desire 12 ve 12+ plus,u11 ve u11+ plus'a göre rezillik olmuş.
0
agent1453 Salı, 20:50
Full hd ve 100hz yapsalar keşke
+1
hamza5806 Salı, 15:17
Hep dediğim gibi
Htc=quality
0
DH Misafiri Salı, 12:07
Gelecek yıl içinse Snapdragon 855 olmalı.
+1
sniko1 Salı, 09:55
Şu tasarıma çöp diyebilmek için ne yaşamak gerekiyor merak ediyorum
+2
orislevin Salı, 09:35
Kırık cam parçası tutuyormuş hissi, öyle itici geldi.
+1
kymelria Salı, 09:04
nokia nın prizma serisi telefonları gibi, inatla devam ettiriyorlar bu kötü görünümü
+1
WB Salı, 07:15
Onden ilginc bir sey yok, arkadan elmas gorunumlu verilmis yuzey olunca mi en guzel tasarim oldu simdi?

Bence cöp..
+1
er1710 16.4.2018 23:55:17
Değerini bilene.. htc nin telefonda en özel marka olduğunu bilenlere..
+7
Reason 16.4.2018 23:32:23
İlk HTC Diamond’un konu sahibi olarak bana derin bir nostalji yaşattı bu haber. 10 yıldan fazla oldu. Ne günlerdi..

Cihazın dünyadaki (bu lafı herhangi bir abartı olmadan söylüyorum o konuyu bilenler bilir) ilk review’ini DH forumda yapmıştım ve forumun en büyük başlıklarından biri haline getirmiştik hep beraber.

O zamanlar paylaşım adına forumdan bir üye arkadaş telefonuna ROM atacak diye sabaha kadar ICQ’dan yazışmıştık. ROM’da tarafımdan derlenmiş en iyi HTC Diamond romlarından biriydi bu arada. Rapidshare’den ücretli üyelik almıştım ilk sayfadaki dosyalar sürekli erişilebilir olsun diye.

Yaşlandık beaaaa. :)
+16
Türbülans Havayolları A.Ş 16.4.2018 23:12:01
Windows mobilde htc cok iyiydi ve gercekten prestijdi.. Htc'nin hatasi ms ye guvenmek oldu, windows phone ciktiginde htc tam 10 model wp 7 isletim sistemli cihaz uretti fakat gel gor ki ms bu cihazlara wp 8 destegi vermedi. Zaten sonrasinda 3 tane wp8 cihaz cikartti ve ms ile iliskisine bitirdi, bu hayatta sozune asla itibar etmeyecegim tek firmadir Microsoft.
+2
klişeavcısı 16.4.2018 22:59:24
HTC artık kullanıcıyı dinleyip iyi fiyatla gelirse güzel pazar payı elde edebilir;yok yapmazsa LG gibi o da tarih çöplüğüne biraz daha yaklaşacak.
+2
ozmenakif 16.4.2018 22:41:16
Arkasının kırıldığı belli olmayan telefon yapmışlar helal
+3
MertDrx 16.4.2018 22:14:29
Dikkat edersen belirli bir yaş kitlesinin üstü artık forumda yorum yapmıyor. Hatta bir kısmının da foruma girdiğini sanmıyorum. Forumun kafası cidden çok iyi durumda :)
+2
UnicornKnight 16.4.2018 22:03:34
sanırım bizim kuşaktan (80'lerin başlarında dünyaya gelenler) kimse kalmamış buralarda, alabildiğine Z kuşağı dolmuş.
yahu HTC'nin alamet-i farikası bu tasarımdı zaten!
adam kalkmış "HTC'nin tasarım anlayışıyla alakası yok" demiş, bir diğeri aslında son derece eski bir tasarım öğesi olan bir şey için sanki yeni yapılmış/düşünülmüş gibi yorumlamış.
gençler "akıllı telefon" mevhumu ne iOS ne de Android ile başlamadı, ne yazık ki çok büyük gelişim vaad edip MS'in her zamanki ihmalkarlığı ve geliştirip adam etmek yerine yıkıp yeniden var etme çabaları yüzünden tarihe karışan bir Windows Mobile vardı bir zamanlar. HTC'de her ne kadar bir hayli zor günler geçiriyor olsa da gerek donanım gerekse arabirim olarak hepsinden daha önce vardı ve yine hepsinden daha önce büyük bir prestij simgesiydi.
benim gibi ihtiyarlar için bir hayli diş kamaştırıcı bir cihaz olmuş, fakat o Snapdragon 835 mevhumu doğruysa hiç başlamasalar daha iyi. hayır ben yine alırım ve benim gibiler yine alır da, muhtemelen satış rakamları ciddi manada HTC'nin tabutuna çakılan son çivi mahiyetinde olabilir.
+2
renega 16.4.2018 21:48:47
snapdragon 835 mi? üzerler
+2
No Way Out 16.4.2018 20:46:10
Eğer geçekse arkadan görünüşü baya iyi.
+1
intel7mix 16.4.2018 20:36:51
Tasarımı fena değil ve değişik olmuş biraz, yani gideri var kısaca
HTC'nin tasarım anlayışıyla alakası yok ki
+1
12 Angry Men 16.4.2018 19:43:29
Öyle abartılacak bir tasarımı yok bence. Özellikle ön kısmı yine rakiplerinin gerisinde kalmış.
+1
Jakler 16.4.2018 19:28:52
İlk defa beni heyecanlandıran bi tasarım gerçekten güzel.
0
hanıncipsi 16.4.2018 19:02:24
Vay be harika görünüyor
0
kreat 16.4.2018 18:41:22
Şu çözünürlüğü Full HD yapın be kardeşim. Geçmeyin 2k ve 4k'ya
+2
Johan Elmander 16.4.2018 17:38:52
Harika. Eğer mavi tonlarında da çıkarsa ilk gün alırım.
0
a_y_k_u_t 16.4.2018 17:33:49
Arka tarafı kastetmedim zaten. Arkası büyük ihtimal renk geçişleriyle öyle olmuştur. Çerçeveler çok sıkıntılı, aynı sorun nokia 6'da da var. Ciddi anlamda el acıtan bir tasarım.
+1
Erasmus78 16.4.2018 17:32:15
Fiziksel olarak öyle olduğunu sanmıyorum. Renk oyunları ile o görünümü vermişlerdir bence.
0
a_y_k_u_t 16.4.2018 17:23:00
Elle tutulmayacak kadar sivri hatlara sahip, 10 dakika sonra elinden bırakma hissi verecek bir telefon daha :)
+3
zolzauza 16.4.2018 17:18:51
Demekki HTC halen orjinal tasarım yapabiliyormuş. Bravo. Ben beğendim.
+28
Whippoorwill 16.4.2018 17:12:04
S9 ailesi daha şık duruyor.
+2
brshr 16.4.2018 17:05:35
İşlemci değişebilir ama bence çift kameraya gerek yok. Bu tasarım gayet hoş. Köşeli tasarım çok güzel olmuş. Burada en büyük beklenti iyi bir parmak izi okuyucu ve UltraPixel kameranın geliştirilmesi olacaktır.
+2
Biyturs_OnSr 16.4.2018 16:53:15
Bu kamera tasarımını tekrar görmek sevindirici Kameranın üstüne lens koyup bırakmak sadeliği de geçiyor..
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
0
dawras 16.4.2018 16:42:53
Arkadan görünüşe aşık oldum...
+1
deniz_sea 16.4.2018 16:34:10
Önden ve arkadan görünüşü çok güzel ama keşke son trendlere ayak uydursaydı biraz, kullanıcılar 2 sene önceki telefonu alıyormuş gibi olmazdı.
s845, arka çift kamera gibi ...
+1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj