Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu
    Anlık Bildirim

    Intel, 8 serisi yongasetlerini Nisan 2013 tarihinde yayınlayacak

    8 yıl
    3,4b
    1
    31
    İşlemci
    Abone ol
    Haber Editörü

    Ivy Bridge tabanlı işlemcilerini ve 7 serisi yongasetlerini Nisan 2012 tarihinde satışa sunan Intel, 1 yıl sonrası için de yeni serileri hazırlıyor.

    Digitimes'ın haberine göre Intel, Haswell tabanlı yeni işlemcilerini ve 8 serisi yongasetlerini Nisan 2013 tarihinde satışa sunmayı planlıyor.

    Yılın üçüncü çeyreğinde PC modellerine olan talep zayıfken, özellikle dördüncü çeyrekte Windows 8 işletim sisteminin de etkisiyle Ivy Bridge satışları en üst noktaya çıkacak. 
    İlginizi Çekebilir Avatar Intel Avengers işlemciler yakında piyasada

    Tüketicilerin ise gelecek yılın ilk çeyreğinde Haswell tabanlı işlemcileri beklemeye başlayacağı belirtiliyor. Ancak anakart üreticileri Ivy Bridge işlemcilerin gelecekte Intel'in notebook platformu olabileceğini dile getiriyor. 

    Haswell tabanlı işlemciler 22nm fabrikasyon sürecine sahip ve daha gelişmiş bir mimari sunuyor. Arabirim LGA1155'den LGA1150'ye değişirken, hesaplama ve grafik performansında önemli artışlar elde edilecek. LGA1150 arabirimi geçmişe uyumlu olmadığı için Haswell işlemciler için 8 serisi yongaseti kullanan anakartlar zorunlu olacak.

    Nisan 2013'de Intel ilk olarak performans ve yaygın kullanım seviyesindeki Haswell işlemcileri piyasaya sürecek. Z87 ve H87 yongasetleri de Z77, Z75 ve H77 yongasetlerinin yerini alacak. Haziran 2013'de ise H81 giriş seviyesi yongasetleri H61 yongasetinin yerini alacak.

    İşletme yognasetleri için de Intel Q87, Q85, B85 ve Q87 modellerini piyasaya sürecek ve vPro teknolojisi ile destekleyecek.

    Haswell mimarisi ile ilgili detaylı bilgileri Erdi Özüağ'ın anlatımında bulabilirsiniz.


    http://www.digitimes.com/news/a20120718PD208.html Yorum Yaz Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,
    istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
    DH Android Uygulamasını İndir DH iOS Uygulamasını İndir
    En Beğenilen Yorumlar Tümünü Genişlet Yorum Yaz
    Gelu (Gokce Cakır) 8 yıl en beğenilen
    Amd A6 3650 islemcili kasami 350$ sattiktan sonra %100 bu forumun gazina gelip...

    3570k , msi z77A-gd55 , asus gtx670 direct Cu II , 8gb pc1600 mhz , 120 ssd li bir sistem aldim.Bir ton para doktum..2-3 tane oyunu max ayarda oynadiktan sonra , dikkat ettimki benim gibi genelde dizi izliyen , film izliyen ayda yilda bir oyun oyniyan bir adam icin kesinlikle fuzuli bir masrafmis..Cunku misal 1500 e aldiysam gelecek sene 1000dolara duscek bu makina.

    Sonra kendi kendime dusundum ulan nie 3650 yi sattin , birak millet ne alirsa alsin derken , birden kendimi burda yaziyor buldum :)Ya inanin 3650her isimi goruyordu.300w power ile tik demeden 1seneden fazla bana hizmet etti.Cok nadir kapatmisimdir makinayi torrent falan sagolsun.Bunlari burda yazmamim nedeni benim gibi dusunen insan cok var mi merak ediyorum...Baskalarinin aldigi makinadan etkilenip de ihtiyaci olmadigi halde binlerce dolar para doken ? 5-10fps fazla alcam diye yok lighting accam diye psic acacam diye extradan 1000$-1500$ vermek ne kadar mantikli ? Tamam benimde maddi durumumda sorun yok ama insan aciyor gercekten..Galiba bu saglam makina alanlarin hepsi iste gucte kunlaniyor desek ya aramizda harbi harbi kac kisinin ihtiyaci var merak etmiyor degilim..3-5 tane test yapip , kendimizi tatmin etmek icin almiyormuyuz bu makinalari ? :)Intel milleti acayip kekliyor abisi soliyim..Gidim gidim artiyor performansi insanlari mecbur ediyor.Pc almak bir hastalik gibi bisi.En yeni ne ciksa onu almak istemek duygusu..ki paran varsa affetmiyosun zaten..

    Bu makinayi satip 5800k alcam cikinca ,Bi dahada gaza gelmek yok haci...Amd yi bu yuzden seviyorum Apu islemcileri bana kalirsa cok buyuk bir devrimdir.Bu devrimi anlamak icin bazi evrelerden gecmek lazimmis.Elektirik parasinida konusmayalim zaten.Biri 800-1000w ile calisiyor digerine 300-350w yetiyor.
    Amd A6 3650 islemcili kasami 350$ sattiktan sonra %100 bu forumun gazina gelip... 3570k , msi z77A-gd55 , asus gtx670 direct Cu II , 8gb pc1600 mhz , 12...
    Devamını Gör
    Yorumlar (10) Yorum Yaz Forumda Gör
    ytaodo (garth space) 8 yıl
    AMD intelden thunderbolt teknolojisini asus aracılığı ile alma karşılığında intele yeni i7 ler için meydanı boşalttı yani amd fx8150 ailesininin fiyatlarını düşürerek böylece intele haswell için acele etmeme fırsatını kazandı AMD 2012 sonu itibariyle 8150 ailesini ve altını üretmeyecek ama 2012 ekiminde 8310 u çıkaracak 8150 den yüzde 15 daha verimli ve biraz yarışır yeni i7 lerle sadece fiyat olarak ama. şimdi amd böyle yapmak zorunda çünkü amd intel gibi bir yıl tik ilemci geliştir sonraki yıl tak işlemci seti geliştir için işlemci bandı genişliğine sahip değil ve mobil alan, sunucu alanı vb. olarak intelle rekabette hala sermaye yetersizliği çekiyor arap sermayesi ilaç oldu ama
    yalnız tekel olmamak içinde intel in amd gibi firmalara piyasada ihtiyaç olduğu söyleniyor bu arada ARM de tüketicilerin ihtiyacını hızlı cevapta kar nedeniyle yavaş kalan x86 işlemci teknolojisini eninde sonunda gelişmeye zorlayacak
    grafman09 (Coşkun Küçükkoç) 8 yıl
    Orijinalden alıntı: Gelu

    Amd A6 3650 islemcili kasami 350$ sattiktan sonra %100 bu forumun gazina gelip...3570k , msi z77A-gd55 , asus gtx670 direct Cu II , 8gb pc1600 mhz , 120 ssd li bir sistem aldim.Bir ton para doktum..2-3 tane oyunu max ayarda oynadiktan sonra , dikkat ettimki benim gibi genelde dizi izliyen , film izliyen ayda yilda bir oyun oyniyan bir adam icin kesinlikle fuzuli bir masrafmis..Cunku misal 1500 e aldiysam gelecek sene 1000dolara duscek bu makina.Sonra kendi kendime dusundum ulan nie 3650 yi sattin , birak millet ne alirsa alsin derken , birden kendimi burda yaziyor buldum :)Ya inanin 3650her isimi goruyordu.300w power ile tik demeden 1seneden fazla bana hizmet etti.Cok nadir kapatmisimdir makinayi torrent falan sagolsun.Bunlari burda yazmamim nedeni benim gibi dusunen insan cok var mi merak ediyorum...Baskalarinin aldigi makinadan etkilenip de ihtiyaci olmadigi halde binlerce dolar para doken ? 5-10fps fazla alcam diye yok lighting accam diye psic acacam diye extradan 1000$-1500$ vermek ne kadar mantikli ? Tamam benimde maddi durumumda sorun yok ama insan aciyor gercekten..Galiba bu saglam makina alanlarin hepsi iste gucte kunlaniyor desek ya aramizda harbi harbi kac kisinin ihtiyaci var merak etmiyor degilim..3-5 tane test yapip , kendimizi tatmin etmek icin almiyormuyuz bu makinalari ? :)Intel milleti acayip kekliyor abisi soliyim..Gidim gidim artiyor performansi insanlari mecbur ediyor.Pc almak bir hastalik gibi bisi.En yeni ne ciksa onu almak istemek duygusu..ki paran varsa affetmiyosun zaten..Bu makinayi satip 5800k alcam cikinca ,Bi dahada gaza gelmek yok haci...Amd yi bu yuzden seviyorum Apu islemcileri bana kalirsa cok buyuk bir devrimdir.Bu devrimi anlamak icin bazi evrelerden gecmek lazimmis.Elektirik parasinida konusmayalim zaten.Biri 800-1000w ile calisiyor digerine 300-350w yetiyor.


    kendi eleştirini yapmışsın, teknoloji çok hızla değişiyor, yetişmemiz imkansız, a6 3500 kullanan bir grafikerim, i7 de kullanıyoruz şirkette, aradaki fiyat farkı uçurum, kimse gaza gelip intele yaklaşmasın diyorum,, yabancı sitelerde ürünlerin test videolarını paylaşan kullanıcılar var, ben sistemimi bunları değerlendirerek topladım.. ne kasma, ne yavaşlık hiç bir sorun yaşamıyorum.. 6670 ekran kartı kullanıyorum, işlemci ile crosfire çalışıyor, oyun konusunda zaten sıkıntınız olmaz,, 6 ay ekran kartı olmadan kullandım,,
    grafman09 (Coşkun Küçükkoç) 8 yıl
    bugün alanlar, önümüzdeki yıl ah vah mı çekecek?,, %10 luk performans farkı için,,

    kardeşim zaten oyun ve internet dışında napıyorsunuz..?

    Size sempron, ve celeron işlemci yeterde artar, kasmayın boşuna, vücut geliştirme yapmıyorsunuz.. :)
    Gelu (Gokce Cakır) 8 yıl en beğenilen
    Amd A6 3650 islemcili kasami 350$ sattiktan sonra %100 bu forumun gazina gelip...

    3570k , msi z77A-gd55 , asus gtx670 direct Cu II , 8gb pc1600 mhz , 120 ssd li bir sistem aldim.Bir ton para doktum..2-3 tane oyunu max ayarda oynadiktan sonra , dikkat ettimki benim gibi genelde dizi izliyen , film izliyen ayda yilda bir oyun oyniyan bir adam icin kesinlikle fuzuli bir masrafmis..Cunku misal 1500 e aldiysam gelecek sene 1000dolara duscek bu makina.

    Sonra kendi kendime dusundum ulan nie 3650 yi sattin , birak millet ne alirsa alsin derken , birden kendimi burda yaziyor buldum :)Ya inanin 3650her isimi goruyordu.300w power ile tik demeden 1seneden fazla bana hizmet etti.Cok nadir kapatmisimdir makinayi torrent falan sagolsun.Bunlari burda yazmamim nedeni benim gibi dusunen insan cok var mi merak ediyorum...Baskalarinin aldigi makinadan etkilenip de ihtiyaci olmadigi halde binlerce dolar para doken ? 5-10fps fazla alcam diye yok lighting accam diye psic acacam diye extradan 1000$-1500$ vermek ne kadar mantikli ? Tamam benimde maddi durumumda sorun yok ama insan aciyor gercekten..Galiba bu saglam makina alanlarin hepsi iste gucte kunlaniyor desek ya aramizda harbi harbi kac kisinin ihtiyaci var merak etmiyor degilim..3-5 tane test yapip , kendimizi tatmin etmek icin almiyormuyuz bu makinalari ? :)Intel milleti acayip kekliyor abisi soliyim..Gidim gidim artiyor performansi insanlari mecbur ediyor.Pc almak bir hastalik gibi bisi.En yeni ne ciksa onu almak istemek duygusu..ki paran varsa affetmiyosun zaten..

    Bu makinayi satip 5800k alcam cikinca ,Bi dahada gaza gelmek yok haci...Amd yi bu yuzden seviyorum Apu islemcileri bana kalirsa cok buyuk bir devrimdir.Bu devrimi anlamak icin bazi evrelerden gecmek lazimmis.Elektirik parasinida konusmayalim zaten.Biri 800-1000w ile calisiyor digerine 300-350w yetiyor.
    turkishwarzone (turgay aksoy) 8 yıl Gelu
    yorumun on numara hocam. APU lar gelınce amd nın ne kadar tuketıcı dostu oldugunu ıntel fanatıklerı bıle anlayacak.. bır gun herkes amd cı olacak
    alibotan (A E) 8 yıl
    Bu ne yahu intel artik geriye donuk destegi hic kalmadi her yeni islemcide yeni soket e haliyle yeni anakart olacak sey degil bu konuda Amd bir numara tuketici dostu.
    CoolnQuiet (Cool Quiet) 8 yıl
    pc pazarı küçülüyor, her ne kadar intel aksini iddia etse de, amd nin zayıflığını görüp frene basması da intele de yarardan çok zarar veriyor. örnek, sandy bridge-e leri 2013 e ertelemiş, ben ekime doğru gelse de bu platforma geçsem hesaplamaları yapıyordum, 6 ay gecikmiş oldu bu mesela. haswell de de aynı senaryo var. 8 çekirdekli haswell 2015 te gelecekmiş, akıl fikir diliyorum intele, bu strateji ile gelir kaybından başka birşey elde edemez, piyasayı drive eden mainstream sektörü değil, performance ve enthusiast kesimidir. bence, önceki stratejisine geri dönmeli.
    erci501 (Hebelübe Züberelks) 8 yıl
    ddr4 ve haswell i bekliyorum. Su an ilk nesil bile yetiyor bana
    Egemen|54| (Egemen Edirneli) 8 yıl erci501
    DDR550'de olsa Double Data Rated yani dual her zaman dual. Bunun Triple veya Quad ile yani TDR veya QDR Olmasi gerekiyor artik. Ramler gunumuzda sadece hiz olarak yukseliyor oysaki bir TDR olsa tadindan yenmeyecek ama surekli dual dual dual.
    MASTERMIND (Emre A.) 8 yıl
    Ulen en başta 2011 soketli işlemci alacaktık 2016ya kadar değişmeyecekmiş intel neden 1155 aldık
    _MaxPayne_ (Emre Özkaya) 8 yıl MASTERMIND
    Kaynak neresi 2011 Socket'in 2016ya kadar değişmeyeceği hakkında ?
    -MoDeStUs- 8 yıl
    ıyı barı daha 1 yılımız var



    ıvy ler cıdden ara surum olmus.sandy kullananların ıvy ye gecmek ıcın artık hıcbır nedenlerı kalmamıstır artık.
    Yorum Yaz Forumda Yanıtla
    ANLIK GÖRÜNTÜLEMELER
    1 Kişi Okuyor (0 Üye, 1 Misafir) 1 Masaüstü

    GENEL İSTATİSTİKLER
    3418 kez okundu.
    9 kişi, toplam 10 yorum yazdı.

    HABERİN ETİKETLERİ
    intel
    Sorgu:
    Önceki ve Sonraki İçerikler
    Daha Yeniler 8 yıl Pny'dan USB 2.0 arabirimli kart okuyucu ve 4 portlu USB çoklayıcı 8 yıl Microsoft, Wedge Mobile klavye ve Wedge Touch fare modellerini tanıttı 8 yıl Micrososft: Surface, Windows 8'le birlikte satışa sunulacak 8 yıl Nexus 7, Instapaper'ın indirme oranını %600 arttırdı 8 yıl Mach Xtreme'den mSATA formunda mini SSD: MXSSD2MMSK-M 8 yıl Nokia, "üst düzey çalışanları" için hisse senedi opsiyonlarında değişikliğe gitti 8 yıl LG Optimus L7'ye pembe renk seçeneği ekleniyor 8 yıl 10 inçlik Playbook ilk defa görüntülendi 8 yıl Apple, Sony'den esinlendiği iddiasını reddetti 8 yıl Iiyama'dan LED arka aydınlatmalı 21.5-inç Full HD monitör: ProLite E2278HD 8 yıl Samsung Galaxy S III'ün Olimpiyatlara özel yeni aksesuarları ortaya çıktı 8 yıl İddia: Apple'ın geleneksel sonbahar etkinliği 12 Eylül'de; yeni iPhone 21 Eylül'de satışta 8 yıl Apple iPhone 5'in kasa ve diğer donanım parçaları için bir video yayınlandı 8 yıl Garanti Bankası'ndan Windows 8'e özel finans uygulaması 8 yıl AMD FX 6100 Bulldozer İşlemci Video İnceleme 8 yıl 4.5-inç HD IPS ekranlı ve çift çekirdekli ZTE Flash, internette boy gösterdi 8 yıl Samsung, Windows Phone 8'li iki yeni model üzerinde çalışıyor: Odyssey ve Marco 8 yıl Windows Phone 8 SDK sızdı, yeni özellikler ortaya çıktı 8 yıl Croon Audio'dan Bluetooth 3.0 destekli ses sistemi: Original 8 yıl Google, Nexus cihazları için Android 4.1 Jelly Bean yazılım dosyalarını internette yayınladı 8 yıl GÖRÜNTÜLENEN Intel, 8 serisi yongasetlerini Nisan 2013 tarihinde yayınlayacak Sonraki Nvidia, GeForce GTX 550 serisi ve GeForce GTX 560 Ti modellerinin üretimi sonlanıyor 8 yıl Sony Mobile'ın Xperia GX ve Xperia SX modelleri fiyatlandı 8 yıl Apple iPhone 5 ve donanım parçalarına ait yeni görüntüler yayınlandı 8 yıl Google, yeni yüksek çözünürlüklü 3D ve uydu görüntüleriyle harita hizmetlerini güncelledi 8 yıl MSI, yeni çoklu ortam dizüstü bilgisayarı CR41'i duyurdu 8 yıl HTC'nin Desire HD modeli için Android 4.0 ICS güncellemesi sunmamasına tepkiler devam ediyor. 8 yıl Logitech MK710 kablosuz klavye fare seti video inceleme 8 yıl HTC, Brezilya'nın ardından Güney Kore ofisini de kapatma kararı aldı 8 yıl Motorola Xoom Wi-Fi tableti Jelly Bean güncellemesi almaya başladı 8 yıl MIT tarafından geliştirilen yonga, farklı kaynaklardan enerji elde edebiliyor 8 yıl iOS için Geveze Sınıf ile hoşça vakit geçirebilirsiniz 8 yıl Airbus 2050 yılında 3D yazıcılar ile uçak üretmeyi planlıyor 8 yıl Windows 8'in final duvar kağıdı ve kilit ekranı görselleri internete sızdı 8 yıl Jelly Belly Jelly Beans Jar ile arka planda yumuşak şekerleme geçidi 8 yıl Runtastic Pro ile rotalarınız videoya dönüşüyor 8 yıl Google, izinsiz topladığı kablosuz ağ verilerinin bir kısmını halen silmediğini kabul etti 8 yıl Noodlecake Studios, Super Stickman Golf 2'yi müjdeledi 8 yıl LG'nin Snapdragon S4 Pro APQ8064 çipsetli akıllı telefonu Eylül sonunda çıkış yapabilir 8 yıl Huawei U9510E Ascend D1 quad XL'nin DLNA sertifikası yayınladı 8 yıl VINCI Kids Library, çocuklara özel uygulama kütüphanesi yayına başladı Daha Eskiler
    Alternatif Görünümler Geri Bildirim
    Yeni Haber
    şimdi