İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (213) YORUM YAZ

tarafından 19 Nisan 2017, Çarşamba 14:30 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Qashqai'ye rakip Opel Grandland X ortaya çıktı
Günlük Haber Onur Seven
213 15224
Opel'in yeni jenerasyon SUV serisinin üçüncü X modeli olan Grandland X ortaya çıktı. Araç Nissan Qashqai ve Seat Ateca gibi orta büyüklükteki SUV'lara rakip olacak.
Artık Fransızların bünyesinde olan Alman markası Opel, bugün yaklaşmakta olan Grandland X orta boy SUV modelini ortaya çıkardı. Mokka X ve Meriva'nın yerini alan Crossland X'in arasına katılan Opel'in yeni jenerasyon SUV serisinin üçüncü X modeli, Eylül'deki Frankfurt Otomobil Fuarı'nda ilk kez görücüye çıkacak.
 
Grandland X'in Avrupa'da beş kişilik Renault Koleos, Volkswagen Tiguan, Seat Ateca, Ford Kuga (Escape), Nissan Qashqai ve diğer orta büyüklükteki SUV'lara rakip olması bekleniyor. Bugün Opel'in "X" ailesinin üçüncü üyesi Grandland X SUV'nin ilk net görüntüleri ve videosu yayınlandı. Araç muhtemelen Peugeot 3008'le aynı 1.6 litrelik turbo benzin, 1.6 ve 2.0 litrelik turbo dizel motor seçenekleriyle gelecek.
 
Ayrıca Bkz.iPhone 8 paslanmaz çelik çerçeve ve dikey iSight Duo kamera ile geliyor
Grandland X, 4477 mm uzunlluk, 1844 mm genişlik, 1636 mm yükseklik ve 2675 mm dingil mesafesiyle Mokka X ve Crossland X'den yaklaşık 200 mm daha uzun. Ayrıca beş kişilik oturma yeri ve arka koltuklar katlanarak azami 1652 litreye kadar genişleyebilen 514 litrelik bir bagaj hacmi sunuyor. Araçta dört tekerlekten çekiş söz konusu değilken, beş sürüş modu ile Opel'in Electronic Grip Control sistemine sahip olacağı belirtiliyor. Bu sistem tork dağılımını ön tekerleklere aktarabildiği gibi yol ve sürüş koşullarına göre tutunmayı da arttırıyor.
 
Grandland X'de standart viraj fonksiyonlu ve uzun far asistanlı adaptif LED farlar, otomatik frenlemeli ve yaya algılamalı çarpışma uyarısı, adaptif cruise control, sürücü uyku uyarı sistemi, park yardımı ve ayak hareketi (tekme) ile açılan bir 'akıllı bagaj kapısı' var. Sürücü ve ön yolcu tarafında, Opel'in tıbbi olarak onaylanmış ergonomik koltuklarının yer aldığını belirtelim. Ayrıca direksiyon simidi gibi araçtaki beş koltuk da ısıtılabiliyor. İç kısım ise merkezi dokunmatik ekran, kablosuz akıllı telefon şarjı ve Onstar bağlantı sistemi gibi teknolojilerle donatılmış.
 
Grandland X'in 2018 başında muhtemelen 27.500 dolarlık bir fiyat etiketiyle satışa sunulması bekleniyor.
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 2 misafir ve 2 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 15224 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
Jeopol 19.4.2017 20:30:50
27500$ + vergi haraci= 52000$ = 190000 en dusuk muhtemel fiyat

tabi bu rakam ekonomimizin ne kadar iyi oldugunu ve zenginligimizi herkese anlatiyor.
+72
Atılgan oo 22.4.2017 12:11:38
Araba pahalı değil arkadaşlar siz fakirsiniz. +49
westberlin 28.7.2017 05:14:53
Bu yorumun yeri burası mı bilmiyorum. 10 yıldan fazladır sigortalı çalışıyorum. Vergim maaş daha hesabımı geçmeden her ay kesiliyor, ekstra ekmeğe, sigaraya, ona buna da vergimi paşalar gibi ödüyorum.
...
Yorumun devamı ▼
+42
hysteria_ 19.4.2017 14:41:23
güzel olmuş da,artık yeni moda belli.yeni çıkan c/d sınıfı aracını ön arka harmanla, yükselt, kaslı hale getir, alsana suv. iç tasarımları nerdeyse değiştirmiyolar direkt aynı sunuyolar zaten.kötü dem
...
Yorumun devamı ▼
+20
Aurorax 19.4.2017 14:46:35
tipi kesin berbattır diye laf etmeye gelmiştim, güzel olmuş gidiyorum +17
Savior Fenix 19.4.2017 14:37:38
Tekme ile açılan Ayak hareketiyle dense daha iyi olurmuş

Dış tasarım güzelde iç tasarım biraz farklı olmasını beklerdim.
+14
Galathian 22.4.2017 12:03:08
3008 ön tasarımı hariç dış tasarım olarak çok başarılı. Tasarım ve estetik beğenisi elbette görecelidir ama 3008'in ön tasarımı bana fazla göz yorucu ve oyuncaklı geliyor. Ki Peugeot tasarımlarını
...
Yorumun devamı ▼
+7
Ragnarok. 19.4.2017 14:54:17
Şu yan sinyalleri aynaya koymama inadına anlam veremiyorum +7
EnginAKB 28.9.2017 15:20:32
Turbo mu :D neyse seninle boşuna vakit tüketilmemesi gerektiğini erken belli ettiğin için sağol yine de.
...
Yorumun devamı ▼
+6
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
BOLDVIPER 26.3.2018
3008 gördükten sonra hiç bi aracın içi güzel gelmiyor bana ama oda iç aydınlatma ozurlusu bir araç tiguan felan hepsi aynı geliyor gözüme
0
turkcer 26.3.2018
quote:
Orijinalden alıntı: lodosunoglu

Gerçekleri duymak seni bayagı yaraliyor anlaşılan. Arabanın hızlanması 12.2 san. Yanlış mı doğru mu? 1600 kg'ın üstündeki koskoca crv bile 11.2 san. Bu durumu da birileri yazar. Ben de sana dedim ki bunu savunmaya çalışacağına iyi taraflarını yaz. Yazmışsın. (Gerci kimse ayranim ekşi demez babından yazmışsın ama neyse)yine de piyasaya yeni girmis bir arac icin fiyatının fahişliğini örtememissin.
Bu arada 12.2 saniyeyi hissettirmiyor demişsin ya...o senin hissedememen. Ziyadesiyle hissettiriyor ki mesele hissetme hissetmeme kavramlarına indirgenirse firmalar o verileri hiç paylaşmasin. Kim ne hissediyorsa hizlanma o.


https://youtu.be/D3OHXVNrlNY

“120 ile giderken 80-90 km/h ile gidiyor gibi hissediyorsunuz”
0
1Plus 15.1.2018 02:00:00
quote:
Orijinalden alıntı: Bluflame





ortalama 20km/s nedir yaw? suriyeli topal dilencilerin zabıtadan daha hızlı kaçtığını gördüm.

Şehir içi normal.
0
yusuf24. 15.1.2018 01:22:22
Biz 308 1.6 cdti beklerken adamlar glx 1.6 blue hd çıkardı.
0
lodosunoglu 14.1.2018 21:28:09
quote:
Orijinalden alıntı: Desici09

Çok başarılı olmuş bomba gibi geliyor. Diğer üreticiler ders almalı tasarım konusunda.
Tasarım : sınıfının en iyisi olmuş (göreceli. Bence)

Motorlar : Eğer 1.6 136 lık dizel makine ve 1.4 150 varsa gerisine gerek yok. Zaten gayet iyi opelin motorları...

Şanzıman : Burası çok önemli. Opel , Aisin üretimi Active Selectten EAT6'ya geçmiş. PSA ortaklığının önemli meyvelerinden. Çok iyi olmuş.
Bunlar şimdilil görünenler. Kullanıp yorumlarız.


Şanzımanın eat 6 olduğunu nereden cikarttin?
0
bozak07 13.1.2018 20:33:43
1.6 cdti ve tam otomatik ile rekabetçi bir fiyat ile gelirse olabilir belki.
0
lodosunoglu 13.1.2018 08:07:50
Gerçekleri duymak seni bayagı yaraliyor anlaşılan. Arabanın hızlanması 12.2 san. Yanlış mı doğru mu? 1600 kg'ın üstündeki koskoca crv bile 11.2 san. Bu durumu da birileri yazar. Ben de sana dedim ki bunu savunmaya çalışacağına iyi taraflarını yaz. Yazmışsın. (Gerci kimse ayranim ekşi demez babından yazmışsın ama neyse)yine de piyasaya yeni girmis bir arac icin fiyatının fahişliğini örtememissin.
Bu arada 12.2 saniyeyi hissettirmiyor demişsin ya...o senin hissedememen. Ziyadesiyle hissettiriyor ki mesele hissetme hissetmeme kavramlarına indirgenirse firmalar o verileri hiç paylaşmasin. Kim ne hissediyorsa hizlanma o.
0
anl_clk 12.1.2018 23:47:41
quote:
Orijinalden alıntı: ihzone89

araç yüksek donanımlı SUV arayanlar için makul. direksiyon ısıtma, koltuk soğutma vs premium küçük SUV larda sunulmuyor bile. (X1, Q3, GLA vb.)
bunlar olmasa da olur diyenler için alternatif zaten çok. her markanın öne çıktığı özellik farklı oluyor. herkes ihtiyacı doğrultusunda modeli tercih etmeli...

aracın konforu gayet güzel. motor dizele göre sessiz çalışıyor, veya yalıtımı iyi. yakıt tüketimi düşük. hep şehiriçi gezdim. ortalama hız 20 iken 6LT yaktı. adaptif hız sabitleme çok iyi çalışıyor.

negatif olarak dikkatimi çeken iç malzeme kalitesi çok iyi değil. saklama gözleri açıp kapatırken tak tuk ediyor. kol dayama yükseklik ayarı yok. kaputta amortisör olsa iyi olurdu.

Hocam benm B sınıfı Clio 4 de kaput amortisörlü cidden ayıp bişey bu kaç para sanki oraya bi amortisör koymak
0
turkcer 12.1.2018 23:21:02
https://goo.gl/M87tv9
Yol tutuş testi......Bu arada 0-100 12 mi neyse ne önemi var.. öyle de hissettirmiyor...Saygılar
0
Desici09 12.1.2018 22:10:08
Çok başarılı olmuş bomba gibi geliyor. Diğer üreticiler ders almalı tasarım konusunda.
Tasarım : sınıfının en iyisi olmuş (göreceli. Bence)

Motorlar : Eğer 1.6 136 lık dizel makine ve 1.4 150 varsa gerisine gerek yok. Zaten gayet iyi opelin motorları...

Şanzıman : Burası çok önemli. Opel , Aisin üretimi Active Selectten EAT6'ya geçmiş. PSA ortaklığının önemli meyvelerinden. Çok iyi olmuş.
Bunlar şimdilil görünenler. Kullanıp yorumlarız.
0
turkcer 12.1.2018 22:00:43
lodosun bu araca gıcıklığın nereden geliyor. her forumda kötülemek için elinden geleni yapıyorsun.....çok satılan ??? aracın en yüksek donanımlısı ile aynı fiyat nerdeyse bu araç...

Araç zevk meselesi beğenen alır....Benim de bu 2. arabam.. 8 saniyede hızalnıyor benim ki demişsin.. ..ne araç kullanıyorsun bilmiyorum ama benim diğer aracım da yaklaşık 8 saniye de hızlanıyor.
Aracın özellikleri sürüşü yalıtımı tipi, bagajı ve koltuk rahatlıkları agr,ısıtması, soğutması, acc,panaromik sunroof, ekranda videoplayer özelliğ, 220v priz..şerit takip asistanı, afl+, otomatik bagaj kapağı.......özellikleri ve özellikle çocukların bu araçla seyahat ile aldıkları zevk benim için yeterli ...Sen bu özelliklerin olduğu başka bir araç biliyorsan git onu al..sana hayırlı olsun...iyi akşamlar

Bu aracı alan herkese hayırlı olsun güle güle kullanın...Süper bir araç...
+1
ism72 11.1.2018 10:44:58
Siyah tavan opsiyonu 1500 lira. Güneşten yanmak için para vermez kimse:)
0
lodosunoglu 11.1.2018 10:37:02
Teknik olarak bu arabayla ilgili en büyük eleştirim hızlanma verisi ile ilgili.

Bununla birlikte fiyat konusu tam bir fecaat. Yurdum İnsanı da benzer düşünmüş olmalı ki qq'nun 3574 satış yaptığı segmentte sadece 121 adet satış gerçekleştirmiş.
+1
Bluflame 11.1.2018 04:15:54
quote:
Orijinalden alıntı: werneke





ortalama sürat 20 iken 6.0 litre iyiymiş
ben 136 1.6 cdti astra j ile ortalama sürat 37 de 7.8 litre tüketiyorum

ortalama 20km/s nedir yaw? suriyeli topal dilencilerin zabıtadan daha hızlı kaçtığını gördüm.
+2
nitemm_96 10.1.2018 00:28:43
Öyle demeyin hocam, psa grubu blue hdi motorlar ile baya bir yol aldı. Verim ve emisyon değerleri çok iyi yerlerde.
0
werneke 6.1.2018 20:46:27
quote:
Orijinalden alıntı: ihzone89

araç yüksek donanımlı SUV arayanlar için makul. direksiyon ısıtma, koltuk soğutma vs premium küçük SUV larda sunulmuyor bile. (X1, Q3, GLA vb.)
bunlar olmasa da olur diyenler için alternatif zaten çok. her markanın öne çıktığı özellik farklı oluyor. herkes ihtiyacı doğrultusunda modeli tercih etmeli...

aracın konforu gayet güzel. motor dizele göre sessiz çalışıyor, veya yalıtımı iyi. yakıt tüketimi düşük. hep şehiriçi gezdim. ortalama hız 20 iken 6LT yaktı. adaptif hız sabitleme çok iyi çalışıyor.

negatif olarak dikkatimi çeken iç malzeme kalitesi çok iyi değil. saklama gözleri açıp kapatırken tak tuk ediyor. kol dayama yükseklik ayarı yok. kaputta amortisör olsa iyi olurdu.

ortalama sürat 20 iken 6.0 litre iyiymiş
ben 136 1.6 cdti astra j ile ortalama sürat 37 de 7.8 litre tüketiyorum
0
ihzone89 6.1.2018 14:27:52
araç yüksek donanımlı SUV arayanlar için makul. direksiyon ısıtma, koltuk soğutma vs premium küçük SUV larda sunulmuyor bile. (X1, Q3, GLA vb.)
bunlar olmasa da olur diyenler için alternatif zaten çok. her markanın öne çıktığı özellik farklı oluyor. herkes ihtiyacı doğrultusunda modeli tercih etmeli...

aracın konforu gayet güzel. motor dizele göre sessiz çalışıyor, veya yalıtımı iyi. yakıt tüketimi düşük. hep şehiriçi gezdim. ortalama hız 20 iken 6LT yaktı. adaptif hız sabitleme çok iyi çalışıyor.

negatif olarak dikkatimi çeken iç malzeme kalitesi çok iyi değil. saklama gözleri açıp kapatırken tak tuk ediyor. kol dayama yükseklik ayarı yok. kaputta amortisör olsa iyi olurdu.
0
lodosunoglu 6.1.2018 13:44:51
Aracın satışları pert. O fiyata normal.
0
plus45 5.1.2018 13:36:49
1.2 turbo benzinli,eski bildiğiniz standart motorları unutun onlarla alakası yok
0