Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu

    Samsung 7 serisi hepsi-bir-arada PC çözümlerini satışa sunuyor

    9 yıl
    5,9b
    1
    23
    Monitör
    Haber Editörü

    Samsung'un IFA 2011'de tanıtımını yaptığı 7 serisi modelleri hem tabletlerine hem de hepsi-bir-arada PC çözümlerine de ilham kaynağı oldu. Tasarımını bu modelden alan Windows 8 tabletinden sonra aynı adı taşıyan yeni bir hepsi-bir-arada PC çözümü daha piyasaya sürülüyor.
     

    Series 7 ABD pazarına sürülen ilk hepsi-bir-arada PC çözümü olma ünvanını taşıyor. Tüm donanımın kasa içerisine yerleştirilmesinden ziyade monitörün altındaki kiadeye entegre edilmesi yolu seçilmiş. Bu bakımdan görünüş itibariyle diğer hepsi-bir-arada PC çözümlerinden ayrılıyor.

    Series 7'de 23 inç 250 nit parlaklığında 1920 x 1080 çözünürlüğünde 2 noktadan çoklu dokunmatik LED ekran, Intel HD grafik birimi, USB 2.0, Bluetooth 3.0, 4 wattlık iki hoparlör, 1.3MP webcam ve 1TB 7200rpm HDD standart geliyor. Ekranın inceliği arkaya yatırıldığında büyük bir tablet PC gibi kullanmaya da imkan veriyor. Diğer donanım özllikleri bakımından Series 7 ikiye ayrılıyor.
     

    İlk versiyonda 2.6GHz hızında çalışan Core i3-2120T işlemci ve 6GB RAM bulunurken diğer versiyonda 2.7GHz hızında çalışan Core i5-2390T işlemci ve 8GB RAM bulunuyor.

    10 Ekim'de piyasaya sürülecek modelin ilk versiyonu 999$ iken diğer versiyonu 1.199$ fiyat etiketine sahip olacak. 


    Yorum Yaz Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,
    istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
    DH Android Uygulamasını İndir DH iOS Uygulamasını İndir
    Yorumlar (17) Yorum Yaz Forumda Gör
    vidoko 9 yıl
    alt tabanı çok geniş.. olmamış . tipine bişey diyecek yok ancak o alt taban yer kaplar .
    manyakurt (Bahadır Başoğlu) 9 yıl
    Orijinalden alıntı: ColDasHeLL

    Orijinalden alıntı: sis xvier
    Orijinalden alıntı: manyakurt
    Orijinalden alıntı: DH Misafiribu oyun için alınabilirmi beyler? crysis 2 mesela oynamak için ısınırmı çok alınırmı yani ? akıcı oynanırmı yoksa oynanmazmı ?
    saçmalama crysis 3 bile oynanır bunla, 5e kadar gidersin hatta. benim korkum makinadan ziyade, belirli bir sinir kontrol sistemi falan gerektiriyor bu tarz oyunları oynamak için. sen gelebilcek misin üstesinden ?
    İntelin hd grafik birimi ile crysis 2 hatta 3 nasıl oynuyorsun anlamadım ben ?haberde gpu dan bahsetmemiş ki ! olsa bile mobil gpu olacak zaten... bence fazla iyimser bir yorum yaptınız hocam şuanda orta seviye mobil olmayan ekran kartı bile crysis 3 te vasat bir performans gösterecektir, siz dahili grafik birimi ile 5. oyunu oynattınız bence tekrar bir düşünün yada dalga geçtiniz bende sazan gibi atlamış olabilirim diğer taraftan dh misafiri de şakasına yorum yapmış olabilir emin olamıyorum ama kesin olan tek şey bu cihazın crysis 2 yi iyi oynatmayacağı :)
    evet kardeş sazan.avi bu bence


    :) bir dalga geçeyim dedim karıştı ortalık, hiçte böyle yorumlar yapmazdım halbuki :)
    ColDasHeLL (mark gold) 9 yıl
    Orijinalden alıntı: sis xvier

    Orijinalden alıntı: manyakurt
    Orijinalden alıntı: DH Misafiribu oyun için alınabilirmi beyler? crysis 2 mesela oynamak için ısınırmı çok alınırmı yani ? akıcı oynanırmı yoksa oynanmazmı ?
    saçmalama crysis 3 bile oynanır bunla, 5e kadar gidersin hatta. benim korkum makinadan ziyade, belirli bir sinir kontrol sistemi falan gerektiriyor bu tarz oyunları oynamak için. sen gelebilcek misin üstesinden ?
    İntelin hd grafik birimi ile crysis 2 hatta 3 nasıl oynuyorsun anlamadım ben ?haberde gpu dan bahsetmemiş ki ! olsa bile mobil gpu olacak zaten... bence fazla iyimser bir yorum yaptınız hocam şuanda orta seviye mobil olmayan ekran kartı bile crysis 3 te vasat bir performans gösterecektir, siz dahili grafik birimi ile 5. oyunu oynattınız bence tekrar bir düşünün yada dalga geçtiniz bende sazan gibi atlamış olabilirim diğer taraftan dh misafiri de şakasına yorum yapmış olabilir emin olamıyorum ama kesin olan tek şey bu cihazın crysis 2 yi iyi oynatmayacağı :)



    evet kardeş sazan.avi bu bence
    ColDasHeLL (mark gold) 9 yıl
    Orijinalden alıntı: lTriviuml

    normal ev kullanıcıları için buyuk pc kasaları sanki demode olmaya basladı. ayrıca urun gayet iyi gorunuyor.


    aynen blader de bu bilgisayarlarda bi 6870 +amd 965be nin yerini tutmuyor bea özelliklere bakarmsn .

    yani 1000 dolara bunun 2 katını topluyorsun. fakat 1 haftalık bi yere kalmaya gittiginde laptop gibi bu şekilden cıkartarak oyun oynamak gerçekten zevkli olur .ilerde boyle olucak zaten artk kasaların o gurultusu fanlar vsler gidicek. bunların oyun için olanları ne zaman gelişir ozaman ragbet yukselir. pc de oyunsuz olmazzz :) ben bunu aldıgımda bi crysis 2 online oynayabilmeliyim.
    Stanislas Xavier (Evren ) 9 yıl
    Orijinalden alıntı: manyakurt



    Orijinalden alıntı: DH Misafiribu oyun için alınabilirmi beyler? crysis 2 mesela oynamak için ısınırmı çok alınırmı yani ? akıcı oynanırmı yoksa oynanmazmı ?
    saçmalama crysis 3 bile oynanır bunla, 5e kadar gidersin hatta. benim korkum makinadan ziyade, belirli bir sinir kontrol sistemi falan gerektiriyor bu tarz oyunları oynamak için. sen gelebilcek misin üstesinden ?




    İntelin hd grafik birimi ile crysis 2 hatta 3 nasıl oynuyorsun anlamadım ben ?haberde gpu dan bahsetmemiş ki ! olsa bile mobil gpu olacak zaten... bence fazla iyimser bir yorum yaptınız hocam şuanda orta seviye mobil olmayan ekran kartı bile crysis 3 te vasat bir performans gösterecektir, siz dahili grafik birimi ile 5. oyunu oynattınız bence tekrar bir düşünün



    yada dalga geçtiniz bende sazan gibi atlamış olabilirim diğer taraftan dh misafiri de şakasına yorum yapmış olabilir emin olamıyorum ama kesin olan tek şey bu cihazın crysis 2 yi iyi oynatmayacağı :)
    ThEnD© (ThEnD BBG) 9 yıl
    Orijinalden alıntı: manyakurt

    Orijinalden alıntı: DH Misafiribu oyun için alınabilirmi beyler? crysis 2 mesela oynamak için ısınırmı çok alınırmı yani ? akıcı oynanırmı yoksa oynanmazmı ?
    saçmalama crysis 3 bile oynanır bunla, 5e kadar gidersin hatta. benim korkum makinadan ziyade, belirli bir sinir kontrol sistemi falan gerektiriyor bu tarz oyunları oynamak için. sen gelebilcek misin üstesinden ?



    :D dalgamı geçtin hocam yoksa gerçektenmi oynanır :)
    manyakurt (Bahadır Başoğlu) 9 yıl
    Orijinalden alıntı: DH Misafiri

    bu oyun için alınabilirmi beyler? crysis 2 mesela oynamak için ısınırmı çok alınırmı yani ? akıcı oynanırmı yoksa oynanmazmı ?


    saçmalama crysis 3 bile oynanır bunla, 5'e kadar gidersin hatta. benim korkum makinadan ziyade, belirli bir sinir kontrol sistemi falan gerektiriyor bu tarz oyunları oynamak için. sen gelebilcek misin üstesinden ?
    DH Misafiri 9 yıl
    bu oyun için alınabilirmi beyler? crysis 2 mesela oynamak için ısınırmı çok alınırmı yani ? akıcı oynanırmı yoksa oynanmazmı ?
    Jinnet 9 yıl
    Orijinalden alıntı: lTriviuml

    normal ev kullanıcıları için buyuk pc kasaları sanki demode olmaya basladı. ayrıca urun gayet iyi gorunuyor.


    Aldıktan 2 gün sonrada ısı problemleri çıkıyor ;)
    Cidelee (Emre Yağcı) 9 yıl
    Tam içimden dedim sonunda özgün güzel bir tasarım ortaya koymuşlar, bide ne göreyim iMac'te kullanılan klavyeyi kopyalamışlar bu sefer :D
    Yorum Yaz Forumda Yanıtla
    Nasıl eklemek istersiniz? Üye Girişi Yaparak
    ANLIK GÖRÜNTÜLEMELER
    1 Kişi Okuyor (0 Üye, 1 Misafir) 1 Masaüstü

    GENEL İSTATİSTİKLER
    5892 kez okundu.
    14 kişi, toplam 17 yorum yazdı.

    HABERİN ETİKETLERİ
    samsung
    Sorgu:
    Önceki ve Sonraki İçerikler
    Daha Yeniler 9 yıl Alibaba: "Yahoo ile yakından ilgiliyiz" 9 yıl HP, eski tepe yöneticisi Leo Apotheker'ı 13 milyon dolar ile yolladı 9 yıl Huawei ve Discovery Communications'dan macera tutkunlarına özel telefon 9 yıl Ultrabook'larda alüminyum şasi kıtlığı yaşanabilir 9 yıl Apple kendi GPU tasarımı üzerinde çalışıyor 9 yıl Nokia'nın ilk Windows Phone uygulaması yayınlandı 9 yıl MIT'in "Artificial Leaf - Yapay Yaprak" projesi detaylanıyor 9 yıl Samsung, bada 3.0 için kolları sıvadı 9 yıl Google İngiltere'de Chrome standları açıyor 9 yıl NZXT'den pembe renkli oyuncu kasası; Phantom Pink Edition 9 yıl Cooler Master yeni işlemci soğutucusu GeminII M4'ü tanıttı 9 yıl ASRock'ın yeni amiral gemisi X79 Extreme7 göründü 9 yıl Apple: Samsung 3G standardı çalışmalarında hile yaptı 9 yıl Biostar'dan AMD'nin Bulldozer FX işlemcileri için 990FX çipsetli yeni anakart 9 yıl Google Analytics artık ziyaretçileri gerçek zamanlı takip edecek 9 yıl Gigabyte'dan Superb serisi yeni güç kaynakları 9 yıl Swatch Touch modeli ile klasikten dokunmatiğe geçin 9 yıl Android için SwiftKey X 2.1 sürümü yeni özellikleriyle indirmeye sunuldu 9 yıl Angry Birds hoparlör dock yakında iPhone ve iPad için satışa sunulacak 9 yıl Videolu görüşme hizmeti Tango, PC'lere de uyarlandı 9 yıl GÖRÜNTÜLENEN Samsung 7 serisi hepsi-bir-arada PC çözümlerini satışa sunuyor Sonraki Assistant; işte böyle birşey... 9 yıl Bilenler Bilmeyenlere Bilgisayar Öğretiyor; 22.akademi Düzce'de açıldı 9 yıl Alpenföhn yeni işlemci soğutucusu K2'yi satışa sundu 9 yıl ELSA, GeForce GTX 560 Ti mini modelini duyurdu 9 yıl İlk yerli üretim tablet General Mobile'dan geldi 9 yıl Lenovo'dan AMD Bulldozer tabanlı bilgisayar; ThinkCentre M77 9 yıl Sharp, 3D özelliğine sahip akıllı telefonu SH80F ile Avrupa pazarını selamlıyor 9 yıl Çinliler, Nokia N9'u da klonladı 9 yıl Sony Ericsson Xperia Arc S, 350 Pound'dan İngiltere sahillerine vurdu 9 yıl iPhone 4s ve iPhone 5 cephesinde yaşanan son gelişmeler 9 yıl Video Haber: Adidas adizero f50 akıllı krampon 9 yıl Nokia'nın Searay ve Sabre, Samsung'un Yukon ve Wembley Windows Phone cihazları listesi internete sızdı 9 yıl Samsung, Android 3.2 işletim sistemli tableti Galaxy TAB 7.0 Plus'ı tanıttı 9 yıl Sharp Aquos 104SH; 1.5 GHz TI OMAP4460 işlemci ile 4.5-inç HD ekran bir arada 9 yıl Disney Mobile'dan iki yeni akıllı telefon: DM011SH ve DM010SH 9 yıl Toyota Ku:Rin basınçlı hava hız rekorunu kırdı : 120,6 Km/s 9 yıl Sharp'tan 1.4 GHz işlemcili ve 4.0'' qHD dokunmatik ekranlı telefon: Aquos 103SH 9 yıl LG, Güney Kore'de Osram LED'leri kullanan BMW ve Audi modellerinin satışının yasaklanmasını istiyor 9 yıl Firefox 8.0 Beta kullanıma sunuldu 9 yıl Amazon Silk tarayıcısı PC, Mac ve Android'e gelebilir Daha Eskiler
    Alternatif Görünümler Geri Bildirim
    Yeni Bir Haber Var
    şimdi