İLANDIR

HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (58) YORUM YAZ

tarafından 10 Ocak 2017, Salı 19:45 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

HTC Ocean serisinin ilginç kullanım şekli karşınızda
Günlük Haber Ekrem71
58 25597
Bir süredir gündemde olan HTC’nin yeni Ocean veya U serisi akıllı telefonları ile ilgili bilgiler detaylanıyor. Seride kullanıcının ilgisini çekecek yeni bir kontrol mekanizması yer alıyor.

HTC’nin 12 Ocak itibariyle tanıtmasını beklediğimiz Ocean kod adlı yeni akıllı telefon serisi çok ilginç bir özelliğe sahip. Şimdiye kadar pek rastlamadığımız özel bir kontrol şeması telefona entegre edilmiş.

 

Kenardan Kontrol

 

HTC Ocean serisi Sense Touch adında kenarlara baskı yapılarak kontrol edilen bir yapıya sahip. Aslında böyle bir yapı daha önce de kullanılmıştı ancak HTC çok fazla fonksiyonel hale getirerek adeta kullanıcının ekrana dokunma ihtiyacını ortadan kaldırmış.

 

Sızdırılan tanıtım videosunda karakterin telefonun ekranına dokunmadan sadece kenar kısımlarda bazı hareketler yaparak telefonu kontrol ettiği görülüyor. Kenarı sıkarak özel menüyü ekrana getiriyor, yukarı doğru sürükleme yaparak menüler arasında geziniyor ve kenara tıklayarak menü içerisine girebiliyor.

 

Aynı durum diğer kenar için de geçerli. Bu kez de kız arkadaşının sıkma ve sürükleme hareketleriyle kamera uygulamasına girdiği görülüyor. Yine kenara dokunarak arkadaşı ile özçekim yapabiliyor.

 

Ayrıca Bkz.Phison’dan giriş seviyesine SSD kontrolcüler

HTC anlaşılan telefonun kenarlarını dokunmatik sensörler ile donatmış. Böylece kullanıcı sadece kenarlara baskı yaparak istediği pek çok işlemi yerine getirebilecek. Firmanın bu yapı için özel bir kısayol menüsü hazırladığı anlaşılıyor. Ayrıca muhtemelen üçüncü taraf uygulamalar da bu yapıya entegre olacaktır.

 

HTC U adıyla pazarda konumlanacak olan yeni seride üç model yer alıyor. U Smart modeli tahminlere göre orta seviyede mücadele edecek. U Master serinin amiral gemi modeli olacak. U Ultra ise 6 inçlik bir ekran barındıracak. Serinin USB Tip-C standardına devam edeceği ifade ediliyor.

 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 25597 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
..ScReaM 10.1.2017 21:16:58
Artık kullanıcı donanımsal özelliklere doydu. Işte böyle yenilikler olmalı telefonda. Beğendim. Gayet akıllıca bir yenilik. Eğerki 3.parti uygulamalarda kısıtlanmadan bu özellikten faydalanacaksa çok
...
Yorumun devamı ▼
+42
SixSixSix 10.1.2017 20:07:06
Sızıntılar;
- 2K çözünürlüklü 6" ekran

- Qualcomm Snapdragon 835 CPU

- 4 GB RAM

- 64 GB dahili hafıza

- Çift ana kameralar: 24 MP ve 13 MP

- Ön kamera 16 MP

- 4000 mAh batarya
+14
canmania 11.1.2017 00:26:43
Helal olsun yıllar sonra HTC sektöre yeni bi akım getiriyor muhtemelen Apple 3 yıl sonra bunu 8S ile tanıtır herkes wooooow telefonlarda büyük devrim diye sayısız haber yapılır +9
jestercat 10.1.2017 19:49:59
E o zaman kılıf takılamayacak mı sensörler yüzünden? +7
zunerall 10.1.2017 21:33:51
Bence gayet güzel bir özellik ve şayet göründüğü gibi kullanımı kolay olur ise ve HTC fiyat politikasını azıcık mantıklı tutarsa bence çok iyi satışlar yaparlar.Umarım diğer özellikler de doyurucu olu
...
Yorumun devamı ▼
+5
CoreXXX 10.1.2017 20:09:26
quote:
Orijinalden alıntı: jestercat

E o zaman kılıf takılamayacak mı sensörler yüzünden?

ona göre bir kılıf yaparlar sanırım. bu arada çok beğendim telefonu
+5
hkD 10.1.2017 19:52:01
Merak uyandırıcı. +4
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 16.1.2017 12:32:44
swipe pad uygulaması indirin
ekranın köselerinden herhangi birine kısayol koyuluyor 40 tane kadar kısayol ekleniyo
:)
0
bulentataseven 14.1.2017 15:46:45
Nubia Z11 kullanıyorum kenar jestleri zaten var aslında Nubia Z9 serisi ile başladı diye biliyorum kenar jestlerine.
0
simtoecoten 14.1.2017 15:21:21
Bu telefonu görünce yıllar önce abimin kullandığı sony CMD-j70 di herhalde o geldi aklıma :)) yanda tuş vardı
0
mic999 13.1.2017 09:04:07
Neler Neler gorduk, Ne paralar harcadik donanima ama hic biri iphone gibi olmadi.
ne iphone killerlar geldi gitti burda gecer :)
HTC aldik zamaninda donanimsal olarak iphonein tam 2 kati daha iyidi ama arkadas gel gorki kullaninca iphone bunu 50 defa tokatliyor yani demem o ki tissssssss
iphona devam , bunlara cok sans verdim hepside beni aldigima bin pisman etti
0
FIRAT_G_ 12.1.2017 19:56:45
Tuşlu telefon mu yapmışlar?
0
SixSixSix 12.1.2017 17:52:40
quote:
Orijinalden alıntı: HanKaĞaN

Valla ben HTC 10'u elime almadan 1 saat önce iPhone 7 Plus, Galaxy S7 Edge, Note 5 ve XZ'yi test ede ede, kendim de iPhone kullandığım için gözüm net görüntüye alıştığından, HTC 10'un ekranı beni hiç tatmin etmedi ve gerçekten hayal kırıklığına uğradım.
Şunu anlarım: HTC'yi kişiselleştirip düşünelim;
"Amoled panel, renkleri gerçeğe en yakın olarak göstermiyor, cırtlaklaştırıyor, IPS de alt ışıklandırma lambası bazı açılarda çok belirgin ve Ghost Screen sorunları tükenmiyor; Ben sorun çıkaran net bir ekran kullanmaktansa, ışık ve netlik düşük ama sorunsuz bir panel olan S-LCD kullanırım."
diyebilir. Peki Apple bunları bilmiyor mu, biliyor. Zaten bildiği için kendi panelini icat etti. 2012'den beri iPhone kullanıyorum, kendim Retina ekrandan daha net, daha gerçekçi renk veren bir ekrana hiç rastlamadım ve hiç ama hiç bir sorun yaşamadım. HTC'de kullanıcısına S-LCD'den daha iyi bir deneyim sunmak için kendi panelini yaratamayacak bir marka mı, değil. Bence istese bu sorun düzeltilebilir...
Ben de iPhone'dan eski zevki alamıyorum ve Android'e geçmek istiyorum. HTC 10'u beğenmiştim ama bu ekran kalitesi problemini nasıl görmezden geleceğimi bilmiyorum. Nisan'da tanıtılacak telefonda bir sürpriz yapar mı acaba?..

Samsung Galaxy S7 edge'den hemen sonra HTC 10'un ekranına bakınca, bariz bir parlaklık farkı var kesinlikle.
Dediğim gibi, bu kişisel bir şey aslında. Beni tatmin ediyor, bana yetiyor. Sizin için yetersiz gelebilir. HTC 10 ve LG G5 bu açıdan geriden gelen modeller oldu 2016 yılında.
HTC'nin Super LCD teknolojisinden vazgeçeceğini düşünmüyorum şahsen. Ultrapixel'in düşük MP değerinden vazgeçtiler fakat adını hâlâ değiştirmediler mesela. Bu açıdan takıntılı bir marka HTC.
0
HanKaĞaN 12.1.2017 17:37:28
Valla ben HTC 10'u elime almadan 1 saat önce iPhone 7 Plus, Galaxy S7 Edge, Note 5 ve XZ'yi test ede ede, kendim de iPhone kullandığım için gözüm net görüntüye alıştığından, HTC 10'un ekranı beni hiç tatmin etmedi ve gerçekten hayal kırıklığına uğradım.
Şunu anlarım: HTC'yi kişiselleştirip düşünelim;
"Amoled panel, renkleri gerçeğe en yakın olarak göstermiyor, cırtlaklaştırıyor, IPS de alt ışıklandırma lambası bazı açılarda çok belirgin ve Ghost Screen sorunları tükenmiyor; Ben sorun çıkaran net bir ekran kullanmaktansa, ışık ve netlik düşük ama sorunsuz bir panel olan S-LCD kullanırım."
diyebilir. Peki Apple bunları bilmiyor mu, biliyor. Zaten bildiği için kendi panelini icat etti. 2012'den beri iPhone kullanıyorum, kendim Retina ekrandan daha net, daha gerçekçi renk veren bir ekrana hiç rastlamadım ve hiç ama hiç bir sorun yaşamadım. HTC'de kullanıcısına S-LCD'den daha iyi bir deneyim sunmak için kendi panelini yaratamayacak bir marka mı, değil. Bence istese bu sorun düzeltilebilir...
Ben de iPhone'dan eski zevki alamıyorum ve Android'e geçmek istiyorum. HTC 10'u beğenmiştim ama bu ekran kalitesi problemini nasıl görmezden geleceğimi bilmiyorum. Nisan'da tanıtılacak telefonda bir sürpriz yapar mı acaba?..
0
SixSixSix 12.1.2017 16:17:29
quote:
Orijinalden alıntı: HanKaĞaN

Benin keskinlikten kastım çözünürlük değil ki. Tamam, çözünürlük gayet yüksek ama, bu yüksekliğin zevkini çıkarmamız için, panelin renkleri ve ışığı iyi vermesi gerekiyor. Ben panel türünü beğenmiyorum. Ayrıca birebir aynı kalitede ürettiremiyorsa neden iki ayrı tedarikçi kullanıp, aynı telefonda farklı performanslara maruz bırakıyor ki bizi?..

Haklısınız. Aynı model cihazda; farklı marka ekran panelleri kullanılması çok saçma.
Diğer panellerin de kendilerine göre artı ve eksileri var. AMOLED aşırı abartılı olabiliyor, IPS LCD'lerde ghost screen görülebiliyor. Aylardır HTC 10 forumundayım, ekranla ilgili en ufak bir sorun yaşayanı görmedim.
Yeni bir cihaz aldığımda, ilk olarak ölü piksele bakarım. HTC 10'larda böyle bir problem duymadım hiç. Samsung Galaxy S7 ve S7 edge konusuna arada bir baktığım halde, birkaç defa ölü piksel sorunlarını okudum.
HTC One M7, HTC One M8 ve HTC One M9'daki Super LCD3 ekranları ben de beğenmiyordum. İnanın ki Super LCD5 ekranlar gayet tatmin edici.
0
HanKaĞaN 12.1.2017 16:07:38
Benin keskinlikten kastım çözünürlük değil ki. Tamam, çözünürlük gayet yüksek ama, bu yüksekliğin zevkini çıkarmamız için, panelin renkleri ve ışığı iyi vermesi gerekiyor. Ben panel türünü beğenmiyorum. Ayrıca birebir aynı kalitede ürettiremiyorsa neden iki ayrı tedarikçi kullanıp, aynı telefonda farklı performanslara maruz bırakıyor ki bizi?..
+1
SixSixSix 12.1.2017 16:01:29
quote:
Orijinalden alıntı: HanKaĞaN

HTC U Ultra demek yerine HTC 10 Plus diye isimlendirselermiş keşke. Çünkü bu telefon HTC 10'un büyütülmüş hali. İşlemciyi de SD 820'nin OC yapılmış versiyonu olan 821'e güncellemişler sadece. Ayrıca "835 neden koymamışlar" diyenler için söylüyorum: Bence hiç bir eksiklik hissetmezsiniz, emin olun. 5.7" ekran bence fazla büyük.

Panel konusuna gelirsek: HTC'ye ben bu konuda ağız dolusu küfür yazmak istiyorum ama terbiyem el vermiyor. Amoled'lerin, Retina'ların, IPS'lerin cirit attığı bir dönemde 2010 öncesinde, orta segment Samsung telefonlarda kullanılan paneli neden bu devirde, amiral gemisi özelliğine sahip telefonlarında kullanmakta ısrar ediyorsun kardeşim yav? Super LCD nedir abi? Kaçıncı nesil olursa olsun; Dandik abi dandik! Keskinlik, netlik yok, ışık az. HTC 10'u sırf bu yüzden almadım ben...

HTC 10 kullanıyorum. Panelim Tianma. Buna rağmen memnunum. Sharp ekranlı HTC 10'ların ekranları daha parlakmış. Piyasadaki HTC 10'ların büyük bölümü Tianma panelli.
2K ekranda keskinlik sorunu yok.
0
HanKaĞaN 12.1.2017 15:41:14
HTC U Ultra demek yerine HTC 10 Plus diye isimlendirselermiş keşke. Çünkü bu telefon HTC 10'un büyütülmüş hali. İşlemciyi de SD 820'nin OC yapılmış versiyonu olan 821'e güncellemişler sadece. Ayrıca "835 neden koymamışlar" diyenler için söylüyorum: Bence hiç bir eksiklik hissetmezsiniz, emin olun. 5.7" ekran bence fazla büyük.

Panel konusuna gelirsek: HTC'ye ben bu konuda ağız dolusu küfür yazmak istiyorum ama terbiyem el vermiyor. Amoled'lerin, Retina'ların, IPS'lerin cirit attığı bir dönemde 2010 öncesinde, orta segment Samsung telefonlarda kullanılan paneli neden bu devirde, amiral gemisi özelliğine sahip telefonlarında kullanmakta ısrar ediyorsun kardeşim yav? Super LCD nedir abi? Kaçıncı nesil olursa olsun; Dandik abi dandik! Keskinlik, netlik yok, ışık az. HTC 10'u sırf bu yüzden almadım ben...
0
SixSixSix 12.1.2017 12:48:52
quote:
Orijinalden alıntı: hkD





O zaman bu Ocean bir nevi deneysel diyebiliriz ?

Günlerdir yeni amiral gemisi olacak deniliyordu.

Ona istinaden yazdım yorumu.

Fiyat uçuk olmuş.

750$'a insanlar iPhone 7 , S8'e yönelir diye düşünüyorum.

Samsung Galaxy Note7'nin boşluğundan dolayı, diğer markaların iştahı kabardı. HTC de bunlardan biri. Bu cihazın da bu hevesle piyasaya sürüldüğünü düşünüyorum.
Bu cihaz Samsung Galaxy S8'in rakibi değil, olamaz da. HTC'nin 2017 flagship modelini Nisan 2017'de göreceğiz.
Bunun fiyatını geriye çekip, HTC 11'i bu civarda bir fiyata satışa sunarlar diye düşünüyorum.
0
hkD 12.1.2017 12:43:24
quote:
Orijinalden alıntı: SixSixSix





750$'dan satışa sunulacak. Kesinlikle 3000₺'nin üzerinde bir fiyatla gelir.
Qualcomm Snapdragon 835'i Nisan 2017'de tanıtılacak olan HTC 11'de ( ya da nasıl isimlendirilirse) kullanacaklardır.

O zaman bu Ocean bir nevi deneysel diyebiliriz ?

Günlerdir yeni amiral gemisi olacak deniliyordu.

Ona istinaden yazdım yorumu.

Fiyat uçuk olmuş.

750$'a insanlar iPhone 7 , S8'e yönelir diye düşünüyorum.
0
SixSixSix 12.1.2017 12:38:58
quote:
Orijinalden alıntı: hkD

U Ultra s835 , U ise P20'yle gelmeliydi.

Şimdi kalkar U Ultra'yı 3500'e satar.

Hiçbir cazibesi kalmadı.

S8 alır götürür.

750$'dan satışa sunulacak. Kesinlikle 3000₺'nin üzerinde bir fiyatla gelir.
Qualcomm Snapdragon 835'i Nisan 2017'de tanıtılacak olan HTC 11'de ( ya da nasıl isimlendirilirse) kullanacaklardır.
0
hkD 12.1.2017 12:36:03
U Ultra s835 , U ise P20'yle gelmeliydi.

Şimdi kalkar U Ultra'yı 3500'e satar.

Hiçbir cazibesi kalmadı.

S8 alır götürür.
0
SixSixSix 12.1.2017 12:28:48
HTC U Play (HTC Alphine);

- FHD çözünürlüklü 5.2 inç ekran

- Dual SIM

- Android OS, v6.0

- Mediatek Helio P10

- 32 GB ve 64 GB dahili hafıza

- microSD kart desteği

- 3 GB ve 4 GB RAM

- 16 MP ana kamera (f/2.0)

- 16 MP ön kamera (f/2.0)

- USB Type-C

- Hızlı şarj desteği

- 2500 mAh batarya
0
SixSixSix 12.1.2017 12:23:55
HTC U Ultra (HTC Ocean Note);

- 2K çözünürlüklü 5.7 inç ekran (Super LCD5)

- 160x1040 çözünürlüklü 2.05 inç ikinci ekran

- Sapphire crystal glass (128 GB), Corning Gorilla Glass 5 (64 GB)

- Dual SIM

- Android OS, v7.0

- Qualcomm Snapdragon 821

- 64 GB ve 128 GB dahili hafıza

- microSD kart desteği

- 4 GB RAM

- 12 MP ana kamera (f/1.8)

- 16 MP ön kamera

- 3.5mm jack girişi yok

- USB Type-C

- Hızlı şarj desteği

- 3000 mAh batarya
0
system electronıc 12.1.2017 09:11:02
quote:
Orijinalden alıntı: ..ScReaM

Artık kullanıcı donanımsal özelliklere doydu. Işte böyle yenilikler olmalı telefonda. Beğendim. Gayet akıllıca bir yenilik. Eğerki 3.parti uygulamalarda kısıtlanmadan bu özellikten faydalanacaksa çok iyi olacak. hTC bu sefer sağlam geliyor...

Şimdiye kadar gördüğüm en kullanışlı, en akıllıca düşünülmüş bir yenilik. LG nin ikinci ekranından, samsung un edge ekranından çok daha kullanışlı ve yenilikçi. Tebrikler gerçekten. Bence bu özelliği çok sağlam vurgulamalı ve üzerine gitmeli HTC. Söylemedi deme 2 seneye kalmaz iphone bu özelliği alır ve sahiplenir.
0
They Killed Kenny 12.1.2017 08:13:23
Ne kılıfcı adamlarmışsınız arkadaş herkes kılıf kılıf demiş. Elimdeko telefonu 1 yıl kılıfla kullandım en sonunda ehhh be yetti deyip attım. O gün bugündür kılıfsız kullanıyorum ve hayatımın en rahat telefon kullanımı deneyimini yaşıyorum. Telefonunuza dikkat edin. Ben sakarım diyorsanız sağlam telefon alın bu kadar basit. Gidip camı ortadan ikiye ayrılan telefonlara binlerce lira veriyorsunuz sonra kılıf kılıf diye dolanıyorsunuz.
+3
lawbreaker 12.1.2017 05:48:22
ilginç özellik olmuş ama büyük cihaz standardının 5.5- 5.7 den 6 ya geliyor olması hiç hoş değil telefon için çanta almak gerekecek yakında
0
mcrew 12.1.2017 02:11:34
sanırım asus P526 daki mantık @QuexSeeL
10 yıl öncenin teknolojisini yutturuyor. Bu telefon 2007 de çıkmış.
çakal HTC bizi mi kopariyon anlamadım ki
https://youtu.be/UcQWJsWm5oM?t=56
56 ıncı saniyede
0
arizaeren 11.1.2017 23:14:50
Ozellikle sol elyle is yaparken bir yandan sag eliyle video kovalayanlar icin mulemmel. En azindan kayip dusmeyecek tam o hevesin ortasinda
0
nightdrive 11.1.2017 22:28:42
Batar bu firma, yada el değiştirir başka şirkete satılır falan.
0
Grand_Alexander 11.1.2017 18:45:27
!!!bravo HTC!!!
6" telefon kullanan yada elleri küçük olup tek elle 5+" telefon kullanamayan insanlar bu özelliklerin değerini tam anlayamazlar ama salt yenilik anlamında bile güzel bir konsept...
6"'lik 1520 kullanan birisi olarak sunulan özelliklere bayıldım. tamam tek elle çabuk ulaşmak istediğiniz uygulamaları ekrana ona göre yerleştiriyorsunuz yada 3. parti uygulamalarla tek elinize uygun kısayollar yada menüler oluşturuyorsunuz (özellikle android'te) ama bu çok daha güzel... iOS'un sanal home tuşu mesela güzel bir özellik ama bu ondan da öte özellikle 3. taraf uygulamalara açılırsa çok iyi şeyler çıkar...
0
MoÇü 11.1.2017 13:31:01
Cidden harika özellik çok beğendim.
0
OzBuBa 11.1.2017 12:37:57
Satış yapabileceği, kullanıcının alabileceği fiyatlandırma olmalı. Yüksek fiyatın düşmesini beklemek zorunda bırakmasınlar.
0
kraix 11.1.2017 12:31:43
HTC yine ve yeniden yenilikleriyle diğer telefonlara öncülük edecek gibi görünüyor ilk androd telefondan bu yana. Umarım başarılı olurlar.

HTC 10 kullanıyorum 3 aydır M7 modelini rafa kaldırıp 10 aldım.
Gerçekten harika sadelik ses kamera batary çok iyi bakalım bu cihazda aklımı çelerlerse bunu veririm evden birine bu yeni çıkan seriden alabilirim.
+1
Roque_Jn 11.1.2017 11:59:32
HTC U serisi cihazı sızdı bu sabaha karşı.. Daha önce ocean videosunu sızdıran Evan Blass'in de dediği gibi oldu ve U serisi farklı bir cihaz çıktı. LG V20 türevi, ikinci bir ekranı cihaz. Tasarım yine geçen seneki çizgisinde devam ediyor; kapasitif tuşlar, önde home tuşu falan.. Yine kimse beğenmeyecek ve yine doğru düzgün satamayacak..

Muhtemelen, bu Ocean serisi yeni amiral gemisi olarak gelecek ki mantıklı olanda buydu zaten..
0
Kerim5100 11.1.2017 11:13:55
Beklemek bize haram :((
0
dhdh 11.1.2017 09:42:05
quote:
Orijinalden alıntı: SixSixSix





HTC Ocean Play'den (HTC U Play) bahsediyor orada. O cihazın sızıntılarını da paylaşayım;
- 5.2" FHD ekran

- Mediatek MT6755 Helio P10 CPU

- 3 GB RAM

- 32 GB dahili hafıza

- 16 MP ana kamera

- 16 MP ön kamera

- 2500 mAh batarya

En aşağı snapdragon 625 ile gelmeliydi bence. Böyle özellikler vaad eden telefona helio p10 koymak hakaretten öte
+1
777_E 11.1.2017 09:41:46
Zamanında Sony Ericsson P990'da da benzer bir özellik vardı. Telefonun ekranını ya da menü tuşlarını kullanmadan tekerlek sayesinde pek çok özellik kullanılabiliyor, menüde gezilebiliyordu:
https://youtu.be/JkLrTBG1j_w?t=15m41s

Bence telefonun kenarlarına atanabilir tuşlar konulmalı, istediğiniz kısayol atanmalı ve üçüncü taraf uygulamalarının kullanımına sunulmalı.

Çünkü telefonlar büyüdükçe tek el ile kullanımı zorlaştı. Bu zorluğun ancak bu şekilde aşılabileceğini düşünüyorum.
0
alemburda34 11.1.2017 07:47:40
Videodaki kdr seri calisirsa mukemmel bir ozellik olur.
0
Krone 11.1.2017 01:34:36
Güzelmiş. İstediğin şeye kısa sürede kaydırarak ulaşabiliyorsun. Ama orada dokunmatik bir yüzey mi var yoksa dönen bir tuş bu var onu merak ettim.
0
SixSixSix 11.1.2017 01:24:31
quote:
Orijinalden alıntı: HanKaĞaN

HTC 10 Nisan ayında tanıtıldı yanlış bilmiyorsam. Dediğiniz özelliklere ait amiral gemisini tanıtırsa ve HTC 10'daki BoomSound ve kutudan çıkan kulaklık kalitesini devam ettirirse, düşünmeden alırım. 1 gün kaldı, umarım dileklerimiz gerçekleşir.

Evet, Nisan 2016'da tanıtılmıştı HTC 10.
HTC One M7 ile başlayan ve HTC 10 ile biten seriye bir son veriyor olabilirler. Takdir edersiniz ki, HTC 11 oldukça kötü duruyor. Yeni bir seri ismiyle, 2017'nin ikinci çeyreğinde flagship bir cihaz tanıtacaklarını düşünüyorum. Bu cihazda yüksek oranda ekran-kasa oranı, 8 GB RAM gibi özelliklerle geleceği söyleniyor.
Ses konusunda yine en iyiyi sunacaklardır, buna şüphe yok.
+2
HanKaĞaN 11.1.2017 00:44:15
HTC 10 Nisan ayında tanıtıldı yanlış bilmiyorsam. Dediğiniz özelliklere ait amiral gemisini tanıtırsa ve HTC 10'daki BoomSound ve kutudan çıkan kulaklık kalitesini devam ettirirse, düşünmeden alırım. 1 gün kaldı, umarım dileklerimiz gerçekleşir.
0
SixSixSix 11.1.2017 00:36:57
quote:
Orijinalden alıntı: HanKaĞaN

Orta segmente hitap edecek deniliyor, bu özellik amiral gemilerine ait. Nasıl olacak?

HTC Ocean Play'den (HTC U Play) bahsediyor orada. O cihazın sızıntılarını da paylaşayım;
- 5.2" FHD ekran

- Mediatek MT6755 Helio P10 CPU

- 3 GB RAM

- 32 GB dahili hafıza

- 16 MP ana kamera

- 16 MP ön kamera

- 2500 mAh batarya
0
canmania 11.1.2017 00:26:43
Helal olsun yıllar sonra HTC sektöre yeni bi akım getiriyor muhtemelen Apple 3 yıl sonra bunu 8S ile tanıtır herkes wooooow telefonlarda büyük devrim diye sayısız haber yapılır
+9
kadirirdem 11.1.2017 00:23:26
bakalım günlük hayatımızda ne kadar entegre edeceğiz...
0
QuexSeeL 10.1.2017 23:46:52
Galiba Samsung Wave s8500 çıkacağı zamanlarda (2009-2010 civarı) muhtemelen android olmayan bir telefon vardı. Kenardan parmağınla çemberden menüyü seçiyor dışa sürükledikçe alt bölümler çıkıyordu. Aklımda kalan İsrailli bir firmanın telefonuydu, tek parmakla istediğin klasörü alt dizini bulup istediğini açıyordun. Hatırlayan var mı o telefonu o şekilde bir launcher var mıdır acep android'de.
0
SertyAdams 10.1.2017 23:25:24
Cihaz 3500tl den çıkar. Bide özel kılıf almak lazım 500tl de o olur etti 4000tl. 1 sene sonra 1500 e satılır 5000 e ocean2 alınır. Sd ürettiği her işlemciye bi cihaz yapılıyor. Gereksiz o kadar çok cihaz çıkıyor ki tüketici ne alacağını şaşırmış. samsung almış başını gitmiş zaten bütün alfabeden bi seri yapmışlar. iphone a param yetmezse gider microsoft cihaz alırım. 6plus kullanıyorum nokia 1320 var birde 300liralık 1320 de müthiş hızlı arkadaş. 1 senede çöp olan amiral gemiye anca uzaktan bakarım. Verilen paralara yazık.
0
HanKaĞaN 10.1.2017 23:24:03
Orta segmente hitap edecek deniliyor, bu özellik amiral gemilerine ait. Nasıl olacak?
0
sarahaten 10.1.2017 23:08:58
çocuğun elinde iken mekanik tuş varmış gibi; ama kadının elindeyken ekranın bitiş noktasına dokunarak bu işlemi yapıyor gibi geldi. dokunmatik alan yan yüzeye kayarsa kullanışsız olur; ama sadece kilit ekranında aktif olursa çok daha mantıklı olur. geçen de apple iwatch'daki döner buton gibi bir buton ekleyecek deniliyordu. umarım kullanıcı için güzel gelişmeler olur. rekabet iyidir. yoksa android tarafında xiaomi gibi tasarımı çok güzel olan telefonlar donanımda da çok ileriye gittiler. bu tür farklılıklar yaratarak her firma öne çıkmaya çalışmalı. yoksa sürekli samsung gibi A serisi, J serisi, C serisi, şu serisi bu serisi diyerek hiçbir gelişme kaydedilmemesi teknolojiyi seven insanların da hevesini kırıyor.
0
SixSixSix 10.1.2017 22:10:49
quote:
Orijinalden alıntı: PsychicPower



Bunlarla gelirse koşa koşa alırım

12 Ocak'ta gerçek olup olmadığını anlayacağız.
0
PsychicPower 10.1.2017 22:01:58
quote:
Orijinalden alıntı: SixSixSix

Sızıntılar;
- 2K çözünürlüklü 6" ekran

- Qualcomm Snapdragon 835 CPU

- 4 GB RAM

- 64 GB dahili hafıza

- Çift ana kameralar: 24 MP ve 13 MP

- Ön kamera 16 MP

- 4000 mAh batarya

Bunlarla gelirse koşa koşa alırım
0
zunerall 10.1.2017 21:33:51
Bence gayet güzel bir özellik ve şayet göründüğü gibi kullanımı kolay olur ise ve HTC fiyat politikasını azıcık mantıklı tutarsa bence çok iyi satışlar yaparlar.

Umarım diğer özellikler de doyurucu olur da HTC de normale dönmeye başlar...
+5
Deadp00L 10.1.2017 21:19:30
Gerçekten muhteşem yenilik, 15 sene önce tuşlu telefonla yapabildiklerimizi yenilik diye yutturuyorlar. Sene sonu yine HTC zarar etti haberini görürüz.
+2
..ScReaM 10.1.2017 21:16:58
Artık kullanıcı donanımsal özelliklere doydu. Işte böyle yenilikler olmalı telefonda. Beğendim. Gayet akıllıca bir yenilik. Eğerki 3.parti uygulamalarda kısıtlanmadan bu özellikten faydalanacaksa çok iyi olacak. hTC bu sefer sağlam geliyor...
+42
osdorp 10.1.2017 21:03:34
Hatice intihar etti
0
wolferto 10.1.2017 20:52:35
mi 4c den alıntı :) tabi onda kaydırma yoktu ve görsel eklentide
0
SixSixSix 10.1.2017 20:37:50
quote:
Orijinalden alıntı: deniztoyota



Birisi arkadaşı uyandırsın derin uykuda acaip bir rüya görüyor.


Bir şey daha ekleyeyim, yeni haber.
LG V10 ve LG V20 olduğu gibi ikinci bir ekranı olacağı da söyleniyor.
0
deniztoyota 10.1.2017 20:27:04
quote:
Orijinalden alıntı: SixSixSix

Sızıntılar;
- 2K çözünürlüklü 6" ekran

- Qualcomm Snapdragon 835 CPU

- 4 GB RAM

- 64 GB dahili hafıza

- Çift ana kameralar: 24 MP ve 13 MP

- Ön kamera 16 MP

- 4000 mAh batarya

Birisi arkadaşı uyandırsın derin uykuda acaip bir rüya görüyor.
+1
CoreXXX 10.1.2017 20:09:26
quote:
Orijinalden alıntı: jestercat

E o zaman kılıf takılamayacak mı sensörler yüzünden?

ona göre bir kılıf yaparlar sanırım. bu arada çok beğendim telefonu
+5
SixSixSix 10.1.2017 20:07:06
Sızıntılar;
- 2K çözünürlüklü 6" ekran

- Qualcomm Snapdragon 835 CPU

- 4 GB RAM

- 64 GB dahili hafıza

- Çift ana kameralar: 24 MP ve 13 MP

- Ön kamera 16 MP

- 4000 mAh batarya
+14
smart1978 10.1.2017 19:57:45
Guzelmis .
+3
BekirHan 10.1.2017 19:53:46
Eller serbest modu yok yani
0
hkD 10.1.2017 19:52:01
Merak uyandırıcı.
+4
jestercat 10.1.2017 19:49:59
E o zaman kılıf takılamayacak mı sensörler yüzünden?
+7
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj