Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu
    Haber Gir indirim kodu
    Anlık Bildirim

    Necromunda Hired Gun, AMD FSR ve Nvidia DLSS bir arada

    Yüksek tempolu birinci şahıs nişan alma oyunu Necromunda Hired Gun, nispeten yeni olmasına rağmen FSR ve DLSS gibi ölçekleme özelliklerini bir arada barındıran ilk oyunlardan biri olmayı başardı.
    4

    DLSS ve FSR desteği sunarak, hangi teknolojinin daha iyi olduğunu belirlemek için her iki teknolojiyi yan yana karşılaştırmanın artık bir yolu var. Karşılaştırma, Back4BuckPC Gamer adlı Youtube kanalı tarafından 4K çözünürlükte, en üst düzey grafik ayarlarıyla yapıldı. DLSS'nin her zaman düşük çözünürlüklerde harikalar yarattığı bilindiği için bu kısım kesinlikle çok önemli çünkü yapay zeka ölçeklendirme algoritmalarının gerçek potansiyellerini gösterdiği ve görüntüleri çok daha az pikselden yeniden yapılandırdığı kısım düşük çözünülüklerden geçiyor.

    Diğer tarafta ise Lanczos yeniden örneklemenin bir uygulaması olduğu onaylanan, AMD FidelityFX Süper Çözünürlük (FSR) var. AMD, FSR ile açık kaynağa giderek bunu doğruladı. Kaynak kodu, örnekleri ve belgeleriyle artık herkestarafından ulaşılabilir. Unutulmaması gereken önemli bir nokta ise, NVIDIA DLSS kalite ön ayarlarının çıktı görüntüsünü 1440p çözünürlükten yükselttiği, AMD FSR'ın ise 1662p görüntü kullandığıdır. Her iki yükseltme tekniği de Necromunda Hired Gun'da Back4BuckPC Gamer tarafından yan yana karşılaştırıldı. 4K çözünürlük ve en kaliteli ön ayarlar kullandı. Kalite ne kadar yüksek olursa, süper çözünürlüklü algoritmaların yeniden yapılandırması gereken piksel sayısı o kadar az olur, bu nedenle benzer şekilde performans göstermeleri beklenir.

    Başabaş rekabet

    Genel izlenimler, FSR'nin bu çözünürlükte ve en yüksek kalite ayarlarında DLSS'ye ezeli bir rakip olduğu yönünde. FSR algoritmasının hareket vektörlerini kullanmaması ise, hem performans hem de hareket halindeki görüntü kalitesinde küçük bir avantaj sağlamasına yardımcı oluyor.



    Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,
    istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
    DH Android Uygulamasını İndir DH iOS Uygulamasını İndir
    Sorgu:
    Önceki ve Sonraki İçerikler
    Daha Yeniler Daha Eskiler
    Yeni Haber
    şimdi
    Geri Bildirim