İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (144) YORUM YAZ

tarafından 14 Mart 2017, Salı 20:05 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Referandum için seçmen listeleri ilan edildi: Nerede oy kullanacaksınız?
Günlük Haber Cihan Pehlivan
144 4436
Yaklaşık bir ay sonra, 16 Nisan tarihinde yapılacak olan anayasa değişikliği referandumu için seçmen listeleri bugün açıklandı. Nerede oy kullanacağınızı internet üzerinden kolaylıkla öğrenebilirsiniz
 
Ülkemizin son dönemdeki bir numaralı gündem maddesi olan anayasa değişikliği için oldukça kısa bir süre kaldı. Partilerin seçim çalışmaları tüm hızıyla devam ederken, nerede oy kullanacağınızı öğrenebileceğiniz seçmen listeleri de bugün internet üzerinden ilan edildi.
 
Ayrıca Bkz.Android telefonlara satışa sunulmadan önce virüs yüklendiği ortaya çıktı
Seçmen kaydı için ilk seçenek e-Devlet üzerindeki Yüksek Seçim Kurulu Başkanlığı tarafından sunulan "Yurt İçi Seçmen Kaydı Sorgulama" hizmeti. Dilerseniz buradan TC kimlik numaranız ve şifrenizle kimliğinizi doğrulayarak 16 Nisan Pazar günü nerede oy kullanabileceğinizi öğrenebilirsiniz. Diğer taraftan buradaki bağlantıdan ulaşabileceğiniz Yüksek Seçim Kurulu’nun "Seçmen Portalı"ndan gerekli bilgileri doldurarak yine aynı seçmen listesine erişebilirsiniz.
 

2017 Halk Oylaması'nda birleşik oy pusulası kullanılacak 

 
Giriş yaptıktan sonra karşınıza çıkacak ekranda oy vereceğiniz yeri, aynı hanede oturan diğer seçmen bilgilerini, sandık ve sıra numaranızı görüntüleyebilmeniz mümkün. Yurt dışında oy kullanacak kişiler ise "Yurt Dışı Seçmen Kaydı Sorgulama" sayfasından giriş yaparak gerekli bilgilere ulaşabilir.
 
Ayrıca Bkz.Türkiye'nin internet hızı belli oldu: Dünyada kaçıncı sıradayız?
Yurt içi seçmen kütüğüne kayıtlı 55 milyon 336 bin 960 seçmen yaklaşık 164 bin sandıkta oy kullanabilecek. Şu anki bilgilere göre yurt dışı kütüğünde ise kayıtlı 2 milyon 929 bin 389 seçmen yer alıyor. 2017 Halk Oylaması’nda beyaz renk üzerine "Evet" ve kahverengi üzerinde "Hayır" ibarelerinin yazılı olduğu birleşik oy pusulası kullanılacak. Seçmenler tercih mührü ile oy verme işlemini gerçekleştirecek.
  
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 4436 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
anadolu86 14.3.2017 20:16:14
Meclisin itibarının ve gücünün yok olmaması için Hayır oyu vereceğim. 1 kişinin 80.000.000 kişiyi kendi keyfine göre yönetmesini kabullenmek ve bu isteğe boyun eğmek Türk olmanın doğasında yoktur. İl
...
Yorumun devamı ▼
+197
Naughty_Dog 14.3.2017 20:19:10
Sonuna kadar HAYIR +117
revere 14.3.2017 20:07:19
2014 deki yerel seçimlerdeki gibi başı boş bırakmayın bunları. malum trafolardaki kesilmeler ile bir çok oy pusulası ortalıktan kaybolmuştu. bursa nilüferde neler olmuştu neler. ekleme: beyin ekisikli
...
Yorumun devamı ▼
+97
-Altay- 14.3.2017 20:17:42
Ülkemin bekası için canı gönülden #EVET +60
Lene 14.3.2017 21:16:08
E-devletten baktım Belli olmuş... #HAYIR Vermek için Gün Sayıyorum....
ATAM İÇİN TÜRKİYE İÇİN BAYRAĞIMIN İÇİN CUMHURİYET İÇİN BİNLERCE KEZ ##HAYIR ##HAYIR
+59
Mephalay 14.3.2017 20:35:38
Cok sinirli yetkilerine ragmen onca duble yol , kopru ve havaalani yapildi. Kisitli yetkilendirmelere ragmen ekonomi sahlandi, TL inanilmaz bir deger kazanma trendi yakaladi. Rahat rahat sokaga cikam
...
Yorumun devamı ▼
+54
sommet de la montagne 14.3.2017 20:27:40
HAYIRLI olsun. +45
hcebi11 14.3.2017 20:36:46
Her gün kandırılanlara HAYIR!!!!!!!!!!!!!! +35
Hakkını Arayan Serçe 14.3.2017 20:17:05
The Rise Of TurkeyOrijinal boyut için tıklayın +28
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
smartenes Perşembe, 13:36
quote:
Orijinalden alıntı: ictopbasli

EVET çıktığında çapulcu kesimin ne yapacağını merakla bekliyorum. Ülkeyi topluca terk ederler mi acaba?

O çapulcu dediklerin bu ülkeyi terk ederse ülke 1 saniye bile ayakta kalamaz
0
MolagBal Perşembe, 13:25
EVET çıktığında çapulcu kesimin ne yapacağını merakla bekliyorum. Ülkeyi topluca terk ederler mi acaba?
0
Hakkını Arayan Serçe 20.3.2017 18:03:05
quote:
Orijinalden alıntı: mipa90





vekil sayısı il dağılıma göre değişir. yani 550 vekille genel seçimde 250 vekil alıyorsanız aynı oyla 600 vekilden 280 vekil alırsınız. yanı yarı orana daha çok yaklaşırsınız. çünkü her ilden eşit vekil çıkmıyor.

gensoruyu kimin düşürdüğünün ne önemi var? konudan çıkıyorsunuz. sonuçta düşürülüyor. kimi bağlıyor sanki?

aym yi gectim hsyk dan bahsediyordum.o adamlardan şu anda çok sağlam nitelik isteniyor.evet çıkarsa öyle bir duruma gerek kalmaz. başbakanı bile istifaya zorlamış saraya sivil darbe yapmış bir adama hsyk üyesi mi karşı koyacak? ya da oraya ona karşı gelebilecek birini mi koyacak? kusura bakmayın siz realiteden çıkıyorsunuz. bu yazdığınıza kendinizin dahi inandığını düşünmüyorum. başta hayır dicektim dediğinizde mantıklı konuşuruz sanmıştım ama siz vatanı değil tek adamı düşünüyorsunuz. yazdıklarınız özellikle hsyk ile ilgili olanlar polyannacılıgın ötesine gidemez.

ben tekrar söylüyorum azıcık vatan ve demokrasi sevginiz varsa düşünün. dün kucak kucaga olduklarıyla bugun savaş halındeler. sizin yada benim geleceğim mi garanti altında olacak? demokrasi hepimize lazım. bu adamdan sonra sana bana ters biri gelir o zaman demokrasinin kıymetini anlarız. daha fazla konuşmamızın mantığı yok sanırım.

HAYIRlı akşamlar dilerim.

Hocam 250 vekilken aynı oranda yükselip 280e çıkmışsa nolmuş. 550 iken salt çoğunluk 276 600 iken 301. Ne farkediyor?

Gensoruyu bilmiyormuşsun. Bu açıklamandan onu anladım. Gerçi önceki açıklamandan anlamıştım ama yüzüne söylemedim.

Hsk olayı tartışılır. Nesnel bir tarafı yok. Gönlün ne taraftaysa o yönden düşüneceksin.

Sistemin başa kimin geçtiği ile ilgili bir sıkıntısı yok. Başa Kılıçdaroğlu bile geçse halkın büyük kısmını kucaklamış olmak zorunda. Çünkü en az %50 oya ihtiyacı var.
0
mipa90 20.3.2017 16:50:35
quote:
Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe





Karar verme yetkisi yürütme alanıyla sınırlı. Bırakın da hükümetin başı bu işi yapsın. Zaten kendisinin onlarca danışmanı var. Gerekli istişareyi oraya seçilmiş kişi yapacaktır. Oraya rastgele bir ergen oturtulmuyor. Merak etmeyin.

600 vekille 1/2 oranının ne ilgisi var anlamadım. 300 vekil olayı 550 iken de 275'ti.

Gensoru hükümet, bakan düşürüyor. Hükümetin red gibi bir yetkisi sözkonusu değil.

Aym olayı zaten çok normal. Bir üyenin görev süresi 12 yıl. Başkanın bu üyelerin tamamını ataması zor. Ayrıca o seviyede biri tamamen ideolojik yaklaşmaz. Yani sokaktan çevirdiğin adam gibi her şeyi kabul etmez. O adaylardan çok sağlam nitelik isteniyor. En olmadı sonraki cb döneminde yargılanır

Son söylediğin çok ilgilenmediğim bir konu. Ne söylesem kulaktan dolmadır.

vekil sayısı il dağılıma göre değişir. yani 550 vekille genel seçimde 250 vekil alıyorsanız aynı oyla 600 vekilden 280 vekil alırsınız. yanı yarı orana daha çok yaklaşırsınız. çünkü her ilden eşit vekil çıkmıyor.

gensoruyu kimin düşürdüğünün ne önemi var? konudan çıkıyorsunuz. sonuçta düşürülüyor. kimi bağlıyor sanki?

aym yi gectim hsyk dan bahsediyordum.o adamlardan şu anda çok sağlam nitelik isteniyor.evet çıkarsa öyle bir duruma gerek kalmaz. başbakanı bile istifaya zorlamış saraya sivil darbe yapmış bir adama hsyk üyesi mi karşı koyacak? ya da oraya ona karşı gelebilecek birini mi koyacak? kusura bakmayın siz realiteden çıkıyorsunuz. bu yazdığınıza kendinizin dahi inandığını düşünmüyorum. başta hayır dicektim dediğinizde mantıklı konuşuruz sanmıştım ama siz vatanı değil tek adamı düşünüyorsunuz. yazdıklarınız özellikle hsyk ile ilgili olanlar polyannacılıgın ötesine gidemez.

ben tekrar söylüyorum azıcık vatan ve demokrasi sevginiz varsa düşünün. dün kucak kucaga olduklarıyla bugun savaş halındeler. sizin yada benim geleceğim mi garanti altında olacak? demokrasi hepimize lazım. bu adamdan sonra sana bana ters biri gelir o zaman demokrasinin kıymetini anlarız. daha fazla konuşmamızın mantığı yok sanırım.

HAYIRlı akşamlar dilerim.
0
srknpower 20.3.2017 09:49:07
Artık işler vatan savunması kısmına geldi. HAYIRlı bir seçim olması dileğiyle...

Türkçüler, Arapçı ve Kürtçülere karşı
0
dawras 20.3.2017 09:45:13
15 senedir mok yoluna giden ulke bir refandumla jetgiller seviyesine mi cikicak?
0
aycibin 20.3.2017 09:32:30
"Cumhurbaşkanı'nın halk tarafından seçilmesi mahsurludur.Vekillerin seçmesi en iyisidir.Nedenine gelince,yarın birisi çıkar "beni halk seçti" diyerek krallığını ya da diktatörlüğünü ilan ederse, demokrasi tehlikeye girer"

Mustafa Kemal Atatürk, kelimesi kelimesine geldiğimiz noktayı söylemiş

bu arada Suriyeliler'e de yetki verilmiş "evet oyu" atsınlar diye.havadan garantili 3 milyon oy

dünyada 2 yılda vatandaşlık ve oy kullanma yetkisi veren ülke duymadım ben.ülkemi saltanatlık gericilerine sattırmamak için hayır
+1
Hakkını Arayan Serçe 20.3.2017 09:30:32
quote:
Orijinalden alıntı: mipa90





1- bu ülkenin bir seçimle ne büyük külfetin altına girdiğini herkes bilir. bu kararı da bir cb tek başına vermemeli. hemde gerekçe göstermeden verebilme yetkisi olacak.

2- ohal ilanının meclis kısmı hikaye. 600 vekile çıktıktan sonra 1/2 çoğunluk çok rahat sağlanacaktır. cb ohal var dedikten sonra bunu meclis çeviremicek. siz de iyi biliyorsunuz.

3-gensoru muhabbetinin hiçbir şeyin belini büktüğü yok . şu anda bile verilen soruların çoğu halen cevapsız. yani hükümet zaten işine gelenleri yanıtlıyor. diğerlerini oy çokluğuyla reddediyor. yolsuzluk araştırılsın, terör araştırılsınsın gibi kritik gensorular bile red yiyor.

4- mecliste oylanma kısımları yine söylüyorum fasa fiso 600 vekile çıktıktan sonra. cidden cb nin aday gösteripte meclisten gecmicek adam olur mu? şu andaki sistemde bile geçer. yapmayın allah aşkına yargıtay ve danıştayın atadıkları 5 aday belli ideolojıye sahip diyelim 17/5 belli ideoloji mi daha tehlikeli yoksa 17/11 yani çoğunluğun tek bir ideolojiye sahip olması mı? o zaman şu 2 gıdım gördüğümüz demokrasi tamamen dibi boylar. o yetişemediğimiz avrupaya da amerikanın hiç bir sisteminde yargı bağımlı değildir.şimdiki elaman senin görüşünde olabilir zamanında bende oy vermiştim.ama ilerde gelecek insanlar ülkenin yargısıyla oynayarak ülkeyi bile soyup gidebilir.

5- son söylediğine geleyim bende bizde terör örgütü besliyoruz sözde ülke yararına değil mi? hem de müslüman komşularımızı yakmak uğruna. niye? batı ve amerika öyle istiyor diye. inkar edebilir misin bunu? kim yargılanıyor?
ömür boyu hukuki korumayı nasıl kabul edebiliyorsunuz aklım almıyor.

Karar verme yetkisi yürütme alanıyla sınırlı. Bırakın da hükümetin başı bu işi yapsın. Zaten kendisinin onlarca danışmanı var. Gerekli istişareyi oraya seçilmiş kişi yapacaktır. Oraya rastgele bir ergen oturtulmuyor. Merak etmeyin.

600 vekille 1/2 oranının ne ilgisi var anlamadım. 300 vekil olayı 550 iken de 275'ti.

Gensoru hükümet, bakan düşürüyor. Hükümetin red gibi bir yetkisi sözkonusu değil.

Aym olayı zaten çok normal. Bir üyenin görev süresi 12 yıl. Başkanın bu üyelerin tamamını ataması zor. Ayrıca o seviyede biri tamamen ideolojik yaklaşmaz. Yani sokaktan çevirdiğin adam gibi her şeyi kabul etmez. O adaylardan çok sağlam nitelik isteniyor. En olmadı sonraki cb döneminde yargılanır

Son söylediğin çok ilgilenmediğim bir konu. Ne söylesem kulaktan dolmadır.
0
mipa90 20.3.2017 08:50:51
quote:
Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe





1) Şu maddeye fesih deyip ortalığı karıştırmayın. Seçimleri yeniliyor deyin algı yaratmayın. Burada insanlar çeşitli kilitlenme fantazileri kuruyolar oldu ki böyle bir şey yaşandı seçimler yenilenir kendisi dahi tekrar seçime gider.

2) Ohal ilanı yürülüğe girdikten sonra meclisin onayından geçiyor. Gayet makul. Zaten bu sistemin mantığı hızlı karar alabilmek.

3) Mevcut sistemde AYM'nin 17 üyesinin 14'ünü cb atıyor. Yine mevcut sistemde cbnin yargılanması 4/3 çoğunluk istiyor. Gensoru muhabbetine girmeyeceğim. Gensoru bu ülkenin belini büken şeydir. Bir denge mekanizması değil tehdit mekanizmasıdır takdir edersen. Ya nitelikli çoğunluk arayacaksın ya da kaldıracaksın. Bu varken hiçbir bakan, hükümet politikasını yürütemez.

HSYK ise şöyle mevcut sistemde dediğin gibiydi ancak yargıtay ve danıştay üyeleri sadece aday göstermekle kalmıyor aynı zamanda kimseye sormadan HSYK'YA atıyordu. Teklif edilen sistemde cb 4 üye atıyor. Daha sonra 7 aday meclise kendiliğinden gidip aday olup komisyondan geçip mecliste oylanıyor. Burada önce 3/2 ulaşılamazsa 5/3 o da olmazsa en yüksek oy alan iki aday arasında kura çekiliyor. Gayet makul bir sistem yine. Neden makul? Çünkü Yargıtay, Danıştay, HSYK belli bir ideoloji ile yerleştirilmişti zaten zamanında. Atamalarına bakarsan hep birbirlerini atıyorlar. Kimseye sormadan kendi içlerinden kendi içlerine adam veriyorlardı. Şimdiki sistemde bu bürokrasiye vesayete dur deniyor ve milletin iradesi işin içine giriyor.

Son söylediğine şöyle cevap vereyim. Şimdi Amerika kendi çıkarları uğruna 11 Eylül'ü düzenliyor, IŞİD'i PKK'yı besliyor vs vs. Bunları ne için yapıyor? Kendi ülkesinin gelişmesi için. Kanuna aykırı mı? Aykırı. Yargılanıyor mu? Hayır.

Demek istediğim her şey malesef ki kanunla çözülemiyor. Elimizi dışarı atmak için bazı konularda hukuk dışına korkmadan çıkabilmeli cb. Yargılanma korkusu olmamalı. Gerçi görev süresi bittikten sonra yerine gelen cb isterse yargılar eski cbyi. Sıkıntılık bir şey yok yine.

Şunu söyleyim hiçbir sistemde doğru yönetimi iddia edemezsin. Eğer muhalifi olduğun hükümetin politikaları seni rahatsız ediyorsa hükümet çalışabiliyor demektir rahatsız edemiyorsa çalışamıyor eli kolu bağlanmış demektir. Hükümeti durdurmayı bırakalım artık. Elin Avrupası bizden 100 yıl ötede bu sistemle onları yakalayamayız.

1- bu ülkenin bir seçimle ne büyük külfetin altına girdiğini herkes bilir. bu kararı da bir cb tek başına vermemeli. hemde gerekçe göstermeden verebilme yetkisi olacak.

2- ohal ilanının meclis kısmı hikaye. 600 vekile çıktıktan sonra 1/2 çoğunluk çok rahat sağlanacaktır. cb ohal var dedikten sonra bunu meclis çeviremicek. siz de iyi biliyorsunuz.

3-gensoru muhabbetinin hiçbir şeyin belini büktüğü yok . şu anda bile verilen soruların çoğu halen cevapsız. yani hükümet zaten işine gelenleri yanıtlıyor. diğerlerini oy çokluğuyla reddediyor. yolsuzluk araştırılsın, terör araştırılsınsın gibi kritik gensorular bile red yiyor.

4- mecliste oylanma kısımları yine söylüyorum fasa fiso 600 vekile çıktıktan sonra. cidden cb nin aday gösteripte meclisten gecmicek adam olur mu? şu andaki sistemde bile geçer. yapmayın allah aşkına yargıtay ve danıştayın atadıkları 5 aday belli ideolojıye sahip diyelim 17/5 belli ideoloji mi daha tehlikeli yoksa 17/11 yani çoğunluğun tek bir ideolojiye sahip olması mı? o zaman şu 2 gıdım gördüğümüz demokrasi tamamen dibi boylar. o yetişemediğimiz avrupaya da amerikanın hiç bir sisteminde yargı bağımlı değildir.şimdiki elaman senin görüşünde olabilir zamanında bende oy vermiştim.ama ilerde gelecek insanlar ülkenin yargısıyla oynayarak ülkeyi bile soyup gidebilir.

5- son söylediğine geleyim bende bizde terör örgütü besliyoruz sözde ülke yararına değil mi? hem de müslüman komşularımızı yakmak uğruna. niye? batı ve amerika öyle istiyor diye. inkar edebilir misin bunu? kim yargılanıyor?
ömür boyu hukuki korumayı nasıl kabul edebiliyorsunuz aklım almıyor.
0
sağ tık 17.3.2017 11:14:04
bakıyorum da pc başında vatan kurtaran kurtarana..
dışarda hayat öyle değil..
altı kuru olanlar ve provakatörler burda iş başında..

#yemezler
#EVET
0
but you promised 17.3.2017 11:06:16
izmir saldırısını listeye eklemeyi unutmuşsunuz.
0
Hakkını Arayan Serçe 17.3.2017 10:43:24
quote:
Orijinalden alıntı: mipa90





lütfen bir daha okuyun. önceden nasıldı şimdi nasıl?

1-Cumhurbaşkanına koşulsuz TBMM'yi fesih yetkisi veriliyor. yani bizim seçtiğimiz insanların bir önemi kalmıyor.
2-cumhurbaşkanını sadece aym yargılayabiliyor. ama ohal varsa aym bile yargılayamıyor. ve bu yasadan sonra cumhurbaşkanına ohal ilan etme yetkisi geliyor.
3. senin dediğin aym ye gelelim
Değişiklikle Anayasa Mahkemesi üyelerinin 15’inden 12’sini atama yetkisi de cumhurbaşkanına veriliyor. Mevcut sistemde Anayasa Mahkemesi 17 üyeden oluşuyor. Anayasa Mahkemesi'nin üyelerini cumhurbaşkanı ve Meclis seçiyor.

Cumhurbaşkanına HSK’nın başkanı ve üyelerinin yarısını atama yetkisi veriliyor. Mevcut sistemde Adalet Bakanı HSYK’nın başkanı, müsteşarı ise kurulun doğal üyesiydi. Kurulun diğer üyeleri ilk derece adli yargı hâkim ve savcılarının kendi aralarından seçtikleri yedi, ilk derece idari yargı hâkim ve savcılarının kendi aralarından seçtikleri üç, Yargıtay Genel Kurulunun kendi üyeleri arasından seçtiği üç, Danıştay Genel Kurulunun kendi üyeleri arasından seçtiği iki, Türkiye Adalet Akademisi Genel Kurulunun kendi üyeleri arasından seçtiği bir ve cumhurbaşkanının hukukçu akademisyenler ve avukatlar arasından seçtiği dört üyeden oluşuyordu.

4- Siyasi yetkilerle donatılan cumhurbaşkanı buna karşın dar bir yargı denetimine tabi olacak. Siyasi denetim, 400 milletvekilinin imzası ile cumhurbaşkanının yüce divana sevki olacak. 3 dönem seçilme imkanı verilen cumhurbaşkanı için ÖMÜR BOYU hukuki koruma da sağlanacak.

HERŞEYİ GEÇTİM ÖMÜR BOYU HKUKİ KORUMA NEDİR? YOLSUZLUK VE HIRSIZLIKLARIN ÜZERİNİN KAPATILMASI DEMEK.
ASLINDA BURADAKİ EN DİKKAT ÇEKEN MADDE DE BU. BİR ŞAHIS NE OLURSA OLSUN VATANINA KARŞI İŞLEDİĞİ SUÇLARIN HESABINI VERMELİ. GERÇİ O MADDE OLMASA BİLE YARGIYI ELE GEÇİRDİĞİ İÇİN SADECE SÖZDE YARGILANIR.

BEN BU KADAR YETKİYİ BABAMA BİLE VERMEM. SİZ DE BU ÜLKEYİ VATANINI SEVEN BİR BİREYSENİZ BİR DAHA OKUYUP DEĞERLENDİRMENİZİ RİCA EDERİM.


1) Şu maddeye fesih deyip ortalığı karıştırmayın. Seçimleri yeniliyor deyin algı yaratmayın. Burada insanlar çeşitli kilitlenme fantazileri kuruyolar oldu ki böyle bir şey yaşandı seçimler yenilenir kendisi dahi tekrar seçime gider.

2) Ohal ilanı yürülüğe girdikten sonra meclisin onayından geçiyor. Gayet makul. Zaten bu sistemin mantığı hızlı karar alabilmek.

3) Mevcut sistemde AYM'nin 17 üyesinin 14'ünü cb atıyor. Yine mevcut sistemde cbnin yargılanması 4/3 çoğunluk istiyor. Gensoru muhabbetine girmeyeceğim. Gensoru bu ülkenin belini büken şeydir. Bir denge mekanizması değil tehdit mekanizmasıdır takdir edersen. Ya nitelikli çoğunluk arayacaksın ya da kaldıracaksın. Bu varken hiçbir bakan, hükümet politikasını yürütemez.

HSYK ise şöyle mevcut sistemde dediğin gibiydi ancak yargıtay ve danıştay üyeleri sadece aday göstermekle kalmıyor aynı zamanda kimseye sormadan HSYK'YA atıyordu. Teklif edilen sistemde cb 4 üye atıyor. Daha sonra 7 aday meclise kendiliğinden gidip aday olup komisyondan geçip mecliste oylanıyor. Burada önce 3/2 ulaşılamazsa 5/3 o da olmazsa en yüksek oy alan iki aday arasında kura çekiliyor. Gayet makul bir sistem yine. Neden makul? Çünkü Yargıtay, Danıştay, HSYK belli bir ideoloji ile yerleştirilmişti zaten zamanında. Atamalarına bakarsan hep birbirlerini atıyorlar. Kimseye sormadan kendi içlerinden kendi içlerine adam veriyorlardı. Şimdiki sistemde bu bürokrasiye vesayete dur deniyor ve milletin iradesi işin içine giriyor.

Son söylediğine şöyle cevap vereyim. Şimdi Amerika kendi çıkarları uğruna 11 Eylül'ü düzenliyor, IŞİD'i PKK'yı besliyor vs vs. Bunları ne için yapıyor? Kendi ülkesinin gelişmesi için. Kanuna aykırı mı? Aykırı. Yargılanıyor mu? Hayır.

Demek istediğim her şey malesef ki kanunla çözülemiyor. Elimizi dışarı atmak için bazı konularda hukuk dışına korkmadan çıkabilmeli cb. Yargılanma korkusu olmamalı. Gerçi görev süresi bittikten sonra yerine gelen cb isterse yargılar eski cbyi. Sıkıntılık bir şey yok yine.

Şunu söyleyim hiçbir sistemde doğru yönetimi iddia edemezsin. Eğer muhalifi olduğun hükümetin politikaları seni rahatsız ediyorsa hükümet çalışabiliyor demektir rahatsız edemiyorsa çalışamıyor eli kolu bağlanmış demektir. Hükümeti durdurmayı bırakalım artık. Elin Avrupası bizden 100 yıl ötede bu sistemle onları yakalayamayız.
0
serafon 17.3.2017 09:49:43
quote:
Orijinalden alıntı: Naughty_Dog

Şimdi yarın Erdoğan dese ki bu başkanlık sistemi bize bir fayda sağlamayacak, referandumda hayır verin. Ne yaparsınız akp liler? Burada övgüler dizdiğiniz başkanlık sistemine karşı oy atarmısnız? Cevap evet ise siz bir adama biat eden, kendi aklınızı kullanmayan kişilersiniz demektir. Tam tersi cevap verebilecek var mı burada? Bizim süleymancı tanıdığımız bir bayan var, sordum geçen gün ne vereceksin diye, kadının dediği şu bize seçimden önce haber ederler, yukarıdan ne derlerse biz ona veririz. Kafaya bak kafaya ! Şimdi bir aynaya bakın ve Allah bana bir beyin vermiş bunu kullanayım ben deyin. Başkaları cemaatler, imamlar sizi yönlendirmesin. Okuyun bu maddeleri, 15 yıldır söylenenlere bakın, kandırılanlara bakın, dini istismar edenlere bakın , sonra vicdanınız yine de el veriyorsa gidin evet deyin.

Doğru diyorsun ama maalesef çeşitli yöntemlerle herkes aynı etki altında neredeyse. Kiminde aktörler ortada, yöntemler açık, kiminde gizli. Birey olarak hepimiz aklımızı kullanmak zorundayız ve sorumluyuz.
Ama daha geniş bir açıdan bakabilmek lazım. Değilse bu sefer de başkaları, birilerinin eksiklerini ya da yanlışlarını ya da yalan imajlarını kullanarak bizi benzer şekilde yönlendirip kullanabiliyor.
İş bittiğinde arada fiziksel bağ kalmadığı için, biz özgür seçim yapmış oluyoruz sözde! Bu devirde gerçeğe ulaşmak zor, ancak doğru prensipler üzerinde yaşar ve tabiri caizse uzmanlaşırsa insan doğruyu yanlışı ayırabilir, değilse çok zor!
0
mipa90 17.3.2017 09:01:08
quote:
Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe





Yasama yürütme yargı. En başta kararsızdım hayır tarafındaydım ama pakedi okudukça anladıkça evete kaydım. Aym atanması değişmedi zaten aynıydı burada bir sıkıntı yok yalnızca askeri mahkemeler kalktı. Hsknın ise yarısını meclis atayacak herkes buraya takılmış ama burada iktidar parti öbür partilerle anlaşmak zorunda. Çünkü istedikleri çoğunluk önce 3/2 olmazsa 5/3.

Yürütme zaten tek bir partiye ait olması gerekir. Ne bk anlaşmazlık yaşamalı ne cb ile bb. Her şey uyum içinde olmalı.

Yasama zaten aynı şekilde.

lütfen bir daha okuyun. önceden nasıldı şimdi nasıl?

1-Cumhurbaşkanına koşulsuz TBMM'yi fesih yetkisi veriliyor. yani bizim seçtiğimiz insanların bir önemi kalmıyor.
2-cumhurbaşkanını sadece aym yargılayabiliyor. ama ohal varsa aym bile yargılayamıyor. ve bu yasadan sonra cumhurbaşkanına ohal ilan etme yetkisi geliyor.
3. senin dediğin aym ye gelelim
Değişiklikle Anayasa Mahkemesi üyelerinin 15’inden 12’sini atama yetkisi de cumhurbaşkanına veriliyor. Mevcut sistemde Anayasa Mahkemesi 17 üyeden oluşuyor. Anayasa Mahkemesi'nin üyelerini cumhurbaşkanı ve Meclis seçiyor.

Cumhurbaşkanına HSK’nın başkanı ve üyelerinin yarısını atama yetkisi veriliyor. Mevcut sistemde Adalet Bakanı HSYK’nın başkanı, müsteşarı ise kurulun doğal üyesiydi. Kurulun diğer üyeleri ilk derece adli yargı hâkim ve savcılarının kendi aralarından seçtikleri yedi, ilk derece idari yargı hâkim ve savcılarının kendi aralarından seçtikleri üç, Yargıtay Genel Kurulunun kendi üyeleri arasından seçtiği üç, Danıştay Genel Kurulunun kendi üyeleri arasından seçtiği iki, Türkiye Adalet Akademisi Genel Kurulunun kendi üyeleri arasından seçtiği bir ve cumhurbaşkanının hukukçu akademisyenler ve avukatlar arasından seçtiği dört üyeden oluşuyordu.

4- Siyasi yetkilerle donatılan cumhurbaşkanı buna karşın dar bir yargı denetimine tabi olacak. Siyasi denetim, 400 milletvekilinin imzası ile cumhurbaşkanının yüce divana sevki olacak. 3 dönem seçilme imkanı verilen cumhurbaşkanı için ÖMÜR BOYU hukuki koruma da sağlanacak.

HERŞEYİ GEÇTİM ÖMÜR BOYU HKUKİ KORUMA NEDİR? YOLSUZLUK VE HIRSIZLIKLARIN ÜZERİNİN KAPATILMASI DEMEK.
ASLINDA BURADAKİ EN DİKKAT ÇEKEN MADDE DE BU. BİR ŞAHIS NE OLURSA OLSUN VATANINA KARŞI İŞLEDİĞİ SUÇLARIN HESABINI VERMELİ. GERÇİ O MADDE OLMASA BİLE YARGIYI ELE GEÇİRDİĞİ İÇİN SADECE SÖZDE YARGILANIR.

BEN BU KADAR YETKİYİ BABAMA BİLE VERMEM. SİZ DE BU ÜLKEYİ VATANINI SEVEN BİR BİREYSENİZ BİR DAHA OKUYUP DEĞERLENDİRMENİZİ RİCA EDERİM.
+1
m_keskin 16.3.2017 13:56:43
“Ulaştırma Bakanı Ahmet Arslan’ın verdiği rakamlara göre Avrasya Tüneli’nden günde 18.500 civarı araç geçmiş. Bu rakam Hazine’nin şirkete verdiği günlük 68 bin 500 araç geçiş garantisinin yaklaşık dörtte birine denk geliyor. Yani Avrasya Tüneli’nde şirkete günlük 50.000 araç geçiş bedeli olan 842 bin TL’nin Hazine’den, dolayısıyla halkın cebinden aktarıldı.
Köprü ve Tünel yaptı diyenlere gelsin. Ayrıca Tek adam rejimi iyi bir şeyse neden Esad ı, Saddamı veya Hitler i eleştiriyorsunuz ki. Unutmayın bunlar da seçimle geldiler. Başkanlık sistemini falan bırakıp ülkenin acınası haline çözüm üretmemiz lazım, ülkede her dört gençten birisi işsiz bunlar resmi rakamlar. Reis veya bir başkası ne derse onu demek yerine aklınızı kullanın.
+1
LambayaFunfDe 16.3.2017 12:12:51
Ben de #EVET diyorum
0
Wi Fi 16.3.2017 00:04:28
Donanımhaber trend yorumlarında hayır deniyor, demekki Evet çıkacak.
+1
hcebi11 15.3.2017 22:24:15
bende kürtlere düşman değilim,o nda anlaşıyoruz .sen onun dediklerine ne bakıyon.
öyle derler destek verirler.bunca senedir kimler destek veriyor,sözde desteklemeyenler!
0
javaprof 15.3.2017 22:19:26
quote:
Orijinalden alıntı: hcebi11
Barzani , ne kardeşim.bayrağını bile dalgalandırdınız!

kardeş kusura bakma ben kürtlere düşman değilim mezheplere ve ırklara düşmanlık beslemem hepimizi allah yarattı ben sadece terör örgütü pyd ve pkkya düşmanım. http://www.hurriyet.com.tr/barzani-pkk-ile-pyd-aynidir-40074445 http://www.sabah.com.tr/gundem/2016/12/24/barzani-pkk-sincardan-cikmazsa-vururuz
0
thampichh 15.3.2017 22:13:14
Evet diyen ülkesini sevmeyen, çıkarı için vatanı satandır.
+5
hcebi11 15.3.2017 22:08:32
Barzani , ne kardeşim.bayrağını bile dalgalandırdınız!
+4
gxhero 15.3.2017 21:28:30
Tişörtünde ay yıldız varsa yada kulağında küpe varsa vaya saçın sakalın uzunsa direk fişleniyorsun zaten hala dediklerim sana yanlış ve yalnış geliyorsa çık sokağa test et...

Ayrca benim uyarılarım gereksiz evham ise siz de devam edin beni dikkate almayın ama ben sizi uyarayım 1 oy ile bütün ülkenin birikimi gitti çevremizde dostun hiçi düşmanın p.çi doldu buyurun malum gözlükle bakmaya devam edin ama bu gün vereceğiniz kararda benim şu küçük uyarıma dikkat bile yarın bebeğinizin yunan sahiline vurmasına mani olur !!!
+1
waltran 15.3.2017 21:24:27
kurdu yazmadım zaten. fetöyü akp üretti.
önceden fetömü vardı? herkesin bildiği cemaat vardı. cemaat terör örgütü "ctö" bak bunuda ben ürettim.
0
javaprof 15.3.2017 21:13:51
quote:
Orijinalden alıntı: waltran





cahil biziz gözümüzün önünde göremiyoruz olanları değil mi?
yahu daha 3 sene önce gülen hareketinin simgelerini 1 tl lere basıyordunuz... parayı sölüşemeyince fetö oluverdi, darbeyi yapsalar bugün akp terörist grup olarak anılacaktı...
edit: ha pardon kandırılmışlardı. pardon onu unutmuşum bak.

akp nin fetöyü bir zamanlar destelediğinden bahsetmedim fetö yü akp nin kurmadığından bahsettim.
0
pyp 15.3.2017 21:03:21
HAYIRLI OLSUN
+6
waltran 15.3.2017 20:56:01
quote:
Orijinalden alıntı: javaprof



buradan okuyabilirsiniz yazdığınız çok cahilce kusura bakmayın sanırım sinirle yazdınız ama akp nin kuruluş yılına bir bak bir de fetönün faaliyetlerine ve yıllarına. https://tr.wikipedia.org/wiki/G%C3%BClen_Hareketi


cahil biziz gözümüzün önünde göremiyoruz olanları değil mi?
yahu daha 3 sene önce gülen hareketinin simgelerini 1 tl lere basıyordunuz... parayı sölüşemeyince fetö oluverdi, darbeyi yapsalar bugün akp terörist grup olarak anılacaktı...
edit: ha pardon kandırılmışlardı. pardon onu unutmuşum bak.
0
yegeseadayı 15.3.2017 20:47:37
Çok uzak bir yer çıkmış ne kadar saçma
0
javaprof 15.3.2017 20:36:46
quote:
Orijinalden alıntı: hcebi11

Pkk da evet diyiyormuş,ne yapcaz evetçiler.siz HAYIRCILARı terorist ilan ederken Pkk evetciler'le.


https://twitter.com/Biyikbay/status/841245575026790402

daha bu gün pkklılar almanyada hayır propagandası yaptı.insanları kandırmaya çalışmayın komik duruma düşüyorsunuz pkk da hayır diyor ama görüşlerimiz onlardan apayrı yazabilirsiniz.
0
javaprof 15.3.2017 20:33:12
quote:
Orijinalden alıntı: waltran
Fetöyü bitiren kimmi? Abi siz şakamısınız? Fetöyü üreten sizsiniz.

buradan okuyabilirsiniz yazdığınız çok cahilce kusura bakmayın sanırım sinirle yazdınız ama akp nin kuruluş yılına bir bak bir de fetönün faaliyetlerine ve yıllarına. https://tr.wikipedia.org/wiki/G%C3%BClen_Hareketi
0
revere 15.3.2017 18:55:40
quote:
Orijinalden alıntı: bordoomavii




Neden hiçbir zaman iktidar olamayacaksınız biliyormusun. Çünkü siz, sizin gibi düşünmeyenlere hakaret etmeyi kendinize hak olarak görüyorsunuz. Sadece sen değil çevremdeki çoğu chp li kendi gibi düşünmeyen insanları hor görüp hakaret etmekten hiç gocunmuyorlar. Siz bu toplumu kucaklayamadığınız için hiçbir zaman birleştirici değil aksine fişleyici ve ayrımcı bir zihniyeti savunduğunuz için asla iktidar olup bu ülkeyi yönetemeyeceksiniz. Siz bu kafayla sadece ana muhalefet olarak kalıp sadece iktidarı eleştirirsiniz.

bu yüzden cahil diyoruz arkadaşım ... hala chpsinde işin. ben diyorum ki oy çaldılar... sen diyorsun ki chp kucaklayamaz. bu yüzden cahil deniliyor işte. at gözlüğüm gözünde sana kara olana kara diyenler hain ... sen istiyorsun ki herkes senin gibi at gözlüğünü talıp muaviyeyi oynasın. erkek deveyi dişi görsün. olmuyor. bunca yıllık eğitim geçmişime hakaret olur.
0
a_y_k_u_t 15.3.2017 18:14:37
Oy vermekle uğraşamıcam e-oy getirirlerse anca öyle veririm oyumu
0
halil altın 15.3.2017 18:04:08
Arkadasim uyarıların guzel.

Yanlız gorunusune bakipta pusula vermeleri nasıl oluyor? Bir siyasi partiyi desteklediğini belirtecek şekilde oy kullanmak zaten yasak. Hem senin siyasi görüşünü temsil eden bir yetkili de sandık başında görevli değilmi? Bos oy pusulalarinin oy kullanmaya gecmeden once oradaki gorevlilerce kontrol edilmesi gerekiyor. Pusula uzerinde gecersiz sayilmasina yol acacak bozukluklarin olmasi once sandık görevlilerinin sonrada oy kullanan kişinin sorumlulugudur. Gereksiz evham yapmayın
0
Man Of Earth 15.3.2017 17:19:34
Yorumları okudum da boşuna yazmışım bunca şeyi kısa ve öz #HAYIR.
+1
hcebi11 15.3.2017 17:03:24
Hakkını Arayan Serçe , sen bidaha oku istersen.bütün yetkileri alan birisine neyapacağını söyleyebilen birilerini bulabileceğini sanıyorsan(şimdi bile söylenemiyor)
diyecek birşey yok o zaman
0
DeidaraSanji 15.3.2017 17:02:23
quote:
Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe

Haydi bismillah.
The Rise Of Turkey

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


The mı ?
0
hcebi11 15.3.2017 16:58:55
mustafaaydemir ,ehe ehe
0
hcebi11 15.3.2017 16:53:24
bordoomavii , soyulorsa beni soyuyorlar diyen bir secemen kitlesine özür dilerim kimse saygı duymaz.
+1
hcebi11 15.3.2017 16:51:33
mustafaaydemir ,bizim evde kararlara herkes ortak.fikirler söylenir en iyisi seçilir,tartışılır.böylece huzur sağlanır !
sizin evde hitler fırtınısa esiyor demekki!.bir sor bakalım evdekiler huzur varmı?
+2
Naughty_Dog 15.3.2017 16:39:18
Şimdi yarın Erdoğan dese ki bu başkanlık sistemi bize bir fayda sağlamayacak, referandumda hayır verin. Ne yaparsınız akp liler? Burada övgüler dizdiğiniz başkanlık sistemine karşı oy atarmısnız? Cevap evet ise siz bir adama biat eden, kendi aklınızı kullanmayan kişilersiniz demektir. Tam tersi cevap verebilecek var mı burada? Bizim süleymancı tanıdığımız bir bayan var, sordum geçen gün ne vereceksin diye, kadının dediği şu bize seçimden önce haber ederler, yukarıdan ne derlerse biz ona veririz. Kafaya bak kafaya ! Şimdi bir aynaya bakın ve Allah bana bir beyin vermiş bunu kullanayım ben deyin. Başkaları cemaatler, imamlar sizi yönlendirmesin. Okuyun bu maddeleri, 15 yıldır söylenenlere bakın, kandırılanlara bakın, dini istismar edenlere bakın , sonra vicdanınız yine de el veriyorsa gidin evet deyin.
+5
mustafaaydemir 15.3.2017 16:29:42
quote:
Orijinalden alıntı: anadolu86

Meclisin itibarının ve gücünün yok olmaması için Hayır oyu vereceğim. 1 kişinin 80.000.000 kişiyi kendi keyfine göre yönetmesini kabullenmek ve bu isteğe boyun eğmek Türk olmanın doğasında yoktur.

İlk önce başkanlık dayatılacak daha sonra eyalet sistemi özerk yönetimler dile getirilecek.BOP halen devrede ,tıkır tıkır işliyor

Bu parti seçimi değil , bu seçimde iktidar yada muhalefet yok. Herkes hasta ve yaşlı demeden sandığa gitsin , elini vicdanına koyarak oyunu kullansın.

UMARIM BUNU DİYEN KİŞİNİN EVİNDE DE KARARLAR TEK KİŞİ TARAFINDAN ALINMIYORDUR VE KARAR ALMA AŞAMALARINDA HİÇ BİR SORUN ÇIKMIYORDUR (!)

UNUTMA Kİ ÇİFT BAŞLILIK OLDUĞU DURUMLARDA HER ZAMAN ÇATIŞMA VE FİKİR AYRILIKLARI OLUR BUDA ZAYIF İKTİDAR VE GÜÇSÜZ BİR HÜKÜMETLERİN ORTAYA ÇIKMASINA SEBEP OLUR BUNLARIN ÖNÜNE GEÇMEK İÇİN TEK BAŞLI BİR YÖNETİM SİSTEMİ OLMASI HER ZAMAN ELZEMDİR BU DURUM HEM TARİHİMİZLE UYUMLUDUR HEMDE GELECEĞİMİZ AÇISINDAN ÖNEMLİDİR NEDEN BUNU ANLAMAKTA ZORLANIYORSUNUZ ? #EVET BAŞKA SORUNUZ VARSA ALALIM..!
0
Experimentation 15.3.2017 16:14:25
iyi oldu hatırlattığınız baktım
0
fikrettekmen 15.3.2017 16:03:53
Devlet İçin
Millet İçin
..EVET..
+1
bordoomavii 15.3.2017 15:54:14
quote:
Orijinalden alıntı: revere
çünki nilüfer taraflarında cahil yani eğitim seviyesi düşük insan profili yoktur..

Neden hiçbir zaman iktidar olamayacaksınız biliyormusun. Çünkü siz, sizin gibi düşünmeyenlere hakaret etmeyi kendinize hak olarak görüyorsunuz. Sadece sen değil çevremdeki çoğu chp li kendi gibi düşünmeyen insanları hor görüp hakaret etmekten hiç gocunmuyorlar. Siz bu toplumu kucaklayamadığınız için hiçbir zaman birleştirici değil aksine fişleyici ve ayrımcı bir zihniyeti savunduğunuz için asla iktidar olup bu ülkeyi yönetemeyeceksiniz. Siz bu kafayla sadece ana muhalefet olarak kalıp sadece iktidarı eleştirirsiniz.
+1
Hakkını Arayan Serçe 15.3.2017 15:50:05
Yanlış anlaşılmasın ben kesinlikle Atatürk düşmanı değilim ama aynı zamanda ve yine kesinlikle Atatürkçü veya kemalist değilim. Kendisine gayet objektif baktığımı düşünüyorum. Kendisine hakaret ettirmem birileri göklere çıkarmaya çalışırsa da orada dur derim.
+1
Naughty_Dog 15.3.2017 15:16:13
quote:
Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe





Keşke Atatürk'ün getirdiği sistemi bilsen o zaman.

Keşke birazcık Atatürk ün ilkelerine sahip çıksanız, bu rezillikler yaşanmazdı. Yurtta Barış Dünya da Barış!
0
Hakkını Arayan Serçe 15.3.2017 15:11:32
quote:
Orijinalden alıntı: Naughty_Dog





Siyasi istikrar olacakmış, 15 senedir sanki koalisyon var, kafa mı buluyorsun sen insanlarla? Halk tv yi azalt demiş birde, sen akit i azalt önce. Bu sistemin başına Atatürk gelse yine Hayır yine Hayır.

Keşke Atatürk'ün getirdiği sistemi bilsen o zaman.
0
ByCrusader9 15.3.2017 14:56:53
quote:
Orijinalden alıntı: Mephalay

Cok sinirli yetkilerine ragmen onca duble yol , kopru ve havaalani yapildi.
Kisitli yetkilendirmelere ragmen ekonomi sahlandi, TL inanilmaz bir deger kazanma trendi yakaladi.
Rahat rahat sokaga cikamadigimiz donemler geride kaldi, artik teror tehdidi ve bomba patlamasi riski olmadan vatandas rahat rahat ulkesinde dolasabiliyor.
Yurtdisi ile olan iliskilerde Turkiye artik edilgen konumda degil. Uluslararasi duzeyde pek cok onemli karar artik Turkiye'nin de onayi olmaksizin yapilamiyor. Gercek bir diplomatik basari hikayesi yazildi bu kisitli yetkilerle.
Eger milletvekili secilebilme yasi 18 olsa idi nice akli-selim pirlanta gibi gencler ideolojileri ve halki temsil edebilecek, oss calismak ya da sivilce azaltma yontemlerini arastirmak yerine kanun koymak, vatan millet yonetmek gibi islerde kendilerine yer bulabileceklerdi. Bu dehset verici handikapa ragmen milletvekillerimiz canla basla calisip kendi cikarlarini hic dusunmeksizin vatanimiz icin bir seyler yapmaya calistilar.
Tubitak olmasi gerektigi gibi sadece bilimsel unsurlari inceleyen, pek cok yurt disi bilim komitesinin arastirmaya curet edemeyecegi hususlarda ilerlemeler kaydetti. Bugun genclerimiz Tubitak'ta calisabilmek, bilim adina ve sadece bilim adina ilerleme kaydedebilmek icin ellerinden geleni yapar haldeler.
Internette bulunan zararli icerikleri kaldirmak icin mahkemeden karar almak uzun suruyordu "demokratik" hukuk kurallari cercevesinde. Secilmis, yetkin ve yuksek egitimli milletvekillerinin kararlarini hizli bir sekilde yururluge koymak icin hukuk adi verilen olusumun minik engeller koymasi hic guzel olmuyordu. Artik cok sukur ki zararli icerikle doldurulmus sosyal medya cok hizli bir sekilde yasaklanabilir hale geldi ki vatandas zararli icerikten kurtulabilsin diye.

Bakin bunlar hep kisitli yetkilerle yapilan, vatan icin ve sadece vatan icin cabalayan insanlarin icraatleri. Yazarken gozlerim doluyor.
Cok sukur ki artik bu handikaplari kaldirip, tam yetki, full yetki vererek ulkemizi costurma firsati veriliyor halka. Iste bu yuzden evet.

"Rahat rahat sokaga cikamadigimiz donemler geride kaldi, artik teror tehdidi ve bomba patlamasi riski olmadan vatandas rahat rahat ulkesinde dolasabiliyor. "

Kardes buraya cidden inaniyor musun? Cidden sinir oldum hangi dönemde 1 yil icerisinde bu kadar bombali saldiri oldu?

(bkz: 6 ocak 2016 sultanahmet bombalı saldırısı)

(bkz: 12 ocak 2016 sultanahmet teki patlama)

(bkz: 17 şubat 2016 ankara patlaması)

(bkz: 13 mart 2016 ankara patlaması)

(bkz: 19 mart 2016 taksim patlaması)

(bkz: 9 nisan 2016 mecidiyeköy patlaması)

(bkz: 1 mayıs 2016 gaziantep patlaması)

(bkz: 12 mayıs 2016 diyarbakır patlaması)

(bkz: 12 mayıs 2016 sancaktepe patlaması)

(bkz: 1 ağustos 2016 bingöl patlaması)

(bkz: 15 ağustos 2016 diyarbakır patlaması)

(bkz: 17 ağustos 2016 van patlaması)

(bkz: 20 ağustos 2016 gaziantep patlaması)

(bkz: 12 eylül 2016 van patlaması)

(bkz: 16 ekim 2016 gaziantep patlaması)

(bkz: 25 ekim 2016 antalya patlaması)

(bkz: 4 kasım 2016 diyarbakır patlaması)

(bkz: 24 kasım 2016 adana patlaması)

(bkz: 10 aralık 2016 istanbul beşiktaş patlaması)

(bkz: 17 aralık 2016 kayseri talas saldırısı)

(bkz: 1 Ocak 2017 Reina saldırısı)



Bunlar sadece 1 yil icerisinde gerceklesen patlamalar. Vatanimizda bile güvenle yuruyemiyoruz, metrolarda x-ray cihazlari hergun, ya birgun patlama olur korkusuyla yasiyoruz.

Hükümetin gorevi vatandasini korumaktir. Koruyamiyosa, ustublne ustluk vatandasinin elinden parasini alip eziyet cektiriyorsa o hükümet vatandasini düşünmüyor demektir.

La her seyden hayvan gibi vergi aliniyor görmüyor musun?

1 araba aliyorsun 1-2 tane araba parasi kadarda devlete vergi oduyorsun. Benzin demissin 1 litrsi 5,35 TL olmus.

Euro 4 tl olmus dolar sene sonunda 4'u gececek sen hala gerçekleri gormuyorsun. Keske ben de senin kadar iyimser olabilseydim. Guzel ruyalar kurabilseydim. Ama olmuyor kardes olmuyor...
]

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
+4
gxhero 15.3.2017 14:26:57
Arkadaşlar oy kullanırken zarf ve oy pusulasında leke yada her hangi bir bozulma oyunuzu geçersiz kılıyor ve geçen seçimde 6 milyon geçersiz oy vardı!
-
Ayrıca başımdan geçen şu olayı da aktarayım gittim sandığa sandık görevlisi ben elimi zarfa uzattığımda dur kardeş sen bunları kullan deyip elime hazırladığı zarf ve pusulayı tutuşturdu bende adamın yaşına hürmeten düşünmedim bir hile hurda olacağını ve oyumu kullandım ama sonrasın da zarfı sandığa atarken zarfın kenarının siyah olduğunu gördüm ve akşam oyların nasıl geçersiz olduğu hakkında bir konuşmaya denk geldim bu da yazdığım şekilde işaretli yada bozulmuş zarfların geçersiz oy olduğu anlamına geliyor bu insanlar görünüşünüze bakıp size geçersiz oy attıracak hileler pislikler uyguluyor lütfen dikkat edin 35 milyon kullanıla bilir oy'un 6 milyonu geçersiz ne demektir ya oy atarken bile hile hurdaya devam ediyorlar "lütfen dikkat edin" oyunuza sahip çıkın !!!
+3
usb2.0 15.3.2017 13:57:08
quote:
Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Hayır cephesine bakınca doğru seçimin EVET olacağına emin oldum ve EVET vericez. Ayrıca Hayır diyenlerin neden Hayır dediğini bilmediğini düşünüyorum . Muhalefet lideri bile bunu açık etti Gaf deyip geçiştirmek istendi lakin bu malumun ilanı oldu.

sen zaten evet demek için maddelere değil hayır cephesine bakmışsan sana anlatılabilecek çokta birşey yok demektir..hayırcılara bakıp evet diyen biri hayırcıların neye hayır dediğini bilmediğini düşünüyor,şaka gibi
+5
DH Misafiri 15.3.2017 13:53:30
Hayır cephesine bakınca doğru seçimin EVET olacağına emin oldum ve EVET vericez. Ayrıca Hayır diyenlerin neden Hayır dediğini bilmediğini düşünüyorum . Muhalefet lideri bile bunu açık etti Gaf deyip geçiştirmek istendi lakin bu malumun ilanı oldu.
0
Bay Kaktüs 15.3.2017 13:51:59
hayırın arka planını siyah yapmamışlar ona da şükür benim oyumda hayır hocam neye evet attığımız belli değil :D sadece evet atın deniyor ortada başka bi şey yok
0
theVerge 15.3.2017 13:41:57
Pusulada bile algi var!

Evet beyaz

Hayir kahverengi

Bu kadarida yapilmaz,,,
0
waltran 15.3.2017 13:18:28
Fetöyü bitiren kimmi? Abi siz şakamısınız? Fetöyü üreten sizsiniz.
+5
mustafaaydemir 15.3.2017 13:07:03
quote:
Orijinalden alıntı: grkm_evo





memleket işgal edilirken istanbulda olup bitene sessiz kalan, bu işgale son vermek için elinden geleni yapanları hain ilan edip,ingiliz gemisiyle malta'ya kaçan da vahdettin'di. dünyada kabul edilen lideri siz önce kendi lideriniz olarak saygı duyun.. ama siz yine 15 yıldır baktığınız pencereden bakmaya devam edeceğiniz için değişen birsey olmayacak. başka da bir sey yazmayacağım. Hayırlı günler...

BANA AVRUPALI TARİHÇİLERİN AĞZIYLA GELMEYİN BİR KERE SULTAN VAHİDETTİN HAN HAZRETLERİ KAÇMAMIŞTIR SÜRGÜN EDİLMİŞTİR VEFAT ETTİĞİNDE YASTIĞININ ALTINDA ALAMADIĞI İLAÇ FATURALARIYLA ŞEHADETE ERMİŞTİR KAÇAN BİR KİŞİ DİLESE KAŞIKÇI ELMASI VS. TAHT ODASINDA Kİ TÜM DEĞERLİ EŞYALARI DA YANINDA GÖTÜRÜDÜ LAKİN MİLLETİM ZARAR GÖRMESİN DİYE SESSİZ KALMIŞTIR VE VEFAT HABERİ M.KAMAL'E ULAŞTIĞINDA;

''Cumhurbaşkanı Mustafa Kemal, o sıralarda dostları ile beraber yemeğe oturmuştu… Hamdullah Suphi Tanrıöver’in anlattığına göre, paşa haberi işitince ; “ VAH VAH! ALLAH RAHMET EYLESİN. BİR TARİH KAPANDI. KİM İSTERDİKİ BÖYLE OLMASINI. ÇOK NAMUSLU BİR ADAM ÖLDÜ… İSTESEYDİ TOPKAPI SARAYI’NIN BÜTÜN HAZİNESİNİ GÖTÜRÜR VE ÖYLE BİR ORDU KURUP GERİ DÖNERDİ Kİ…” demiştir.

Bazı tanıklar ki bunlardan biri Hasan Rıza Soyak’tır, o gece Mustafa Kemal’in gözlerinden ince ince yaşlar süzüldüğünü anlatacaktır ileriki zamanlarda… Kolay değil bir imparatorluğun son padişahı ölmüştür. Hem de kendisini, memleketi kurtarması için vazifelendiren bir padişah…

Derhal odasına çekilir ve kimseyle konuşmaz. Ama Sultan Vahidettin han için ne düşündüğü, akıttığı göz yaşlarından belli olur. Üzüldüğünü herkes anlamıştır…

Mustafa Kemal Paşa bir gün yanında hizmet eden Cemal Granda’ya ve Yazı İşleri Müdürü Tevfik bey’e der ki; Beni, Milli Mücadeleyi açmak üzere bunca paşa arasından seçip Anadolu’ya gönderen Sultan Vahidettin’dir… Uzun söze ne hacet. Tarih, bir gün her şeyin en doğrusunu herkese gösterecektir.''

Kaynaklar:
1 - İlhan Bardakçı, Vahdettin’den Mustafa Kemal’e, 3.baskı, sayfa ; 140-141
2 – Necip Fazıl Kısakürek, Sultan Vahidüddin, 2. baskı, sayfa ; 250-251
3 – Muzaffer Erendil, Yakınlarından Hatıralar Anekdotlarla Atatürk, sayfa ; 98-99
4 – Murat Bardakçı, Şahbaba, 4. baskı, sayfa ; 412-413
0
mustafaaydemir 15.3.2017 12:57:02
quote:
Orijinalden alıntı: grkm_evo




gençlere önünü açmak istiyorsunuz önce eğitime önem verin. zamanı geldiğinde yeterliliğe sahipse milletvekili olmasında sıkıntı yok... konuyu yaymadan sonuç olarak atatürk cumhuriyeti kurarken almanya ispanya italya da vs. diktatörlük vardı isteseydi kendide yapamaz mıydı? ama bunların sonucunun ne olduğu biliyordu ve gördük zaten. hitler,mussolini franco, kaddafi, saddam... tek adamın dış güçler tarafından kandırılması meclis kontrolünde olmasından her zaman daha kolaydır.. Şu an Atatürk'te başkanlık isteseydi ona da hayır derdim.. olay parti ya da şahıs meselesi değil şunu kavrayın artık.. Hayırlı günler...

EĞİTİM HAKLISINIZ 4+4+4 DEDİK KARŞI ÇIKTINIZ NE YAPALIM DEDİK ÖNERİ SUNMADINIZ 28 YIL ARADAN SONRA İLK KEZ DÜN MİLLİ EĞİTİM ŞURASINI TOPLADIK VE EĞİTİM SİSTEMİMİZDEKİ PROBLEMLERİ KONUŞTUK ORT.15 SENESİ OKULDA GEÇİYOR BİLMEM KAÇ SENESİNDE İNGİLİZCE OKUTULUYOR FAKAT İNGİLİZCE KONUŞ DEYİNCE BİLMİYORUM DENİYOR BU KONU DA HAKLISINIZ LÂKİN ÜLKEMİZ DE Kİ BU KADAR KÖTÜ EĞİTİM SİSTEMİNE RAĞMEN ÇOK BİLGİLİ KENDİNİ YETİŞTİREN GENÇLERİMİZ DE ÇIKMIYOR DEĞİL BU YADSINAMAZ ZATEN BU YASA ONAYLANINCA DA 600 VEKİLİN HEPSİ 18 YAŞINDA OLMAYACAK MAKSİMUM 5 BİLEMEDİN 10 KİŞİ OLACAK Kİ BUNLAR DA ÖYLE ALELADE KİŞİLER OLMAYACAK ÇÜNKÜ SEÇMEN OLARAK YETERLİLİKLERİNİ BİZ SINAYACAĞIZ VE YETERLİ BULMAZSAK SEÇMEYECEĞİZ BUNU BİR ANLAYAMADINIZ GİTTİ
ANLAMANIZ ÜMİDİ İLE HAYIRLI GÜNLER #EVETLİ YARINLAR
+1
mert1907 15.3.2017 12:54:42
Askere çocuklarını göndermeyip mecliste fosur fosur yatıracak adamlar kıyak bir şekilde. Ne rahat iş anasını satayım biz boş çabalıyoruz. Senin bahsettiğin gibi gençler dünya da büyük şirketlere yönetici olurken bizim çocuklar vekil olmak için çabalayacak. Neden? çünkü onlarda eğitim sistemi ve bilinçli toplum var. Ve büyük şirketlere nasıl yönetici olunur: eğitimle olunur vekillikle değil.
+1
mert1907 15.3.2017 12:49:03
Yahu bürokrasi engel oluyormuş da neymiş projeler, yatırımlar hızlı yapılamıyormuş felan. Kardeşim bürokrasi işleri yavaşlatmak için değil yapılacak şeylerin ayrıntısına bakarak en sağlam ve düzgün yapılabilmesi için var. Siz aile içinde karar alırken annenize, babanıza, eşinize felan sormadan kafanıza göre mi karar alıyorsunuz. En akıllımız en fazla akıl alanımızdır. Tek bir kişinin yanılması her zaman daha kuvvetle muhtemeldir . Mantıklı düşünün.
+4
bursalıtimsah 15.3.2017 12:45:49
quote:
Orijinalden alıntı: -Altay-

Bakalım muhalefet bu seçimde hangi çamurlara yatacak.
Her seçimde yok sahte oy, yok hile, yok sandık değişti, yok oy çalındı, yok haber ajansları manüpile edildi vs vs vs. diye yüzlerce yalan uydurarak kendi seçmenini kandırdılar. Bu seçimde yalanların nirvanasını göreceğiz anlaşılan.
Yalan olduğu kesin ama madem öyle şeyler oluyorsa seçime bile girmeyin arkadaş. Gözünün önündeki sandığa sahip çıkamayan adamlar ülkeye nasıl sahip çıkacaklar?
Ülkemin bekası için canı gönülden #EVET

Yıllar sonra pişman olacaksınız
+1
madrid2017 15.3.2017 12:32:03
4 siyasi parti onların yandaşları devleti sömüren akrabaları
birbirine kutuplaşan seçmenleri varken bu ülkeden bir cacık olmaz..
2 tarafında çıkar ve menfaatine ortak olmuyorum..

beter olun..

her çöküş yeniden diriliştir..
yıkın ülkeyide rahatlayın..
0
DinoCrocetti 15.3.2017 12:20:12
Yobaz ve cahillere inat Hayır.
+9
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj