İLANDIR

HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (24) YORUM YAZ

tarafından 16 Şubat 2017, Perşembe 20:39 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Xiaomi Mi MIX 2, %93 ekran-gövde oranıyla gelebilir
Günlük Haber Onur Seven
24 3893
Xiaomi CEO'su Lei Jun, yeni nesil Mi MIX için Fransız tasarımcı Philippe Starck ile bir araya geldi. Hedef %93 ekran-gövde oranına sahip yenilikçi bir cihaz oluşturmak.
Çin'in Apple'ı olarak anılan Xiaomi, son birkaç yıldır akıllı telefon alanında önemli bir çıkış yakalamış durumda. Şirket geçen yılki Mobil Dünya Kongresi'nde 4 eksenli OIS teknolojisine sahip dünyanın ilk akıllı telefonu olan Xiaomi Mi 5'i tanıtarak tüm dikkatleri toplamayı başarmıştı. Ancak Fransız tasarımcı Philippe Starck ile birlikte geliştirilen çerçevesiz Xiaomi Mi MIX, 2016 yılında piyasaya çıkan en yenilikçi cihazlardan biri oldu.
 
Ayrıca Bkz.Windows Vista'nın fişinin çekilmesine çok az kaldı
Şirket geçen ay Las Vegas'ta düzenlenen CES 2017'de ise Mi MIX'in seramik gövdeye sahip beyaz renkli varyantını duyurdu. Ancak, cihaz sadece Çin'de bulunuyor ve orada bile çok sınırlı miktarda satıldığını biliyoruz. Birkaç ay önce Mi MIX Nano'nun piyasaya çıkacağıyla ilgili söylentiler yayılmıştı. Ancak şirket daha sonra bunların asılsız olduğunu açıkladı. Şimdi ise şirketin CEO'su Lei Jun, ikinci jenerasyon Mi MIX akıllı telefon üzerinde çalışmak üzere bir kez daha Fransız tasarımcı Philippe Starck ile bir araya geldi.
 

Mi MIX 2 için hedef ekran-gövde oranını yüzde 93'e yükseltmek

 
Mi MIX'in ekran-gövde oranı yüzde 91.3 gibi yüksek bir seviyeye ulaşmıştı. Peki şirket bunu nasıl daha da üst seviyeye taşıyacak? Weibo kaynaklı habere göre, daha önce Mi Mix'te tasarımcı olarak görev yapan Philippe Starck tasarım ekibine geri dönüyor. Görünüşe göre ikili Mi MIX 2'nin tasarımı için bir araya gelmiş durumda ve söylentilere bakılırsa yüzde 93'lük bir ekran-gövde oranı yakalayarak yenilikçi bir tasarım yaratmak niyetindeler.
 
Mi MIX 2'nin bu yılın ikinci yarısında piyasaya çıkması bekleniyor. Bu nedenle şu an itibariyle cihaz hakkında pek fazla bilgi yok. Şirketin önümüzdeki birkaç hafta içinde en yeni amiral gemisi Xiaomi Mi 6'yı Çin'de piyasaya sürmesi bekleniyor. Muhtemelen bu lansmanın ardından Mi MIX 2 hakkında daha somut bilgilere sahip olabileceğiz.
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 3893 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
mehmet4428 16.2.2017 20:46:29
%99.9 isteriz. +23
dark dragon 16.2.2017 21:10:05
Hiç bir yerde satılmadıktan sonra ister %100 yap kimin umurunda. +11
mehmedaltair 17.2.2017 02:01:36
Gördüğüm bütün incelemelerde (gsmarena, phonearena, androidauthority) ekran kasa oranı xiaomi'nin söylediği gibi %91 falan değil biz %83-84 ölçtük diyorlardı eğer yine böyle sallama iş yapacaklars
...
Yorumun devamı ▼
+5
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
ponchik Salı, 20:57
Telefon cin de de karaborsa satiliyor zaten resmen
Ayrica mesaji mi mix ten yaziyorum 😀
0
kenan_0 Pazartesi, 04:56
Her an herşey olabilir

Karanlıkta kalsan bile yarın güneş doğabilir
0
MGF DH Pazar, 19:50
Çinde de xiaomi storelarda yok, karaborsaya düşmüş durumda, 3500yuanlık 128gblık modele 5000yuan istiyorlar.
Gerçi xiaomi store'da 5s plus bile yoktu.
0
mesken01 Pazar, 01:56
Xiaomi Mi6 ne zaman çıkacak? http://teknocard.com/xiaomi-mi6-ozellikleri-ve-fiyati/
0
Neyinkafasi 17.2.2017 11:52:56
Ozaman iPhone %50 diyebilirmiyiz?
0
mehmedaltair 17.2.2017 02:01:36
Gördüğüm bütün incelemelerde (gsmarena, phonearena, androidauthority) ekran kasa oranı xiaomi'nin söylediği gibi %91 falan değil biz %83-84 ölçtük diyorlardı eğer yine böyle sallama iş yapacaklarsa hiç yapmasınlar
+5
Tolgá 16.2.2017 23:27:39
arkadaş bu seferde alttaki yer çok kötü görünüyor bütün olarak baktığında.g2 ye bakın biraz yada ön taraf komple ekran olsun.
0
kadirirdem 16.2.2017 23:24:41
Şuan bile rakipsiz zaten önce malzeme kalitesine önem versinler Mi Mix'in o seramik malzemesi çok dandik bir his veriyor elinin altında...
0
Batuist 16.2.2017 23:14:37
bu şekildeki asimetrik tasarımlar her zaman göze hoş görünmüyor. şahsi düşüncem çok tipsiz olduğu. mesela son zamanlardaki s8 sızıntılarındaki telefon yani s8 olacağı söylenen telefon ekran kasa oranı yine oldukça yüksek gözükmesine rağmen alttan ve üstten eşit kenar bıraktığı için göze çok daha hoş gözüküyor. en azından kaliteli bir hoparlör için az da olsa alttaki kadar bir boşluk ekranın her iki tarafında da olmalı diye düşünüyorum. bu şekilde bence çok çirkin görünüyor. ön kameranın altta olması filan hiçte alışık olunan bir durum değil. s8 sızıntılardaki gibi gelirse tasarımda zirveye oturur. tasarım demek ekran kasa oranı %99 olması demek değil.
son olrak yinede xiaomi'yi alışılmışın dışında kendine has birşeyler üretmesinden dolayı kutluyorum. çin malı çin malı diye hep yerden yere vurduğumuz çinliler eskiden yabancıların taşeronluğunu yaparken şimdi kendi telefonlarını üretmeye başladılar, onu geçtim dünyada ilk defa teknoloji deneyen şirketler olmaya başladılar.. bizim gibi çinde toplama PC siparişi verir gibi telefon siparişi verip üstüne kespır yazdırıp yerli diye satmıyorlar. kendi özgün tasarımlarını artık tasarlayıp üretiyorlar ve en iyi telefonları artık üretiyorlar. hemde bizim yerli diye sattıklarımızdan çok daha ucuza... böyle giderse ortalıkta ne kore nede taiwan malı kalır. çok yakındır dünyada yeni gümrük tarifelerinin gelmesi.. daha hızlı ve aynı kalitedeki ürünü koreli 3 kat daha fazla fiyata nasıl satar yoksa??
+1
ASAP Rocky 16.2.2017 22:44:43
Herhalde ceo olarak Walter White'ı işe aldılar
0
BekirTemel 16.2.2017 22:40:07
Bu cihaz müthiş be
0
Marrusia 16.2.2017 22:38:35
Hay xiaomi nin......
+2
fuujitsu 16.2.2017 22:37:41
Ekranı biraz kasaya ortalasalarmış daha güzel olurmuş. Böyle çok çirkin geliyor şahsen gözüme.
0
dark dragon 16.2.2017 22:37:40
quote:
Orijinalden alıntı: BekirARSLAN



Hiç bir yerde satılmıyor mu? Acaba hangi kafadasin dostum şuan bile tr de malum yollarla gelip alan çok var... Ayrıca seri üretim bir cihaz olmamasına rağmen güzel satışları var... Adamlar Çin'de milyonlarca farklı modelde cihaz satıyor.

El altından getirip kol gibi fiyatlardan satan var evet. Bir mağazaya gidip apple, samsung, lg, htc'nin çoğu modelini alabilirsin ama xiaomi öyle değil, demek istediğim buydu.
+3
kaptanos 16.2.2017 22:32:46
Ben Ülkemde'de aynı fiyatlarla resmi garanti ile almak istiyorum başkada bir şey istemiyorum.
0
BekirARSLAN 16.2.2017 21:58:08
quote:
Orijinalden alıntı: dark dragon

Hiç bir yerde satılmadıktan sonra ister %100 yap kimin umurunda.

Hiç bir yerde satılmıyor mu? Acaba hangi kafadasin dostum şuan bile tr de malum yollarla gelip alan çok var... Ayrıca seri üretim bir cihaz olmamasına rağmen güzel satışları var... Adamlar Çin'de milyonlarca farklı modelde cihaz satıyor.
+2
stalker(1979) 16.2.2017 21:45:18
Yüzde 100'ü ne zaman görürüz acaba? :)
0
dr20mouse 16.2.2017 21:29:58
Ya tamamen ekran olsun yada altta bıraktıklara yere kapasitif tuş koysunlar.
+1
12 Angry Men 16.2.2017 21:22:52
Çinde satılması yetmiyor ? 1.5 milyar nufusu var ne yapsınlar burayı. Ha çinde satılıyor banane dersen o zaman bu haberi yayınlayan editörlere sitem et. :D
+1
Greylights 16.2.2017 21:20:37
Çinin Apple ı Meizu'dur Xiaomi değil
+2
mert1907 16.2.2017 21:11:41
Ekrani kasaya tam ortalasalar altta fazla bosluk kalmaz ust tarafta da biraz bosluk kalir dengelenmis olur bu sekilde guzel gelmedi gozume.
+3
dark dragon 16.2.2017 21:10:05
Hiç bir yerde satılmadıktan sonra ister %100 yap kimin umurunda.
+11
S. Hawking 16.2.2017 21:07:37
Direk her yeri ekran yapsınlar, boşuna uğraştırmasınlar kimseyi.
0
mehmet4428 16.2.2017 20:46:29
%99.9 isteriz.
+23
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj