İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (40) YORUM YAZ

tarafından 12 Ekim 2017, Perşembe 17:45 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

iPhone 8 ve iPhone 8 Plus yarın ön siparişe sunulacak
Günlük Haber Yusuf Akbaş
40 3300
iPhone 8 ve iPhone 8 Plus yarından itibaren Turkcell Platinum müşterilerine ön siparişe sunulacak. Ön sipariş verilen iPhone modelleri 20 Ekim Cuma günü teslim edilecek.

Apple’ın yeni telefonları iPhone 8 ve iPhone 8 Plus’ın ülkemizde satışa sunulmasına çok az bir süre kaldı. 20 Ekim tarihinde genel satışa sunulacak yeni iPhone’ları Turkcell Platinum müşterileri yarından itibaren ön sipariş ile satın alabilecek.
 
Ön sipariş vermek isteyen Platinum müşterileri Turkcell’in web sitesinden ve Turkcell mağazalarından ön sipariş verebilir. Ön sipariş verilen iPhone modeleri 20 Ekim Cuma günü teslim edilecek. Ön sipariş veren kullanıcılara turkcell.com.tr üzerinden yapılacak alışverişlerde geçerli 100 TL hediye çeki verilecek.
 

Satış Fiyatı

Ürünlerin satış fiyatı henüz açıklanmasa da Turkcell’in sitesinde iPhone 8 64 GB modeli 4149 TL, iPhone 8 Plus 64 GB modeli 4699 TL’ye listelenmiş durumda. Gerçek satış fiyatları yarın belli olacak.

Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 3300 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
GreyParrot 12.10.2017 17:58:27
Evet yarısı kadarcık daha vereceksin X alacaksın bu fırsat kaçar mı? 4 bincik veren 6 binciği de verir herhalde, hatta bir üstü olanı olsaydı 8 bine o bile alınabilirdi sonuçta 6 bine çıkmışsın 2 bin
...
Yorumun devamı ▼
+29
GreyParrot 12.10.2017 18:03:04
7'den 8'e kim geçiyor ki zaten, iki şımarık veleti kale alarak mı yazıyorsun bunları, ne zengin iş sahibi adamlar tanıyorum ellerinde hala 5-5s.
...
Yorumun devamı ▼
+13
DSG1 12.10.2017 21:51:36
Senin gibi artı almak için gereksiz konuşan tipler bitmedikçe dh forum adam olmaz, aşağıda kim alan adama dangalak damgası yapıştırmış veya ima etmiş bütün yorumları okudum bir tane göstersene, resmen
...
Yorumun devamı ▼
+11
GreyParrot 12.10.2017 17:52:47
Cam arka taraf gerçekten güzel duruyor ancak ne olursa olsun tl birimiyle kazandığım sürece benim için üst seviye telefon devri bitmiştir, 6s modeline sahibim 3-4 sene daha kullanırım o zamanın orta s
...
Yorumun devamı ▼
+10
kcankaynak 12.10.2017 20:57:46
Yine gelmiş 'kamu spotu' kafalı adamlar. Ulan size ne kim neye kaç para verip alıyor? Para sizden mi çıkıyor? Size göre bu boş harcama olabilir, sanki sizin hiç boş beleş harcamanız yok her konuda kus
...
Yorumun devamı ▼
+6
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
N KUL 13.10.2017 22:39:35
Ülkemize 20 milyon iphone 8 satar amerikan🤗
+1
mknstmtro 13.10.2017 21:55:21
Neredeyse 5000 TL yani bu paraya yazık Evet istiyoruz en iyisi olsun hızlı olsun kaliteli olsun ama dışarda 3000 TL iken burada yaklaşık 5000 TL vermek insana zor gelir ama yine alırız hep alırız
0
drjacob 13.10.2017 10:57:35
o zaman iPhone X en az 6499 TL olur
0
WaylandIZMIR 13.10.2017 10:47:04
Yurtdışında satılıyor zaten. Mesela Dubai 3220 lira
0
WaylandIZMIR 13.10.2017 10:44:50
iphone her zaman satar. Yanılıyorsun
0
WaylandIZMIR 13.10.2017 10:43:04
Aynen. 3220 TL ye dubaiden 8 plus aldım
0
santhora 13.10.2017 05:56:42
O kadar ümitsiz olma. İstesen elindeki 6s'in 2. El fiyatının da altına üst seviye cihaz alabilirsin. Örnek OnePlus 5, Xioami Mi 6...
0
V4LKyR 13.10.2017 05:07:16
Turkcell Platinum Titanium GOLD Ultralüks Yüksek Seviye Zengin Elit Zeki Kaliteli İnsanlar Topluluğu müşterileri alacak yani.

Çok bir anlam ifade etmiyor.
0
serhatcan007 13.10.2017 04:34:18
İos’ta sıkıntılar var biraz, şarjı stabil değil. Her gün aynı uygulamaları ayrı sürelerde kulllanmama rağmen ve ekran parlaklığıyla çok oynamadığım halde tam dolu bataryaya bir gün 6 saat bir gün 8 saat bazen de 5 saat ekran süresi veriyor, şarja taktığım zaman %87’de takılıyor ve bir saat geçik daha aşkın süre öylece kalakalıyor. Bazen atlamalar var, bazen uyandırma tuşu ve touch id tepkisiz kalıyor. Ekrana ışık gelmiyor ve bi anda önceki yaptığım işlemleri gerçekleştiriyor. Bazen bildirim gelse bile bildirim sesleri gelmiyor. Zamanında ilk çıktığı zaman yurt dışından 4s almıştım. Ama o zaman ki iostan aldığım keyif ile şimdi ki iostan aldığım keyfin zerre alakası yok. Temiz kurulum yapıp gene biraz gözlem yapacağım, ancak gene de memnun kalmazsam telefonumu satmayı düşünüyorum
0
DarthLuca 13.10.2017 03:26:28
Daha geçen gun arkadasima getirdim yurtdisindan, 3400TL ye geldi. Fiyat bu kadarda sisirilmez
+1
3arbar 13.10.2017 02:48:33
quote:
Orijinalden alıntı: Yinzer

Bu gece 00:00'da ön satışa açılıyor. Her sene bu alınır mı çok pahalı desek de adamlar satış rekoru kırıyolar. Bakalım bu ne kadar satacak :D

bence bu sene dibi görecekler satışlarda . hele kullanıcı deneyimi rezaleti videolarından sonra tahminim en düşük adetlerde satış yapan modeller 8 ,8 plus ve x olacak.

yalnız 7 plus fiyatlarını düşürürlerse 7 plus satışlarında artmalar olabilir.
0
3arbar 13.10.2017 02:44:17
bu yıl ayfon amiyane tabirle yerinde saydı.iphone x değişen ekran oranı ile home butonunun olmamasıyla parmak izinin kalkmasıyla tam bi hayal kırıklığı.apple ilk kez kullanıcı deniyimini çöpe atmış durumda.tasarım satar olayına girdi x ile.

8 ve 8 plus da zaten değişen bişey yok.7 plus almak daha mantıklı haliylen.

özetle bu yıl çöp ayfonlara para saçmak amiyane tabirle dangalaklık en hafif ifadeyle
+1
gopgop 13.10.2017 02:09:22
Millet x modelini merak ediyor 8 alacak adam bile x cikinca fiyati belki duser diyerek bekleyecek en azindan turkiyede bu yil eskisi gibi iphone satmayacak gibi
X de gelse gelse aralık sonu gelir o da stok sorunuyla buldum ettim derken ocak sonunu bulur ee eylul de telefon lansmanı yapılıyor 7-8 ay sonra ust modeli cikicak telefona turkiye gibi paranin zor kazanildigi ulkede para vernek sacma gibi
0
kadirirdem 13.10.2017 01:59:25
6-6s kullanıcıları geçsin,gerisi geçmesin hatta bana kalırsa bir telefona bu kadar para vermeyin.
+2
kadirirdem 13.10.2017 01:58:38
Doğrusun kardeş.
0
flowerhorn 13.10.2017 00:20:28
quote:
Orijinalden alıntı: Giansello

Ben Türkiye'den kesinlikle iPhone almam zaten. Yurtdışından alacağım her zamanki gibi. Yurtdışı için ne zaman rahat bulabiliriz bir fikrin var mı?

Cihazın Abd 'de satışı 3 Kasım'da başlayacak. Türkiyede 5-6 kasımda sahibinden.com'da görebiliriz.
0
Yinzer 12.10.2017 23:57:03
Bu gece 00:00'da ön satışa açılıyor. Her sene bu alınır mı çok pahalı desek de adamlar satış rekoru kırıyolar. Bakalım bu ne kadar satacak :D
+1
Giansello 12.10.2017 23:35:16
Ben Türkiye'den kesinlikle iPhone almam zaten. Yurtdışından alacağım her zamanki gibi. Yurtdışı için ne zaman rahat bulabiliriz bir fikrin var mı?
0
flowerhorn 12.10.2017 23:32:16
quote:
Orijinalden alıntı: Giansello

Ben en iyisi X bekleyeyim. Zaten X için satmıştım iPhone 7'imi, en azından değmiş olur. İnşallah karaborsa olmaz. Daha fazla beklemek istemiyorum

ocakta anca gelir 2 yıl garantili telefonlar :D
0
Giansello 12.10.2017 23:30:10
Ben en iyisi X bekleyeyim. Zaten X için satmıştım iPhone 7'imi, en azından değmiş olur. İnşallah karaborsa olmaz. Daha fazla beklemek istemiyorum
0
flowerhorn 12.10.2017 23:17:23
quote:
Orijinalden alıntı: Giansello

Yarından itibaren ön sipariş verme imkanı. Bir tek bana özel değildir sanıyorum Platinum üyelerinin hepsine bu hak tanınıyor.

Ben size özel fiyat verdiklerini sandım :)

ben acele etmeyeceğim 1 ay sonra fiyatların düşeceğini düşünüyorum.
0
Giansello 12.10.2017 22:31:57
Yarından itibaren ön sipariş verme imkanı. Bir tek bana özel değildir sanıyorum Platinum üyelerinin hepsine bu hak tanınıyor.
0
flowerhorn 12.10.2017 22:14:24
quote:
Orijinalden alıntı: Giansello

X i bekliyoruz ama Turkcell den teklif geldi platinin üyesi olduğumdan. Şuan idareten iPhone 5 kullanıyorum. Sizce beklemeyip 8 mi alayım yoksa beklemişken X i mi alayım? Amacım kesinlikle X almak fakat bekleme sıkıntısı var. Ayrıca 3 Kasım'da X çıkınca piyasada ne zaman rahatlıkla buluruz? Kasım ortası gibi rahat buluruz herhalde

Nasıl bir teklif ?
0
Türkbey 12.10.2017 22:09:29
Neyinden memnun değilsin
0
cedric... 12.10.2017 22:00:35
Herkes yine birbirine sallamışta 2 ay sonra gelin beni bulun 8 in fiyatı 3500 , 8 plusın fiyatıda 4000 tl olacak. Çünkü şuan zaten iphone 7 2950 tl. Yani 3 bine 7 varkene apple 4150 tlye kime satacak 8 i ? O yüzden 3500-3600 olacak 8 in 2 ay sonraki piyasada yaygınlaşıncaki fiyatı. İlk çıktığı tutturabildiğine satıcaklar tabiki.
0
DSG1 12.10.2017 21:51:36
quote:
Orijinalden alıntı: kcankaynak

Yine gelmiş 'kamu spotu' kafalı adamlar. Ulan size ne kim neye kaç para verip alıyor? Para sizden mi çıkıyor? Size göre bu boş harcama olabilir, sanki sizin hiç boş beleş harcamanız yok her konuda kusursuz yaşıyorsunuz. 'Bu paralara telefon filan alınmaz" demek başka, alan adama dangalak damgası yapıştırmak başka. Bi siz akıllısınız bu ülkede.

Senin gibi artı almak için gereksiz konuşan tipler bitmedikçe dh forum adam olmaz, aşağıda kim alan adama dangalak damgası yapıştırmış veya ima etmiş bütün yorumları okudum bir tane göstersene, resmen otomatik sistem botu gibi ortamı germek adına yorum atıyorsunuz.
+11
tufancan82 12.10.2017 21:25:09
iphone xxx çıkana kadar beklemeli :)
0
kcankaynak 12.10.2017 20:57:46
Yine gelmiş 'kamu spotu' kafalı adamlar. Ulan size ne kim neye kaç para verip alıyor? Para sizden mi çıkıyor? Size göre bu boş harcama olabilir, sanki sizin hiç boş beleş harcamanız yok her konuda kusursuz yaşıyorsunuz. 'Bu paralara telefon filan alınmaz" demek başka, alan adama dangalak damgası yapıştırmak başka. Bi siz akıllısınız bu ülkede.
+6
forgot 12.10.2017 19:46:17
almışken XI beklenebilir.
+1
Giansello 12.10.2017 18:52:21
X i bekliyoruz ama Turkcell den teklif geldi platinin üyesi olduğumdan. Şuan idareten iPhone 5 kullanıyorum. Sizce beklemeyip 8 mi alayım yoksa beklemişken X i mi alayım? Amacım kesinlikle X almak fakat bekleme sıkıntısı var. Ayrıca 3 Kasım'da X çıkınca piyasada ne zaman rahatlıkla buluruz? Kasım ortası gibi rahat buluruz herhalde
0
xamaximax 12.10.2017 18:44:37
7 tamam ama 8 cok arada aynı anda x tanıtarak ölü ve gereksiz bir model oldu
+2
zMystoX 12.10.2017 18:42:08
İphone 8 Plus Space Gray (Yurtdışı ürünü) kullanıyorum ios 11.0.2 iken batarya performans durumu 7 Plus ile aynıydı ve çokta iyi değildi ama şimdi 11.1 beta 2 ye güncelledim ve cihaz gerçek performansına kavuştu pil performansı 3 saat arttı ve en az 9 saat ekran süresi sunuyor ve 2 günü rahat çıkarıyor cihaz hoş görünüyor ama kılıfla korumak gerek tavsiyem kılıftan önce arka camada jelatin taktırın.
0
serhatcan007 12.10.2017 18:38:31
8 aldım,memnun değilim....
0
dr20mouse 12.10.2017 18:20:26
Pil sorunu çözülmeden 8 plus'tan uzak durun bence
+1
ozeceze 12.10.2017 18:08:59
Şuan 7 kullanıyorum, 7 Plus mı yoksa 8 Plus a mı geçmeliyim?
0
GreyParrot 12.10.2017 18:03:04
quote:
Orijinalden alıntı: FthK.
7 si olanlar için gerçekten gereksiz bir yükseltme olur 8 modeli bana göre. Hatta fiyat olarak ilk alacaklar için de 7 oldukça yeterli olur diye düşünüyorum. 8 modelinde gold rengi çok güzel durmuş bu arada... İlerde farklı renkler de çıkacak mı acaba ?

7'den 8'e kim geçiyor ki zaten, iki şımarık veleti kale alarak mı yazıyorsun bunları, ne zengin iş sahibi adamlar tanıyorum ellerinde hala 5-5s.
+13
GreyParrot 12.10.2017 17:58:27
quote:
Orijinalden alıntı: 1ses1
İphone x varken . . . .

Evet yarısı kadarcık daha vereceksin X alacaksın bu fırsat kaçar mı? 4 bincik veren 6 binciği de verir herhalde, hatta bir üstü olanı olsaydı 8 bine o bile alınabilirdi sonuçta 6 bine çıkmışsın 2 bin daha ekleyip almak daha mantıklı, almışken tam olsun, yanlış mıyım?
+29
FthK. 12.10.2017 17:57:13
7 si olanlar için gerçekten gereksiz bir yükseltme olur 8 modeli bana göre. Hatta fiyat olarak ilk alacaklar için de 7 oldukça yeterli olur diye düşünüyorum. 8 modelinde gold rengi çok güzel durmuş bu arada... İlerde farklı renkler de çıkacak mı acaba ?
0
1ses1 12.10.2017 17:54:35
İphone x varken . . . .
0
GreyParrot 12.10.2017 17:52:47
Cam arka taraf gerçekten güzel duruyor ancak ne olursa olsun tl birimiyle kazandığım sürece benim için üst seviye telefon devri bitmiştir, 6s modeline sahibim 3-4 sene daha kullanırım o zamanın orta seviye bir telefonuna geçiş yaparım artık.
+10
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj