İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
GALERİYE ATLA YORUMLARI GÖR (15) YORUM YAZ
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Seko92 12.6.2017 13:12:27
643 km menzil sağlayabilen bir pilin var ve sen bunu 600 BG gücünde bir motoru beslemek için kullanıyorsun. Ne gerek var anlamadım ? Yapsana 100 - 150 BG'lik normal bir otomobil, fiyatı da normal olsun 600 km gitsin.
0
kralkarga 22.12.2016 14:16:12
bizim de bi ara yerli otomobilimiz vardı, tam seçim öncesi müjdelenmişti ama sonra nolduysa haber alamaz olduk.inşallah yeni model çalışması yapıyorlardır da ondandır bu sessizlik.
0
swat882 21.12.2016 10:59:55
En başarılı iki pil üreticisini seçmişler, tesla da sanırım Panasonic kullanıyordu.
0
senged 21.12.2016 10:03:03
Xiaomilerde LG piller var diye hatırlıyorum ben.
0
Kerim5100 21.12.2016 09:42:10
İki türlü pil muhabbetine girenler Xiaomi PowerBank'lerinin de o pillerden olduğunu biliyorlardır umarım :))
0
tuago 21.12.2016 03:20:47
quote:
Orijinalden alıntı: IhtiyarDelikanli

uzak doğulular ve batılılar petrol ve din tüccarlığından başka sermayesi olmayan arapların çukurunu kazıyor

Irkçılıktan başka sermayesi olmayanlarda batılıların uşaklığını yapıyor..
+4
kadirirdem 21.12.2016 00:59:00
umarım pil performansı farkı olmaz iki türden pil ile...
0
sarahaten 21.12.2016 00:17:03
Mezara girmek için ölmeyi beklemeyin. Made by SAMSUNG.
0
IhtiyarDelikanli 20.12.2016 23:29:03
uzak doğulular ve batılılar petrol ve din tüccarlığından başka sermayesi olmayan arapların çukurunu kazıyor
+1
teramit 20.12.2016 23:26:41
sıfırdan otomobil üretmek 10 senelik iş 10 sene sonra tesla siler süpürür kalanıda dev oto firmaları toplar.
0
Eeltorm 20.12.2016 21:48:02
Habere sadece 'patlar' yazan var mı diye girdim, şaşırmadım.
+1
exterminant 20.12.2016 20:56:16
samsung pil konusunda başka firmalardan destek alacak diye haberler dolaşıyordu sadece telefon için miydi?
0
Mertcan-39 20.12.2016 20:27:02
quote:
Orijinalden alıntı: MinPayne

Pil konusunda hala Samsung tercih edilmiş. Akıllanmadılar herhalde?

Bir firmanın bir kez hata yapması onu berbat yapmaz onca argesi var bu işin sizin gibi son kullanıcılar çöp desin trilyonluk firmalar onları tercih etsin sadece gülüyorum :D
+16
Catology 20.12.2016 19:53:12
Pil konusunda hala Samsung tercih edilmiş. Akıllanmadılar herhalde?
+2
34dxf 20.12.2016 19:35:37
Elektrikli araçlarda bu pillerden kullaniliyor
.3.7 volt lion
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
+2
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj