İLANDIR

HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (93) YORUM YAZ

tarafından 16 Şubat 2017, Perşembe 17:56 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

BTK, düşük çekim kalitesi nedeniyle Türk Telekom'u uyardı
Günlük Haber Cihan Pehlivan
93 4346
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu, yapılan test ve ölçümler sonucunda yeterli çekim gücü sunmadığı tespit edilen Avea nedeniyle Türk Telekom’a uyarı yazısı gönderdi.
 
Geçtiğimiz sene sektörde büyük ses getiren anlaşmayla Türk Telekom çatısı altına giren Avea, her ne kadar resmi işlemlerde halen Avea İletişim Hizmetleri AŞ adıyla hizmet vermeye devam etse de kullanıcılar -anlaşma maddeleri gereğince- tanıtım ve diğer faaliyetlerde Türk Telekom ismini görüyor.
 
Ayrıca Bkz.Amazon siparişleri havadan paraşüt ile teslim edecek
Sunulan tüm teknik destek ve diğer konulardaki sorumluluğu üstlenen Türk Telekom, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu (BTK) tarafından uyarıldı. 9 Şubat’ta alınan karara göre Avea’nın bazı bölgelerde düşük çekim kalitesi sunduğu ve "3N Mobil Haberleşme Hizmetleri" kapsamında sağlanan hizmet kalitesinin düşük olduğu belirtildi. Yükümlülüklerini yerine getirmediği için Avea’ya yapılan uyarıda Balıkesir, Isparta ve Trabzon’un bazı ilçelerinde "Arama Başarısızlık Oranı" değerlerinin hedefleri karşılamadığı ifade ediliyor.
 
Hatırlayacağınız gibi geçtiğimiz perşembe günü 2016 yılına dair mali raporlarını yayınlayan Türk Telekom, Türk lirasının dolar ve avro karşısında değer kaybetmesiyle yılın ilk 9 aylık döneminde elde edilen 664 milyon TL net kâra rağmen 2016'yı 724 milyon lira zararla kapattığını açıklamıştı.
 

BTK tarafından Türk Telekom’a yapılan uyarı şu şekilde:


"Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu tarafından alınan 09/02/2017 tarihli ve 2017/DK-SiD/34 sayılı Karar'da;

Avea İletişim Hizmetleri AŞ (Avea) tarafından yapılan 2016 yılı ikinci dönem bildirimlerine istinaden; Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliğinin 9'uncu maddesinin birinci fıkrası, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu İdari Yaptırımlar Yönetmeliği'nin 15, 25, 44 ve 46'ncı maddeleri, GSM Mobil Telefon Hizmetlerinde Hizmet Kalitesi Ölçütlerinin Elde Edilmesine İlişkin Tebliğ'in 20'nci maddesinin birinci fıkrası ve 3N Mobil Haberleşme Hizmetlerinde Hizmet Kalitesi Ölçütlerinin Elde Edilmesine İlişkin Tebliğ'in 15'inci maddesinin birinci fıkrası uyarınca;

3N mobil haberleşme hizmetine ilişkin olarak, Balıkesir'in Marmara ilçesinde, Isparta'nın Senirkent ve Uluborlu ilçesinde, Trabzon'un Köprübaşı ilçesinde, “Arama Başarısızlık Oranı” ölçütü ile ilgili hedef değerin sağlanması yükümlülüğünün yerine getirilmemesi ve söz konusu ihlalin ilgili takvim yılı olan 2016 yılı içerisinde ilk kez vuku bulması nedeniyle söz konusu 4 yerleşim yeri için Avea'nın yazılı olarak uyarılması ve ilgili raporlama döneminde hizmet kalitesi yükümlülüklerini yerine getirmediğinin Kurum internet sayfasında bir ay süreyle duyurulması, hususuna yer verilmiştir.

Kamuoyuna saygıyla duyurulur."
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 4346 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
Ambarad 16.2.2017 18:16:18
Çorlu'da oturuyorum. Bir kaç ay önce evde çekmemesi yüzünden Vodafone'a geçtim, mutluyum. Şöyle ki; Arayıp bu olay için şikayette bulunacağım zaman, bana "Sesinizi alamıyorum çeken bir yere geçer misi
...
Yorumun devamı ▼
+157
Front-Back 16.2.2017 18:45:49
Ronaldo'ya verilen para yerine önce yatırım yapmayı düşünselerdi keşke. +143
The Time Lord 16.2.2017 18:01:41
Alma mazlumun ahını, çıkar aheste aheste. Paramızla az rezil etmedi bizi bunlar. +79
-Altay- 16.2.2017 18:16:24
Kayyum atanması gereken şirket. +56
fotifoti 16.2.2017 18:07:15
bir de utanmadan çekim gücü diye reklam yapıyor :( isanbulda bile sorun yaşıyorum. Eskişehir-Ankara arası trende kullanamazsınız, dağ bayır gezeyim dersen unut zaten. tek güzel tarafı biraz daha ucuz.
...
Yorumun devamı ▼
+41
trtunski 16.2.2017 19:23:15
Cekim gucu reklamlari yayindan kaldirilsin 😀 +26
bkaakco 16.2.2017 21:42:19
Noldu da eskiden onca şikayete rağmen tek kelime edilmezken son zamanlarda soruşturmalar, uyarılar akıllarına geldi acaba? Arka planda kim bilir neler dönüyor. +9
djcool 17.2.2017 17:31:37
Ensar olayı soğuyunca herkes Turkcell'i övmeye başlamış yine. 16 sene kazıklandım, 5 sene önce Tt 'ye geçtim. Acayip ucuza iletişim ihtiyacımı görüyorum. İzmir merkezde hiç bir sıkıntı yok. Çe
...
Yorumun devamı ▼
+7
Virtual Reality 17.2.2017 17:25:46
Türkiye'nin kanını nasıl emiyorlar açık göstergesi; İnternet hızları/Fiyat/Alım gücü karşılaştırması:[IMG]https://resmim.net/f/MvgBIh.jpg[/IMG][IMG]https://resmim.net/f/VYU0Bw.jpg[/IMG][IMG]https:
...
Yorumun devamı ▼
+6
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
xmen121 Çarşamba, 20:08
Çekim düzelse daha iyi olur
0
DEMİRCİEFE Çarşamba, 16:39
bimer de gözümden düştü.bimer ne yapıyor, şöyle yapıyor.bir kurumla ilgili gönderilen dilekçeyi,hiç bir işlem yapmadan şikayet edilinilen kuruma gönderiyor.onlar da şikayetçi olana kafalarına göre cevap veriyorlar.ben zaten o kurumdan şikayetçiyim.
1-ben bimer den müfettiş talebinde bulunuyorum,bimer hiç bir şey yapmıyor. ben zaten o kurumdan şikayetçiyim, sen neden bir müfettiş göndermiyorsun, konuyu detaylıca incelesin.
bimer benim yazdıgım dilekçeyi direkt ilgli kuruma gönderip arkasını takip etmiyorsan bimere dilekçe göndermenın ne gereği var.
saçma sapan biir uygulama.haklı vatandaş hakkını nasıl alacak.
bimer tamamen palavra.
0
Sarısin Çarşamba, 03:11
Videoyu durdurun o dolar şeklindeki bir bilgi seviyesine sahip btk başkanından da onun yönettiği btk dan da adam olmaz
0
spacenet Çarşamba, 01:34
Şikayetleri kimse takmıyor, her kurum birbirini kolluyor.
0
kırmızı pelerin Çarşamba, 01:31
quote:
Orijinalden alıntı: programmer_onur

Uyarmasın. Ceza yağdırsın. Adamlar profesyonel dolandırıcı.
@Kırmızı Pelerin Haklısın, BTK sadece şikayetleri forward etmek mantığı ile iş yapıyor. Bimer gibi. Herhangi bir yaptırım, inceleme/soruşturma yapmıyorlar. Mesela biz Telekom'un geçenlerde sahtekarlık yaparak bize haber vermeden yaptığı bir tarife değişikliği için BTK'ya şikayette bulunduk. Telekom'dan alay eder gibi komple hatalı ve YALAN bir cevap geldi. Malum Müslümanlar. Neyse. Tekrar ikinci bir şikayet açıp itiraz edeceğiz ama "BTK'ya bildir, BTK'da incelesin" gibi bir buton veya bildirim linki yok.
Adamlar sadece gaz alıyor, işlev SIFIR.


Hayır öyle kötü bir durum ki:
Şikayet oluşturuyorsunuz, Telekom yanıtlıyor..

Cevap olarak yeni şikayet oluşturuyorum aynı şekilde devam ediyor. Bu insan bir haftada 3 kez şikayet yazmış; nedir, ne oluyor, bir ilgilenilir ya.. Sorsan bakanlık propaganda yapar: BTK var, firmaları başı boş bırakmıyor, şikayet yazabilirsiniz vs. BİMER'e yazdım bir dilekçe kaç ay önce. En son MEB'e gittiği görünüyordu ( iki gün sürmedi gitmesi ) ama oradan bir ses çıkmadı.
BTK üzeri yazışma. (O lanet telekomun kendisini aramak daha hızlı sonuç verir.. Bir kere aradım olmadı, şikayete döndüm. Keşke o kadar şeyi direkt onlara yazsa idim) Bir sorunları da karakter sınırı. İki paragrafta 1500 karakter doluyor. Yahu ben baştan savma şikayet yazmayacağım. Her şeyi kurumsal dilde yazmaya çalışıyorum. Şikayetin sonuna geliyorum karakter doluyor. O detayı sil, bu kalsın ; ne aktaracağımı bile çözemiyorum. Neticede
Şikayet No: 1 Cevap: X

Şikayet No: 2 (1 şikayetine verilen X cevabı hakkında) Cevap: Y

Şikayet No: 3 (1 şikayetine verilen X cevabına yönelik oluşturulan 2 şikayetine verilen Y cevabı hakkında)

Cevap: Y
Cidden son iki şikayete kelimesi kelimesine aynı cevabı aldım ve pes ettim. Allah hepsinin BV.
0
engink Salı, 22:07
quote:
Orijinalden alıntı: kırmızı pelerin

BTK'ya itimat etmeyiniz, şikayetleri değerlendirmeyen, doğrudan firmaya postalayan önemsiz bir kurum.

btk telekoma çalışan onu korumaktan başka bir şey bilmeyen işe yaramaz ne olduğu belirsizdir.
0
programmer_onur Salı, 16:12
Uyarmasın. Ceza yağdırsın. Adamlar profesyonel dolandırıcı.
@Kırmızı Pelerin Haklısın, BTK sadece şikayetleri forward etmek mantığı ile iş yapıyor. Bimer gibi. Herhangi bir yaptırım, inceleme/soruşturma yapmıyorlar. Mesela biz Telekom'un geçenlerde sahtekarlık yaparak bize haber vermeden yaptığı bir tarife değişikliği için BTK'ya şikayette bulunduk. Telekom'dan alay eder gibi komple hatalı ve YALAN bir cevap geldi. Malum Müslümanlar. Neyse. Tekrar ikinci bir şikayet açıp itiraz edeceğiz ama "BTK'ya bildir, BTK'da incelesin" gibi bir buton veya bildirim linki yok.
Adamlar sadece gaz alıyor, işlev SIFIR.
0
kırmızı pelerin Salı, 12:53
BTK'ya itimat etmeyiniz, şikayetleri değerlendirmeyen, doğrudan firmaya postalayan önemsiz bir kurum.
+1
Pazartesi, 19:28
Marmada ilçesi ada ve baza fiber gidiyor, sorun yaşanması komik bir olay
0
DEMİRCİEFE Pazartesi, 18:39
mey rakıya,tekel olmaktan 155 milyon, yani 155 trilyon idari para cezası yazılmış, telekoma niçin yazılmaz 155 milyon ceza, gerçi 155 milyon telekom için devede kulak sayılır.
0
Nihavend_Mucize Pazartesi, 18:34
Daha 2 ay önce Türk Telekom hat verdiler şirketten, evin içinde çekmiyor. Edirne merkezdeyim. Cosmote adlı yunan operatörü 4g,3g evin içinde full çekiyor, Vodafone 4.5g, Turkcell 3g sorunsuz. İade ettim. Trakya'nın kırsal kesimlerinde hala sorunlu Türk Telekom. Kullanan arkadaşlarım sadece ucuz olduğu için tercih ediyor.
+1
asosyal mühendis Pazartesi, 14:29
Fiber çekim kalitesi yalanıyla reklam yapıp milleti yanıltmak yerine adam gibi alt yapı kursalar da millet de şikayet etmese. Reklama hiç gereği yok operatörlerin. Düzgün bir paket çıkarsalar yeter halbuki. Reklamı bir yerlerine soksunlar.
0
kenan_0 Pazartesi, 04:59
Ronaldoyla hizlan
0
musamusamusa1 Pazartesi, 01:26
O kadar kullanıcı var fakat halen prformans çok kötü. Bu kadar aboneye böyle hizmet olmamalı bence.
0
huhuq Pazar, 20:21
hizmet kalitesi berbat, anca reklam yapmasını biliyor, iyi olmuş.
0
murat204 Pazar, 01:43
"Avea illeti" kanser gibi, türk telekom'u da sarmış...

Not:
10 küsur yıllık ttnet kulanıcısıyım...
0
engink Pazar, 01:29
quote:
Orijinalden alıntı: alpagut0

Çalıştığım köyde vodafone turkcell full 3g çekiyor avea sadwce 2g adamların abone kazanma gibi bir derdi yok ki.Kırsalda bitik,şehirde ise hepsi çekiyor.Ben neti kullanamadıktan sonra ne yapayım telekomu?Zaten belirtilmiş kullananlar ben dahil çektiği için değil ucuz diye kullanıyoruz.Şu an sağlam paketler verse taahhütü bozar direk turkcele geçerim.

Telekomun amacı şehir merkezleri parayı buradan kazanıyor. Az yatırım çok kazanç.
0
alpagut0 18.2.2017 17:06:32
Çalıştığım köyde vodafone turkcell full 3g çekiyor avea sadwce 2g adamların abone kazanma gibi bir derdi yok ki.Kırsalda bitik,şehirde ise hepsi çekiyor.Ben neti kullanamadıktan sonra ne yapayım telekomu?Zaten belirtilmiş kullananlar ben dahil çektiği için değil ucuz diye kullanıyoruz.Şu an sağlam paketler verse taahhütü bozar direk turkcele geçerim.
0
flocky88 18.2.2017 13:16:10
Umarim batarsin.Turktelekome ne kadar param gidiyorsa haram olsun.
+3
Blumhouse 18.2.2017 13:09:56
Reklama para harcayacaklarına 2 direk dikseler keşke.
0
fotifoti 18.2.2017 12:38:46
quote:
Orijinalden alıntı: .Eray.

hmm turkcell veya vodafone ikisinden biri tercih edilebilir turktelekom kullanmak pişmanlıktır bir zamanlar turktelekomun interneti çekmiyordu ankaranın göbeğinde

vodafon da denedim. o da problem :) telekom yüksek frekans kullandığı için çekmiyor onu anlarım, vodafone mazereti de yok. ama dediğin gibi telekom pişmanlık :)
0
onur0159 18.2.2017 02:26:11
Light Selami bunu beğenmedi.
0
sis651 18.2.2017 01:31:29
Etkilemez.
0
general-net 17.2.2017 21:43:42
Şimdi benim telefon numaram Avea'ydı ve Turkcell'e taşıdım. Acaba bu bahsedilen yavaşlık benim numaramı etkiler mi etkilemez mi? Yani sonuçta birisi benim telefon numaramı çevirince önce Avea'ya gidip soruluyor "bu numara burada mı?" diye; Avea da "kardeş, o abi Turkcell'e gitti" diyor ve arayan kişi beni Turkcell'den buluyor. Bu durumda Avea bu bilgiyi o arayana yavaş verirse buradaki yavaşlık beni de etkiler mi?
0
.Eray. 17.2.2017 21:18:36
hmm turkcell veya vodafone ikisinden biri tercih edilebilir turktelekom kullanmak pişmanlıktır bir zamanlar turktelekomun interneti çekmiyordu ankaranın göbeğinde
0
fotifoti 17.2.2017 21:06:04
quote:
Orijinalden alıntı: .Eray.

tecavüzcell ne ya kalitesine göre para istiyor turkcelle geçenlere 1 yıllığına güzel fiyatlar sunuyorlar

tecavüz davası başkaydı kardeş, fiyatla ilgili değil. sen kaçırmışssın :) gerçi 1 kereden bir şey olmuyormuş. öyle buyurdu büyüklerimiz
+1
blackleafx 17.2.2017 19:28:55
Türk Telekom bizim evde her tarafta full çekerken Turkcell çekmiyor ne hikmetse :D İstanbul bu arada
0
computeron 17.2.2017 18:36:19
EL arap öpülmesi..
0
djcool 17.2.2017 17:31:37
Ensar olayı soğuyunca herkes Turkcell'i övmeye başlamış yine. 16 sene kazıklandım, 5 sene önce Tt 'ye geçtim. Acayip ucuza iletişim ihtiyacımı görüyorum. İzmir merkezde hiç bir sıkıntı yok. Çeşme'de de yoğun kullanıyorum, internet dahil harika. Hiç kesildiğini görmedim 2012'den beri. Hepsinden nefret ediyorum o ayrı. Benim işimi bu görüyor.
+7
Virtual Reality 17.2.2017 17:25:46
Türkiye'nin kanını nasıl emiyorlar açık göstergesi;

İnternet hızları/Fiyat/Alım gücü karşılaştırması:

[IMG]https://resmim.net/f/MvgBIh.jpg[/IMG]

[IMG]https://resmim.net/f/VYU0Bw.jpg[/IMG]

[IMG]https://resmim.net/f/LVP6Fd.jpg[/IMG]

[IMG]https://resmim.net/f/U5IQov.jpg[/IMG]

[IMG]https://resmim.net/f/FONZFY.jpg[/IMG]
+6
half life 3 17.2.2017 17:12:12
Vodafone kullanıyordum hiç çekmiyordu mecbur yeni avea hat aldım çekim güçü iyi sayılır. Speed test de 3G ile 30 Mbps alıyorum daha ne diyebilirim.
0
Marrusia 17.2.2017 17:07:43
Bu ara harbiden ping cok berbat 4G 3G oyun oynatmiyor arada
0
DoNaNıMcı 17.2.2017 17:05:14
Turkcell pahali filan ama geçen allahin dağında telefonda h+ ibaresini gordugumde oha burda bile 3g var dedim 17 yildir turkcelliyim.digerlerine para verip kepaze olmaya gerek yok pahali olsun adam gibi calışsın... ucuz etin yahnisi misali
0
simcell 17.2.2017 17:01:04
İyi yapmış BTK. Çekim gücü zayıf evet. Ancak aynı uyarıyı Vodafone'a da yapması lazım. Geçici olarak Turkcell'den Vodafone'a geçtim İstanbul'da bile sorunsuz hizmet veremiyorlar. Sorgulama sistemleri sürekli çöküyor kalan dakika, internet, sms bilginizi sorgularken hata alıyorsunuz, konuşma kalitesi iyi değil, 4.5G hızı iyi değil, online işlem merkezi çok sık bakıma alınıyor, birçok kez karşıdakine ses gitmesinde sorun yaşadım.

Kısacası BTK'nın Vodafone'u da alt yapı konusunda uyarması gerekiyor.
+1
IsO6 17.2.2017 14:36:09
baz istasyon kurulmasına cok izin veriyoruz gibi millet son sürat cekmesini bekliyor
0
maxtreme 17.2.2017 12:20:18
aldıkları o kadar fahiş ücretlere rağmen bir de zarar açıklıyorlar.
bunların yerinde kaliteli hizmet sunmak isteyen başka bir firma olsaydı, tüm türkiye'ye fiber altyapıya boğardı.

halen 80 li 90 lı yıllardan döşenen bakır kabloların ekmeğini yiyorlar.
iyiki adsl2 ve vdsl teknolojisi var.
0
black_flood 17.2.2017 12:04:56
Komik adamlar Telekoma gelmeden önce VODAFONE var hele o firma bir düzelsin sonra Avea desinler en azından TURKCELL' den sonra çeken 2. ve tek firma Avea.
0
smart1978 17.2.2017 12:04:20
Ronaldo reklamlarinda oldugu gibi show yapan bir futbolcu tercih ettiler . Bari maraton birincisi unlu bir atlet koysalardi demistim reklamlarini gorunce .

Denetleme ve yaptirim duzeni Turkiye de yayin efektif etkin olmadigi surece bircok sektorde bircok firmanin sozde hizmetlerine razi olmusuz gib algi olusmakta malesef...
Guzel haber . Bakalim cekim kalitesi artacak mi ?
+1
iso227 17.2.2017 10:17:10
adamlar ok adar kazılıyo,nasıl zarar ediyolar anlamıyom.üstene bide dandik internete mağrum bırakıyolar
+2
CWaRRioR 17.2.2017 09:24:54
quote:
Orijinalden alıntı: Ambarad

Çorlu'da oturuyorum. Bir kaç ay önce evde çekmemesi yüzünden Vodafone'a geçtim, mutluyum. Şöyle ki; Arayıp bu olay için şikayette bulunacağım zaman, bana "Sesinizi alamıyorum çeken bir yere geçer misiniz" diyorlardı


Vodafone Red kullanıyorum, sözüm ona "özel" müşteri hizmetleri gözlerimi yaşartıyor. Sorunumu mahalle manavına anlatsam daha çok yardımcı olur. İçleri geçmiş, konuşmayı bilmiyorlar. Her zaman da sistemde bir hata var oluyor. Şu ana kadar hiçbir problemi tek seferde çözemediler. Öyle ki ücretli Netflix paketinin parasını çatır çatır almalarına rağmen 3 hafta aktif edemediler, üstelik farklı günlerde en az 5 kez aradım. Rezalet resmen. Al birini vur ötekine.
0
reDsbLacKSK 17.2.2017 06:12:05
Sonrada silerler sıkıntı yok.

Kimlerin milyonlarca vergi borçları silindi ah ah.
+1
Savisvasa 17.2.2017 04:04:58
quote:
Orijinalden alıntı: ghostweb

16 yıldır turkcell kullanıyorum bir kere bile sıkıntı çıkarmadı. askerdeyken avea hat almıştım van daydım çekmiyordu interneti filanda berbattı turkcele geçtim tekrar full çekiyordu. biraz daha kazık ama en iyisi turkcell bence

Yalova'dayım ve buranın yerel market zinciri var Fidanlar AVM diye. Sefabey Caddesi'nde ki büyük mağazada şarküteri reyonuna doğru gidince Avea(Türk Telekom) hatlı cep telefonum ile evimi aramak mümkün olmuyordu, kasalara doğru gelince hat geliyordu. Yine Migros mağazasında da aynı şeyi yaşadım ve bu durumu defalarca Avea'ya bildirmeme rağmen hep klasik cevaplar verildi. İDO ile İstanbul'a giderken denizin ortasında da çekmiyor Avea. Kardeşim Turkcell kullanıyor ve onda sıkıntı yokken benim telefonumda ise hat yok şaka gibi...
Daha fazla dayanamadım ve geçen hafta ben de Turkcell' e taşıdım hattımı bundan sonra da kalırım burada, evet biraz pahalı ama diğerleri gibi çekmemezlik etmiyor, ne yapayım ben çekmeyen hattı...
0
duayn 17.2.2017 03:42:44
İnternete akk koyup haksız kazanç elde etme,

Yıllarca fatura ödeyip 2mpbs internete mahkum edilme.

İnterneti kapattırmak isteyene kol gibi fatura.. Vs. Vs..
Bunun gibi nedenlerden dolayı milyonlarca insanımızın btk hazretlerine şikayeti mevcut..

Bu şirket Turk halkını soyup sogana cevirirken, btk

Her seferinde bu şirketin sırtını sıvazlamış, gereken yaptırımları yapmak yerine Turktelekomun haksız kazanç saglamasına göz yummuştur..
btk Ttelekomu uyarmış..


Yersen...
+2
Jose_Gökhan 17.2.2017 03:11:33
Ttnet fiber bir haftadır çöp.Pingler havada uçuşuyor.Haram zıkkım olsun aldığınız fazla fazla paralar
0
ghostweb 17.2.2017 01:56:12
16 yıldır turkcell kullanıyorum bir kere bile sıkıntı çıkarmadı. askerdeyken avea hat almıştım van daydım çekmiyordu interneti filanda berbattı turkcele geçtim tekrar full çekiyordu. biraz daha kazık ama en iyisi turkcell bence
+3
uçmayıbilmeyenkuş 17.2.2017 01:04:54
Garip herkes begenmiyor ancak ben memnunum. Aylik ucretlendirme cok uygun. Yerin birkac kat altina gidildiginde zor cekiyor o kadar
0
Trident682 17.2.2017 01:03:29
kimse çekim gücü için kullanmıyo zaten daha ekonomik olduğu için kullanıyoz
+3
spacenet 17.2.2017 00:54:30
Türk Telekom'a el konulacak, yavaş yavaş ortamı hazırlıyorlar. Sonra demişti dersiniz.
+3
DEMİRCİEFE 17.2.2017 00:52:38
ayrıca telekomun Turkiyede yeterli yatırmyapmadığı konusu ayda bir defa yetkililer tarafından söyleniyor.yukarıda yazdım Turkiyenın en batısında bazı yerlere fiber hizmeti veremediğibir ortamda turkcell nasıl olmuşta ulkenın bir ucundan bir ucuna fiber çekmiş.
en buyuk yalan ise,turk telekomun,avrupaya boydan boya fiber döşedik hikayesi.
+1
DEMİRCİEFE 17.2.2017 00:48:58
mesajı şimdi okudum.sızınde yazdıklarınızın hepsi yanlış.demem, yanlış olur.
ben elektronık muhendisi veya gsm konusunda çalışmış veya egıtım görmüş biri de değilim.ben medyadan gördgum veya okuduklarım kadar bilgi sahibiyım.
1- benim mesajlarımı dikkatli okumamışsınız. ben burada öncelikle telekomu eleştirıyorum.tekel olmasını(siyası gücüde arkasını alarak) diğer firmaları magdur etmesini ve abonelere yuksek fiyatla interrenet satmasını defalarca eliştirdim.
2-Belediyelerin özel interenet servis sağlayıcılara kazıp dökme konunda çeşitli zorluklar çıkardıklarını okuyoruz.bu konuda kimin haklı oldugunu bilmiyoruz.
3-vodafon ve turkcellin belli şehirler dışında fiber alt yapısının olmaması (engelendiği söyleniyor), ve de okudumlarımın ışığında vodafon ve turkcellin şehirler arası fiber alt yapılarının olmadığı kanaatı oluştu.öyle olsa idi 82 ilin 13 ünde olmazdı.Kaldıki izmir de turkcellin hizmet oranı binde 1 bile değil.vodafonun kendi alt yapısı ile fiber(binde 1 hariç) dağıttıgını ya da sattıgına şahit olmadım.
benim bulunduğum cadde ttnet,kablo ,turkcell alt yapısı var,ancak vodafon ve turkcell fiber hizmeti vermiyorlar,, eger alt yapınız varsa... neden hemen sokağınızda sadece adsl hizmeti veriyoruz.... diyorlar.
Telekom ,bu firmaları çeşitli şekillerde engeleyebilir ama bu firmaların fiber alt yapısı için güçleri(güçleri olsa bile Turkiye ye fazla yatırım yapmak istemiyebilirler) olmayabilir,ya da her yere fiber hat çekmek bu firmalariçin çok karlı bir iş olmadığı şeklinde dedüşünülebilir.
bu iki firma da yüksek oranda yabancı ortaklı.(vodafon tamamen yabancı,malum Turkcellin ortaklık durumu ise karmakarışık.)davalar devam ediyor.
0
kadirirdem 17.2.2017 00:23:57
Sırf fiyat avantajı var diye kullanıyorum yoksa beş para etmez.
0
kadirirdem 17.2.2017 00:23:32
quote:
Orijinalden alıntı: fotifoti

bir de utanmadan çekim gücü diye reklam yapıyor :( isanbulda bile sorun yaşıyorum. Eskişehir-Ankara arası trende kullanamazsınız, dağ bayır gezeyim dersen unut zaten. tek güzel tarafı biraz daha ucuz. 3gb, 750dk.1000sms paket 19tl, tecavüzcell'de 3gb 1000dk, 1000sms 45tl çüş yani

Bende sırf fiyat avantajı var diye kullanıyorum.
0
Mustafa Dmrl 17.2.2017 00:15:11
Vodafone'da durum ne bilmiyorum ama turkcell'in çoğue yerde türk telekomun fiberine ihtiyacı yok denilebilir. Her ne kadar 15 şehir dışında evlere yönelik hizmet vermesede superonline'ın 70 küsür ilde altyapısı olduğu söylenmişti baz istasyonları için radyolink kulelerine gidiyor hatlar.
0
keskin53 17.2.2017 00:14:56
btk o kadar şıkayet etmem sonuç bulmuş gibi...
turk telekom(evea) kullanan arkadaşlara sesleniyorum şikayeti(btk) esirgemeyin
o kadar parayı reklamlara harcıyacagına iki baz istasyonu diksen sorun kalkar ortadan
0
Bgrn7 17.2.2017 00:02:59
Belki bazı şehirler arası fiber hatlarını kullanıyordur ancak baz istasyonunu fiber ile omurgaya bağlama işi operatörün sorumluluğunda.
0
DEMİRCİEFE 16.2.2017 23:45:56
quote:
Orijinalden alıntı: Bgrn7

Turk Telekom'un çoğu yerde baz istasyonları Turkcell ve Vodafone'a oranla daha küçük,sayı olarak ta geride.Ayrıca 2G ve 3G frekanslarının da daha yüksek olduğunu göz önüne alırsak Turkcell ve Vodafone'a oranla geride kalması doğal.Çekim kalitesi olarak Turkcell>Vodafone>Turk Telekom.

4.5G hız olarak Turkcell>Turk Telekom>Vodafone (Vodafone baz istasyonlarının küçük bir kısmına fiber ulaştırabildi,fiber yatırımlarını hızlandırması gerek)

Genel olarak Tarife fiyatlarının uygunluğu Bir çok sanal operatör>Turk Telekom>Vodafone>Turkcell (Tarifeleri BTK onaylıyor,Rekabetin devamlı olması için BTK tarafından abone sayısı arttıkça fiyatın artması sağlanıyor.)

bu 4.5 olayında, tüm gsm operatörleri telekomun musaade ettiği oranda telekomun fiber hatlarını kullandıklarını duymuştuk.yanlış mı acaba.
0
tezekos 16.2.2017 23:41:10
Batsınlar istemiyoruz kendilerini
0
DEMİRCİEFE 16.2.2017 23:40:47
sakin batuist,.aynı görüşteyım.
turk telekomun satışı sırasında ilk peşinatını ya da ilk taksidini biz de yatırabilseydık, bu altın yumurtlayan tavugu biz de satın alabilirdik.çünki diğer taksitlerrini kendi karından ödedi.adamların cebindennerdeyse para çıkmadan telekomu aldılar.üstelik Turk telekom strajedik bir kurum.satılmamalıydı.
bu hiç kabullenemiyecek bir durum.
0
~Lion King~ 16.2.2017 23:38:52
Bir tek ben memnunum sanırım TT'den. İyi ki geçmişim.
0
ULTILIX 16.2.2017 23:35:39
Bursa Routerlarını saatlerce erişime kestiğinden de araştırma yapsınlar . Gece 4 de router güncellemesi yapacaklardı 1 de başladılar 2 gün sıkıntı çıkardı. Veri merkezine erişim de problem gerçekleşti ...
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj