İLANDIR

HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (332) YORUM YAZ

tarafından 14 Ekim 2010, Perşembe 13:32 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Nokia'dan bütçe dostu dokunmatik ekranlı ve Symbian'lı telefon: C5-03
Günlük Haber knight
332 94429

Global cep telefonu pazarında birincilik tahtında oturmaya devam eden Nokia, bütçe dostu C5-03'ü tanıtarak C serisini ürün gamını genişletiyor.

Dört band GSM (850, 900, 1800, 1900 MHz) ile kullanıcılara daha hızlı internet bağlantısı olanağı sağlayan HSDPA (10.2 Mbps) ağlarıyla çalışan C5-03, 105.8 x 51 x 13.8 mm ebatlarında ve sadece 93 gram ağırlığında sade tasarıma sahip. Symbian v9.4 (S60 5th Edition) işletim sistemini kullanan akıllı telefonun, 600 MHz saat hızındaki ARM 11 işlemci, 128 MB RAM ve 256 MB ROM desteğini arkasına aldığı görülüyor.

Nokia'nın popüler modeli 5800 Xpress Music ile aynı şekilde 3.2 inç (~8.1 cm) boyutunda 360 x 640 piksel çözünürlüğünde 16 milyon renk dokunmatik TFT (resistif) ekrana yer verilen telefonda ivme sensörü (accelerometer) unutulmamış. İvme sensörü sayesinde telefonu yatay konumda tuttuğunuzda görüntü de otomatik olarak yatay konuma geçmekte.

Finlandiyalı üretici, yeni telefonunda 40 MB'lık dahili kullanıcı belleğini yeterli görmüş. Ancak kapasitenin yetersiz kaldığı durumlarda 16 GB'a kadar microSD kartlar yardımınıza koşuyor. Telefonun arka kısmında ise 5 megapiksel çözünürlüğünde CMOS kamera konumlandırılmış. Nesnelere 4 kata kadar dijital yakınlaştırma yapabilen kamera, 640x480 piksel çözünürlüğünde saniyede 15 kare video kaydedebiliyor. Ancak loş mekanlarda fotoğraf ve video çekimi için led flaş mevcut değil.

Wi-Fi 802.11 b/g bağlantısı, Bluetooth v2.0 + EDR ve A-GPS gibi günümüzde standart haline gelmeye başlayan özellikleri bünyesinde barındıran telefonun dikkat çeken diğer özellikleri arasında microUSB portu, 3.5 mm kulaklık girişi ile 1000 mAh batarya yer almakta. Batarya, GSM şebekesi göz önünde bulundurulduğunda 25 güne varan bekleme süresi, 11.5 saate varan konuşma süresi vaat ediyor.

Pek çok renk seçeneğiyle gelen Nokia C5-03'ün yıl sonuna doğru vergiler hariç 170 Euro'dan satışa sunulması bekleniyor.

Nokia C5-03 tanıtım videosu

Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 94429 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
TheLoser1 17.10.2016 13:06:11
"Global cep telefonu pazarında birincilik tahtında oturmaya devam eden Nokia, "
6 sende 1.likten sonunculuğa düşmek
+19
straptezlo 17.10.2016 13:22:02
400 lira üzerinde olursa almam deniliyormuş eskiden. Bugün iphoneler 4000 lira +6
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Ruthlesss. 19.10.2016 11:35:12
Vay be ilk akıllı telefonumdu.Dokunmatik değildi bu ara Bastırmatikti.
0
elektrosenol 19.10.2016 11:14:54
quote:
Orijinalden alıntı: Angelica

Hata, android mis hocam bunu anladim.

Android 'i bir Symbian'ı sevdiğim kadar sevmiyorum inan ama eski Android ile yeni Android arasında dağlar kadar fark var. iphone ' dan önyargılı bir şekilde Android ' e geçmiş biri olarak söylüyorum bunu ki iyiki de geçmişim. Özündeki markanın son çıkan amiral gemisi cihazlarını denemeni tavsiye ederim.
0
Mr. Jingles 18.10.2016 20:22:58
quote:
Orijinalden alıntı: *GameOver*

Haber editörü bile efsane olmuş

+1
Kendisini buralardan tanırdık hep. Artık haber yapmıyor.
0
Angelica 18.10.2016 14:46:23
Hata, android mis hocam bunu anladim.
0
elektrosenol 18.10.2016 10:21:01
Yanlış yapıyorsun Ancelicam özüne dönmelisin.
0
*GameOver* 18.10.2016 01:20:49
Haber editörü bile efsane olmuş
+1
Angelica 17.10.2016 14:36:17
Dediklerim hala gecerli ama stabilite ve kalite adina ben de artik iphone kullaniyorum.
0
Axl R 17.10.2016 13:40:55
Vaybe ne kullanmostim zamaninda hatta daha gecen seneye kadsr elimdeydi
0
kod adı çökertme 17.10.2016 13:32:16
sizin yuklarıdaki yorumunuzdur:

''apple ın basarısının en büyük sırrı ürettigi telefonlara yüksek satıs fiyatları koyarak onları piyasadaki en pahalı telefon haline getirmesidir. en pahalısı, en iyisidir diyen zengin kesim zaten kafadan alıyor bu pahalı telefonları. e bide bunlara özenen genclik var. onlarda böbreklerini satıp (gercek olay) alıyor. adam böyle böyle derken işi götürdü.

apple düsmanıyım ama adamların cok iyi atakları oldu. mesela kapasitif ekranlar, multitouch, pinch to zoom vb şeyler. elle tutulur tek kapasitif ekran var. sony ericsson a baktıgın zaman bluetooth, xenon flaş, autofocus, continuous auto focus (video cekerken), ilk dokunmatik ekran, ilk kamera gibi dev adımları olmustur.

n70 için 5 yıl olayına girmissin. saglamlıgına bişey demiyorum. Benim emektar sony ericsson t100 tam 10 senelik ve canavar gibi calısıyor. ama bak sony ericsson un haline, her yıl zarar ediyorlar. Gerçi şimdi sony oldu.

ha birde apple akıllılıklarından biri zırt pırt model cıkarmaması..''



+1
straptezlo 17.10.2016 13:22:02
400 lira üzerinde olursa almam deniliyormuş eskiden. Bugün iphoneler 4000 lira
+6
Angelica 17.10.2016 13:13:13
quote:
Orijinalden alıntı: kod adı çökertme

Hocam düşüncelerin aynı mı yoksa bi değişme oldumu iphone konusunda

Ne dusunuyor musun hocam?
0
TheLoser1 17.10.2016 13:06:11
"Global cep telefonu pazarında birincilik tahtında oturmaya devam eden Nokia, "
6 sende 1.likten sonunculuğa düşmek
+19
kod adı çökertme 17.10.2016 13:00:44
Hocam düşüncelerin aynı mı yoksa bi değişme oldumu iphone konusunda
0
DH Misafiri 17.10.2016 12:36:19
Tatilde lumia 1020 ekran arızası verdi, tamire yolladım, eski emektar Nokia N8 i tekrar devreye soktum.Alet tık demeden çalıştı bunca yıl sonra...Nokia nın 2016 sonunda ciddi kaliteli telefonlar üreteceğine eminim, android yazılımlı ama windows tipi arayüzlü bir uygulama çık şık olurdu.
0
zirve011 21.7.2012 15:24:33
quote:
Orijinalden alıntı: Quaresssma




samsung un 3 sene önceki modellerinden cok şikayet vardı arkadaşlarım sakın alma diyordu.

galaksi s2 s3 nasıldır bilemem ama 3 sene öncesine kadar böyleydi.

dedenin kafasındaymışım..burjuva cocuğu değilim villalarda oturmuyorum , her gun başka başka telefon gezemiyorum elimde.

ha ayranı yok içmeye elinde iphone galaksi s3 le gezen insanlarıda anlamamışımdır oldum olası.bilgisayar alsan o paraya daha mantıklı iştir sonuçta.

ne yapayım galaksi s2 yi s3 ü godomanlık olsun diye özelliklerini kullanamayacağım telefonu ne diye cebimde gezdireyim.

şuandada nokia e6 kullanıcısıyım.whatsapp mış facebook widgetmiş hızlı mesajmış hd video cekimiymiş işimi yeterince görüyor.birde üzerine dokunmatik telefonlara göre şarjı cok cok fazla gidiyor daha ne olsun.



haklisin 3 sene once oyleydi ama degisti. illa onlardan almana gerek yok benim telefonum 800 tl ama gayet iyi sony xperia u
0
Dr Rabbit 21.7.2012 14:55:55
"Ucuz mal alacak kadar zengin değilim" sözünü hatırlatmak isterim
0
Quaresssma 21.7.2012 14:19:33
quote:
Orijinalden alıntı: zirve011




dedemin kafasındasın. telefonda dayanıklılık ararım diye 2005 yılında derdik biz. çünkü telefonda aranacak başka bir şey yok zaten. dayanıklılıkta apple kötüdür zaten. samsungun amiral telefonlarının drop testine bakmanı öneririm.

samsung un 3 sene önceki modellerinden cok şikayet vardı arkadaşlarım sakın alma diyordu.

galaksi s2 s3 nasıldır bilemem ama 3 sene öncesine kadar böyleydi.

dedenin kafasındaymışım..burjuva cocuğu değilim villalarda oturmuyorum , her gun başka başka telefon gezemiyorum elimde.

ha ayranı yok içmeye elinde iphone galaksi s3 le gezen insanlarıda anlamamışımdır oldum olası.bilgisayar alsan o paraya daha mantıklı iştir sonuçta.

ne yapayım galaksi s2 yi s3 ü godomanlık olsun diye özelliklerini kullanamayacağım telefonu ne diye cebimde gezdireyim.

şuandada nokia e6 kullanıcısıyım.whatsapp mış facebook widgetmiş hızlı mesajmış hd video cekimiymiş işimi yeterince görüyor.birde üzerine dokunmatik telefonlara göre şarjı cok cok fazla gidiyor daha ne olsun.
+1
jovanovic 21.7.2012 14:05:42
quote:
Orijinalden alıntı: karaköy_soğancısı

nokia ya bak kaç kişiyi banlatmış

0
zirve011 21.7.2012 14:04:41
quote:
Orijinalden alıntı: Quaresssma




beğenmediğin markanın 5 sene önce n70 ini aldım hala sapasağlam.

hızını uygulamasını bilmem ama cok dayanıklı telefonlar.

nitekim pazarda satışı getirende performans değil dayanıklılık ve musteri memnuniyetidir.

apple pazarı telefon devlerinin elinden nasıl aldı sanıyosunuz ? iphone nun ilk çıkan modelini hala kullanan arkadaşlar var.

dedemin kafasındasın. telefonda dayanıklılık ararım diye 2005 yılında derdik biz. çünkü telefonda aranacak başka bir şey yok zaten. dayanıklılıkta apple kötüdür zaten. samsungun amiral telefonlarının drop testine bakmanı öneririm.
0
karaköy_soğancısı 21.7.2012 13:56:56
nokia ya bak kaç kişiyi banlatmış
0
Quaresssma 21.7.2012 13:43:51
usta sen türkiye boyutuyla düşünüyorsun.gir apple sitesine abd de bu telefon 199 dolar falan.yani ele ayağa düşmüş.bizim vergi politikamız yuzunden bu cihazlar gösteriş için kullanılıyor.yoksa amerikada fiyat kalite acısından iyi bulunduğu için kullanılıyor
0
Angelica 21.7.2012 13:29:59
quote:
Orijinalden alıntı: Quaresssma




beğenmediğin markanın 5 sene önce n70 ini aldım hala sapasağlam.

hızını uygulamasını bilmem ama cok dayanıklı telefonlar.

nitekim pazarda satışı getirende performans değil dayanıklılık ve musteri memnuniyetidir.

apple pazarı telefon devlerinin elinden nasıl aldı sanıyosunuz ? iphone nun ilk çıkan modelini hala kullanan arkadaşlar var.

apple ın basarısının en büyük sırrı ürettigi telefonlara yüksek satıs fiyatları koyarak onları piyasadaki en pahalı telefon haline getirmesidir. en pahalısı, en iyisidir diyen zengin kesim zaten kafadan alıyor bu pahalı telefonları. e bide bunlara özenen genclik var. onlarda böbreklerini satıp (gercek olay) alıyor. adam böyle böyle derken işi götürdü.

apple düsmanıyım ama adamların cok iyi atakları oldu. mesela kapasitif ekranlar, multitouch, pinch to zoom vb şeyler. elle tutulur tek kapasitif ekran var. sony ericsson a baktıgın zaman bluetooth, xenon flaş, autofocus, continuous auto focus (video cekerken), ilk dokunmatik ekran, ilk kamera gibi dev adımları olmustur.

n70 için 5 yıl olayına girmissin. saglamlıgına bişey demiyorum. Benim emektar sony ericsson t100 tam 10 senelik ve canavar gibi calısıyor. ama bak sony ericsson un haline, her yıl zarar ediyorlar. Gerçi şimdi sony oldu.

ha birde apple akıllılıklarından biri zırt pırt model cıkarmaması..
+1
Quaresssma 21.7.2012 11:33:15
quote:
Orijinalden alıntı: Angelica

ısıtıp ısıtıp koyuyor önünüze nokia. sizde yiyorsunuz aferin aferin

hadi birisi cıksın "nokia dan şaşmam" desin.

beğenmediğin markanın 5 sene önce n70 ini aldım hala sapasağlam.

hızını uygulamasını bilmem ama cok dayanıklı telefonlar.

nitekim pazarda satışı getirende performans değil dayanıklılık ve musteri memnuniyetidir.

apple pazarı telefon devlerinin elinden nasıl aldı sanıyosunuz ? iphone nun ilk çıkan modelini hala kullanan arkadaşlar var.
-2
DH Misafiri 21.7.2012 11:18:53
bu telefonu aldığıma çok pişmanım.navigasyon çalışırken sürekli hafıza dolu uyarısı ekranda yazıyor bu yüzden yol tarifini takip edemiyorum.servisten yazılan rapor rami düşük olduğu için yüksek kapasiteli uygulamarda bu hatayı verdiğidir.madem navigasyonu çalıştıracak teknik kapasiteye sahip değil o zaman neden navigasyon özelliği var diye tanıtılıp satılıyor?
+1
cemturk 27.3.2012 00:18:44
Yil olmus 2012 hala symbian kullanan var
0
DH Misafiri 27.3.2012 00:13:54
Bir zamanlar nokiadan başka kaliteli telefon yok diyen arkadaşlar neden şuanda kötülüyorsunuz bence bu özellikler parasıyla paralel hem çok kötü bir telefonda değil zaten nokia dayanıklığıyla bilinir bu telefonun tek sorunu 5 megapixel olupta filaşı olmaması bana göre ekranı sorun değil gayet iyi zaten ilk baştada dediğim gibi parasına göre arkadaşlar ister inanın ister inanmayın ama ben çooooook sayıda telefon kullandım bana bu telefon çok çok kötü gelmedi 3gsi olsaymış flaşı olsaymış mükemmel olurmuş ama yine cihaz fena değil birde telefonu 3 ay kullanmadan yorum yapmayalım lütfen!!!
0
1881 30.1.2012 21:32:54
Hayatımdaki hatalardan biridir 9 ay bu telefonu kullanmak.

Neyse ki şu an çiçek gibi bir Xperia Neo V'm var.
0
Over the Wall 30.1.2012 21:20:37
quote:
Orijinalden alıntı: DH Misafiri

iphoneyi almak intihardır bi işe yaramaz her uygulamayı kulanmak içn APPSTORE ÜYELİĞİ İSTİYOR SAÇMA SAMSUNGTA JAVADAN VAZGEÇMİYOR BAŞKA OLSA BİLE BÜTÇE DOATU DEİL NOKİADA FLASH PLAYER VAR .... Bİ SÜRÜ ÖZELLİK VAR NOKİADAN ŞAŞMAYIN BN ÖYLE Bİ PİŞMNLK YAPTIM SİZ YAPMAYIN

Şimdi intihar edebilirsin
0
FX4100 30.1.2012 21:19:05
her zaman nokia X2 alıcam yarın hayranım o telefona heleki stereo hoparlörler
0
~Furkan61~ 30.1.2012 21:16:34
quote:
Orijinalden alıntı: DH Misafiri

iphoneyi almak intihardır bi işe yaramaz her uygulamayı kulanmak içn APPSTORE ÜYELİĞİ İSTİYOR SAÇMA SAMSUNGTA JAVADAN VAZGEÇMİYOR BAŞKA OLSA BİLE BÜTÇE DOATU DEİL NOKİADA FLASH PLAYER VAR .... Bİ SÜRÜ ÖZELLİK VAR NOKİADAN ŞAŞMAYIN BN ÖYLE Bİ PİŞMNLK YAPTIM SİZ YAPMAYIN

Arkadaşa ne içirdiyseniz aynısından istiyorum
0
DH Misafiri 30.1.2012 21:10:49
iphoneyi almak intihardır bi işe yaramaz her uygulamayı kulanmak içn APPSTORE ÜYELİĞİ İSTİYOR SAÇMA SAMSUNGTA JAVADAN VAZGEÇMİYOR BAŞKA OLSA BİLE BÜTÇE DOATU DEİL NOKİADA FLASH PLAYER VAR .... Bİ SÜRÜ ÖZELLİK VAR NOKİADAN ŞAŞMAYIN BN ÖYLE Bİ PİŞMNLK YAPTIM SİZ YAPMAYIN
0
unforgiv3n 13.12.2011 03:41:00
Hayatımın hatasını yapıp eski de olsa 5300 xpressmusic kızaklı telefonumu arkadaşıma verip dokunmatik 5230 aldım almaz olaydım 5300'ımı özlüyorum mumla arıyorum.Bir daha nokiamı asla telefonsuz kalırım nokia almam ben bu kadar kötü bir telefon görmedim 3 defa ekranı kırıldı öyle hor kullanan bir insanda değilim 4 sene 5300 kullandım hiçbir sorunu,arızası ile karşılaşmamıştım.
0
DH Misafiri 13.12.2011 02:57:40
KESİNLİKLE TAVSİYE ETMİYORUM. TELEFONU 08.12.2011 TARAHİNDE ALDIM 3 GÜN SONRA SERVİSE VERDİM.ALDIĞIMDA HİÇ BİRŞEY YOKTU DÜN BİR BAKTIM KAMERADA ÇİZİK VAR,BİMEKSDEN ALMIŞTIM ORAYA GÖTÜRDÜM, MERCEĞİNDE ÇİZİK OLDUĞUNU SÖYLEDİ,İADE ETMEK İSTEDİM SERVİS RAPORU İSTİYORLAR,BAKALIM SERVİSTEN NE CEVAP GELECEK:( ALMAYI DÜŞÜNEN VARSA KESİNLİKLE TAVSİYE ETMİYOR
0
Glitz 10.12.2011 06:28:54




İstikrar abidesi nokia yıllar :)
0
DH Misafiri 10.12.2011 04:41:02
kullanan biri yorum yazabilirmi acaba? kararsız kaldım da :(
0
papurcu 9.12.2011 18:53:17
android çıktı hepsi symbian a düşman oldular,daha düne kadar kullandığınızı unuttunuzmu,herkes android kullanacak diye bir şey yok.
0
Akeneton34 9.12.2011 14:36:30
quote:
Orijinalden alıntı: 07ONUR




Bak o olur

Ismi, teknolojisi, adi, cismi geri kalmisligini gizlemez
0