İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (630) YORUM YAZ

tarafından 5 Şubat 2018, Pazartesi 16:00 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Netflix, YouTube gibi dijital servislere RTÜK denetimi geliyor
Günlük Haber Yusuf Akbaş
630 89536
Netflix, YouTube ve diğer dijital yayın platformlarına RTÜK'ün müdahale edebilmesine imkân tanıyan yasa meclise sunuldu. RTÜK, uygun görmediği dijital servislere erişimi engelleyebilecek.

TBMM’ye sevk edilen yeni torba yasada ilginç bir madde ortaya çıktı. Meclise gönderilen torba kanunun 73. maddesine göre internetten yayın yapan kuruluşlara Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK)  denetimi geliyor.
 

Yasanın yürürlüğe girmesi internet sitelerinden yayın yapmak isteyen lisanslı yayın kuruluşlarının yayın yapabilmek için RTÜK’ten ayrıca lisans almak zorunda kalacağı, lisans almayan veya lisansı iptal edilen kuruluşların yayınlarının, sulh ceza hâkimliği tarafında engellenebilmesi gibi düzenlemeler yer alıyor.

 

RTÜK’ün engelleme talebini sulh ceza hâkimi 24 saat içinde duruşmaya gerek görmeden karar bağlayabilecek. Karara Ceza Mahkemesi Kanunu hükümlerine göre itiraz edilebilecek.

 

İnternet yayıncılığına sansür uygulaması

Kararın alınmasına gerekçe olarak internetteki yayın içeriklerinin denetiminin yapılamaması ve elde edilen gelirlere vergi yansıtılamaması gösteriliyor. Yasanın yürürlüğe girmesi halinde Netflix, YouTube, BluTV, Spotify gibi internet üzerinden yayın yapan kanalların kontrolü RTÜK’te olacak. RTÜK'ten lisans almayan ve RTÜK'ün uygunsuz olarak gördüğü dijital servislere erişim engellenecek. 

 
 
Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan RTÜK üyesi İlhan Taşçı bu kararın sansür uygulaması olduğunu vurgulayarak, "A9 kılıfıyla sansür uygulaması getirilmek istenmektedir. İnternet üzerinden iletim denildiği an YouTube başta olmak üzere tüm sosyal medya ve iletişim mecralarını kapsar nitelikte sansür, erişimi engelleme sonucu yaratacak bir yaklaşımdır bu. Düzenlemenin bu haliyle yasalaşması Anayasada tanımlanmış iletişim, haberleşme özgürlüğüne de darbe vurur." dedi.
 
 
Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bekir Bozdağ ise uygulamanın ifade özgürlüğünü kısıtlamak için getirilmediğinin altını çizerek "İnternet kanallarını da RTÜK denetleyecek. Yapılan her düzenleme basın ve ifade hürriyetini sınırlamak için değil, ondan istifade ederek başka türlü suçları işleyen kişilerle ilgili. Yoksa ifade hürriyetini sınırlamak için değil." açıklamasını yaptı.
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 2 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 89536 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
akbirkurt 5.2.2018 16:36:17
Netflix'te sigarayı buzlanmış gördüğüm an hesabımı kapatır,bilgisayarın başına geçip Utorrent'i kurarım. +641
ReflexAction 5.2.2018 16:07:45
Artık netflixde alınmaz sansürden,herkes yine torrente yönelir ardından netflix Türkiye'den çekilir. +442
mahmut716 5.2.2018 16:23:21
herşey para için kardeşim, manevi değerleri gerçekten düşünüyorsan evlilik programları, survivor gibi programlari kaldırman lazımnetflix milyar dolarlık firma, onları da biraz çarpayım demiş, bunun öz
...
Yorumun devamı ▼
+350
The SATANİST 5.2.2018 16:08:10
Benhep 50 liralı.. bi saniye

olmadı
+236
FerdosParadise 5.2.2018 16:11:42
RTÜK 'teki mollalar neyi izleyip neyi izlemeyeceğimize karar verecekler yani ! +175
vamp 5.2.2018 16:35:59
50 satır yazı yazıp sildim. Yazık ya.. +161
-alpinist- 5.2.2018 16:32:31
İnsanları çıldırıtıyorlar en sonunda cinnet geçirecek millet içsavaşa dönüşecek +146
Doom. 5.2.2018 16:20:49
Özgürlükler ülkesi, yersen(!).. +62
muccos 5.2.2018 16:11:43
vergiyansıtılamaması gösteriliyor." Denetimmiş. Vergi almak için yapmayacakları iş yok. Şimdi birileri de gelip bunu över. +58
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
eyoruk Perşembe, 21:28
Sansür geldi sandım..
0
korayalttantire Perşembe, 16:39
Hic ifade ozgurlugunu kisitlamak icin olur mu caniiimmm.
0
forumnik 2.4.2018 18:07:07
Geçen Avlu dizisini seyrettim TV 'da, küfür ve şiddet içeren sahneler biplenip bulanıklaştırılmış normal olarak. Ancak bir de puhu tv de izleyeyim sansürsüz dedim ama maalesef tv da yayınlanan versiyonun aynısı. Ulan olay hapishanede geçiyor küfürsüz olması mümkün mü böyle bir ortamın. Bazı dizilere yakışır mesela Çukur'daki küfür sahneleri de abartı olmamak kaydıyla diziye renk katıyor izlenirliği artırıyor. İyice Kuzey Kore olma yoluna girdik. Bak küfür edesim geldi edemiyorum malum forum kuralları.
0
Redunay 1.4.2018 00:15:33
quote:
Orijinalden alıntı: Surpentor


Kim Jong Un bunu beğendi.

Eyyyy kim jong un sen kimsin!!!
0
ipli jeton 31.3.2018
Yasaya göre yer sağlayıcılara lisans şartı yok. Yer sağlayıcı ne? Kendisi içerik üretmeyen, üyelerin ürettikleri içerikleri Host edip yayımlayan, kendisi de siteye koyduğu reklamlar yolu ile gelir elde eden kişi. Lafı uzattım, kısaca Youtube.

Bireysel iletişim lisans şartına bağlanamıyor. Bireysel iletişim ne? Senin benim ticari maksat gütmeyen paylşımlarımız.

Şimdi önceki mesjda saydığım siteler ne? Kendileri içerik üreten, bu işi sürekli ve düzenli olarak yapan, bu işten ekmek yiyen, vergi levhaları olan devlete vergi veren siteler. Kullanıcılara sitelerinde belirli kategoriler altında istedikleri içeriği izletecek siteleri var. Bunlar kanundaki isteğe bağlı yayın tanımına uyar mı? İlk başta uymasa da biraz esnetince uyuyor işte. Youtube'dan lisans istenmeyecek. Ama yayını Youtube sitesinde Host edip kendi sitesine embed eden saydığım sitelere lisans al da gel denecek. Bunlar lisans almazlarsa BTK Youtube'a yazı yazacak şu kullanıcı benden izinsiz yayın yapıyor kanalını kapat diyecek. Her zaman olduğu gibi Youtube buna karşı çıkacak, bu sefer de bizimkiler içeriği kaldırmdılar hede hödö youtube'a erişim engeli getirecekler.
RTÜK için lisans demek beleş para demek.
0
BlackLead 31.3.2018
sonradan yeni açıklamalarda youtube'a sansür gelmeyeceği söylendi

şimdilik sadece netflix,puhutv ve blutv için geçerli gözüküyor
0
ipli jeton 31.3.2018
Bu yasa, Donanimhaber, Teknoseyir, Technopat vs. bilimum video inceleme sitesinin bitişi demek. Çünkü Yasadaki isteğe bağlı yayın kavramı esnetilerek bu sitelere rahat rahat uydurulur. Zira RTÜK kuralları ile Türkiye'de teknoloji yayıncılığı yapılamaz. Bi ürün inceleyeceksin, markasını söyleyemeyeceksin. Onu soyleyebilmen için o markanın reklamını alıp bu bir reklamdır demen lazım. Bu sefer elindeki ürünü rakibiyle karşılaştırman gerek olmaz, neden reklama giriyor yasak. Kaldı ki bir ürünü incelemek için o markanın reklamını almak etik olarak doğru değil. Burdaki kimse Apple'ın sponsor olduğu iPhone incelemesine güvenmez.
0
pphammer 31.3.2018
komik.

tek ses çıksın diye uğraşıyorlar.
0
dwdark 30.3.2018
RTÜK başkanı ‘internet denetimi’ni anlattı: Aksine özgürlükçü, internetin tamamı yok

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) Başkanı İlhan Yerlikaya, RTÜK’ün denetim yetkisini internete genişleten yasayla ilgili “Başkalarının söylediğinin aksine özgürlükçü bir yasadır, asla ‘sansür yasası’ değildir. İnternetin tamamını da kapsamamaktadır” dedi.

Yeni yasa, internet üzerinden yapılan görüntülü yayınlarda RTÜK izni ve sonrasında denetimini hükme bağlıyor. CHP yasanın tüm internet medyasının zapturapt altına almayı amaçladığını belirterek karşı çıkıyor. İktidar cephesi ise durumu “YouTube, Twitter, Facebook için herhangi bir denetim yok. Netflix, Blu TV, Puhu TV gibi sadece internet mecrasından yayın yaptıkları için yayıncı değilmiş gibi algılanan yayıncıları denetleyeceğiz”diye açıklıyor.

‘Sosyal medya yok’

AA’ya konuşan RTÜK başkanı, “Bu yasa, başkalarının söylediğinin aksine özgürlükçü bir yasadır, asla ‘sansür yasası’ değildir. İnternetin tamamını da kapsamamaktadır” dedi.

“Paylaşım siteleri, sosyal medya gibi mecralar bunun içinde değil. İnternet ortamından yapılan yayıncılık faaliyetlerini kapsıyor” diyerek sözlerine devam eden Yerlikaya, denetim sürecinin, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) ile yürütüleceğini kaydetti.

Bazı ülkelerde, BTK ile RTÜK’ün muadili kurumların, aynı çatı altında olabildiğini öne süren RTÜK başkanı, “Denetim süreci BTK ile birlikte yürütülecek. Süreç şu şekilde işleyecek, 6 aylık bir geçiş süreci olacak yani hemen başlamıyoruz. İnternet ortamındaki radyo ve televizyon yayınlarının önce lisanslanması olacak. Bize başvuracaklar, lisans vereceğiz. Burada mevcut mecralarda yayın yapan radyo ve televizyonların internetteki yayınları için yapacağı lisans başvurularında ekstra bir ücret alınmayacak. Diğerlerinde ise (sadece internet üzerinden yayıncılık yapanlar) ücret çok yüksek olmayacak” diye konuştu.

‘Yayınları kapatacağız’ gibi bir şey yok’

Yerlikaya, yasanın ‘sansür’ getirdiği eleştirilerini reddetti: “Sansür gelecek, internet bitecek, böyle bir şey yok. Radyo ve televizyonlar bitti mi, şu anda Türkiye’de 1700 tane radyo ve televizyon var. Her geçen gün uydudan yeni televizyonlar da çıktığı için devamlı artıyor. Biz bunları kapattık mı, hayır.”

RTÜK’ün kapatma yetkisini, ‘sadece vatandaşları dolandıran, sağlığa zararlı ürünler pazarlayan ve sohbet hatları üzerinden faaliyet yürüten kanallar’ için kullandığını söyleyen Yerlikaya, “Bu tip kanallar için kapatma işlemini de yayınlardan sonra yaptık. Yani yayın öncesinde bir işlem yapmıyoruz. Sansür, önceden yapılan bir müdahale işlemidir. Dolayısıyla biz yanlış işler varsa onlara müdahale ettik. İnternet ortamında da ‘Yayınları kapatacağız’ gibi bir şey yok. Nasıl ki şu anda meşru, vatandaşı dolandırmayan, sahte iş yapmayan televizyonlar yayınlarını yapıyorsa, internet ortamındaki yayınlar da o şekilde olacak” dedi.

‘Uzun uzun bipler koyuyor’

Yasanın ‘çok yerinde’ olduğunu savunan RTÜK başkanı, senaryolarda yer alan küfürlerin ‘yayıncılık anlayışı’na sığmayacağını belirtti.

Yerlikaya şöyle devam etti: “Senaryoya küfrü yazıyor, televizyonda RTÜK’ten çekindiği için uzun uzun bipler koyuyor, internet ortamında da bunları olduğu gibi yayınlıyor. Çoluk çocuğumuz cep telefonlarından bu küfürleri izliyor ve hele hele genç yaştaki çocuklarımız için bunlar çok kötü rol modeller olarak karşımıza çıkıyor. Çünkü onları yapanların bir kısmı da o dizinin kahramanları. Dolayısıyla toplumsal sorumluluk isteyen bir şey yayıncılık, rastgele yapılacak bir şey değil.”

‘Netflix bizden lisans alacak’

Netflix’in yurt dışında ilgili ülkenin denetiminde olduğunu ve Hollanda’dan aldığı lisansla yayın yaptığını öne süren RTÜK başkanı, “Dolayısıyla bizden de lisans alacak. Bu ilk defa bizim uyguladığımız bir şey değil. Bu kadar eleştirilecek bir nokta da değil ama çok değişik mecralara çekiliyor. Düzenleme de yanlış bir şey değil” dedi.

‘Bunu diyenin bilgisi yok’

Yerlikaya, sözlerini şöyle bitirdi: “RTÜK, bütün dünyada demokratik ülkelerde var olan bir kuruluştur. Bazı insanlar, ‘RTÜK, 12 Eylül kurumudur, askeri darbenin ürünüdür’ gibi şeyler söylüyor. Hayır, Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, 90’lı yıllarda kurulmuştur ve Avrupa’da da vardır. Sadece kamu yayıncılığı olan yerlerde Radyo Televizyon Üst Kurulları yoktur. Yani Radyo Televizyon Üst Kurulunun bizatihi varlığı bile, o ülkenin demokratik bir yapıda olduğu anlamına gelir. Çünkü bu, orada özel radyo televizyonlar var demektir. Özel radyo televizyonlar yoksa bir ülkede RTÜK de yoktur. Asya, Afrika gibi ülkelerde bunun örneklerini görebilirsiniz. Dolayısıyla RTÜK’e sansürcü, antidemokratik kurum demek çok yanlış ve bence bunu diyenin bu alanda hiçbir bilgisi de yok demektir.”

http://www.diken.com.tr/rtuk-baskani-internet-denetimini-anlatti-aksine-ozgurlukcu-internetin-tamami-yok/
Ağam bizimle eğleniyor.
0
Loneliest Pazartesi, 18:37
Bence toptan interneti kapatsınlar, herkes televizyona geri dönsün şöyle bi 50 yıl geriye gidelim, siyah beyaz programları kakalasınlar bize.

Nasıl bir toplum olduk, buna karşı çıkana lafla, dinle müdahale ediyorlar. Sen git o içeriği izlemek için para ver; devlet onu izlenmez hale soksun. Ne trajikomik.

Sanırım aileden zengin falan olmak lazımdı söz sahibi olmak için. Anca öyle konuşunca kaale alınıyosun. Neyse. Allah belamızı verdi yeterince.

Umarım tez zamanda şu adımdan vazgeçerler.
0
suicide Pazartesi, 18:15
quote:
Orijinalden alıntı: Ainz Ooal Gown





Usulüne göre anlatayım da ben.

Eski çamlar bardak oldu

Devlet adabi falan çok lüks şeyler artik.
0
.Glyph. Pazartesi, 18:04
quote:
Orijinalden alıntı: suicide

onlarin hepsi tek biri degil mi zaten, nasil bir pollyannacilik bu.

Usulüne göre anlatayım da ben.
0
suicide Pazartesi, 17:56
onlarin hepsi tek biri degil mi zaten, nasil bir pollyannacilik bu.
0
.Glyph. Pazartesi, 17:45
quote:
Orijinalden alıntı: Six Feet Under.





Meclis yokki tabiki gecicek. Sorulmasi gereken soru ne zaman baslayacak sansur?

Meclisten geçmesi yetmiyor tabi. CB onayladıktan sonra uygulamaya başlanır.
0
Six Feet Under. Pazartesi, 17:45
quote:
Orijinalden alıntı: Ainz Ooal Gown





Yasa meclisten geçti mi ?

Meclis yokki tabiki gecicek. Sorulmasi gereken soru ne zaman baslayacak sansur?
0
.Glyph. Pazartesi, 17:32
quote:
Orijinalden alıntı: Six Feet Under.

Sansur ne zaman gelecek?

Yasa meclisten geçti mi ?
0
Six Feet Under. Pazartesi, 17:18
Sansur ne zaman gelecek?
+1
eskikitap 14.3.2018 22:33:14
aşağılık gerikafalı sansürcüler..
0
eyoruk 10 saat önce
Blu tv cidden flu goruntulere başladı mı? Vay yaa vayy..
0
Guest-91973A2D5 10 saat önce
Sansür ne zaman başlar? 28'inde 1 aylık deneme bitiyor, devam ettirmeyi düşünüyordum ama sansür gelecekse devam ettirmeyim.
0
Hayalci 11 saat önce
Blu tv zaten başladı, iş yerinde arkadaşda var, para verip almış, bir sansür olayını sorayım dedim.
-Kardeş blu tvde sansür varmı, sigara içki felan flurlanıyormu dedim?
+El-cevap; evet flurlanıyor, dizilerin çoğunda yapılıyor dedi.
-Bende dedimki, para verilen bir şeye sansür uygulamak, iyiymiş dedim, güle güle izle, ne diyimmki, cevap bile veremedi.
Aklım erdiğince asla ve asla blutv denen saçma kurum asla evime giremez. Paramla rezil olmak bu olsa gerek.
Oğlum var evde, digitürk kullanıyoruz, belgesel kanallarını çok sever, oturur babamla beraber izler, ne gariptirki onlarda sansür olmaz :D şu saçma salak tv dizilerini asla izlemem, gerçi ben genellikle tv izlemem, açarım netflixi bakarım keyfime :D tabi evde yalnızken
Oğlum bile netflix izliyor, ona özel profili var, her istediğin animaston film ve dizileri rahatlıkla sansürsüz izleyebiliyor .
Çocuklarınıza bu izledikleriniz sahte, hayal ürünü gibi şeyleri söylemeniz gerekli, söylemezseniz sansür getiren insanlar gibi ger... olup çıkıyor iste......
0
eyoruk 13 saat önce
Blu tv sanki yasa geçmeden başlamış gibi ?
0
BlackGhost12 14 saat önce
Youtubeda küfürlü içerikler silinirse yeminle uygulamayı kaldırır bir daha kullanmam. Böyle sinir bozucu ülkede küfürsüz yaşamak çok zor.

Ben adamın görüşünü,düşüncesini özgürce paylaşmasını istiyorum. Kendini ifade etmek için küfür varsa var. İnsanlar arasında hiçmi küfürlü laf yok?
Televizyona gelirsin yaptırımlar koyarsın. Çünkü tv izlenilecek içeriğin bizzat kanal tarafından belirlendiği yapı. Youtubeda ne izleyeceğine sen karar verirsin. Ayrıca bir kurumdan çok bir uygulama bu. İnsanlar arasında paylaşım platformu. Tvnin neresi paylaşım platformu?

Ne yapacaksın insanlar arasında küfürlü konuşuyor diye bunadamı denetim getireceksin?
Nerede saçma sapan birşey, hemen buraya gelir. Yoksa icat edilir. Ama gelir.
0
suicide 15 saat önce
merak ettigim nokta bunun uygulanabilirligi. normal tv kanallarina para cezasi kesiyorlar, youtube vs. zaten turkiyede yok kime neyin cezasini kesecekler. siteyi engelletseler zaten artik direk tr cikisi ile internete giren mi kaldi?

bence bosuna cikarilmis olu bir yasa, netflix falanda birakir gider zaten bunlarla muhattap olmaz. abd vs. uzerinden abone olup takilir millet kafasina gore...

olan birkac tane yalakalik yapmayan turk dizisinin sansursuz bolumlerine olur, onu da gayriresmi yollarla internete aktarir kanallar/yapimcilar diye tahmin ediyorum ben.
0
toress86 20 saat önce
Steam e bile vergi geldi youtube a vergi geldi netflix e de koyun heryere koyun twich e de koyun komisyonda alin vergi parasiyla yaptigin otoyolada vergi koy benim paramla yapilan köprüye vergi koy ben bir inegim sag beni hükümet kanimi kemir
+1
mabovski 21 saat önce
Meclis'den geçmiş gözünüz aydın
+1
suicide Pazartesi, 22:23
şu troll ü beslemeyin artik lütfen.
0
imhotep_of_grudge Pazartesi, 14:59
değişen bir şey olmaz mahkemeleride ele geçirmiş bunlar...[:\-]
+2
BoraNb Pazartesi, 02:06
Bu düzenleme meclisten geçti mi arkadaşlar? Yasalaştı mı bilgisi olan?
0
baya77 9.2.2018 23:33:50
Chp Anayasa mahkemesine kesinlikle götürmelidir ve yasanın iptal edilmesi gerekir mahkeme tarafından umarım öle olur
+1
Reaktans 9.2.2018 01:54:32
Kuzey kore molla cumhuriyetinde normal bir gün.
+7
O.R.A.C.L.E 9.2.2018 01:51:06
Zorla mı dinletiyorlar sana ? Alma abonelik izleme bu kadar basit. Ben de senin yobaz düşüncen ile kısıtlanmak istemiyorum. Hadi buyur bul ortayolu bakalım
+9
O.R.A.C.L.E 9.2.2018 01:49:28
Yaşın kaç Allah aşkına ?

Bir insan sapık ya da piskopat nasıl olur ? İyi aile eğitimi almadıysa, çevresi kötüyse, ülkedeki eğitim seviyesi boktansa ve çocuğun buna yatkınlığı varsa....

Ben şu yaşıma kadar korkudan tut vahşet içeren bir sürü dizi film izledim. Ne bir sapıklık yaptım ne de sapkınlık.

Kadına şiddet uygulayanlar bu diziler filmler sayesinde mi oluyor sence ? Yoksa eğitimsizlikten mi ?

Zır cahil gerizekal birine sabah akşam gül bahçesi, pembe panjurlu ev de izletsen yine aptal aptal hareket eder. Her şeyin başı eğitim, çocuk daha doğrusu birey diyelim iyiyi doğruyu ayırt edemeyecek ZEKAYA sahip değilse o zaman vay halimize.
Ama elbette çocukluk çağında etkilenebilecek şeylerden de uzak tutmak lazım çocukları. Bu ise anne babanın görevidir ve hatta çocuk bunları görse bile etkilenmeyecek durumda olması da anne babanın görevidir. Yine yukarıda yazdığım eğitim mevzusuna geliyoruz. Senin benim çocuğum etkilenecek diye, başkasının hakkını gasp etmeye ne gerek var ? Onca aptal salak dizi senaryosunu, gündüz kuşağı programını anasıyla babasıyla izleyen çocuklar dizideki küfürden mi etkileniyor ? Bir şey yapılacaksa doğru yapılmalı.
Yani bu sansür öyle yerlere gidecek ki ilerde internette izleyecek bir bok bulamayacaksınız adam gibi. TVler gibi saçma sapan olacak, habire enes batur izler arada da kamu spotlarına bakarsınız. Siz bir video çekseniz ve o videoda küfür etseniz o bile sansürlenecek yani. Tek tek videolar ile uğraşılamayacağı için bir yazılım ile süzgeçten geçirilip Türk ip'sine engellenir TR den izlenemez videolar. Ya da komple youtube ve benzeri siteler yasaklanacak.
+2
e_capkan 9.2.2018 00:52:25
vod a karışamazlar. en fazla sinemalara karıştıkları kadar karışabilirler.

radyo ve tv değil çünkü.

adı üzerinde video on demand
spotify kapatmış Türkiye bürosunu .
firmaları teşvik edip ülkemize server kurdursalara. bir sürü gelir gelecek.
ama kafa yokki (yada amaçları farklı)
0
e_capkan 9.2.2018 00:45:44
server ı Türkiyede değil netflixin.
böyle birşey olamaz.

o zaman yabancı uydulardaki kanallarada karışsın rtük.
0
JusteLeVent 8.2.2018 22:16:48
quote:
Orijinalden alıntı: Six Feet Under.

Youtube netflix ve spotifynin yasaklanmasi gerekio herkez kufurlu muzik dinleyip kanli film seyretmek zorunda deil

Evet herkes izlemek zorunda değil kimse sana zorla izletmiyor. Ben izlemek istiyorum ve istediğim gibi de izlerim.
+2
Six Feet Under. 8.2.2018 21:47:32
Youtube netflix ve spotifynin yasaklanmasi gerekio herkez kufurlu muzik dinleyip kanli film seyretmek zorunda deil
0
spacenet 8.2.2018 21:35:39
quote:
Orijinalden alıntı: sangokudbgt




Kardes sen psiko filmler izleyince cok guzel diyorsun coluk cocuk izliyor sonra merak edip sapik oluyor. Cem garipoglu oluyor

Sinra bu cocuk beni ve sevdiklerimi tehtit ediyo müge anli da izliyoruz her gun bu tipleri.

Senin ozgurlugun benim alanima girmekle kalmiyor beni ve sevdiklerimi tehtit ediyor öldürüyorm benim prensim dunyanin en guzeli bi tanesi kim ister boyle bir prensin baskasi tarafindan tehtit edilmesini? Forumun topunu alsan o cocugun yarisi kadar zeki degildir

Çocuğunu da al git yav. Allah Allah. Yok o ayıp, yok bu günah diye dünyadan bir haber yetiştiriyorsunuz çocukları, sonra büyüyüp cinsel olgunluğa eriştiklerinde şaçtan, koldan tahrik olan en büyük arzusu cinsellik olan garip insanlar oluyorlar.
0
sangokudbgt 8.2.2018 21:28:55
quote:
Orijinalden alıntı: spacenet



Git insanlardan uzakta mağarada yaşa o zaman, ne işin var TV ile internetle? Ahlakını benden uzakta yaşa, senin ahlak anlayışın benim özgürlük alanıma müdahale edemez.

Kardes sen psiko filmler izleyince cok guzel diyorsun coluk cocuk izliyor sonra merak edip sapik oluyor. Cem garipoglu oluyor

Sinra bu cocuk beni ve sevdiklerimi tehtit ediyo müge anli da izliyoruz her gun bu tipleri.

Senin ozgurlugun benim alanima girmekle kalmiyor beni ve sevdiklerimi tehtit ediyor öldürüyorm benim prensim dunyanin en guzeli bi tanesi kim ister boyle bir prensin baskasi tarafindan tehtit edilmesini? Forumun topunu alsan o cocugun yarisi kadar zeki degildir
0
spacenet 8.2.2018 21:20:36
quote:
Orijinalden alıntı: sangokudbgt





Kardes biz ahlakimiz ile var oluruz. Din iman ahlak bu 3 ü vaz geçilmezdir

Git insanlardan uzakta mağarada yaşa o zaman, ne işin var TV ile internetle? Ahlakını benden uzakta yaşa, senin ahlak anlayışın benim özgürlük alanıma müdahale edemez.
+1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj