Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu
    Haber Gir indirim kodu
    Anlık Bildirim

    “Birbirinin kopyası oyun yapan” geliştirici algısı, Ubisoft’u kadro değişikliğine götürüyor

    Özellikle açık dünya oyunları stratejisi eleştirilen Ubisoft, bu oyunların birbirinin kopyası dinamiklerle geldiği çığlıklarına artık kulaklarını tıkamayacak. Editör kadrosu değişikliği yolda.
    Oy Ver

    Fransa merkezli geliştrici Ubisoft, uzun bir süredir her yıl piyasaya sürdüğü dev bütçeli oyunlarla oldukça etkileyici bir kataloğa sahip. Oldukça zor olan bu süreç, bir başarıymış gibi görünse de ne yazık ki birçok oyun sever için önemli bir eleştiri noktası. Zira birbirinin kopyası mekaniklere sahip oyunlar, birçok oyuncuya yeni bir deneyim vadetmiyor.

    Şirketin özellikle açık dünya oyunu stratejisine yönelik getirilen bu eleştiriler, anlaşılan Ubisoft koridorlarında da yankılanmaya başlamış. Özellikle Ghost Recon Breakpoint’in yaşattığı başarısızlıkla tüm duyurulan oyunları erteleyen şirket, anonim bir kaynağa göre ise editör kadrosunda değişikliğe gidecek.

    Video Games Chronicle’a (VGC) konuşan kaynak, geliştiricinin benzer oyunlar çıkarmak adına böyle bir değişikliğe gittiğini ifade ederken “Bir önceki editör kadrosunda, sadece bir ya da iki kişinin fikri değerlendiriliyor ve bunlar oyunlara ithal ediliyordu. Bu yüzden aynı zevkin ürünü ve birbirinin kopyası oyunlar görüyorduk.” sözlerini sarf etmiş.

    VGC, Ubisoft’un yaptığı resmi açıklamaya da yer vermiş. Şirketten yapılan açıklamada, “Oyunculara en benzersiz deneyimleri yaşatmak gayretinde olan geliştiricilerimize daha iyi yön vermek için editör kadromuzu güçlendiriyoruz.” ifadelerine yer verilmiş.

    Aslına bakılırsa Assassin’s Creed serisinin son oyunları Origins ve Odyssey’de söz konusu değişiklikleri yavaş yavaş hissetmeye başlamıştık. Rol yapma dinamiklerinin dâhil edildiği son iki oyun, az da olsa farklılık yaratmaya başlamıştı. Bir açık dünya oyunu olmayan Rainbow Six Siege’in başarısı da ortada. Şirketin klasik açık dünya oyunu tarifinden vazgeçmek istemesi, bu tür oyunlara en çok yatırımı yapan geliştiricilerden olan Ubisoft ve biz oyuncular için güzel bir gelişme.



    Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,
    istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
    DH Android Uygulamasını İndir DH iOS Uygulamasını İndir
    ANLIK GÖRÜNTÜLEMELER
    1 Kişi Okuyor (0 Üye, 1 Misafir) 1 Masaüstü

    GENEL İSTATİSTİKLER
    5783 kez okundu.
    13 kişi, toplam 14 yorum yazdı.

    HABERİN ETİKETLERİ
    ubisoft, Yazılım
    Sorgu:
    Önceki ve Sonraki İçerikler
    Daha Yeniler Daha Eskiler
    Yeni Haber
    şimdi
    Geri Bildirim